ברוכים הבאים לפורום הפונדק
פורום הפונדק הוא קהילה של משחקי תפקידים, משחקי לוח, מיניאטורות, מדע-בידיוני ועוד. נשמח לענות על השאלות שלכם, לקרוא את היצירות שלכם ולשחק איתכם.
אתם מוזמנים להירשם לפורום ולהצטרף לקהילה.

[מו"ד 5] אתגר כתיבה חדש לעצמי - חיות ומפלצות

שלח תגובה


שאלת אימות זו היא אמצעי למניעת שליחה אוטומטית של טפסים על ידי בוטים.
סמיילים
:D :) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :evil: :twisted: :roll: :wink: :idea: :mrgreen: :flame: :bones: :orccooldark: :orcteeth: :orc: :orc?: :orcidea: :orcwink: :orcshock: :gah: :devil: :clap: :dragon: :cthulhu: :bang: :coffee: :fire: :beer: :pirate:
צפה בסמיילים נוספים

BBCode פעיל
[img] פעיל
[flash] כבוי
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: [מו"ד 5] אתגר כתיבה חדש לעצמי - חיות ומפלצות

[מו"ד 5] אתגר כתיבה חדש לעצמי - חיות ומפלצות

על ידי המפקד האלמוני » 21 פברואר 2020, 09:29

הוספתי לה שליטה במזג אוויר והורדת גשם, ששכחתי לרשום - זו די פונקציה בסיסית של הציפור הזו, יותר מאשר קרב.
אולי בהמשך אכתוב מתישהו גם שאמאן של ציפור הרעם (כנראה על בסיס התבנית של כוהן קראקן ממדריך וולו).

האתגר הזה מתגלה כדי קשה. הרבה יותר קשה מאתגרי הכתיבה הקודמים שלי לעצמי. אבל אם זה לא היה קשה, זה לא היה אתגר...
lonewolf כתב:
19 פברואר 2020, 14:46
אחד השחקנים הצליח לאלף אחד כזה.
הוא כתב גרסא משלו? אני די בטוח שאני לא הראשון או היחיד שלקח את המפלצת הזו וכתב לה נתונים.

[מו"ד 5] אתגר כתיבה חדש לעצמי - חיות ומפלצות

על ידי lonewolf » 19 פברואר 2020, 14:46

בהרפתקה שחבר מריץ לי ולעוד שניים, אחד השחקנים הצליח לאלף אחד כזה. נכון שהציפור הזאת הרסה לי את הספינה, אבל... מגניב מאוד.

[מו"ד 5] אתגר כתיבה חדש לעצמי - חיות ומפלצות

על ידי המפקד האלמוני » 18 פברואר 2020, 21:02

ציפור-רעם

ציפור הרעם נדירה מאוד, עד כדי כך שחושבים שהיא אגדה ותו-לא. אבל היא בהחלט אמיתית וכיאה לשמה - שולטת ברעם ובברק. עופות ענקיים אלו נראים כמו עיטים עצומי-ממדים שנוצותיהם כחולות-אפורות. ציפורי הרעם שוכנות לרוב בראשי הרים מבודדים, אך לעיתים דואות מעל למישורים האינסופיים של המערב, מושא להערצה ואימה מצד השבטים הנודדים בהם, שחלקם אף יסגדו לציפור הרעם בתור אליל, יקעקעו את דמותה על גופם ויעצבו עמודי טוטם בדמותה. באגדות ושירים סביב המדורה, ציפור הרעם משחקת תפקיד כפול - מצד אחד לוחמת כנגד שדים ומפלצות ומביאה גשם המחייה את השממה, ומצד שני מענישה אכזרית וזועמת המנחיתה את עוצמת הסערה כרצונה על אלו שלא נשאו חן בעיניה. ציפורי הרעם עצמן בדרך כלל פחות מוטרדות מהדקויות האלה והרבה יותר עסוקות בהתמודדות עם רוקים ודרקונים שמתחרים איתה על אותה נישה אקולוגית.

