• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

איש זאב ללילה אחד

משחק חמוד מאוד. אני שמח שהוא תורגם סוף סוף לעברית, למרות שלא מרוצה מהתרגום בכלל (התככנית? הדכאוני?).

קיימים בסדרה גם משחקים נוספים שניתן לשחק בהם בפני עצמם או לערבב עם "איש זאב" –

איש זאב: אור ראשון מוסיף תפקידים לעיירה ולאנשי הזאב, כולל שלושה אנשי זאב מיוחדים. טכנית הוא עומד בפני עצמו אבל מנסיוני יש בו כמה תפקידים מוגזמים (שוטה הכפר, אני מסתכל עליך) שהופכים אותו מתאים יותר כהרחבה למשחק הרגיל.

ערפד ללילה אחד עומד בפני עצמו או עובד בערבוב עם המשחק הרגיל. הפעם העיירה מתמודדת עם ערפדים. זה המשחק הכי מורכב בסדרה מבחינת חוקים, משום שכל שחקן מקבל חוץ מהקלף גם אסימון סודי. הערפדים פועלים בשעת הדמדומים ומשפיעים על האסימונים, ולא על הקלפים.

חייזר ללילה אחד הפעם העיירה מתמודדת עם פולשים מעולם אחר. את המשחק הזה חייבים לשחק עם האפליקציה, משום שהטכנולוגיה של החייזרים משפיעה עליה ונותנת לחלק מהתפקידים יכולת שונה בכל סיבוב. לדוגמה הפרחח (Rascal) מקבל בכל פעם פעולה אקראית מבין לגנוב קלף כמו השודד, או להחליף קלפים כמו הקונדסית/התככנית, או לתת למישהו קלף אחר כמו המכשפה.

נבל על ללילה אחד הפעם זו לא עיירה, אלא קרב בין נבלי העל (לכולם יש כוחות מיוחדים, חוץ מבריון מספר 7) ובין גיבורי העל. טכנית אפשר לערבב אותו עם המשחקים האחרים בסדרה, אבל בפועל תהיה הרבה חפיפה משום שרוב התפקידים פה הם לא מקוריים אלא Reskin לתפקידים מוצלחים משאר המשחקים בסדרה. לכן לדעתי אם רוצים לקנות רק משחק אחד מהסדרה, זה המשחק – יש בו טעימות של התפקידים הכי מעניינים משאר המשחקים.

יש גם משחק ספין-אוף של איש זאב לשבוע אחד שבו כמה דמויות מבלות חמישה ימים באחוזה מסתורית, ובסוף השבוע אנשי הזאב יאכלו את כולם אם לא יגלו אותם לפני כן.
 
ראיתי את המשחק בעברית, ולא חשבתי שהוא מתאים לילדים. תודה על הטיפ 😎
כמה התרגום בכלל נחוץ? מה שנרוביאן כתב על טיב התרגום קצת מרתיע.
הוא נחוץ רק למשחק באפליקציה. אם מישהו מוכן להכריז על התורות לפי הסדר, אז לא באמת צריך את התרגום.

חריג- אם משחקים עם החייזרים אז האפליקציה כן חובה, כי כאמור היא מגרילה פעולות לילה לחלק מהתפקידים.

משחק מגניב לאללה. זמן המשחק 10 דקות אבל בפועל משחקים 4-5 פעמים שוב ושוב בכל פעם.
 
אחרי ההמלצות כאן גם אנחנו קנינו - הילדים ממש אהוב, גם בזכות הת'מה (איש זאב!). מה שכן לא שיחקנו עם הבת שבגן, איך היא מסתדרת עם הרמיה שבמשחק?
בכל מקרה, מה שרציתי לשאול - ראיתי שיש אפליקציה, אבל לא הצלחתי להוריד אותה לא בחנות של גוגל וגם לא בחנות של אפל. מישהו כאן הצליח להוריד אותה (בישראל, אני משער שלטוס לארצות הברית ולהוריד שם יעבוד....)?
 
חזרה
Top