• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אין סודות שקטים - פתיל משחק (מו"ד 5, 6/6)

החבורה ממשיכה בדרכה בשבילים ההרריים של אקרוס. האוויר מתייבש יותר ויותר ככל שעולים לגובה, דבר שגורם לעקצוצים בגוף לאלו שלא מורגלים בכך. האקרואנים שבחבורה, לעומת זאת, נושפים בהקלה את אוויר ההרים הצלול, והרוח החזקה בהרים מיבשת בקלות את הזיעה של הלוחמים.

באמצע הדרך, דבר מה משונה קורה לכלל בני החבורה. ללא כל אזהרה מוקדמת, כל הצבעים נעלמים, מותירים אחריהם רק אפור בגוונים שונים, בצורה דומה לראיית הלילה של הלאונינים ושל חיות אחרות. קולות הרוח, החיות והעגלה הנוסעת מצטמצמות לכדי לחישות, ודבר מה זוהר באור זהוב חזק, שעומד בניגוד למחסור בצבעים אצל החפצים האחרים. החפץ, שנמצא בחיקה של אניגמארה, הוא המסיכה של החוזר, אותו חוזר שהחבורה מצאה מתה על גבה של הסוסה לפני כמה דקות. המילה "קאה" זוהרת באור חזק מכולם, כזכור המילה היחידה שניתן להבין מהצופן הכתוב על המסיכה.


לאחר החיזיון, ניתן להבחין בבירור שהשומרים, נאקוס והחיות לא הבחינו כלל בחיזיון, והחוזר לא מביע שום רגש שעשוי להסגיר היכרות כלשהי עם החיזיון. החבורה מגיעה כשעה אחר כך לפוליס ההררית. בשונה ממלטיס, בה מרבית בני החבורה ביקרו לפחות פעם אחת, העיר אקרוס מציבה מראה של בתים מרובעים, חסרי הצורה, ומלבד מבצר הקקופון המרהיב, העשוי מבזלת ומשיש שחור, אין שום מאפיין נראה לעין שניתן להבחין בו בעיר. כאשר הם מגיעים לעיר, השומרים נפרדים מהם במבט קודר, ומובילים את השומרת הפצועה ואת החוזר למוצב הצבאי הקרוב.

נאקוס לעומתם, נפרד בלבביות מהדמויות. "ממש תודה!" הוא אומר, לוחץ בהתלהבות את ידו של מולאדין. "ידעתי שלשכור חבורה שלמה של הרפתקנים יתגלה כצעד מועיל! בכל מקרה, התשלום שלכם..." הוא מושיט שקיק קטן לכל אחת מהדמויות, ובו עשר מטבעות זהב. "להתראות!" הוא מושך במושכות, והפרים פונים לכיוון השוק המרכזי, הסוסה עוקבת בצייתנות אחרי הסוחר בעל שיער הקש.

meta
קודם כל, ממש סליחה על העיכוב הענק. אומנם היה לי בגרויות וכו', אבל זה לא מונע ממני להתריע בפניכם.

דבר שני, עברתם מנוחה קצרה, כך שאתם מוזמנים לשחזר יכולות שמשתחזרות לאחר מנוחה קצרה, ומוזמנים לנצל קב"פ.
מי שמצליח בבדיקת דת בד"ק 12:

אינך יודע הרבה על החיזיון שעברת, אך למדת במעט על אותות מהאלים כחלק מהכשרתך. אתה יודע שהחלשת הקולות לכדי לחישות ואובדן גוון הצבע מהעולם הם שני אותות שאופייניים לפנאקס. לאל יש עניין כלשהו במסיכה הזו.
 
דת- 11, מנוחה קצרה: מנצל ק"פ ומרפא 7+2=9 נק"פ (חוזר למקסימום)

קזארת' מחייך אל הסוחר בחיוך שכנראה ניתן בכוונה טובה, אבל הוא בעיקר מפחיד. "תודה לך על ששכרת אותנו, מי יתן ותישמר מהסכנות שאופפות את הארץ הזו" הוא לוקח את שקיק הזהב ושומט את המטבעות לתוך הארנק שלו. לאחר שהסוחר עוזב את טווח השמיעה של הקבוצה הוא ניגש לאניגמארה "מה בשם אירואס קרה פה? לא שמעתי על שום כישוף שמוחק את הצבע מהעולם."
 
ת'ייסיאן מחייך בהתרגשות. הוא עוד יראה לממזרים האילו! קרעים מציאותיים סובייקטיביים, במרחק של פחות משבוע הליכה ממלטיס?! הוא בקושי שם לב לכסף שנשמט לידו, וישר מתחיל לפזז מסביב בהתרגשות, בוחן את גבולותיו של הקסם החדש.
Meta
גלגול דת - 10+4=14
 
מולאדין נראה מעט המום מהחיזיון. הוא לא כל כך אוהב שדברים יוצאים משליטתו - בלשון המעטה. הוא נראה מהורהר לאורך שאר המסע, מנסה להבין מה היה החיזיון הזה. בכל מקרה, הוא שמח לקבל את הכסף מהסוחר - גם אם לא שמח במיוחד לחזור לאקרוס..
meta
דת: 19+2=21.
 