ציפור רעם
תפלצת כבירה, נייטרלית
דרג"ש: 16 (שריון טבעי)
נק"פ: 310 (20ק20 + 100)
מהירות: 20 רגל, מעוף 120 רגל

תכונות: כוח 29 (9+), זריזות 10 (0+), כושר 21 (5+), תבונה 7 (2-), חוכמה 16 (3+), כריזמה 20 (5+)
גלגולי הצלה: זריזות 6+ כושר 11+ חוכמה 9+ כריזמה 11+
כשרונות: הבחנה 9+
עמידות לנזק: קור
חסינות לנזק: ברק, רעם
חושים: הבחנה פסיבית 19
שפות: שפת ציפורי הרעם. מבינה גם דרקונית וענקית אבל לא מדברת אותן.
אתגר: 20 (25,000)

ראיה חדה: לציפור הרעם יש יתרון בבדיקות חוכמה (הבחנה) המסתמכות על ראיה.

עמידות אגדית (3/יום): אם ציפור הרעם נכשלת בגלגול הצלה, היא יכולה לבחור להצליח בו במקום זאת.

גשם משמיים (1 פעם/יום): פעם ביום, ציפור הרעם מסוגלת לשנות את מזג האוויר ברדיוס של 5 מייל (7.5 ק"מ) סביבה ולהפוך אותו למזג אוויר קר וגשום למשך שמונה שעות, כאילו הטילה את הלחש מעוצמה שמינית "שליטה במזג אוויר" אך ללא צורך בריכוז ומרכיבים וללא תלות בשלב מזג האוויר הקיים.

פעולות:
ריבוי התקפות: ציפור הרעם תוקפת פעמיים בתורה - פעם אחת במקור ופעם אחת בטפרים או פעם אחת במשק כנפי-רעם.
מקור: התקפת קפא"פ 15+ לפגיעה, נזק 27 (4ק8 + 9) דוקר
טפרים: התקפת קפא"פ 15+ לפגיעה נזק 23 (4ק6 + 9) חותך והמטרה אחוזה (ד"ק השתחררות 19) ומרוסנת עד שתסתיים האחיזה. כל עוד היא אוחזת ביריב, ציפור הרעם אינה יכולה לתקוף בטפריה.
כנפי רעם (מתחדש 5-6): ציפור הרעם מכה בכנפיה, ומשמיעה קול רעם מחריש אוזניים ויוצרת גל הדף בקונוס של 100 רגל (30 מ') היישר לפניה. כל מי שנמצא בשטחו של קונוס זה סופג נזק של 88 (16ק10) רעם ונהדף 20 רגל (6 מ') אחורה אם הוא נכשל בגלגול הצלה כושר בד"ק 19 או סופג רק חצי נזק מבלי להיהדף בגלגול הצלה מוצלח

פעולות אגדיות:
ציפור הרעם יכולה לבצע 3 פעולות אגדיות מהרשימה להלן. ניתן לבצע רק פעולה אגדית אחת בכל פעם ורק בסוף התור של יצור אחר. ציפור הרעם מחדשת את הפעולות האגדיות בתחילת התור שלה.
התקפת קפא"פ: ציפור הרעם תוקפת במקורה או בטפריה
משבי רוח: הציפור מנפנפת בחוזקה בכנפיה ומאלצת כל מי שנמצא ברדיוס של 100 רגל (30 מ') סביבה להידרש לגלגול הצלה כוח בד"ק 19 או ליפול ולהשתטח ארצה
קריאה לברק (2 פעולות): ציפור הרעם מזמנת מהשמיים מכת ברק הפוגעת בנקודה אותה היא יכולה לראות במרחק של עד 500 רגל (150 מ') וגורמת לנזק של 54 (12ק8) ברק או מחצית מהנזק בגלגול הצלה זריזות מוצלח בד"ק 19

