• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אין סודות שקטים - פתיל משחק (מו"ד 5, 6/6)

החוזר פוקח את עיניו לאיטו, מביט בסיף שבידיה של הסאטירית. הוא פותח בדברים, בקול מלחשש, שמעביר צמרמורת בגבם של הקרובים אליו. "אדומי-דם. אל לכם להתעסק עם הבוגד הזה. יש סודות שאסור לחשוף!".
אט אט, האשליה מתחילה לפוג מפניו, כאשר חתיכות מעיניו,אפו ואוזניו נעלמות, מותירות רק את שפתיו השחורו והשמנוניות.
 
ת'ייסיאן עמד בשקט בצד עד כה. למרות שהוא עיוות אך מעט מהמרקם של המציאות, הדבר הטיל עול כבד על תודעתו. הוא מסדיר את נשימתו, ופונה לעבר החוזר ''מרתק...בלי ספק, יש סודות שאסור לחשוף. אבל מה הכיף בלגלות דברים סודיים אם הם סתם מונחים ומחכים שיגלו אותם?" ת'ייסיאן מהנהן בהערכה לעבר אניגמארה, ומתמקד בעצמו במבנה הקסום של המסכה.
Meta
מטיל זיהוי קסם כטקס במהלך כל הדיון הזה
גלגול ארקאנה
11+6=17
 
מלבד המטות של עצמו ושל מולאדין והמוקד המאגי של אניגמארה, ת'ייסיאן לא חש בשום הילת קסם בטווח הקרוב. ידיעותיו על המסיכות הן מוגבלות - גם בבתי הספר הפתוחים יחסית של מלטיס אין הרבה התייחסות לחוזרים, אך הכשרתו הייחודית של ת'ייסיאן העניקה לו בכל זאת מעט ידע אודות המסיכות. המסיכות עשויות לרוב מחימר או מזהב ייחודיים, אשר נמצאים בעיקר בשאול, על גדות נהר הסטיקס שמפריד את ממלכת המתים מעולם בני התמותה. הנסיבות אודות חזרתם של החוזרים לעולם בני התמותה מעורפלות במקרה הטוב, אך בדרך כלשהי כאשר הם חוזרים הם מקבלים מסיכה בדמות פנים, כנראה על מנת להסתיר את המחסור שלהם באיברים שימושיים (עיניים,אוזניים וגו').

החיילת מגיעה לאחר שיחה קצרה עם מפקדה והחייל האחר. היא אוחזת בחתיכת חימר, אשר ת'ייסיאן מזהה אותו כאותו סוג של חימר מהשאול ממנו נוטות מסיכותיהם של החוזרים להיות עשויות, וכמטבע הכסף הנפוץ בשאול. "יש עליו פקודות". היא אומרת. "'השתיקו את ואריאס הכופר. הסודות שלו חייבים להישאר עם המתים'".

החוזר מסובב את ראשו לעבר קזארת', אך אינו מוסיף לדבר.
 
החוזר מסובב את ראשו לאניגמארה, לא מתעייף מהפינג-פונג. "לא".
"זה מספיק". אומר הקפטן. "יש לנו באקרוס דרכים טובות יותר לשכנע חוזרים לדבר. גם בחורים קשוחים כמוהו לא יכולים לעמוד מול דובר-להבות מלא מוטיבציה".

"זזנו?" שואלת החיילת, כאילו כחיקוי של וינולה. נאקוס מביט בשכירי החרב ובידידיו,מבט מלא תחינה בעיניו. הוא רק רוצה להעביר את מרכולתו לעיר. נראה שהסוסה מסכימה איתו בעניין, גם היא רוצה רק לעזוב כבר את האל מתים.
 
out
גלגל מאגיה או היסטוריה, בד"ק 13 (אלסו מצליח אוטומטית, אם הוא רוצה, ולוינולה יש יתרון):
דוברי הלהבה הם מסדר עתיק של נזירים, אשר מתפקד כחלק פעיל מהצבא האקרואני. הם מתמחים, כפי שמעיד שמם, בעיקר בלחשי תעצומה, עם דגש חזק על לחשים שקשורים באש, וחיים בהרים הקטכטופונים, שם הם חוקרים את הפעילויות המיסטיות ואת תדירות ההתפרצות של הרי הגעש, כמו גם עסוקים בחיפוש אובססיבי אחר כבשנו של פורפורוס, אליו הם סוגדים.
 
עריכה אחרונה:
מולאדין נראה מרוצה מהקרב, במיוחד מהמכה העוצמתית שנתן לפרש, והתגמול שקיבל מהאדון. החוזרים נראים מעניינים - הוא מעולם לא ראה כאלו עד עכשיו, תמיד חשב שהם קימים הרחק מכאן, ולא חשב שיתקל בהם. הם היו יריבים ראויים בהחלט. הוא פונה אל נאקוס, וקד. "שמחתי להגן עליך אדוני. שנמשיך לעיר?" ולמרות שחיוך מתנוסס על פניו, מי שיתבונן היטב יוכל לראות עננה קטנה שחלפה על פניו.
 
חזרה
Top