לאחר זמן מה של מחשבות בנושא, הגעתי לשלושה מקומות בסיסיים שמהם מתחילים ליצור דמות, אתם מוזמנים להוסיף בסיסים אחרים בבניית הדמות שלדעתכם מתאימים, וכמובן איך אתם בונים את הדמויות שלכם.
מכאניקה - השחקן רוצה לשחק שילוב מסוים של בחירות הנעשות בחלק הקראנצ׳י של השיטה. לאחר בנייתה הוא יוצר הסבר ברקע של הדמות ללמה היא כזו, ואחרי זה הוא יכול לחשוב על האופי, המטרות שלה ושאר הדברים בסגנון.
פלאף - השחקן חושב קודם על אופי, חיבור לעולם או כל מאפיין סיפורי שהוא רוצה מההתחלה שיהיה בדמות. אחרי שהוא סגור על הדמות מבחינת פלאף, הוא מחליט על איזה בחירות מכאניות הכי מתאימות לה ואם הוא מגלה שהדמות ממש לא מתאימה לשיטה הוא מתבאס
ואם אתם שליטי המבוך:
עלילה - השה"ם מתחיל לבנות דב"ש מסוים מתוך המחשבה של איך הוא יקדם את העלילה, ומוסיף את כל השאר מסביב לתפקיד שהוא אמור למלא.
אני מתחיל את הדמות כמעט תמיד במכאניקה, תוך כדי היצירה של הקראנצ׳ ואחריו אני חושב על איך היא השיגה את הכוחות/מיומנויות האלו. מסביב זה נבנה הפלאף של הדמות, כשאני שם דגש על שני דברים:
שהיא תהייה כיפית לשחק - זד מכשף אימו יכול להיות מגניב בהתחלה אבל הוא יימאס ממש מהר, ושאם אני יודע בכלליות מה המאבק שהולך להיות לדמויות בקמפיין (בהנחה שזה קמפיין), אז שתהיה סיבה משכנעת לדמות להצטרף אליו.
מכאניקה - השחקן רוצה לשחק שילוב מסוים של בחירות הנעשות בחלק הקראנצ׳י של השיטה. לאחר בנייתה הוא יוצר הסבר ברקע של הדמות ללמה היא כזו, ואחרי זה הוא יכול לחשוב על האופי, המטרות שלה ושאר הדברים בסגנון.
פלאף - השחקן חושב קודם על אופי, חיבור לעולם או כל מאפיין סיפורי שהוא רוצה מההתחלה שיהיה בדמות. אחרי שהוא סגור על הדמות מבחינת פלאף, הוא מחליט על איזה בחירות מכאניות הכי מתאימות לה ואם הוא מגלה שהדמות ממש לא מתאימה לשיטה הוא מתבאס
ואם אתם שליטי המבוך:
עלילה - השה"ם מתחיל לבנות דב"ש מסוים מתוך המחשבה של איך הוא יקדם את העלילה, ומוסיף את כל השאר מסביב לתפקיד שהוא אמור למלא.
אני מתחיל את הדמות כמעט תמיד במכאניקה, תוך כדי היצירה של הקראנצ׳ ואחריו אני חושב על איך היא השיגה את הכוחות/מיומנויות האלו. מסביב זה נבנה הפלאף של הדמות, כשאני שם דגש על שני דברים:
שהיא תהייה כיפית לשחק - זד מכשף אימו יכול להיות מגניב בהתחלה אבל הוא יימאס ממש מהר, ושאם אני יודע בכלליות מה המאבק שהולך להיות לדמויות בקמפיין (בהנחה שזה קמפיין), אז שתהיה סיבה משכנעת לדמות להצטרף אליו.