[מו"ד 5] אתגר כתיבה חדש לעצמי - חיות ומפלצות

על ידי המפקד האלמוני » 18 פברואר 2020, 19:57

tkhag1 כתב:
16 פברואר 2020, 23:54
נראה לי שאולי כדי לכוון לדרגה שלוש + הדמויות פחות שבירות בזמן הזה
הוא די דומה בתכונות הקרביות שלו כמו דרג"ש, נק"פ וגרימת נזק בסיבוב (ובכמה מהן - נמוך יותר) למפלצות אחרות בדירוג אתגר 1, כמו נחיל דגים טורפים או בקיעוני דרקון פליז ודרקון נחושת. מפלצות בדירוג אתגר 2 הרבה יותר חזקות ממנו.
וכן, מפלצת בדירוג אתגר 1 אמורה להיות היתקלות מסוכנת עבור חבורת דמויות בדרגה 1 גם כשהיא לבד, להציע קרב קשה ואולי אפילו להרוג דמות או שתיים. דמויות לא אמורות להתייחס לקרבות והיתקלויות כמו לטיול בקניון.

[מו"ד 5] אתגר כתיבה חדש לעצמי - חיות ומפלצות

על ידי tkhag1 » 16 פברואר 2020, 23:54

ושתי נשיכות שלו יכולות להרוג את לוחם עם כושר של 15 במידה והוא נכשל באפילו אחת מזריקות ההצלה שלו.
נראה לי שאולי כדי לכוון לדרגה שלוש + הדמויות פחות שבירות בזמן הזה

[מו"ד 5] אתגר כתיבה חדש לעצמי - חיות ומפלצות

על ידי המפקד האלמוני » 16 פברואר 2020, 23:49

הוספתי לזעקה "מתחדש 5-6" אבל לא שיניתי שום דבר אחר - זה אותו דירוג אתגר כמו בקיעון של דרקון נחושת, שיש לו כמעט אותו נק"פ, דרג"ש גבוה יותר משמעותית ונשיפה שעושה יותר נזק בממוצע.

[מו"ד 5] אתגר כתיבה חדש לעצמי - חיות ומפלצות

על ידי tkhag1 » 16 פברואר 2020, 23:35

מגניב אבל בהתחשב בכך שהיצחר הזה יכול להרוג חצי קבוצה עם הצעקה שלו אני בספק עם דירוג אתגר 1 מתאים כאן

[מו"ד 5] אתגר כתיבה חדש לעצמי - חיות ומפלצות

על ידי המפקד האלמוני » 16 פברואר 2020, 20:48

זעקן

הזעקן הוא עטלף ענקי ולמראית עין לא נבדל בהרבה מעטלפי-ענק אחרים הממררים את חייהם של ההרפתקנים בלילות. אבל למשמע אוזן, הוא די שונה - בעוד שמרבית העטלפים מנווטים באמצעות ציוצים על-קוליים, עטלף זה מסוגל להשמיע צלילים נוראיים גם בתחום הנשמע, בתחום תדרים צורמני שחודר לעצמות ומחריש אזניים. הזעקנים משתמשים בזעקותיהם כדי לצוד ולתקוף, אבל זה לא הגרוע מכל - הרוק שלהם מכיל חומרים נוגדי קרישה שגורמים לדימום קטלני לטרפם. מי ששרד את גלי הקול של הזעקות, עלול לדמם למוות לאחר שהעטלף הגדול והמבחיל נעץ בו את שיניו החדות.

זעקן
חיה גדולה, ללא נטייה
דרג"ש: 13 (זריזות)
נק"פ: 26 (4ק10 + 4)
מהירות: 10 רגל, מעוף 60 רגל

תכונות: כוח 14 (2+), זריזות 16 (3+), כושר 12 (1+), תבונה 2 (4-), חוכמה 12 (1+), כריזמה 6 (2-)
חושים: אל-ראייה לטווח 60 רגל (18 מ'), הבחנה פסיבית 11
שפות: -
אתגר: 1 (200 נק"נ)

ניווט קולי: הזעקן לא יכול להשתמש באל-ראייה שלו אם הוא חירש
שמיעה חדה: לזעקן יש יתרון בבדיקות חוכמה (הבחנה) המסתמכות על שמיעה


פעולות:
זעקה (מתחדש 5-6): על כל יצור הנמצא בקונוס של 15 רגל (4.5 מ') לפני הזעקן להצליח בגלגול הצלה כושר בד"ק 11 או לספוג נזק של 13 (3ק8) רעם ולהתחרש למשך דקה, או מחצית מהנזק וללא התחרשות בגלגול הצלה מוצלח.
נשיכה: התקפת קפא"פ 4+ לפגיעה, נזק 5 (1ק6 + 2) דוקר. אם המטרה היא יצור ואינה אל-מת או יציר כפיים, עליה להצליח בגלגול הצלה כושר בד"ק 11, או לאבד בתחילת כל תור שלה 3 (1ק6) נק"פ כתוצאה מדימום. כל פגיעה נוספת משיני הזעקן וכשלון בגלגול הצלה, יגרמו לפצע מדמם נוסף של 3 (1ק6) נק"פ. ניתן לנצל פעולה כדי לעצור את הדימום ע"י חוסם עורקים או חבישה הדוקה אם ישנם חומרים מתאימים בהישג יד בבדיקת חכמה מוצלחת (רפואה) בד"ק 11. הדימום עוצר גם אם הנפגע זוכה לריפוי קסום כלשהו.

[מו"ד 5] אתגר כתיבה חדש לעצמי - חיות ומפלצות

על ידי המפקד האלמוני » 14 פברואר 2020, 23:15

תיש רפואי

בעולם שבו יש שיקויי מרפא ולחשי ריפוי ואף החייאה, אין פלא שלא היו התפתחויות בתחום הכירורגיה. מבעיות לב ועד עצמות שבורות - תמצא מזור לבעיותיך במקדש הקרוב. אבל למרות שקסם יודע לגעת בבשר ובעצם, לא תמיד מה שמחפשים הבריות הוא החלמה ותיקון. לפעמים, הם רוצים שינוי משמעותי. כאן המענה לא נמצא במקדש, אלא בכתבים עתיקים.

כתבים אלו מספרים על התיש הרפואי. לא ברור אם מדובר ביצור אחד או בגזע שלם, אבל האותיות הדהויות טוענות שניתן לזמן אותם לעולמנו מהמימד המוזר בו הם חיים. לא ברור אם התיש הרפואי הוא שד, שטן, בן-פיה או שיקוץ מוזר מחוץ למציאות והתיש לא מוסר מידע בנושא, אבל הוא בהחלט נראה תיישי או שאולי זו הצורה שהוא לובש בעולם החומר- יצור דמוי-אדם גבוה וצנום, עם ראש עטור זקן וקרניים מסולסלות וארוכות שמזכיר תיש זכר מהמין המוכר לרועים כ"עז מבריגה", גלימות לבנות וארוכות, כפות ידיים שבהן שבע אצבעות ארוכות וכפולות-מפרקים האוחזות באיזמל מנתחים כסוף, ופרסות עיזיות שחורות שבמבט קרוב נראה כאילו הן השתקפות של שמי הלילה, עם כוכבים נעים וגלקסיות מסתחררות.

התיש, כיאה לשמו, יודע להביא מזור לפצעים, אבל לא לשם כך הוא מזומן. התיש הוא מנתח שאין שני לו ולאחר שהוא מאלחש את המטופל שלו הוא מסוגל לעשות פלאים של ממש באיזמלו - לשנות מראה חיצוני, לשנות מגדר ואף להשתיל חלקי גוף, איברים פנימיים ואף חפצים וכלי נשק. יש הטוענים כי מפלצות כגון הכימרה התחילו על שולחן הניתוחים של התיש, אבל המלומדים מסכימים שוודאי שביצירה מורכבת כמו זו נדרשו כישורי צוות מנתחים שלם של תיישים רפואיים.

הניתוחים שהתיש מבצע מותירים צלקות מוזרות - חלקן נראות כמו קעקועים של רונות מסתוריות, מפיצות ריח מוזר או נראות כמו תפרים ממתכת יקרה. כך או אחרת, מי שקם משולחן הניתוחים של התיש יקבל את השינוי שרצה אבל לא יחזור להיות בריא ושלם כבעבר. גם צפיה בתיש בתהליך עבודתו העקוב מדם איננה מומלצת - לא רק שהוא נוהג לזמר לעצמו השבעות מוזרות בקולו הרך והמלחשש, אלא גם ללקק את שפתיו העיזיות בלשונו העבה בזמן שהוא חותך.

תיש רפואי
בן תופת, יצור-פיה או שיקוץ (לא ברור) בינוני, כנראה נייטרלי
דרג"ש: 17 (זריזות, צפי לפגיעה)
נק"פ: 84 (13ק8 + 26)
מהירות: 30 רגל

תכונות: כוח 13 (1+), זריזות 18 (4+), כושר 15 (2+), תבונה 17 (3+), חוכמה 16 (3+), כריזמה 7 (2-)
גלגולי הצלה: זריזות 7+, תבונה 6+, חוכמה 6+
מיומנויות: רפואה 9+ (ערך מיומנות כפול)
חסינות לנזק: קורן, תאובה, רעל
חסינות למצב: מורעל
חושים: הבחנה פסיבית 13
שפות: מדוברת, מספר שפות של מישורי קיום אחרים, שיקוצים ויצורים מוזרים
אתגר: 6 (2300 נק"נ)

צפי לפגיעה: התיש הרפואי מסוגל להעריך בשכלו את האופן בו ינסו לפגוע בו, ומוסיף את תוסף התבונה שלו לדרג"ש.

ניתוחים: התיש הרפואי מסוגל לבצע מספר פעולות כירורגיות מורכבות ומוזרות. כל מי שעובר ניתוח אצל התיש, מאבד לצמיתות נקודת פגיעה אחת לכל קוביית פגיעה שברשותו (כולל בגילגול קוביות פגיעה עתידיות), אבל יכול לקבל את אחת ההשפעות הבאות - ניתן לצבור השפעות של ניתוחים ככל הנדרש, אך על כל ניתוח נוסף מאבדים נקודות פגיעה נוספות. ההשפעות שניתוחי התיש יכולות ליצור הן כלהלן:
- שינוי מראה: ניתוח פלסטי, שמשנה את חזותו של המושפע. התיש יכול לפסל מחדש פנים, להחליף צבע עור ואפילו לגרום למראה של בן לגזע אחר. השינוי יכול לכלול גם שינוי של הגובה במספר סנטימטרים (עד רגל - 30 ס"מ) אבל לא להביא קטגוריית גודל שונה.
- שינוי מגדר: התיש יודע להפוך גברים לנשים, נשים לגברים ואף להסיר לחלוטין את מינו של יצור או להפוך אותו להרמפרודיט. ניתן להפוך את התוצאה באמצעות ניתוח נוסף ועל המנחה להחליט אם המגדר החדש בעל כושר פוריות או לא.
- שינוי תכונות: התיש יכול להעביר נקודה אחת מתכונה לתכונה עד למקסימום הרגיל של 20, מלבד תכונת הכושר אותה ניתן רק להפחית ולא להעלות.
- השתלת חושים: התיש יכול להשתיל בגוף חלקים מאיברי חישה של בעלי חיים וכך לאפשר למושפע להנות מהשפעות של ראיית חושך, התמצאות באמצעות קול כמו עטלף, חוש ריח חד או ראיה חדה כמו של זאב או נשר, אל-ראייה וחישה בתנודות כמו חרק ועוד.
- נשימת מים: התיש מעצב בגופו של המנותח זימים ומאפשר לו לנשום מים בלבד או מים ואוויר.
- הטמעת שריון: התיש משתיל בגופו של המנותח קשקשים עבים, לוחיות שריון מאבן או עצם או מצפה את עצמותיו בתוך גופו במתכת. דירוג השריון של המנותח עולה ל-13 כל עוד אינו לובש שריון טוב יותר. לא ניתן להחיל השפעה זו יותר מפעם אחת.
- השתלת נשק: מטפרים של חיית טרף, דרך לוחיות קרן קשות על פרקי האצבעות ועד להבים שנשלפים מכפות הידיים - התיש יוצר בגופו של המנותח יכולת לגרום ל1ק6 + מתאם כוח או זריזות של נזק חותך, דוקר או מוחץ.
- אפשרויות נוספות: כאן זה כבר די נתון להחלטת המנחה. התיש הרפואי יכול אולי ליצור מפלצת אחת או דמות אחת מחלקי גוף של כמה יצורים, לאפשר לאשה להיכנס להריון מאשה אחרת, להחליף ראשים בין אדם לחמור ועוד כהנה וכנה מעללים כירורגיים מוזרים.

פעולות:
מגע מאלחש: התקפת קפא"פ 7+ ועל הנפגע להצליח בגלגול הצלה כושר בד"ק 13 או לספוג למשך שעה את השפעות המצבים משותק וחסר הכרה. לרוב אין צורך בגלגול פגיעה או הצלה כי כך התיש מרדים את המנותחים שלו מבחירתם.
ריפוי (מתחדש 5-6): התיש מרפא במגע יד 18 (4ק8) נקודות פגיעה של נזק, או מסיר השפעה אחת של הרעלה, מחלה או שיתוק.
איזמל מנתחים: התקפת קפא"פ 7+, נזק 6 (1ק4 + 4) חותך ועוד 21 (6ק6) חותך. התקפה זו נחשבת לקסומה.

[מו"ד 5] אתגר כתיבה חדש לעצמי - חיות ומפלצות

על ידי המפקד האלמוני » 14 פברואר 2020, 22:17

הח׳אן הטטרי כתב:
10 פברואר 2020, 16:10
וס הפיות מזכיר לי את הציורים של פרנץ מארק, זו ההשראה במקרה?
לא מכיר. ההשראה היא כמה התייחסויות ל"סוסי פיות" בכל מיני מיתולוגיות בריטיות שאני זוכר במעומעם.

[מו"ד 5] אתגר כתיבה חדש לעצמי - חיות ומפלצות

על ידי הח׳אן הטטרי » 10 פברואר 2020, 16:10

כולם מגניבים מאוד! סוס הפיות מזכיר לי את הציורים של פרנץ מארק, זו ההשראה במקרה?

[מו"ד 5] אתגר כתיבה חדש לעצמי - חיות ומפלצות

על ידי המפקד האלמוני » 09 פברואר 2020, 23:58

הידרקס

הערה: ההידרקס הוא לא בדיוק יצירה מקורית שלי - הוא הופיע במקור בערכה למומחה (הירוקה) של מו"ד בקופסאות, וזו המרה לא רשמית שלו למו"ד5.

ההידרקסים הם יצורים דמויי-סרטן העשוי קרח, עם שלוש צבתות המסודרות סביב גוף בעל שש רגליים, שחיים באזורים הקפואים ביותר של מישור המים ולעיתים גם מופיעים בקטבים, קרחונים או אפילו באגמים קפואים שהופכים לשער לארצות הקרח שלהם. ההידרקסים חוצבים לעצמם ערי-קרח מרהיבות בצבתותיהם החדות והחברה שלהם מאוד היררכית, ממושטרת ונוקשה. רובם רעים ואכזריים, מאמינים בעליונותם על צורות חיים יסודניות אחרות ושקועים במלחמת חורמה נגד יסודנים אחרים כגון גזעי הג'ינים למיניהם, כשבמיוחד הם שונאים יצורי אש ואוויר.

הידרקס
יסודן גדול, סדר מרושע
דרג"ש: 18 (שריון טבעי, זריזות)
נק"פ: 114 (12ק10 + 48)
מהירות: 30 רגל, שחיה 60 רגל

תכונות: כוח 20 (5+), זריזות 12 (1+), כושר 19 (4+), תבונה 15 (2+), חוכמה 10 (0+), כריזמה 12 (1+)
התנגדות לנזק: חומצה, אש, דוקר, חותך ומוחץ מפני התקפות שאינן קסומות.
חסינות לנזק: רעל, קור
חושים: הבחנה פסיבית 10
שפות: מים, שפת ההידרקס המורכבת מנקישות ותנועות צבתות. חלקם מבינים מדוברת ודוברים אותה במבטא מוזר
אתגר: 8 (3,900)

אמפיבי: ההידרקס נושם אוויר ומים.