מולאדין וכל אחד שעובר ד"ק 16

בגלל בדיקת הדת המעולה, מולאדין מגלה גם את פריט המידע הבא:
אותות מניקס נגלים בדרך כלל לבני תמותה בעלי חשיבות כלשהי לתוכניות השמימיות של האלים ששלחו את האות. לפנאקס יש עניין כלשהו בחבורה. התעלמות מהאות עשויה להתגלות כהחלטה רעה מאוד, במיוחד לאור אופיו הקטנוני וחסר המצפון של אל התכסיסים.
 
out
רק בספוילר בבקשה, שמיועד למי שהצליח בבדיקת הדת בד"ק 16 ומעלה:

זה יותר עניין כזה של הבעת עניין. אני חושב בכנות שהיוצרים של ההרפתקה לא עשו עבודה טובה בקרסי ההרפתקה, אבל עכשיו כבר מאוחר מדי לשנות...
הרעיון הוא שפנאקס סימן את המקרה המוזר שקרה באות שלו, והעובדה שרק הדמויות ראו את האות מסמנת על כך שיש לו עניין בהן, ואך בהן. השאלה למה הוא מתעניין בהם, זוהי שאלה אחרת. הבעיה היא כזו - כשאל מתעניין בך, גם אם אתה לא יודע למה, התעלמות ממנו עשויה להביא לתוצאות קשות עבור המתעלם, ובמקרה של פנאקס התככן והגחמן העונש עלול להיות מענה פי כמה.
 
בדיקת דת- 15...
(היא מכינה IDENTIFY במקום זיהוי קסם)
----------

במקום להבהל, עיניה הסגולות מתרחבות בהתפעלות. "זה היה חזון מהאל פנאקס. כנראה." מביטה במסיכה בהתפעלות, ברגע שהם נפרדים מהסוחר, מעדיפה לא להכביד על האיש שבבירור מסוקרן יותר מהתעלומה של כיצד לצבור עוד ועוד זהב.
לא שאניגמרה התנגדה לזהב, חלק מקסמיה דרשו רכיבים בעלות לא זולה.
"נראה שהוא רוצה שנמשיך לחקור את המסיכה והמילה קאה... עם זאת.." זנבה נע מצד לצד. "פנאקס הוא תעלולן. כל זה עשויה להיות הטעיה..." היא ממש מגרגרת מהחידה.
"אבל כדי שאוכל לחקור עוד על המסיכה, אצטרך... פנינה." מהרהרת בקול רם. "ונוצת ינשוף...."
 
"אני לא יודעת מה זה כל הבולשיט הזה, אבל אם יש משהו אחד שאני יודעת לזהות, זה אלים מזדיינים והאותות המחורבנים שלהם." וינולה אומרת, טומנת את הזהב בתיקה. היא במצב רוח רע. "יהיה רעיון רע להתעלם מזה. אני אומרת שנמצא את הכוהן הכי קרוב של פנאקס ונוציא ממנו מידע."
 
"אנחנו בהחלט יכולים לבקש בנימוס מאחד הכוהנים של פנאקס, זה בהחלט סימן מבשר רעות, וכדאי שנבין מה המשמעות שלו. אם זה לא יתאפשר, נוכל לחזור לפתרון של אניגמרה, כמה את מצפה שפנינה תעלה לך פה?" הוא שואל אותה, מסתכל וסופר את המטבעות בארנק שלו
 
מולאדין מתקרב לאניגמארה, נראה שיש לו משהו להגיד, אך אפשר לראות שהוא עוצר את עצמו. לבסוף, הוא פונה אליה בחיוך: "כמה באמת תעלה לך הפנינה? אני מקווה שנוכל לרכוש אותה בכוחות עצמנו, ללא... עזרה מבחוץ", הוא אומר, ומוציא מספר מטבעות זהב מבריקים מנבכי הגלימה שלו.
 
אניגמארה אומרת בהבעה כמעט מנוממת. "כמאה פיסות זהב. אני חוששת שזה מעל המאגרים שלנו כרגע, אז נראה שהתכונית של וינולה אכן טובה יותר."
היא תוהה מה גורם לסאטירית החייכנית בדרך כלל להגיב ככה. מסתורי.
"אני מבינה שהבטן שלך מלאה על האלים?" שואלת בטון סקרן. מדעי כמעט.
 
ת'ייסיאן, לעומת זאת, מנוסה למדי באנשים שעצבניים על שאלות מתחכמות, וחבל לו שהחתולה תקבל אגרוף ''אניגמארה, אמרת שאת צריכה פנינה ונוצה בשביל החקירה הקסומה שלך? זה...לא שגרתי, אם יורשה לי לציין?"
 
וינולה נאנחת. "זה כנראה רכיבים לאיזשהו לחש. משעמם. יהיה יעיל הרבה יותר לחפש את המידע הזה בעצמנו במקום להסתמך על קסם ערטילאי." היא פונה למולאדין. "אתה מפה במקור, לא? אתה יודע אם יש מקדש של פנאקס בעיר הזו?"
 
חזרה
Top