• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אחרי הג'וקר מגיע (טריילר) של הבטמן

יצא הטריילר של הסרט The Batman. עדיין לא ראיתי את הג'וקר ואני מודה שזה הגרסה הרביעית הקולנועית של בטמן (שאני מכיר/ראיתי) אז זה כבר מתחיל להרגיש לעוס לחלוטין.
לא ברור לי מתי הסרט עצמו יוצא לאקרנים. בכלל לא כל-כך ברור לי מה הולך לקרות עם בתי הקולנוע עכשיו עם הקורונה והאם בכלל נראה שינוי דרמטי במודל ההפצה של הסרטים כשאין באמת בכורה בקולנוע. אני חושב שלפחות דיסני פשוט משיקים סרטים כעת ישר בשירות הסטרימינג שלהם.
 
אני מבין למה אתם אומרים שזה נראה לעוס, אבל אני לא מאוד מסכים. הסרט הזה אמור לקחת את הגיבור לכיוון אחר לחלוטין מאלו שלקחו אותו בעבר- לכיוון של פילם נואר. אישית, אני חושב שקשה לראות את זה מהטריילר, ואני בהחלט לא מבין למה צריך לדחוף כל כך הרבה נבלים בעלי שם לסרט הזה.

אני כן מתעניין בסרט, אני חושב שהוא יהיה שונה מאוד וטוב יותר מהסרטים הקודמים שהציגו את באטמן כדמות כמעט על-אנושית. נראה מה יהיה.
 
אני לא חושב שהטרילוגיה של נולן הציגה את בטמן כיצור על-אנושי. הוא דווקא התפתח תוך כדי הסרטים.
השאלה היא למה לעשות עוד בטמן? מעבר לכך שבן אפלק לא הביע עניין או שלא רצו שהוא ימשיך בתפקיד אחרי הסרטים הקודמים.
אז אם רוצים לעשות פילם נואר יש מספיק גיבורי על זמינים.

נ.ב. בטמן נגד סופרמן בגרסה המורחבת הוא די טוב לדעתי.
 
אני לא חושב שזה בהכרח חופר ולעוס אם עושים משהו חדש בדמות ובעלילה.

אבל בכל זאת - הטריילר הזה לא ממש הרשים אותי, ורשימת הקרדיטים שמצורפת אליו אפילו די מדאיגה... כל כך הרבה נבלים בסרט אחד?!
 
כן, גם ג'וקר, גם פינגווין (אני די בטוח שזה היה הוא), כנראה גם קט וומן, ועוד כמה שאני לא מזהה. אני מקווה שזה לא סרט אוריג'ינס, כי כמה סרטים כאלה אפשר לראות, אלא סרט המשך לדמות שלו. אני מניח שנדע בהמשך.

כהערת אגב, לא נראה שהם ממשיכים עם ז'אנר הסרטים הפחות אפלים שלהם, כמו וונדר וומן, ג'אסטיס ליג והשאר. זה בהחלט נראה משהו אפל וקודר.
 
יש כנופיה עם צבעי פנים, אבל לא נראה לי שיהיה הג'וקר עצמו.
כן יש את קאטוומן, רידלר, הפינגווין, ראש משפחת הפשע קרמין פאלקון, השוטר המפוקפק סטנלי מרקל וייתכן שעוד נבל אחד מלבדם.
השוטר סטנלי מרקל הופיע כדמות משנית בסיפורים batman: year one ו-batman: the long halloween, כך שאני מנחש שהם ישאבו בסרט רעיונות משני הסיפורים הללו.
 
אני לא בטוח שקאטוומן היא בהכרח נבל - לפחות לא באופן חד משמעי מההיכרות שלי עם העולם של DC.
בקשר להפסקה של הסרטים שלהם ב Extended DC universe - לא בטוח שזה נכון. הרי יש Wonderwoman חדש שעובדים עליו ורק נעצר בגלל הקורונה. אני לא עוקב אחרי הסרטים הבאים בתור, אבל אני חושב ששמעתי שיש עוד אחד או שניים מתוכננים.

אולי הם מפצלים את בטמן ליקום משל עצמו?
 
אז, מה שהולך זה ככה:
ביקום הטלוויזיוני של הcw שהתחיל בסדרת "החץ", היה אירוע של crisis in infinite earths, שבעצם לקח המון המון המון סדרות וסרטים של DC והכניס אותם ליקומים משלהם. הפלאש של עזרא מילר ביצע שם הופעת אורח.
עכשיו, נראה שDC ממשיכים עם הקונספט של המולטיוורס לסרטים שלהם, כשArrowverse נמצא ב"earth-prime" והDCEU נמצא ב"Earth-1".
"הבאטמן" מתרחש ב"earth-2" או ביקום אחר, ואין לו קשר לשאר הסרטים שיצאו בעבר.

