• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אדוני העולם- עץ משחק [פרק 2, התחלנו!]

התחלנו!

השחקנים שהתקבלו: אמית, ארס, דארק ווידר, דארקמו, דינרבלו, טייגר, רוי

המשחק יעבוד ככה: בתחילת כול הודעה אני אשיף קטע פלאף ואז רשימה של דברים מה קורה, אתם תעשו אותו דבר, קטע הפלאף לא חייב להיות בכול הודעה, אבל עדיף שהוא יהיה בעיקר בהודעות הראשונות, במידה ותרצו לפתח משהו פשוט תוסיפו פסקה ברשימה (לא יותר מ-15 פסקאות)
בנוסף אני אחלק טיפים במידה ואני אחשוב שפשוט יש לכם מחסור חמור במשהו ואתם צריכים את הטיפ

אמית
"הגמדים מתפתחים באיטיות בעומק ההרים, הם גילו באחת ממחפורותיהם משהו מוזר, מנהרה תת קרקעית שמובילה למיקום ממנו נשמעות צווחות נמוכות וארוכות, הגמדים משערים שזה מסוכן, ויש מעט מאוד לוחמים שמסכימים להיכנס לשם, באחד מן המחפורות האחרות נראה שגיליתם מרבץ של כסף, אבל הכסף בו מוזר, יש בו משהו- מטריד, לא ממש כמו כסף רגיל."
1. אתה אוסף עוד ועוד ברזל, בינתיים יש לך מעט אבל כדאי שתתחיל לחשוב מה אתה עושה איתו
2. כמו שאמרתי, גילית מחפורת תת קרקעית שנשמעות ממנה צווחות ארוכות ודקות, רק חיילים מעטים מסכימים להיכנס לשם, מה תעשה.
3. גילית גם מרבץ של כסף, אבל הוא נראה מוזר, נראה שהוא לא ממש כסף רגיל

ארס
"הערפדים משגשגים במקום החדש, הם התמקמו על יער עבות, ונראה שכעת עליהם רק להתפתח, אבל נוודים מגיעים מצפון, גזע שלם שנודד- ולמרות שהם נראים נחמדים- הם חשדנים, בנוסף לערפדים יש בעייה עם הדובים, שלא 'מחבבים אותם ופוצעים אותם שהם מנסים להשיג מים מהמפל""
1. אתה ביער, תתאר את הפיתוחים שאתה מתפתח (לומד לכרות עצים, לדוגמא)
2. מצפון אלי נוצרת ממלכה חדשה, של אנשי שועל כולשהם, מצטרך לתאר מה אתה עושה בנידון- הם חשדנים.
3. הדובים נלחמים נגד אנשיך כשהם מנסים להשיג מים מהמפל, מה אתה עושה בעניין?

דארק ווידר
"השארמים מתפתחים, נראה שהם הגיעו למקום בו יש שלום, אבל נראה שאנשיך מתחילים להשתגע, וזקן אחד מגלה את הקשר המשותף בין כולם, לכולם יש שרשראות צדף חדשות, האנשים נגעלים מהצדפים במקום ומספיקים ללבוש אותם, אבל מה מסתתר בצדפים האלה? ומה תעשה בנידון?"
1. כמו שאמרתי, אתה בשלום, זה הזמן לפתח את הגנות שלך, כי אתה לא מוגן מאוד
2. אין לך צורך במשאב מים, ויש לך עץ תת ימי מיוחד, אז גם אין לך צורך בעץ מהיבשה
3. העניין עם השרשראות והשיגעון שנגרם, מה אתה עושה איתו?

דארקמו
"הגובלינים חיים להם בנחת בביצה, אבל חייהם של הגובלינים לא נראה שישארו על מי מנוחות, במיוחד שמגיעים חוקרים מוזרים לביצה, ושנראה שכול הג'ונגל שבדרך אל הגובלינים לא הפריע להם, והם נראים מסוכנים מאוד, בידיהם נשקי מתכת, והם מכוסים עד הסוף בבגדים, הם נראים כמו אנשים גבוהים על גידול על הגב"
1. יש לך את עצים מספיקים, תאר מה אתה עושה איתם (פיתוחים שונים, כמו חטיבת עצים או גרזן)
2. כמו שאמרתי על החוקרים בפסקת הפלאף, תאר מה אתה עושה

דינרבלו
"דמי הדרקון מתפתחים, חלקם רוצים להפוך לרוכבי דרקונים, אבל נראה שהדרקונים מתייחסים לרכיבה עליהם כפגיעה בכבודם, ובנוסף נראה שהדרקונים מתעופפים כול הזמן בלי סיבה מסביב להר, מוזר, בהר אתם מגלים שיש, נראה שיש לכם מספיק ממנו"
1. יש לך מספיק שיש, זהו המשאב שיש לך ממנו במידה מספקת
2. הדרקונים מסובבים כול הזמן סביב ההר, מסיבה מוזרה, אתה עושה משהו בנידון? אם כן, מה?
3. דמי הדרקון שרוצים להיות רוכבי דרקונים נתקלים בבעייה שהדרקונים מתייחסים לרכיבה כפגיעה בכבודתם, מה תעשה?

טייגר
"בני הפיה חיים בנחת, אף גזע או סכנה לא נראים באופק, ונראה שאנשיך גילו משהו מוזר, מקום מסוים מתחת לאדמה בו הקסם עובד בצורה חזקה מתמיד, אך גם מסוכנת למתמיד, בקרבת אותו מקום אתם מוצאים ברזל רב, אך נראה שהחצבות לא יתקדמו מהר כי רק חלק קטן מן החוצבים מסכימים לחצוב בקרבת המקום הדבר לו הם קוראים 'מרבץ קסם'"
1. גילית מרבץ ברזל, אך קשה לך לחצוב בו בגלל המחסור בחוצבים וגם בגלל שאין לך טכנולוגיות לכריית ברזל, מה אתה עושה?
2. אתה נמצא בשלום ובנחת, תאר מה אתה מפתח
3. מה אתה עושה בנוגע ל"מרבץ הקסם"- המקום בו הקסם עובד חזק אבל הוא גם מסוכן?

רוי/ הוביטים
״אימפריית ההוביטים קמה עם שליט חדש, כעת הם צריכים להרים את האימפריה גבוה, לפתח דברים, אבל העולם אכזרי, ואת ההוביטים תוקפות חיות פרא מן היער שבמערב, מעבר לעיניים החייתיות מסתתר משהו אנושי, וזה מטריד את ההוביטים, נוודים מסתוריים מגיעים לארצך, ושמועות מסתוריות על הנהר מתקבלות, עכשיו זו ההזדמנות של המנהיג החדש להוכיח את עצמו״
1. חיות פרא מן היער העבות שבמערב תוקפות אותך, מה תעשה?
2. נוודים ממזרח הגיעו, הם נראים כיצורים קטנים שגופם לבן וקוצני, ופניהם שחורות כעורב, עיניהם לבנות בוהקות, והם מספרים על עצמם לעמך, ״אנחנו הסנוקואים, באנו מארץ קרובה ואנחנו מחפשים מקלט מדיני, יצור שלא הצלחנו לרסן פגע באנו, וכעת עמנו בורח מארצו, עד שהצבא יצליח להשתלט על היצור״, האם תיתן להם? או שתגרש אותם?
3. בים הדיג משגשג (שים לב שבינתיים אתם משתמשים במקלות חדים), ונראה שיותר ויותר דגים מגיעים אליכם, התושבים מרוצים, אבל הדייגים טוענים שהים יצר משהו שיפחיד אפילו את בניו- הדגים, הפחד מהים מתעצם שבעתיים, מה תעשה?
4. בזכות החקלאות המתקדמת שלך אין לך צורך בלמצוא עוד מקור אוכל
5. האזור שלך: אתה נמצא בעמק, עובר בארצך נהר, והוא די בקצה, מעבר לו חיים רוב הוביטי המים, מסביבך יש גבעות מיוערות במקצת, ורק ממערב לך יש יער גדול, זה במרכז היבשת, אתה מוקף בחומה שיצרת, אבל החיות פוגעות באנשים שיוצאים, ולפעמים הן נכנסות לעריך, מקווה שזה מה שרצית

טיפ לכולם: תמצאו מקום ממנו תשיגו משאבים, לכולכם נתתי משאב אחד שכבר יש לכם ואתם לא צריכים לחפש, את כול השאר תצטרכו למצוא מקור להם

מצטער שקיצרתי בכמה מקומות שלא הצלחתי לרשום מה ארשום לכם לפני ההתחלה, אבל השבת נכנסת וזו ההזדמנות היחידה שלי להגיב
 
בני הפיה מתלבטים אם עליהם לצאת ולחקור את העולם או להישאר כאן, אם הם צריחים לשפר את עצמם עוד ?, אך גילוי המחצב המיוחד והאזור הקסום משנים הכול, הם מחליטים להישאר ולחקור את התופעה, הם מקציעים לו ווין לכריית המחצב, בעוד הרה ווין בודקים את האזור הקסום, הקרבנות המצערים הם כמובן בילתי נמנעים בדרך לשלמות שבני הפיה שואפים ואולי אף מתקרבים אליה
1) בני הפיה שוקלים לצאת לחקור את העולם אך מחליטים להישאר נוחך ההתפתחויות האחרונות
2) חסרי הנשמה מתחילים לכורות את המחצב, יש להם מעת מאוד רצון והבנה של סכנה והרווח עצום (מי שיתמיד במשימה יהפוך לרסיס נשמה השאיפה של כול חסר נשמה )
3) בעלי הנשמה בודקים את האזור הקסום, מה גורם לתופעה ? איך ניתן לנצל אותה, בני הפיה משקעים בזאת משאבים רבים כיבן שמבחינתם זה יכול לקדם אותם לשלמות
ד"א : הקטע שמחלקים לפלאף וקראנץ מגניב, כול הכבוד !
 
עוג -

out
איך אני מתוודע לממלכות האחרות? שולח scouts, שליחים, פשוט יודע עליהן?
וזה ממש מגניב שיש פלאף ומשימות יחד ולא רק בעיות/הצלחות. עשית משחק שונה וטוב :)

in
אימפריה חדשה קמה. בן משפחה חדש, עם כבוד, זהות, ערכים - מורשת. אל לי לאכזב את עם ההוביטים, וכל עוד שלום ושמחה שוררים אפשר לחגוג.
והחגיגה?
היא תתחיל בקרוב.

1. חיות ארורות, איף, אף פעם לא אהבתי אותן. אני מתחיל בלכרות קצת עצים (ולנטוע אחרים, לא רוצים לאבד לגמרי את האיזון) כדי לחתום את תחום היער. אני מקים מבני קש ודחלילים, דמויות מפחידות, ופרצופי חיות מתות לפניהן ובהן קשתים. אני אומר לקשתים לפצוע כל חיה שתתקרב, ובמידה ואין ברירה להרוג אותה. אני שולח כמה הוביטים מקצוענים בהתגנבות (מזל, התגנבות - אל תאכזבו אותי! :) ) לזרוק קצת אוכל ליער, שהחיות יריבו בינן לבין עצמן.

2. "מקום מושבכתם יהיה בכפרים במזרח לעתה. אקים לכם קצת בתים ומחסה" אני אומר. "אבל בתמורה, אני אבקש שתי דברים - נאמנות בסיסית וידע. מה החיה הזאת, ולמה הצבא לא יכול להשתלט עליה? אתם צריכים עזרה נגדה?"

3. אני שולח כמה אגדות ימיות (הוביטי ים ממש מפורסמים) לכמה ימי גיוס, חוגג מסיבות, ובעצם מעצים את המורל. אני מעלה בקצת את משכורת הדייגים ומבטיח שכל מה שיקרה מהים יטופל על ידי המקצוענים ביותר. אני מפציר בהוביטים להתגבר על פחדם למען הממלכה, והם יתוגמלו בעתיד.

4. נהדר. אני ממשיך באותה דרך ומפתח קצת חוות כדי שהשגשוג ימשיך. אני מחמיא לחוואים, אומר שהם והמדענים עושים עבודה נהדרת.

5. כן. זה בדיוק מה שרציתי. תודה רבה על ההתחשבות :)

6. אני מבקש מהוביטי המנהרות לחפור קצת מתחת לאדמה ולנסות לבדוק את מקור החיות. אני מפציר בממלכה להרגע ולהמשיך בחיי השגרה היום-יומיים. אני מקיים כמה משתים בערים, עם תשלום סמלי (שאפילו עניים יוכלו להרשות לעצמם) ואפילו מופיע בעצמי שם, מברך את כולם ומעלה את האחווה והמורל.
 
היי עוג-
1.קודם כול עם הברזל שלי אני יוצר נשקים חדשים לחיילים.
2.אני מנסה לשפר את שיטת האימון ואת הציוד(נשקים,שריונות) של החיילים שלי.
3.אני שולח חוטבי עצים בשביל להתחיל לאגור עצים.
4.אני מייצר עם העצים מקדש של האל מוראדין.
5.אני שולח את מועדון הצייד (בכל עיר יש כזאת חוץ אולי משל גזע שאוהב חיות) שיצודו חיות בתמורה ל-10 פיסות זהב.
אני יוצר מחסן לשימור מזון כדי שלא יהיה רעב בעיר.
6.את הכסף המוזר אני מתחיל לבדוק בכל מיני סיטואציות(שם אותו במים,בודק אותו בחום,בודק לו את הברק,מנסה לבדוק את היעילות שלהם כנשקים).
7.את המנהרה עם הקולות המשונים אני חוסם(בעזרת מחסום שדי קל לחדור אבל שמנסים לחדור אותו הוא משמיע הרבה רעש) ומציב שם את הגמדים הכי פיקחים שלי כדי שאם משהו ינסה לחדור הם יראו את זה ויקראו לשאר הלוחמים בעזרת פעמון שהוכן מראש ליד המחסום, ואני שם את הגמד הכי מהיר שלי שירוץ מהמחסום עד לבית המשמר ויודיע להם שתוקפים(למקרה שהפעמון לא עובד), וכול 3 שעות יש משמרות שבנויות כך הגמדים מתחלפים רק אחרי שהגמדים המחליפים מגיעים, בסוף המשמרת של כל אחד מהגמדים הם צריכים לבוא לבית המשמר ולתת דוח מצב וגם להגיד לניצב מיוחד(הניצב הוא הגמד בעל הזיכרון הכי טוב כדי שהוא יוכל לזכור את הסיסמה מבלי לכתוב אותה) את הסיסמה הסודית שמתחלפת כל יום.
8. לכל אחד משומרים על המחסום אני מספק אוכל ואני משלם להם בבירה (כמובן) ובחמש פיסות זהב למשמרת(סכום די נמוך אצל הגמדים אבל בהתחשב בכך שאני מעסיק אותם למשך חודש ככה שהם מקבלים די הרבה זהב)
9.אני מבקש מחכמי הגמדים למצוא שיטות חציבה שישפרו את תהליך התפוקה.
10.אני נותן לבעלי הפאב המקומיים כסף במטרה שהם ישפרו איתו את הפאב (ביקשתי מהם לעשות את זה במכתב שהם קיבלו יחד עם הכסף)
11.אני מאריך בשעתיים את שעת העבודה של הגמדים הכורים שלי ובתמורה מגדיל להם את השכר שלהם ב-30 פיסות זהב(בדרך כלל הם מקבלים 70)
אני מצטער על העריכה פשוט בסופו של דבר הבנתי שכתבתי את זה מבולגן מדי, אז החלטתי לערוך.
 
אמית
לא רשמת פלאף, להבא תרשום, אני לא רוצה שהמשחק יהיה רשימת מטלות משעממת

"הממלכה הגמדית מתפתחת מהר, נראה שהפיתוחים החדשים שלה יהפכו אותה במהרה לממלכה משגשגת, הם עובדים מהר"
1. איזה נשקים בדיוק? יש הרבה
2. (לא רשמת איזה נשקים ושריונות אתה מפתח אז לא הגבתי על זה) הגמדים מצליחים לשפר את שיטת האימונים, החיילים עכשיו טובים יותר מלפני זה, עתה האימונים כוללים גם הישרדות בתנאי שטח קשים ולחימה ללא נשק בסיסית
3. אתם מוצאים חורשה קטנה קרוב להר, היא רחוקה ולוקח לאנשים הרבה זמן להגיע אליה, ועוד לסחוב עצים חזרה להר, זו עבודה מפרכת, ולכן הגמדים חוצבים במהירות אבל בינתיים העצים לא מגיעים לממלכה, תצטרך למצוא דרך להביא אותם אליה
4. העצים מספיקים בקושי לבניית המקדש, אבל בסוף הוא נבנה, הגמדים משתמשים בעיקר בברזל לקישוטים כי העץ כמעט ואזל, וכעת הסגידה למוראדין רבה יותר בקרב הממלכה (מתפללים יותר, מקריבים יותר קורבנות וכו')
5. הציידים מחפשים חיות אבל בקושי מוצאים, נמצאות כמה חיות בחורשה ממנה חוטבים עצים, אבל הן מעטות וכמובן שלא יספיקו לעם שלם, כנראה שתצטרך דרך אחרת להאכיל את העם, בנוסף הגמדים מתחילים ללמוד על שימור, ומצליחים לשמר את הבשר שבוע יותר ממה שהוא היה צריך
6. הכסף המוזר מתגלה כחלש, עד שחכם גמדי מגלה שהוא זהה בתכונותיו לנחושת (שלא כול כך שווה בעיני הגמדים), אבל איכשהו היא נראית כמו כסף, נראה שהיא לא מחזירה ברק, זה מוזר, מאוד
7. אף אחד לא חודר דרך המחסום, אבל הקולות מתחזקים, מה שיש שם מתקרב
8. השומרים מסכימים ושומרים על האזור (אתה לא חייב לפרט כמה אתה משלם)
9. המומחים מנסים למצוא דרך, אבל מתייאשים, החציבה שלהם טובה מאוד, אבל דרך לשפר אותה לא נמצאת (אתה ממש טוב בחציבה, להיות ברמה שתתעלה על כול הגזעים [הרמה הבאה] זה יקח לך זמן לפתח)
10. הם משפרים את הפאב, שים לב שבינתיים השיכר שלך ברמה נמוכה יחסית, ולא טוב מאוד
11. הכורים עובדים במרץ והתפוקה עולה (אף על פי שאין לגמדים צורך בעוד ברזל)

טייגר
"הברזל נחצב ע"י בני הפיה, והופך למשאב נפיץ, נראה שיש שם הרבה ממנו. החוקרים מגלים שהמקום הקסום הוא אזור מכול מה שמושפע, וסקרנים לגלות מה גורם לזה, הם מגלים שהמקור אמור להיות בכיוון דרום, והמומחים מציעים לחצוב שם."
2. אתה מגלה הרבה ברזל, כעת יש לך אותו במידה מספקת, וככול שתמשיך לכרות (ז"א, לא תאמר שאתה מפסיק את החפירות) יהיה לך כנראה מספיק ברזל לרוב הדברים
3. כמו שאמרתי, האזור הקסום כנראה מושפע ממקור שנמצא בכיוון דרום, האם אתה חוצב שם?
ותודה על המחמאה!

רוי
Out
להתוודע לממלכות אחרות זה פשוט, אנשים מהגזע שלך צופים על הגזע האחר, ומספרים עליו, ליצור קשרים זה כבר אומר לשלוח שליחים
תודה רבה!

In
"החגיגה ממשיכה, נראה שכול התוכניות הצליחו, אבל דבר אחד מדאיג את אלה שנמצאים בדרגים העליונים- מה שסיפרו השליחים, הם סיפרו על חיות מפלצתיות שפושטות על קברים, הם אומרים שהחיות גבו מהם מחיר כבד, והם אומרים גם שחלק חושבים שזה הגיע להם, כי הם חשבו שהם כול יכולים- אבל הם לא עונים מה המשפט האחרון אומר"

1. המזל שיחק לטובתך, החיות קיבלו את האוכל ותקפו לפעמים מישהו שלא נזהר, אבל לאט לאט הם התחילו לסמוך על ההוביטים, הם נותרו תוקפניות בינהן, אבל להוביטים שנותנים להם אוכל הם לא עושות כלום
2. הם מספרים שבלי שום התראה חיות הגיעו מכיוון בית הקברות שהיה בקצה ממלכתם, שדדו את הקברים ואכלו את הגופות, והם גבו מחיר כבד- הם גם אומרים משפט "חלק חושבים שזה הגיע לנו, כי חשבנו שאנחנו כול יכולים" אבל הם לא מסבירים את המשפט הזה
3. אגדות הים יוצאות לאורך הנהר ומהר מאוד הם חוזרים, ללא ספינותיהם, רובם על האדמה אף שחלקם בשחייה "מפלצת ים ענקית נמצאת בהמשך הנהר, אבל היא לא תקפה אותנו, היא הפילה אותנו מספינותינו ולקחו אותן בזרועותיה הארוכות והכחולות, היא הייתה כה גדולה שהמים בסביבתה עלו על גדותיהם ולא זרמו במהירות, אז הצלחנו לברוח, אבל לא נראה שהיא התעניינה בנו" הם מספרים
4. החוואים שמחים- והממלכה ההוביטית מתחילה אף לאגור מזון, מרוב תפוקה
6. ההוביטים חופרים, אבל לא מוצאים דבר חוץ מכמה עצמות שבורות, והוביט אחת מוצא פיסת זהב (טבעת, סתם), החומר המיוחד מעניין את ההוביטים הצעירים בעיקר, אף על פי שזו פיסה קטנטנה
 
עוג -

IN
"עצוב, ומטריד. האיום הזה יטופל בבוא הזמן, בנתיים אשאיר אותו לצבא שלכם. איזה חיות היו שם בעיקר, והאם היה שם שליט? עוד שאלה, האם אתם יודעים משהו על מפלצות ים?" אני שואל בנימוס.

1. נהדר. אני ממשיך באותה דרך ומאמן אותם כדרואידים בסיסיים. אם אי אפשר לדבר עם חיות זה בסדר, אבל חיבה לחיות וליער תהיה מבורכת. אני אומר להם שהם עושים עבודת קודש.

2. בנוסף לשאלות הפלאף אני לא טורח לדבר איתם על "כל יכולים". בבוא הזמן אני מקווה שהם יפתחו, אז אני לא אלחץ.

3. "לעזאזל!" אני אומר ונאבק ברצון לברוח לביתי, לשבת במאורתי, לאכול ארוחת בוקר שנייה... לא! אסור. אני שולח scouts למצוא מקורות מים (כמו אגמים, נהרות קטנים וכו') אחרים שליד ארץ הבית. בנוסף אני מרשה לדייגים לצוד דגים רק חמש שעות ביום, ובמרחק של עד עשירית מאיפה שהם פגשו את המפלצת. אני מפציר בהם לא ללכת רחוק יותר, ואני נושא נאום גדול על אמונה וכוח רצון, בתוספת כמה בקבוקי יין.

4. נהדר. אני ממשיך בדרך הזאת.

5. אני מביא את העצמות אל הסנוקואים, "האם אלה מתים אבודים שלכם? מצאנו אותם בחפירות שלנו". בנוסף אני שואל עוד שאלה קטנה, האם ידוע להם משהו על פיסות זהב שהיו באזורם. אני שומר את פיסת הזהב כרגע בהיכל מדע (איפה ששומרים המצאות אחרות) תחת קטרוגיית 'חומר לא ידוע'. אני אוסר לגעת או לעשות עליו ניסויים.
 
לעוג, סליחה שאחרתי.
"המלך מוציא צו חדש בו נכתב שכל האזרחים המלבישים צדפים צריכים להתייצב בלילה זה בכדי למסור את השרשראות המוזרות לזקן שבט הקאנצ'רים (סרטנים) ולתלמידיו."
"(אורוריקה) אחד מתלמידיו של זקן שבט האורקות יש המצאה חדשה-מקום בו ישמרו ויאכסנו את מזונם. נקראה לו: בית האיכסון"
1.איזה הגנות אני צריך לחזק, הרי אני בתוך המים שזה הגנה בפני עצמה. יש עוד גזעים תת ימיים שצריך לפחד מהם?
2.אנשי מתחילים לחצוב אבנים גדולות ומביאים אותם לתלמיד שיתכנן איך הם צריכות להיות.
3.אחרי שכל הצדפים אסופים, קונרס-זקן שבט הקאנצ'רים- מצייר עליהם את הרונה שמסמלת את המילה "היפתח" ועוד רונה שאומרת "גלה את סודך".
 
חציבת הברזל הייתה ההתחלה, אבל כאשר בכול חודש אתה הופך לחדש, האבולוציה קוראת מהר מאוד, וכך האומץ הנדרש לכרייה הסקרנות הנדרשת לחקר הביאו תוצאו טובות ושרדו, ובני הפיה השתנו הפכו לאמיצים יותר סקרנים יותר, הם מתחילים לחצוב דרומה לחפש את מקור האזור הקסום ובו בזמן הם משתמשים בברזל, אשר מתגלה כיעיל מאוד, ומחליף כמעט את כול הכלים שלהם,
1) בני הפיה הופכים לאמיצים וסקרנים יותר.
2) משתמשים בברזל בצורה רחבה מאוד, מתמקדים בו במיוחד, אני מניח שכלים רגילים נבנים מהר מאוד, אבל עד כמה בני הפיה מגעים בעיצוב ברזל?, תזכור שבני הפיה מתמקדים בזה הרבה וכיבן שזו תקופה שלווה מלבד האזור הקסום ותחזוקים רגילים (ציד תחזוק המחנה וכו ...) הם מתמקדים בזה(לפחות 40 % על הברזל,).
3) כן חוצבים דרומה בכול המהירות( 50 % ואם יש באזור ברזל אז ... 80 % - 90%)
 
דארק ווידר
"הצדפים נפתחות במתגלות בתוכן פנינות שחורות, ולפתע כול האנשים שהשתגעו גם לאחר שהמחרוזת ירדה מעליהם, מתעוררים ולא זוכרים כלום, הפנינות השחורות המתגלות כחומר חזק מאוד, כי שאחת נופלת היא לא נשברת
1. יש עוד גזעים תת מימיים, כמובן
2. בית האכסון נבנה, אבל שיטות השימור בו גרועות ויכולות לשמר משהו למקסימום שבוע
3. מה שאמרתי בפלאף

טייגר
"החפירות מתבצעות לכיוון מקור הקסם, כשהם מגיעים הם מגלים אוצר אבוד, רסיס קריסטל מאיר שבקרבתו גם קסם קטנטן יכול לחולל רעידות אדמה"
2. הרמה שלך די טובה, אבל יש לך עוד לאן להתקדם
3. כמו שאמרתי בפלאף, אתם מגלים את המקור לקסם, רק מה אתם עושים בו?

רוי
"ברגע שאתה מזכיר מפלצות ים הם נלחצים, 'אנחנו לא יודעים כלום על מפלצות ים' הם אומרים, אבל נראה שהם משקרים, ואז הם מעבירים נושא 'החיות היו מוזרות ומפחידות, הן היו ענקיות, ואפילו היה בהם ניצוץ של תבונה מפחיד' הם אומרים בפחד"
1. ההוביטים לומדים את דרכי היער במהירות, הם מצליחים ליצור קסם ששואב את כוחו מהטבע, אבל הוא פרימיטיבי מאוד ולא עוזר מאוד, בנוסף הם מצליחים מעט לתקשר עם החיות, שנראה שהן לא כאלה חכמות
3. הגששים מוצאים מעיין קטן, אבל הוא לא יספיק לזמן רב, אחד מהדייגים נופל למים, וחוזר באורח פלא, למרות שהוא לא הוביט נהר, הוא הפסיק לפחד ממים, ואומר שהמפלצת לא הזיקה לו, למרבה ההפתעה, הוא לא מפחד ממנה
5. לא הבנת, אלה עצמות של חיות או משהו מהעבר, לא של משהו שמת לפני מעט זמן
 
