• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 5 דרקונים ונתונים [דו"נ 117] דרך הדם- נתיב לברברי

ברברים רבים ההולכים בנתיב החיה הם צאצאיהם של ליקנטרופים, שירשו חלק מקללתם. בדומה להם, גם אתה ירשת חלק מקללה עתיקה- קללת הערפדים. ייתכן שערפד שנשך אותך לא סיים את מלאכתו, או שאתה דאמפיר- מהלך יום- שנולד כשערפד נשך את אמך כשהיית ברחמה.

וכמובן, ייתכן שעתק עוצמתי בחר בך לשאת בו- והחליף את השיניים שלך בניבים קסומים. הקסם שלו זורם בדמך ומעניק לך שליטה בו.

דרך הדם היא נתיב חדש לברברי, המבוסס על אריסטר קרורי השלישי- לא אליסטר קראולי האוקולטיסט האנגלי, אלא הברון הרומני שקיבל את שמו מהסדרה D.Gray-Man. סדרה מצוינת שאני מחכה בקוצר רוח שתסתיים, ואוסף את כל כרכי המנגה שלה.

ניבי הערפד
החל מדרגה 3, כאשר אתה נכנס לזעם, השיניים שלך הופכות לניבים חדים דרכם אתה מסוגל לשאוב אנרגיית חיים. הניבים הם נשק קפא"פ פשוט בשבילך, ואתה מוסיף את מתאם הכוח שלך להתקפה ולנזק איתם כרגיל. בפגיעה, הם גורמים 1ק10 נזק ואתה מקבל נק"פ זמני ששווה לתוסף ההכשרה שלך.

כוח הדם
החל מדרגה 3, הדם שלך מתמלא בכוח קסם שמחזק את גופך. אתה מקבל עמידות לנזק רעל, והמהירות שלך גדלה ב-5 רגל (1.5 מטר).

ארגמן
החל מדרגה 6, הניבים שלך נחשבים כקסומים למטרת עמידויות וחסינויות של יצורים. בנוסף, כאשר אתה פוגע ביצור עם הניבים שלך, הוא צריך לגלגל הצלת חוסן בד"ק ששווה ל8+מ' החוסן שלך+תוסף ההכשרה שלך. בכשלון, הוא נעשה מורעל עד סוף תורך הבא כאתה מזריק חלק מהדם שלך לעורקיו.

כפעולה, אתה יכול לגרום לדם שלך לתקוף את אויביך מבפנים. כל יצור שמורעל מהיכולת הזו צריך לגלגל הצלת חוסן בד"ק השווה ל8+מ' החוסן שלך+ תוסף ההכשרה שלך. בכשלון, הוא סופג 4ק10 נזק מוות שמתעלם מעמידויות וחסינויות.

נוזל החיים
החל מדרגה 10, אתה לומד כיצד לשאוב אנרגיות חיים מסוימות גם מבלי לפגוע באדם. כפעולה נוספת כאשר אתה נוגע ביצור, אתה יכול לסיים מצב אחד שהוא סובל ממנו ולקבל נק"פ זמני השווה לפעמיים תוסף ההכשרה שלך.

אתה יכול להשתמש ביכולת הזו מספר פעמים השווה לתוסף ההכשרה שלך, ומחדש את כל השימושים בה לאחר מנוחה ארוכה.

צורה מדממת
החל מדרגה 14, כאשר אתה יורד ל-0 נק"פ, אתה מסוגל לגרום לדם שלך לצאת מגופך וללבוש צורה מדממת בה אתה שולט במקום לסיים את הזעם. לצורה המדממת יש את כל הנתונים שלך, אבל אין לה נקודות פגיעה והיא חסינה לכל המצבים.
הזעם שלך ממשיך עד שאתה מסיים את תורך כשהצורה המדממת שלך לא תקפה יצור עוין מאז תורך הקודם, או הותקפה מאז. כאשר אתה יוצא מהזעם, הצורה המדממת יוצאת מהמשחק כשהדם חוזר לגופך.