כלי נשק קסומים: התקפות הצבתות של ההידרקס נחשבות כאילו התבצעו באמצעות נשק קסום.

חסינות חלקית לקסמים: לחשים מעוצמה 2 ומטה אינם משפיעים על ההידרקס.

הטלת לחשים פנימית: תכונת הטלת הלחשים של ההידרקס היא תבונה (ד"ק הצלה 13, 5+ להתקפות לחש) והוא מסוגל להטיל את הלחשים הבאים ללא צורך במרכיבים חומריים

לפי רצון: ראיית הנעלם, קרן כפור
3 פעמים/יום: גילוי קסם, רשת (הרשת עשויה קרח), הפגת קסם, סופת קרח

פעולות:
ריבוי התקפות: ההידרקס תוקף שלוש פעמים בתורו באמצעות צבתותיו החדות
צבת: התקפת קפא"פ 8+ לפגיעה, נזק 14 (2ק8 + 5) חותך ועוד 10 (3ק6) קור

[מו"ד 5] אתגר כתיבה חדש לעצמי - חיות ומפלצות

על ידי המפקד האלמוני » 08 פברואר 2020, 20:03

הסמורים האדמוניים

אדומי שיער הם אנשים שלא פעם מושכים תשומת לב בגלל צבע שיערם ולעיתים סובלים מהצקות ואף התקפות. אבל אם הם מושכים את תשומת הלב של הסמורים האדמוניים, הם נמצאים בצרה צרורה, למרות ששיערם של הסמורים אדמוני כמו שלהם.

הסמורים האדמוניים הם ליקאנטרופים, אנשי חיה, שכשמם כן הם - מחליפים צורה בין דמות אדם לדמות סמור ענקי, או לצורת כלאיים של השניים. המבדיל אותם מאנשי חיה אחרים הוא שכולם (ככל הידוע) חברים באותה כנופיה או שבט, ומתאפיינים בשיער אדום על ראשם או בפרווה אדומה כשהם בדמות חיה.

לא ברור אם הסמורים האדמוניים מסוגלים להדביק בליקאנטרופיה רק אדומי שיער, או שהם עושים זאת מבחירה מודעת, אבל כך או אחרת - מדובר בכנופיה גדולה מאוד של סמורי-אדם, עם עגה פנימית משלהם, שעוסקת בגניבה ופשיעה אך נהנית במיוחד מרציחות. כשהם לא עוברים על החוק, הסמורים האדמוניים מגלים אובסיסביות מסויימת לתפיסת אדומי-שיער והדבקתם בליקאנטרופיה כדי לצרף אותם לחבורתם.

כשהם לא צדים אדומי שיער או רוצחים אנשים וגוזלים את כספם, הסמורים האדמוניים נודדים ממקום למקום או מסתתרים בחורבות נטושות, מערות ומבוכים - אישיותם הבלתי נעימה ושוחרת הריב ונטיותיהם האלימות והפסיכופטיות הופכות אותם לבלתי רצויים אפילו במאורות הפושעים הקשוחות ביותר. במיוחד הם מסתכסכים עם אנשי העכברוש, אותם הם רואים כחיות-אדם נחותות ומגעילות שצריך להשמיד.

סמור אדמוני
אדם בינוני (משנה צורה), תוהו מרושע
דרג"ש: 13 (זריזות)
נק"פ: 44 (8ק8)
מהירות: 30 רגל, או 40 רגל בדמות סמור

תכונות: כוח 12 (1+), זריזות 16 (3+), כושר 10 (0+), תבונה 10 (0+), חוכמה 13 (1+), כריזמה 8 (1-)
כשרונות: הבחנה 3+, התגנבות 5+
חסינות לנזק: דוקר, מוחץ וחותך מהתקפות בלתי קסומות ומכלי נשק שאינם מוכספים
חושים: הבחנה פסיבית 13
שפות: מדוברת, סוג של עגת-גנבים (לא מסוגל לדבר בדמות סמור)
אתגר: 2 (450 נק"נ)

שינוי צורה: כפעולה, הסמור האדמוני יכול להשתנות לצורת סמור ענק או לצורת כלאיים של סמור ואדם. מלבד דרג"ש, תכונותיו נותרות ללא שינוי בכל הצורות. הציוד שלו לא משתנה איתו והוא חוזר לדמות אדם אם הוא מת.

