אני חושב שאתה טועה. כלומר, אני מאמין לך לגמרי שהחוויה שלך היא שמנוע האפוקליפסה הוא זר ומוזר, אבל זאת חוויה של מי שהשתלם לפני כן שנים בסגנון משחק שונה.והערה נוספת שחשבתי עליה כעת, מנוע האפוקליפסה הוא משחק יותר קשה להנחיה- האם ניסית להנחות בשיטות אחרות ואיך היה לך?
בהחלטהעצה השניה הכי חשובה היא להפעול לפי מה שכתוב בפרק המנחה. בהרבה שיטות של מנוע האפוקליפסה יש חוקי מנחה מצוינים שממש עוזרים למנחים נקודה ולמתחילים בפרט.
להיות אחראי על המשחק והסיפור
רק מנוע אפקוליפסה dnd יותר מדי מידע מורכב מדיוהערה נוספת שחשבתי עליה כעת, מנוע האפוקליפסה הוא משחק יותר קשה להנחיה- האם ניסית להנחות בשיטות אחרות ואיך היה לך?
יותר על שליטה בקאנון לפי השחקניםואני אוסיף, זה לא רעיון טוב להגיע למשחק מנוע האפוקליפסה עם הגישה שתפקיד המנחה הוא:
אני אתחיל דווקא מהסוף, בנוגע ל3 . את יכולה לאחר סוף כל מפגש לשלוח גוגל פורם ובו שאלון משוב אנונימי על המפגש שהיה. כך תוכלי לראות כמה נהנו, ממה יותר וממה פחות ותוכלי להתאים את עצמך יותר לקבוצה.די קשה לי למקד אבל אני אשתדל
1 יכולות הנחייה שיכולות לעזור לי כמו להצליח ליצור דב"שים מהר ושליטה על הסיפור
2 איך עושים שזה יחזיק מעמד ולא כולם יפרשו אחד אחרי השני
3 אם יש כלים דיגיטליים שיכולים להפוך את הנחייה שלי ליותר טובה ומועילה
רק מנוע אפקוליפסה dnd יותר מדי מידע מורכב מדי
יותר על שליטה בקאנון לפי השחקנים
למעשה גם תלוי שיטה במנוע אפוקליפסה
למה לדעתך השחקנים בניסיונות הקודמים שלך פרשו? את מתמודדת פה עם דפוס שצריך למצוא דרך לשנות. צריך לנסות להבין את המקור שלו. (שחר, מוזמנת להתכתב איתי על זה גם בפרטי או בדיסקורד אם את רוצה).2 איך עושים שזה יחזיק מעמד ולא כולם יפרשו אחד אחרי השני
הסיבה שהשחקנים פרשו הייתה שהם לא אהבו את הכיוון שלקחת אליו את המשחק?הוא פחות היה מעניין לדעת השחקנים
הדבר הראשון שאני יכול לחשוב עליו פה כסיבה זה אי-תיאום ציפיות או סגנון משחק. הרבה פעמים השחקנים והמנחה (ולפעמים גם שחקנים בין שחקנים אחרים) לא מתואמים לגמרי בציפיות שלהם מהמשחק או מסגנון המשחק שהם אוהבים.אחרי שכבר נהיה לי כיוון להמשך הוא פחות היה מעניין לדעת השחקנים מהמחשבה שלי
זהו שאני מרגישה שלא יכולתי לדעת איך לנווט אחרתהסיבה שהשחקנים פרשו הייתה שהם לא אהבו את הכיוון שלקחת אליו את המשחק?
מהנסיון שלי שחקנים פורשים לעתים נדירות כי העלילה פחות מעניינת. זה נשמע לי כמו תשובה קלה לתת מבלי לתת את סיבת השורש.הוא פחות היה מעניין לדעת השחקנים מהמחשבה שלי
מאוד מסכים עם זה!מהנסיון שלי שחקנים פורשים לעתים נדירות כי העלילה פחות מעניינת. זה נשמע לי כמו תשובה קלה לתת מבלי לתת את סיבת השורש.
כשאני פורש ממשחקים זה לרוב בגלל חוסר התאמה בציפיות מהמשחק, לא מתחבר לשיטה, וחוסר בכריזמה / חיבר ליתר השחקנים/המנחה.
אני לא אומר שזה לא נכון שהם פרשו כי הכיוון לא היה מעניין, זה פשוט משהו שהייתי בודק שוב. מהניסיון שלי אם נהנים מהחברה במשחק, ואם המשחק זורם - אז עלילה פחות מעניינת זה לא Make or Break.