ברברים רבים ההולכים בנתיב החיה הם צאצאיהם של ליקנטרופים, שירשו חלק מקללתם. בדומה להם, גם אתה ירשת חלק מקללה עתיקה- קללת הערפדים. ייתכן שערפד שנשך אותך לא סיים את מלאכתו, או שאתה דאמפיר- מהלך יום- שנולד כשערפד נשך את אמך כשהיית ברחמה.
וכמובן, ייתכן שעתק עוצמתי בחר בך לשאת בו- והחליף את השיניים שלך בניבים קסומים. הקסם שלו זורם בדמך ומעניק לך שליטה בו.
דרך הדם היא נתיב חדש לברברי, המבוסס על אריסטר קרורי השלישי- לא אליסטר קראולי האוקולטיסט האנגלי, אלא הברון הרומני שקיבל את שמו מהסדרה D.Gray-Man. סדרה מצוינת שאני מחכה בקוצר רוח שתסתיים, ואוסף את כל כרכי המנגה שלה.
ניבי הערפד
החל מדרגה 3, כאשר אתה נכנס לזעם, השיניים שלך הופכות לניבים חדים דרכם אתה מסוגל לשאוב אנרגיית חיים. הניבים הם נשק קפא"פ פשוט בשבילך, ואתה מוסיף את מתאם הכוח שלך להתקפה ולנזק איתם כרגיל. בפגיעה, הם גורמים 1ק10 נזק ואתה מקבל נק"פ זמני ששווה לתוסף ההכשרה שלך.
כוח הדם
החל מדרגה 3, הדם שלך מתמלא בכוח קסם שמחזק את גופך. אתה מקבל עמידות לנזק רעל, והמהירות שלך גדלה ב-5 רגל (1.5 מטר).
ארגמן
החל מדרגה 6, הניבים שלך נחשבים כקסומים למטרת עמידויות וחסינויות של יצורים. בנוסף, כאשר אתה פוגע ביצור עם הניבים שלך, הוא צריך לגלגל הצלת חוסן בד"ק ששווה ל8+מ' החוסן שלך+תוסף ההכשרה שלך. בכשלון, הוא נעשה מורעל עד סוף תורך הבא כאתה מזריק חלק מהדם שלך לעורקיו.
כפעולה, אתה יכול לגרום לדם שלך לתקוף את אויביך מבפנים. כל יצור שמורעל מהיכולת הזו צריך לגלגל הצלת חוסן בד"ק השווה ל8+מ' החוסן שלך+ תוסף ההכשרה שלך. בכשלון, הוא סופג 4ק10 נזק מוות שמתעלם מעמידויות וחסינויות.
נוזל החיים
החל מדרגה 10, אתה לומד כיצד לשאוב אנרגיות חיים מסוימות גם מבלי לפגוע באדם. כפעולה נוספת כאשר אתה נוגע ביצור, אתה יכול לסיים מצב אחד שהוא סובל ממנו ולקבל נק"פ זמני השווה לפעמיים תוסף ההכשרה שלך.
אתה יכול להשתמש ביכולת הזו מספר פעמים השווה לתוסף ההכשרה שלך, ומחדש את כל השימושים בה לאחר מנוחה ארוכה.
צורה מדממת
החל מדרגה 14, כאשר אתה יורד ל-0 נק"פ, אתה מסוגל לגרום לדם שלך לצאת מגופך וללבוש צורה מדממת בה אתה שולט במקום לסיים את הזעם. לצורה המדממת יש את כל הנתונים שלך, אבל אין לה נקודות פגיעה והיא חסינה לכל המצבים.
הזעם שלך ממשיך עד שאתה מסיים את תורך כשהצורה המדממת שלך לא תקפה יצור עוין מאז תורך הקודם, או הותקפה מאז. כאשר אתה יוצא מהזעם, הצורה המדממת יוצאת מהמשחק כשהדם חוזר לגופך.
כל עוד אתה עדיין מעולף, אתה צריך לגלגל הצלות ממוות כרגיל, וסופג דרגת תשישות אחת בסוף כל סיבוב בו הצורה המדממת שלך עדיין במשחק. בנוסף, אתה לא יכול לחדש נקודות פגיעה כל עוד הצורה מדממת שלך במשחק. כפעולה חופשית, אתה מסוגל לקרוא לדם שלך חזרה לגופך, ולהסיר את הצורה המדממת מהמשחק.