הסרט הקרוב של פלאש עומד להתעסק יותר במולטיוורס
ואמור לכלול את החזרה של מייקל קיטון כבאטמן, כמו גם את בן אפלק.

בנוסף לו, עומדים לצאת סרט חדש של שאזאם ("זעם האלים"), סרט של בלאק אדם, אקווהמן 2, יחידת המתאבדים (בבימוי ג'יימס גאן) וכמובן WW2 וכנראה עוד כמה for good measure.
 
Nextorl אמר/ה:
כשArrowverse נמצא ב"earth-prime" והDCEU נמצא ב"Earth-1".

לא נשמע כל כך סביר, בעיקר בגלל שזה לא מתחבר. הarrowverse עבר כל כך הרבה אירועים ששינו משמעותית את כל הmultiverse לפי מה שהם אמרו, שזה בעייתי. אתה חושב שגם לוציפר ייכנס עכשיו לכל הmultiverse כי הוא גם עשה הופעת אורח שם?

אני אוהב את הרעיון שבסרט הפלאש ישנו את כל היקום הקולנועי ויתחילו מחדש בתקווה שהפעם ייצא פחות... עם דעות מעורבות, בוא נגיד את זה ככה. כל מה שהם צריכים לדעתי זה להחליט על טון אחיד ולעשות סרטים מבוססי דמויות (לא דווקא אוריג'ין סטורי, כי כולם מכירים את הדמויות שלהם אז הם לא צריכים את זה), ולא להתחיל עם כל התותחים הכבדים והאירועים והקבוצות המסיביות שהתחילו איתן.
 
DC מנסים להרוויח הכל ולשלוח זרועות כמה שיותר רחוק, בגלל זה הם עושים הפרדה משמעותית בין הסדרות שלהם, הסרטים שלהם, והסרטים המצוירים שלהם (שגם הם עצמם סוג של DCU), כמו כן היה להם גם כמה סדרות שהם תחת DC אבל לא תחת ההפקה של האררוווארס, אני חושב שמה שהם מנסים לעשות עם הסרטים שלהם כרגע הוא פשוט לנסות לרקוד בכל חתונה אפשרית - מבחינתם אם ליהוק לא מוצלח פוגע בסרט אז הם תמיד יכולים להגיד שזה earth אחר ועכשיו הם ליהקו מישהו אחר/משהו אחר.
מצד שני הבעייה האמיתית שלהם זה שהם מנסים לתת פייט למארוול, ופשוט הבעייה העיקרית שלהם זה שהם נכנסו למירוץ הזה מאוחר מידי, ובמקום לעבוד באותו הסדר- הם כאילו התחילו מה"נוקמים" שלהם (רק תזכרו כמה סרטים היו של מאוורל עד שהגיעו לאיחוד כלשהו), ורק עכשיו הם הבינו שהם יכולים להרוויח הרבה יותר מסרטים על דמות בודדות מאשר עכשיו להגיד "הנה סרט עם 6 דמוית תהנו"

כך או כך, באטמן זה באטמן, אנשים יצפו בסרטי באטמן גם אם יצאו 120 כאלה בשנה, זה משהו שקשה להפסיד איתו, הוא דמות מאוד מוצלחת שמוכרות מארצ'דניס כמו מים. אז כן שווה להם באיזה מצב להצויא עוד סרט בתקווה שהוא יצליח, אף סרט שלהם עוד לא התגלה כ"פלופ" כזה גדול שההכנסות שלו לא החזירו את ההוצאות.
 
kosem10 אמר/ה:
לא נשמע כל כך סביר, בעיקר בגלל שזה לא מתחבר. הarrowverse עבר כל כך הרבה אירועים ששינו משמעותית את כל הmultiverse לפי מה שהם אמרו, שזה בעייתי. אתה חושב שגם לוציפר ייכנס עכשיו לכל הmultiverse כי הוא גם עשה הופעת אורח שם?
חלק מהרעיון של המולטיוורס זה שהכל נמצא בו... כולל העולם האמיתי (או לפחות, גרסה מסוימת של העולם האמיתי) אז כן, כמובן. יקום מספר 666 למען האמת.
 
ומסתבר שהיה כתב חידה בטריילר ומי שפתר אותו הוא מעצב משחקים בשם Mike Selinker שגם היה אחד מהאנשים שעבדו על המהדורה השלישית של מו"ד ואולי ידוע בעיקר בזכות משחק הקלפים של פאת'פיינדר שהוא יצר.
https://www.forbes.com/sites/paulta...ved-the-batman-trailers-coded-riddler-message
 
חזרה
Top