עוג

הערפדים (שלא יודעים שהם ערפדים :devilish: ) מתחילים לבצר את מיקומם, ואת שטח המחייה שלהם כשהם מתאספים למתחם שבט אחד תחת הנהגתו של דרקול.
הציף' הצעיר אשר הצליח לאחד את שבטי הערפדים הקטנטנים אל תוך מתחם מערות מבוצר ,כול ערפד עוזר על מנת להפוך את מתחם המערות למה שיקרא בעתיד הרחוק בתור טירת הדרקון(ובאותו זמן מערות הדרקון) בגלל האש ,שבערה בתוך המערות האלו במשך יום ולילה .
לאחר קיבוע אחיזתם במערות הדרקון, והתחלת העיצוב של המערות למתחם בר הגנה ,החלו הערפדים בהנהגתו של דרקול לצאת למסעות צייד כשהם מדללים את האוכלוסייה הטבעית של חיות פרא משתמשים בבדים שלהם ליצירת בגדי פאר דבר המסמל סטטוס חברתי בתוך מערות הדרקון וכורתים עצים לבניית נשקים וכלי בית ,משפחות מתאגדות תחת הציידים הטובים ביותר ואלו מעבירים את תמיכתם לדרקול ,שעד עכשיו לא קם ערפד אשר הצליח להביס אותו במיוחד בזמנים הקשים האלו .
אנשיו של דרקול מפתחים את כישורי הצייד שלהם כשהם מתמחים בבניית קשתות חניתות ציד ובשימושם .
אך אלו פיתוחים של חברה שבטית בלבד ,ציד ,קשתות וחניתות ,הכוח המפחיד ביותר של הערפדים שאותו הם פיתחו הינו קסם הצל .
קסם הצל התגלה בטעות בעת מסע ציד ,שבו הלורד מאריק אחד מהערפדים העתיקים יותר הותקף ע"י דוב הוא נכנס אל תוך הצל ויצא בבטחה במרחק לא רב משם, מספיק בשביל שיוכל לחסל את הדוב בעזרת נשיכה .
מאריק שהיה אחד מהערפדים המעטים חסרי הרצון לכוח ושררה על אחרים לימד את דרקול את הטכניקה החדשה על מנת לשמור על יציבות השלטון בזמני קשים אלו ,לגזע הערפדים .
דרקול לקח את הקרדיט על התגלית, ולעולם אף אחד לא ידע על פועלו של מאריק בגילוי מה שיהיה הנשק האכזרי ביותר של גזע הערפדים .
בעזרת חיבורם לצל היו יכולים הערפדים להשתגר למרחקים קצרים במחיר של כוח חיים ,אך הצייד שלהם הספיק בשביל שדרקול יוכל לבצע את השלב הבא בתוכניתו ,להציל את גזע הערפדים .

היה זה ליל ירח מלא כאשר שיר לילה סיירה יחד אם אחיותיה ללהקה ,הם היו למגינות של בני שבטן והן היו טובות בזה ,היו שמועות על מעורות הדרקון שהיו קרובות לשיירה של שבטן ועל אנשיהם חסרי מגע השמש ,אך אלו היו סיפורים בלבד מעטים מאנשי השועל טענו שראו במהלך חייהם את החיוורים ואלו נעלמו כמאת כולם נראה שאו שהם עזבו את הארץ הזאת או שהם התכנסו למקום אחד שאותו יוכלו אנשיה של שיר לילה לתקוף כאשר הזקנים יחליטו שהחיוורים מהווים איום על אנשיה הזקנים ידעו הכי טוב ולכן יהיה חשוב להקשיב להם .

לפתע קטע רעש בין השיחים את חוט מחשבתה ,ואז היא הבינה אחיותיה לא היו לצידה משהו נורא קרה חושיה התכוננו לרע מכול כאשר היא ראתה כיצד מתוך הצללים התגשמו להם ארבעה חיוורים בבגדי הסוואה שחורים ,היא הייתה חייבת להעריך אותם הם היו ציידים מומחים הם ידעו לתכנן את המערב שלהם היא המשיכה להעריך את כישוריהם כציידים גם כאשר היא הרגישה מכה חזקה בעורפה מכה שגרמה לה לאבד את הכרתה .

שיר לילה התעוררה בתוך מה שנראה כמו חדר כס ,מואר בלפידים ועל קירותיו של חדר הכס הקטן היו תלויים בסביבות ה20 דגלים היא ניחשה שאלו היו סמלים 20 משפחות של חיוורים כנראה משפחות בעלות ייחוס גבוהה או ציידים מומחים ,לקח לה כמה שניות להבין מול מי היא ניצבת .
הוא היה חיוור. גבוהה . ובעל שיער שחור ארוך אשר לא חבש שום כתר ולא לבש שום תכשיט ,חוץ מתליון שהחזיק ניב שחור של חייה ,היא ידעה למי היה הניב הזה שייך , סיירים משבטים אחרים שהתיישבו על האדמה הזאת כבר דיווחו על האריות השחורים חיות רצחניות וצמאות דם אשר עיניהם חסרות האישונים היו לסימן ההיכר המפחיד ביותר של החיות האלו .

"קומי שיר לילה ,לא מכובד לשכב על רצפת אבן כאשר את מדברת אל ציף'" אמר החיוור בקול קר ונוקשה אשר העביר צמרמורת בגבה של שיר לילה .
היא קמה מבינה שלמרות שהיא לבד עם החיוור ספק ,אם היה לה סיכוי לגבור עליו בקרב יחיד אם הצליח לצוד את אחד מהאריות השחורים .
"את נבחרת שיר לילה לשאת מתנה אל בני מינך " הוא אמר בשלווה כשהוא קם מכס האבן שלו .
"על מה אתה מדבר ?" אמרה שיר לילה בפחד כאשר היא הבינה שלא רק שהוא ידע את שמה ,הוא גם דיבר בשפתה היא לא הייתה הראשונה מבני מינה שנתפסו ע"י החיוורים .
"אני מדבר על כך שאת תהיי השליחה שלי לבני מיניך ,לא אני מצטער את תהיי הגשר המקשר בין אנשייך לאנשיי את תגרמי להם להבין שאני לא רוצה ברעתם אני רוצה לגרום לבני מינך להצליח ולשגשג, ובכך תעזרי לבני מינך להצליח ולשגשג " הוא אמר בחיוך כאשר הוא נעצר עומד מול שיר לילה ,אשר נשמה בכבדות מפחד בעוד נראה שהחיוור נשם רק אוויר קר .
נראה שהיה זה נצח עד שהחיוור כופף אותה על ברכיה הסיט את ראשה בשביל שצווארה יהיה חשוף ,והצמיד את כף ידו אל צווארה הכאב היה חד ומהיר אבל מספיק חזק על מנת שהיא תתחיל לאבד את הכרתה "דרך אגב לא הצגתי את עצמי אני דרקול ציף' הערפדים, אבל את יכולה לקרוא לי אבא ואת שיר לילה יקרה שלי תהיי האימא של כול בני מיננו המשותף ,תהיי האם שכול הערפדים מבני מינך יזכרו את שמה ,ברכות כרגע הפכת לבת אלמוות " הוא אמר בחיוך לפני שהיא התעלפה .