אתה יכול להשתמש ביכולת הזו מספר פעמים השווה לתוסף ההכשרה שלך, ומחדש את כל השימושים בה לאחר מנוחה ארוכה.
וכמובן, ייתכן שעתק עוצמתי בחר בך לשאת בו- והחליף את השיניים שלך בניבים קסומים. הקסם שלו זורם בדמך ומעניק לך שליטה בו.
דרך הדם היא נתיב חדש לברברי, המבוסס על אריסטר קרורי השלישי- לא אליסטר קראולי האוקולטיסט האנגלי, אלא הברון הרומני שקיבל את שמו מהסדרה D.Gray-Man. סדרה מצוינת שאני מחכה בקוצר רוח שתסתיים, ואוסף את כל כרכי המנגה שלה.
ניבי הערפד
החל מדרגה 3, כאשר אתה נכנס לזעם, השיניים שלך הופכות לניבים חדים דרכם אתה מסוגל לשאוב אנרגיית חיים. הניבים הם נשק קפא"פ פשוט בשבילך, ואתה מוסיף את מתאם הכוח שלך להתקפה ולנזק איתם כרגיל. בפגיעה, הם גורמים 1ק10 נזק ואתה מקבל נק"פ זמני ששווה לתוסף ההכשרה שלך.
כוח הדם
החל מדרגה 3, הדם שלך מתמלא בכוח קסם שמחזק את גופך. אתה מקבל עמידות לנזק רעל, והמהירות שלך גדלה ב-5 רגל (1.5 מטר).
ארגמן
החל מדרגה 6, הניבים שלך נחשבים כקסומים למטרת עמידויות וחסינויות של יצורים. בנוסף, כאשר אתה פוגע ביצור עם הניבים שלך, הוא צריך לגלגל הצלת חוסן בד"ק ששווה ל8+מ' החוסן שלך+תוסף ההכשרה שלך. בכשלון, הוא נעשה מורעל עד סוף תורך הבא כאתה מזריק חלק מהדם שלך לעורקיו.
כפעולה, אתה יכול לגרום לדם שלך לתקוף את אויביך מבפנים. כל יצור שמורעל מהיכולת הזו צריך לגלגל הצלת חוסן בד"ק השווה ל8+מ' החוסן שלך+ תוסף ההכשרה שלך. בכשלון, הוא סופג 4ק10 נזק מוות שמתעלם מעמידויות וחסינויות.
נוזל החיים
החל מדרגה 10, אתה לומד כיצד לשאוב אנרגיות חיים מסוימות גם מבלי לפגוע באדם. כפעולה נוספת כאשר אתה נוגע ביצור, אתה יכול לסיים מצב אחד שהוא סובל ממנו ולקבל נק"פ זמני השווה לפעמיים תוסף ההכשרה שלך.
אתה יכול להשתמש ביכולת הזו מספר פעמים השווה לתוסף ההכשרה שלך, ומחדש את כל השימושים בה לאחר מנוחה ארוכה.
צורה מדממת
החל מדרגה 14, כאשר אתה יורד ל-0 נק"פ, אתה מסוגל לגרום לדם שלך לצאת מגופך וללבוש צורה מדממת בה אתה שולט במקום לסיים את הזעם. לצורה המדממת יש את כל הנתונים שלך, אבל אין לה נקודות פגיעה והיא חסינה לכל המצבים.
הזעם שלך ממשיך עד שאתה מסיים את תורך כשהצורה המדממת שלך לא תקפה יצור עוין מאז תורך הקודם, או הותקפה מאז. כאשר אתה יוצא מהזעם, הצורה המדממת יוצאת מהמשחק כשהדם חוזר לגופך.
כל עוד אתה עדיין מעולף, אתה צריך לגלגל הצלות ממוות כרגיל, וסופג דרגת תשישות אחת בסוף כל סיבוב בו הצורה המדממת שלך עדיין במשחק. בנוסף, אתה לא יכול לחדש נקודות פגיעה כל עוד הצורה מדממת שלך במשחק. כפעולה חופשית, אתה מסוגל לקרוא לדם שלך חזרה לגופך, ולהסיר את הצורה המדממת מהמשחק.
אתה יכול להשתמש ביכולת הזו מספר פעמים השווה לתוסף ההכשרה שלך, ומחדש את כל השימושים בה לאחר מנוחה ארוכה.
עריכה אחרונה: