• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אגדת שבע החצרות - Legend of the Seven Courts - רשומות משחק מהדורה 5

״אל תסטה מהשביל״
הפיווילד הוא מקום מסוכן. בשביל האכריפיות החיים הם משחק, פוליטיקה היא החשק שלהם, והרס זה הניצחון שלהם. ובשביל תושבי המישור שמזלם הורע, החיים הם סבל. פיות מסוימות בעלות סיפור מיוחד - שגרם להן לעזוב את הבית שלהן ולפנות למקומות אחרים.
חלק מהפיות הן יצורים רעים ומרושעים, שעובדות על עוברי אורח ומנצלות יצורים אחרים. אבל רוב הפיות האלו נעולות במקום אחד בקצה העולם - החצר השביעית, חצר הצללים, המקום אליו גורשו יצורי הפיה המרושעים ביותר מכל היסטוריית המישור.
אל תסטה מהשביל. צעד לא נכון אומר מוות.

--------------------
פרק 1 - פרחים נפתחים
בכיכר העיר טלי (Teli), הופיע זד, בן 20 עם זנב והקרניים קצרות מהרגיל בשם דמבוס. פיקסי פייטנית עליזה עם שיער בצבע דבש ששמה חייכנית ניגנה על נבל ליד, וקנטאור שרירי עם פנים פראיות ששמו קנדר החזיק פטיש ענק עמד באחד הדוכנים.

פיקסי נוספת, ששמה שאדו, בעלת שיער שחור ופרוע ושתי סיכות שיער חדות למראה עופפה אל תוך כיכר העיר. היא נזכרה במה ששמעה אתמול מהצל שלה, שזז באופן מסתורי, שנער בכיכר העיר יעזור לה להשלים את המשימה שלה, להרוג פיה בשם ג'יזל, שמשמשת כאלכימאית של המלכה.

היא סקרה את המקום, וגילתה שהצל של הנער הזד הפוך, כאילו השמש מגיעה מהצד השני. היא התקרבה אליו, ושאלה אותו אם הוא מכיר את ג'יזל. לאחר שיחה קצרה מאוד, הצל של הנער הצמיח טפרים ועיניים בוהקות, וזינק על שאדו. היא זרקה את סיכת השיער שלה, שהתגלתה כבומרנג על דמבוס. הסיכה חתכה לו את הצוואר והוא התחיל לדמם. היא חזרה מהצד השני וחתכה גם את הצד השני של הצוואר שלו.

דמבוס התחיל לדמם, וחייכנית באה לרפא אותו. הקנטאור ניסה להטיל גילוי קסם וגילה שאת הצל הטילו מהצד השני של העולם, מוצר הצללים, על ידי יצור שמכיר את דמבוס. הצל לחש לשאדו שדמבוס הוא אכן מי שהיא מחפשת ונעלם.

הם ריפאו את דמבוס ויצאו לכיוון גבעת העכברים. במהלך הדרך קנדר אמר להם ששמו לך ושהוא בא לעיר לקנות שריון. חייכנית סיפרה להם שנמאס לה מהשתלטנות של ההורים שלה והיא ברחה מהבית. שאדו מספרת להם שקוראים לה שמש, שקר ברור ששאר הנוכחים מתעלמים ממנו, ושהיא גורשה ממלכת הפיות לעולם בני האדם, ומישהו שכר אותה להרוג את ג'יזל והשכר החלקי יהיה שהיא תחזור לממלכת הפיות. דמבוס מספר להם שג'יזל ובעלה רולדן אימצו אותו כשהוא הופיע ביער ליד הכפר ללא שום זכרונות.

לקראת הערב, הם מגיעים אל גבעת העכברים, עיר שלמה שבנויה על גבעה ומאוכלסת רק בעכברנשים, אנשי עכבר קטנים ששמחים לעזור לאנשים. כשהם הגיעו, עכברנש חייט בשם אולף, אבל כשהוא זיהה את שאדו הוא הזהיר את כולם מציידת הראשים שסולקה מהממלכה. קנדר דחף אותה אל ההמון הזועם, וזאת החליטה לישון מחוץ לעיר. קנדר הלך לישון ביער, ודמבוס וחייכנית הלכו לישון בפונדק בקצה העיר.

למחרת בבוקר, החבורה נפגשה, אבל קנדר לא הופיע. הוא השאיר להם מפה עם המיקום ממנו נשלח קסם הצל והודעה שהוא יפגוש אותם בחנות האלכימיה ליד האגם. הם יצאו לחנות האלכימיה, ולאחר כמה שעות הם הגיעו לחנות. בדרך הם חצו את דרך העצנעים, כשרק עצנע אחד התקרב אבל הם עקפו אותו. בדרך לחנות האלכימיה הם מצאו כמה עשבים שדמבוס האלכימאי השתמש בהם.

הם הגיעו אל קדמת החנות, ועל השלט היה כתוב "צמחי מרפא מתחת למים". קטטה התפתחה בין דמבוס לשאדו, שהתחילו להשתמש בכל מיני אצות, פטריות ועשבים אחד על השני. בסוף הקטטה שאדו הגיעה הצמיחה ניבים, השיער של דמבוס הפך ללהבות, וכשהאצבעות שלו הפכו קפואות גם. בסוף הקטטה חייכנית הצליחה לשכנע את הקבוצה שהיא תנהיג אותם.

מתוך החנות יצאה ניאדה בשם היילה, שניהלה את החנות. היא זיהתה את שאדו כפושעת מבוקשת ותפסה אותה בחבלי מים. היא דחפה לשאדו פטריה מוזרה, והתחילה לדבר עם דמבוס. הוא נזכר שהיא חברה של ההורים המאמצים שלו שעבדו איתה על שיקויים.

דמבוס התבונן בשיקויים בתוך החנות, בעוד היילה הוציאה את שאדו שהתחילה לנסות את כל החומרים שצמחו ליד החנות. היא הפכה את עצמה לגודל של כלב, הצמיחה קשקשים והאצבעות שלה הפכו קפואות, כשהסשן הראשון נגמר.
--------------------
סוף סוף הסשן הראשון! עבדתי על הכנות לזה חודשים, והנה סוף סוף התחלנו. לדליילה ושאדו אותה שחקנית, אותו דבר לגבי דמבוס וטארלוק (שניהם שחקנים במשחק אחר שאני מריץ שרשומותיו מפורסמות בפורום גם.
 
נשמע כמו עולם מערכה פייתי ומגניב, עשית גם התאמות למקצועות?
אני תוהה איך השחקנים קיבלו את השם קנדר, בהנחה שהם מכירים את רומח הדרקון זה יכול להיות משעשע או חמוץ ;)
 
העולם הוא הגרסה של עולם הפיות לעולם המערכה שלי, לא עשיתי התאמות למקצוע, אבל שחקן אחד משתמש במקצוע הומברו והסיירת (שאדו) עומדת לקחת את התת מקצוע של ציידת פיות (פורסם בפורום).
השם לא Kender אלה Cander, גם אני בהתחלה חשבתי שיש קשר אבל כשראיתי את השם באנגלית הבנתי שזה לא ככה.
 
חזרה
Top