כאשר שיר לילה התעוררה היא לא הרגישה שום כאב בצווארה ,היא הסתכלה סביבה החיוורים זרקו אותה ליד אגם היא הסתכלה על הירח והבינה שעבר יום מאז שהיא נחטפה היא הייתה צמאה אבל היא הייתה יכולה להרוות את עצמה באגם ליד ,היא נעמדה באיטיות והסתכלה אל האגם עוצרת את נשימתה כשראתה את השתקפותה ,פרוותה חווירה לגמרי ומהצבע החום היפיפיה שבה תמיד התגאתה הפכה פתאום ללבנה כשלג ההרים, עיניה היו אדומות ובתוך כף ידה למרבה תדהמתה היא ראתה פה בעל שיניים מחודדות "אני חיוורת ! " היא אמרה בבכי, נראה שלפחות היא הייתה יכולה לבכות .
שיר לילה החלה לרוץ היא סרקה את האזור ,כול כך הרבה פעמים שידעה בדיוק היכן השבט שלה חנה הם לא היו זזים בלעדיה .
כאשר היא נכנסה למתחם השבט הזקיפים ששמרו על המחנה לא זיהו אותה אך רק כאשר היא דיברה עם פורץ דרך אדון הסיירים של בני שבטה היא הצליחה להיכנס בשקט ולקבל פגישה עם הזקנה .
"מה אני עושה ! " היא שאלה בבכי ,כשהיא מספרת על מה שעבר אליה לזקנת השבט .
"את לא עושה כלום אני מצטערת שיר לילה על גורלך, אני מבטיחה לך שכאשר נגיע לנקודת האיסוף נאגד את ראשי השבטים ,ונודיע להם על הסכנה שהחיוורים מייצגים " אמרה הזקנה
"ואיך תגרמי להם להאמין לך ? " היא שאלה את הזקנה מחפשת תשובה והדרכה .
"אנחנו נצטרך להראות להם מי את חיוורת " היא אמרה וקראה לסיירים מבחוץ "אבל לצערי הרב שיר לילה, את לא יכולה להישאר בחיים על אנשי השבט לראות למה הפכת ,ואז נוכל לשכנע את שאר השבטים כשתהיה לנו הגופה שלך " היא אמרה כאשר הסיירים תפסו את שיר לילה המופתעת .
"את רוצה להרוג אותי ?! " היא החלה לצרוח "בוגדת ! אני לא עשיתי דבר שמגיע לי למות ,אני שירתי את השבט נאמנה ! " היא המשיכה לצרוח כאשר החלה השמש לעלות והסיירים קשרו אותה לטוטם המרכזי של השבט .
הטקס היה קצר ובו הזקנה הסבירה את גורלה של שיר לילה, לא לקח הרבה זמן עד שחבריה והאנשים שאתה גדלו החלו לסקול אותה באבנים ,הכאב היה נורא אך לא נורא כמו הבושה .

לפתע הצללים של זריחת השמש עטפו אותה והיא מצאה את עצמה שוב בחדר הכס עומדת מול דרקול .
"אני מצטער שהיית צריכה לעבור את זה בתי ,אבל חשוב שתביני זה מה שיקרה אם לא נצליח לעצור מבני מינך להשמיד את כולנו.
אנשיי הם ציידים מומחים ויסבו אבדות רבות לכול כוח לוחם שינסה לתקוף את ביתנו ,אבל אנחנו מעטים מדי הסיכוי היחיד שלנו לשרוד הוא את שיר לילה אם תצליחי לגרום לכך שאנשייך יסכימו להתחיל איתנו ביחסים דיפלומטיים ,תצילי את בני הגזע שלנו אבל עלייך מוטלת משימה אף גדולה יותר .
אנחנו לובשים את צורתו של גזע אשר נכחד מהעולם ,ועד שנמצא דרך לשנות את צורתנו לא נוכל אלא להישאר כמו שאנחנו חסרי יכולת להיטמע בכול חברה ,אנחנו נישאר כאן שיר לילה ומתוך המערות האלו ניתן לך את כול התמיכה שנוכל לתת ,אבל עלייך ליצור שבט חדש של אנשייך.
אנחנו נלמד אותך כיצד לשנות את צבע פרוותך ואת תלמדי את מי שתבחרי להעניק לו את המתנה ,וכך בתי היקרה תשמרי על כך שאנשינו לא ימותו ,גם אם לא תצליחי במשימתך והמערות האלו יפלו " אמר דרקול כאשר שיר לילה כרעה מולו ברך "אני מבינה אדוני " אך הוא נתן לה יד והרים אותה "את לא צריכה לכרוע ברך מולי ,את לעולם לא תצטרכי לכרוע ברך מול אף אחד אלא אם תבחרי זאת ,את לא חייבת לי כלום את הזרע החדש שאני טומן באדמת אנשייך, אם יש מישהו שאני חייב לכרוע ברך מולו זו את " הוא אמר ונישק את ידה .
"אבל עכשיו אני חושב שאת רעבה ! אז קדימה לסעודה ! " הוא מחה כפיים ואריה שחור משותק לחלוטין הוכנס על מגש מתכת ענקי אשר נישא ע"י ארבעה חיוורים אשר נראו צעירים יחסית .
שיר לילה קירבה את ידה אל צווארו של הארייה והרגישה את כוח החיים אשר זורם אליה .


out
אוקיי זה יצא די ארוך סורי על הבלבול מוח :p בקיצור הערפדים מפתחים חברה פיאודלית ,המתבססת על צייד ועל החיות שהם מצליחים לצוד(הרגת חיה יותר גדולה יש לך יותר כבוד מהערפד שהרג חיה פחות גדולה ) ,הם מפתחים בנוסף לכלי נשק המיועדים לציד (הם לא מפתחים חרבות ) את קסם הצל הראשוני ,המאפשר להם להשתגר למרחקים קצרים תוך שימוש בצללים קיימים ,השימוש בקסם מרעיב אותם ומכריח אותם לאכול כוח חיים לאחר כמה שימושים .
רוב הערפדים החיים מתרכזים במערות הדרקון ,בונים מבצרים ובעיקר יוצאים למסעות ציד למטרות שעשוע ושיפור יכולותיהם בקשתות וחניתות .
דרקול שדאג מבואם של אנשי השועל ,שינה את שיר לילה ולאחר חוויה טראומטית של בגידה מבני השבט שלה דרקול לקח אותה אל תוך מערות הדרקון, כשהוא מאמן אותה ומלמד אותה כיצד עליה להשתלב בחברה .
שיר לילה המסוגלת לשנות את צבע פרוותה ,ולהסתיר את הפה על ידה .
החלה לעבור בין השבטים ולשנות אנשי שועל נבחרים הופכת אותם לבני השבט שלה, אשר הולך וגודל היא שינתה את שמה לשיר נצח ולקחה על עצמה את ניהול השבט בתור האם, כשהערפדים של מערות הדרקון נותנים לה את תמיכתם המוחלטת מאמנים את אנשיה ,ומספקים לה ציוד על מנת שהיא תוכל בכול כינוס שבטים להוות כוח מכריע נגד כול פעולה תוקפנית של אנשי השועל ,בנוסף לתקווה של הערפדים להמשכיות בתור שבט אנשי שועל גדול וחזק .
 
עוג -

IN
"בסדר..." אני אומר, מחליק את זה. אני חוזר מבדעתי להציע להם עזרה. עכשיו זה הפך לעסקה. "אוקיי, אבל אם תשמעו במקרה על מפלצת ים, זה ישתלם לכם מאוד. הצבא שלי יעזור לכם במלחמה שלכם. רק אומר"

1+2. אחלה. אני מבקש מהמוכשר מהם ללמד את הבחור שחזר מהים. ברגע שהוא לומד את זה אני מבקש ממנו לראות מה מפלצת הים עושה ולנסות לתקשר איתה. אני מציג אותו כגיבור עם, ומראה שאין ממה לפחד. אני אומר לדייגים להתפצל לשתי קבוצות: קבוצה קטנה הולכת לאגם, וקבוצה גדולה נשארת בטווח, שמעכשיו מוגדל לרבע השטח מאיפה שהם פגשו את מפלצת הים.

3. מה שכתוב בפלאף אני אומר להם. אני גם רומז בשיחה על זהב, למקרה שהם יעלו את הנושא.