כל עוד אתה עדיין מעולף, אתה צריך לגלגל הצלות ממוות כרגיל, וסופג דרגת תשישות אחת בסוף כל סיבוב בו הצורה המדממת שלך עדיין במשחק. בנוסף, אתה לא יכול לחדש נקודות פגיעה כל עוד הצורה מדממת שלך במשחק. כפעולה חופשית, אתה מסוגל לקרוא לדם שלך חזרה לגופך, ולהסיר את הצורה המדממת מהמשחק.

אתה יכול להשתמש ביכולת הזו מספר פעמים השווה לתוסף ההכשרה שלך, ומחדש את כל השימושים בה לאחר מנוחה ארוכה.
 
עריכה אחרונה:
נתיב מעניין. גם אני חובב של ערפדים. היות והניבים הם נשק קפא"פ, האם בצורת הזעם הם נעשים קשים יותר לשבירה?

מה בדיוק החולשות של הנתיב? נראה לי שהנתיב בחלקו מתאים לטוטם הנחש עם היכולות דמויות-הארס שלו.
 
כן, אני בהחלט מדמיין את הניבים כבלתי שבירים. בחומר המקור עליו התבססתי, הם אכן ככה- וקרורי אפילו עוצר חבטות פטיש עצומות באמצעות הניבים שלו בלבד.

אני לא בטוח שהבנתי למה הכוונה שלך בשאלה השנייה. אני מניח שה"חולשה" של הנתיב היא שאי אפשר לרפא אותך כל עוד אתה משתמש בצורה המדממת, אבל זהו.

דרך אגב, אני מתלבט אם צריך לשמור על ה"ריכוז" בשביל הצורה המדממת או לא. בטיוטא הראשונה שלי זו הייתה יכולת דרגה 10 ולכן הריכוז שמר על האיזון שלה, אבל עכשיו כשהעברתי אותה לדרגה 14 אני לא בטוח...
 
מדובר בבין 2 ל-6 נק"פ זמני בסיבוב, מה שאומר שהוא יכול אולי לספוג התקפה אחת יותר מהרגיל בסיבוב, כשלרוב המפלצות יש התקפות מרובות- זה לא בעייתי. זכור שנק"פ זמני לא מצטבר.

החלטתי לשנות את יכולת הצורה המדממת כדי שלא תדרוש ריכוז, למטרות אירכוב- הנה הניסוח המקורי:
צורה מדממת
החל מדרגה 14, כאשר אתה יורד ל-0 נק"פ, אתה מסוגל לגרום לדם שלך לצאת מגופך וללבוש צורה מדממת בה אתה שולט במקום לסיים את הזעם. לצורה המדממת יש את כל הנתונים שלך, אבל אין לה נקודות פגיעה והיא חסינה לכל המצבים. במקום, כאשר הצורה המדממת שלך סופגת נזק- אתה צריך לגלגל הצלת חוסן בד"ק השווה ל10 או לחצי מכמות הנזק שהיא ספגה על מנת להשאיר אותה במשחק.
הזעם שלך ממשיך כאילו היית הצורה המדממת שלך, ובמידה והוא מסתיים- היא נעלמת מהמשחק.

כל עוד אתה עדיין מעולף, אתה צריך לגלגל הצלות ממוות כרגיל, וסופג דרגת תשישות אחת בסוף כל סיבוב בו הצורה המדממת שלך עדיין במשחק. בנוסף, אתה לא יכול לחדש נקודות פגיעה כל עוד הצורה מדממת שלך במשחק. כפעולה חופשית, אתה מסוגל לקרוא לדם שלך חזרה לגופך, ולהסיר את הצורה המדממת מהמשחק.

אתה יכול להשתמש ביכולת הזו מספר פעמים השווה לתוסף ההכשרה שלך, ומחדש את כל השימושים בה לאחר מנוחה ארוכה.
 
חזרה
Top