• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אוואטר האגדה של קורה עונה רביעית

אם מדובר על הקומיקס שבין אנג לקורה, לפחות שלוש סדרות מתוכו כבר תורגמו - וקנינו אותם.
בהחלט חמוד ומשלים חורים בעלילה של העולם, אבל בינתיים לא מעולה כמו הסדרה.
 
יש שתי סדרות שקורות לאחר קורה, ובין השאר מראות מה שניקולודיאון החליטו לצנזר (הנשיקה ומערכת היחסים של קוראסאמי). הוא מרחיב על כמה מהרעיונות של הסדרה, דברים שפשוט התעלמו מהם בה, מאוד נחמד.
 
האם אסאמי _אכן_ מאוהבת בקורה? ישנו משפט שהיא אומרת לקורה שמעלה סימן שאלה בנושא. היא אומרת לה שהעולם צריך את האוואטר כלומר היא תופסת אותה כנעלה מעליה כמו שקטרה תפסה את אנג בזמנו (וזה אמור להיות רמז מטרים, לדעתי, למערכת היחסים העתידית ביניהן). יש הבדל בין הערצה לאידול לבין אהבה לאותו אדם.
 
בהתחשב בעובדה שאסאמי היא האדם הכי תומך (supportive) בעונות 3-4 מלבד אולי אבא של קורה, גם כאשר קורה מרותקת לכיסא גלגלים גלגלים או סובלת מפוסט טראומה, נראה לי שאסאמי יותר מנסה לחזק מאשר להביע הערצה הגובלת בפולחן.
 
אני חושב שהניסוח שלה פשוט היה מוזר כלומר העולם צריך את האוואטר אבל לא את קורה האדם (גם אם זה בערך מה שקורה רוצה לשמוע באותו הרגע, זו בחירה מוזרה של מילים). נזכרתי שישנה סצנה בעונה השלישית שבה קורה נסחפת באימונים ואסאמי אומרת לה להפסיק כך שיש גבולות שהיא מוכנה להציב לקורה. הסיבה לכך שקורה בחרה בה היא שהיא חשבה שהיא לא תמתח עליה ביקורת על חוסר ההתקדמות שלה יותר ממה שהיא מותחת על עצמה. מאקו יכל להיות באותה המידה הכתובת אבל הוא לא מפחד לומר לקורה דברים שהיא לא אוהבת לשמוע... ויש דברים שקורה לא רוצה לשמוע באותו רגע.
 
עריכה אחרונה:
אין לי מושג איך הגעת למסקנה הזו. הסיבה שקורה התאהבה באסאמי היא שאסאמי אף פעם לא ניסתה להקטין את קורה, אף פעם לא אמרה לה שהיא "יותר מדי", אלא קיבלה אותה כמו שהיא. אסאמי הייתה שם בשבילה, ולא ביקשה ממנה להשתנות, היא קיבלה אותה ותמכה בה.

וכמובן, זה שהייתה לה גם אישיות בניגוד למאקו מאוד עזרה.
 
אעיר שבעיניי אסאמי היא קופסה שחורה. אני לא מבין מה עובר לה בראש גם אחרי ארבע עונות. עד התפנית בבסיס התת קרקעי של אמון, אני הבנתי אותה בעיקר כילדה הקטנה (והדעתנית) של אבא כך שאני לא הבנתי את הבחירה שלה. יש להעיר שהיא מנסה לעצב את מאקו כדי שיהלום יותר את סביבת המעמד הגבוה שלה (להבדיל מקורה שהיא מקבלת אותה כפי שהיא) - אני יכול לשער שהעובדה שהיא לא מנסה לעצב את קורה קשור להתבגרותה בעקבות מה שקרה עם אביה. מצד שני, לקורה יש נטייה להשתטות בעונה הראשונה שנעלמת, למיטב זכרוני, בעונות מתקדמות יותר וייתכן שהכותבים שכחו ממנה.

אני חושב שאחרי שמאקו הסגיר את תוכניותיה לריקו, לקורה אין על מה לדבר אתו. הם עשויים להיות עמיתים אבל היא לא תבטח בו יותר.
 
עריכה אחרונה:
חזרה
Top