4. אני שולח את הגששים שלי (מצאתי מילה בעברית! יש! :) ) לחקור את העולם קצת, לחפש תרבויות אחרות.

5. אה, אז במקרה הזה אני אשאיר אותן שם. אני מודה להוביטים מהמעמקים. אני מבקש מהם לחפור לכיוון ההתיישבות במזרח, לנסות לצטט לשיחות של הסנוקואים וללמוד משהו על מה שקרה, למה הם חושבים את עצמם, מפלצת ים, זהב, וחיות.
 
"כנראה שיש לנו אוייבים בים. עליינו לשחזר את זיכרונם של ה"דגים" ולברר מהיכן הגיעו הקמעות הללו".
"אנשי מנסים חומרים חדשים בכדי לשמר את ה"דברים" (תבואה, מזון ואפילו דגים מתים) וביינהם גם דיו של תמנון ואת יינם של הנזרים של שרמוס אך דבר לא עולה בחקתם ( :) ). למרות זאת היין מצמיח סוג חדש של צמח מין האדמה החולית של הים".
1.אנחנו מכשירים חיילים נוספים- לאחר התקרית עם הצדפים השראמים נהיים חשדניים.
2.כמו שכתבתי אנחנו מנסים חומרי שימור.
3. זקני השבט מנסים להשיב את זכורנם של השראמים.
4. אנחנו בודקים את הצמח החדש.
 
רשימה של מה שהם עושים ? או איך הם מטפלים בזה ?
מה הם עושים .
1. מפתחים חברה פיאודלית המתבססת על ציד ומפנים את כול המשאבים שלהם לתמיכה בשיר לילה .
2.שיר לילה(בשמה החדש שיר נצח ) בעזרת הערפדים של מערות הדרקון, אוספת שבט של ערפדים אנשי שועל אשר משתלבים בחברת אנשי השועל בתור שבט בעל עוצמה כלכלית ופיזית ,היא לאט לאט מגדילה את מספר הערפדים ,מאמנת אותם ומנסה לפתח יחסים דיפלומטיים רשמיים של אנשי השועל ,והערפדים של מערות הדרקון .
3.בקשר לחיות הם צדים אותם כורתים עצים ,ויוצרים כלי נשק המותאמים לציד ומשלבים אותם יחד עם הליכת צללים, בשביל להפוך להיות הציידים המושלמים .
את החיות הם הופכים לבגדים, ומכסים את גופם בשריון עור כשהם יוצאים לציד .
4.הם שולחים ציידים למרחק רב יותר ,על מנת לבדוק את השטח והאם יש עוד גזע באזור שמספיק דומה להם על מנת שהם יוכלו להשתלב בחברה שלו .
 
הרסיס הזה מרתק את בני הפיה, הוא המפח לעולם חדש, אחד השינויים הגדולים ביותר שהתחוללו בהם מאז מלחמת הנורקים, הם לוקחים את הרסיס משם בודים אין עוד מימנו באזור, ואז הווין גאן בעצמם חוקרים אותו, רק קומץ רה ווין מורשים לעזור בעבודה החשובה הזאת, הווין יודעים שהם חייבים להבין כיצד הוא פועל, הם חוקרים אותו ללא הפסק, נותנים לרה ווין מתנדבים את הכבוד שבבדיקתו, יתכן שכוח כוחו גדול אפילו יאפשר לכמה מהם להתעלות, אתה לאחר שהוא נעלם האנגים חוזרים לעבודות הברזל, נוצרים עוד ועוד תפקידים אשר נתמכים על ידי הקסם של האנגים שהוא אולי חלש ורחוק מהרסיס אך הוא בכול זאת מושפע
1) לוקחים את הרסיס, בודקים שאין עוד ממנו או משהו דומה באזור.
2) הנשמות הטהורות בודקות את הרסיס (תזכור שהם מעתים מאוד וחזקים אמוד ) הם כמובן לא משתמשים בקסם בנוכחותו אבל הם עדיין חכמים מאוד, בעלי נשמות שמתנדבים ראשיים לבצע מספר לחשים קטנים כדי לבדוק אם אכן נמצא דרך לשלוט ברסיס.
3) עכשיו כשלא צריך לכרות לכיוון הרסיס בני הפיה חוקרים את הברזל במלוא הכוח כמעת כול בנן פיה עושה משהו שקשור בברזל, הם מתחילים לחפש עוד ועוד שימושיים בשבילו(90 % עובדים עליו ).
4) מחזקים את הרסיס במרחק בטוח שקוסמים אפשריים אך בכזה שהוא עדיין יחזק אותם והרבה (ככול שמצליחים יותר לשולט בו מקרבים אותו יותר) ככה שעכשיו הקסם של בני הפיה יתחזק בהרבה, והוא יכול לתמוך בעבודת הברזל, וכמובן לשמש לדברים אחרים.
 
ארס
כן, מה שהם עושים
"הערפדים מתפתחים, שיר נצח עושה עבודה מעולה, כעת הם יכולים לגנוב מידע מן הגזע שבו השתלבוף אבל הם צריכים מישהו לא איש שועל, כי לגרם למישהו לפנות נגד מולדתו זה קשה מאוד, ובנוסף, אזור ביצות מתגלה בהמשך העולם הידוע"
2. הגזע נראה ניטארים, והם מסכימים ליחסים הדיפלומטיים, הם מציעים ברזל, ודורשים מחיר הולם (ושיר נצח לא בת אלמוות, אבל היא תחיה 800 שנה בערך, יותר מהאלפים :p
3. אוקיי
4. הם מוצאים שהקרקע היא אזור של ביצות, ולא מגלים כלום על גזע נוסף באזור

דארק ווידר
"צמח מוזר עולה מן הים, הוא מריח רע, ונראה שחור- אפור, הוא שבירי מאוד, אבל ככול שמתקדמים יותר לכיוון שורשיו הוא נעשה יותר קשה"
2. אתם מפתחים את השימור, עכשיו הוא יכול לשמר לחודש
3. התכוונתי שהם לא זוכרים מה שקרה שהם השתגעו, לא את הכול
4. כמו שאמרתי בפלאף

טייגר
"הרסיס נחקר וככול שהם מתקרבים הקסמים יותר ויותר מסוכנים, כמה נשמות טהורות מצליחות לשלוט בסיכון ובטווח מסויים הקסם רק מתחזק, לא הפך למסוכן"
1. אין עוד כאלו, הם לא מוצאים כלום
2+4. מה שאמרתי בפלאף
3. בני הפיה הפכו למעולים בעיצוב ברזל ונפחות בכלל, הם ברמות מעולות ויכולים ליצור במהירות וביעילות כלים ממש טובים

רוי
"דיווחים מרעישים נשמעים מהגיבור החדש, אך אכזבה נשמעת כשהגששים מגלים רק מעלה קטנה וחשוכה, אותה צריך לחקור, הם לא מתרחקים מאוד, ומדווחים על כול פרט"
2. האיש מדווח שהוא חושב שהוא הצליח לגרום למפלצת הים להבין אותו מעט, בדברים בסיסיים כמו שלום, הוא אומר שהיא מזיזה קצת את זרועות התמנון שלה כשהוא מנפנף לה ביד, והוא אמר שהיא חטפה לו את המקל שהוא לקח ליתר ביטחון, הוא אומר שהיא אוהבת חפצים
3. הם נראים לחוצים ואומרים "אוקיי"
4. הם לא מוצאים הרבה, בעיקר גבעות קטנות וריקות, אבל הם מוצאים מערה אחת אליה הם לא מעיזים להיכנס, ומדווחים עליה
5. הוביטי המעמקיפ מתחילים לצוטט לסנוקואים, בתחילה הם שומעים רק קולות קרב מפחידים ודיבורים חסרי משמעות, אבל הם מצליחים לצוטט לשיחה אחת חשובה
"זה היה באשמתינו, הם צדקו, קיבלנו את עונשינו" אמר קול
"שנשחרר את המוטציות?" שאל קול אחר
"לא, הם יגברו על החיות במהירות, בנוסף קיבלנו מידע על עם שקרוב אלינו, והם נראים ככאלה שיוכלו לנצח את החיות, אני מציע שנשלח אליהם שליחים"
"המרגל שלנו אומר שגרמנו להם יותר מידי צרות, אי אפשר פשוט להראות להם מה קורה ולבקש שיעזרו, משהו יראה להם מסריח"
"מה שתגיד, אבל לאחר שכול התושבים ימותו, תגיד לי מה חשבת על התוכנית שלי"
 
out
סליחה לא הבנתי אותך.
באיזה מהירות חולף הזמן ובאיזה מהירות גדל הצמח?
in
"השומר הראשי חקר את השראמים שאיבדו את זיכרונם וגילה את מקור השרשראות."
1.ממשיכים לחזק חיילים והפעם גם יש נשק חדש- אגרופן.
2.בגלל גודלם של השראמים התאבון שלהם גדול ולכן חודש של שימור מספיק.
3.מה המקור, אני לא רוצה להרוס לך אם תכננת משהו.
4. השראמים חופרים לשורשים של הצמח ולא מצליחים לשבור אתו אבל הם מתליחים לעצב את צורתו. הם מתכננים שתילה המונית בכדי להשתמש בשורשים כחומר גלם.
 
עוג -

IN
העם מריע לגיבור החדש שעולה במעמדו. הוא נקרא מעתה 'ידיד המפלצת'. משתה גדול נערך לכבודו, ופונדק באחת הערים נפתח ונקרא 'מפלצת הים'.

1. נהדר. אני אומר לו להמשיך בזה, ולתת ליצור כל פעם מתנה קטנה. אני מנסה לגרום לדרואידים לעבוד עם המדענים והכוהנים כדי לפתח את הקסם הפראי, ואם הם מוצאים משהו שיודיעו לי וילמדו את האיש.

2. בנתיים הדיבור עמם נפסק. נתתי להם מקלט, ומדי פעם אני שולח להם אוכל, שתייה, וקצת אלכוהול.

3. מערה קטנה, אה? אוקיי. אני מפצל את הוביטי המעמקים ל3 קבוצות:

א' - נשארת במקום וממשיכה לצוטט.
ב' - עוקבת אחרי תנועות הסנוקואים ובודקת אם יצא שליח לעם החדש. אם כן שיעקבו אחריו.
ג' - (וזאת הכי גדולה והכי מקצוענית) עושה את דרכה למערה בזמן שקצת חיילים יכנסו מהפתח האמיתי שלה. הם יחפרו מאחור ושניהם יפגשו באמצע ויחקרו אותה.

4. אני מנסה למצוא שיטות חדשות לדייגים אם המדענים לא מצאו כלום (סעיף 1). בנוסף, אני בונה עוד קצת מקדשים - דת אף פעם לא הזיקה. אני מייסד בניין רפואה גדול שאליו כל פצועי החיות יכולים להגיע, ואני שוכר קבוצה טובה של הוביטים בנאים כדי שיבנו מחדש את האוניות שנופצו (ישפרו/יבנו אחרות, מה שיותר טוב).
 
דארק ווידר
הזמן חולף לפי איך שאתה רוצה, ככול שהתגובה יותר מפורטת ככה אני מניח שלוקח יותר זמן לבצע את הכול
3. מקור הפנינים והצדפות הוא הצדפות שבאזור החדש
4. אוקיי

רוי
"העם מריע ונראה שהכול טוב, ואפילו במערה הקטנה מתגלה מכרה ברזל, אבל על הסנוקואים מתגלים פרטים מדאיגים"
1. האיש יוצר קשר עם המפלצת, הוא מגלה שעם כול דבר שהיא אוכלת היא גדלה, ומשער שהיא ענקית ונמצאת מתחת ליבשת, הקוסמים והדרואידים מפתחים את קסם הפרא שמשתפר והופך ליעיל, אבל מעט, באותה מידה שההוביטים שולטים בקסם המאגי
3א. הקבוצה הראשונה לא קולטת דיבורים מעניינים
3ב. הסנוקואים מתפנים לכיוון הנגדי להוביטים, אבל נראה שהם הולכים במעגלים, ושליחים נשלחים את ההוביטים
3ג. 2 הקבוצות מגלות אוצר- מכרה ברזל תת קרקעי!
4. (הספינות לא נופצו, הן נלקחו ע"י המפלצת), הדייגים משתפרים בדיג, שהופך עכשיו לממש יעיל, מיוסדים מקדשים שמרבים את הדת אצל ההוביטים, וההוביטים משפרים את הרפואה שלהם ברמה שהיא כמעט ולא גורמת לתופעות לוואי
5. שליחים סנוקואים מתגלים אצליך "אנחנו הסנוקואים, פנינו לשלום, מי אתם?" הם שואלים
 
עוג -

IN
האיש הופך לגיבור של ממש, ונשלח למשימה דיפלומטית בעלת סיכון. הסנוקואים ממשיכים להוות מסטורין שאני מקווה לפתור... יש להם בעיות.

1. אני שולח את האיש לברר מה המפלצת רוצה תמורת החזרת הספינות, ואומר לו שאם היא מתעצבנת שיגיד שזה בדיחה. אני נותן לו להביא הפעם דבר גדול, לכל מקרה שיקרה.

3. הקבוצות ממשיכות להתפצל.

א. ממשיכים לשבת שם, אולי יקרה משהו.
ב. ממשיכים לעקוב אחרי השליחים, אולי יקרה משהו.
ג. נהדר! אני שולח בנאים לבנות שביל לשם, ושומרים לאבטח את האזור. אני מאמץ את השטח הזה לממלכה ושולח לשם כורים. אני מבקש מהמדענים לשפר את כלי החפירה והכרייה שלנו, כי כרגע הם לא מפותחים כל כך.

4. נהדר. אני מבקש מהם לשפר עכשיו את הצבא ואת הדרכים, נשקים ומגנים יותר טובים.

5. אני יוצר פלוגת צבא חדשה בשם 'מפלצות הים'. התפקיד שלהם הוא לשוט על ספינות ולירות דברים על ספינות אחרות, אבל כרגע אני רק בונה את הספינות המתאימות לקרב, לא תוקף איתם.

6. "דיברנו איתכם כבר! מה אתם, משוגעים? נתנו לכם מושבה במזרח! אל תגידו לי שאתם תת גזע שלא מכיר אותנו!" (אגב, עשיתי רולפליי של הוביט שנבהל מאי היגיון. אותו דבר יקרה עם הגובלינים, אני אשנא אותם בהתחלה).
 
חזרה
Top