חוש שמיעה וחוש ריח חדים: הסמור האדמוני נהנה מיתרון לבדיקות חוכמה (הבחנה) המבוססות על חושים אלו.

התקפת פתע (1/תור): אם הסמור האדמוני נהנה מיתרון לגלגול הפגיעה שלו או אם היריב נמצא במרחק של עד 5 רגל (1.5 מ') מבעל ברית של הסמור שנמצא בהכרה, הסמור נהנה מנזק נוסף של 7 (2ק6) מסוג הנזק של הנשק בו הוא משתמש בהתקפה.

פעולות:
ריבוי התקפות (דמות כלאיים או דמות אדם): הסמור יכול לתקוף פעמיים בתורו כשאחת ההתקפות יכולה להיות נשיכה אם הוא בצורת כלאיים.
נשיכה (בדמות סמור או צורת כלאיים): התקפת קפא"פ 5+ לפגיעה, נזק 5 (1ק4 + 3) דוקר. אם מי שננשך הוא דמוי אדם, עליו להצליח בגלגול הצלה כושר בד"ק 10 או לחלות בליקנטרופיה ולהפוך לסמור-אדם בעצמו.
חרב קצרה: התקפת קפא"פ 5+ לפגיעה, נזק 6 (1ק6 + 3) דוקר.
פגיון (הטלה): התקפת קפא"פ או לטווח של 6/18 מ' (20/60 רגל) 5+ לפגיעה, נזק 5 (1ק4 + 3) דוקר.

[מו"ד 5] אתגר כתיבה חדש לעצמי - חיות ומפלצות

על ידי המפקד האלמוני » 07 פברואר 2020, 16:28

סוסון האצה

סוסון האצה הוא סוסון ים בממדים של כלב או תיש, אבל רוב הסיכויים שההרפתקן הממוצע לא יבחין בו כדי למדוד אותו- גופו של סוסון האצה מכוסה בדבלולים וגידולים דמויי אצות ועשבי ים, המספקים לו הסוואה מצויינת במקום משכנו - אזורי ים חמים ועשירים באצות. סוסון האצה אינו יצור תוקפני ומעדיף להסתמך על כושר ההסוואה שלו כדי להסתתר מטורפים או הרפתקנים שרוצים ללכוד אותו כחיית מחמד או להפיק מגופו מרכיבים ללחשים או שיקויי קסם מפוקפקים.

למרות אופיו השליו, סוסון האצה אינו יצור חסר מגן לחלוטין. במקרה של מצוקה הוא עשוי לנגוח באמצעות ראשו הקשה, או לשלוט באופן קסום באצות ולסבך באמצעותן את תוקפיו.

סוסון אצה
חיה בינונית, ללא נטייה
דרג"ש: 11 (זריזות)
נק"פ: 9 (2ק8)
מהירות: 0 רגל, שחיה 30 רגל

תכונות: כוח 10 (0+), זריזות 12 (1+), כושר 10 (0+), תבונה 2 (4-), חוכמה 12 (1+), כריזמה 5 (3-)
מיומנויות: התגנבות 3+
חושים: אל-ראיה (ראיה עיוורת) ברדיוס 60 רגל (18 מ') במים מלאי אצות, הבחנה פסיבית 11
שפות: -
אתגר: 1/8 (25 נק"נ)

נשימת מים: סוסון האצה נושם מים בלבד.
הסוואה: כשהוא נמצא בין אצות, קשה להבחין היכן הן מסתיימות והיכן הסוסון מתחיל - יש לו יתרון לגלגולי ההתגנבות ולגלגולי פגיעה נגדו ישר חיסרון.

פעולות:
נגיחה: התקפת קפא"פ 2+ לפגיעה, נזק 2 (1ק4) מוחץ
שליטה באצות: סוסון האצה גורם לאצות ברדיוס של 20 רגל (6 מ') סביבו לסבוכות ולופתות במיוחד. על כל מי שנמצא בשטח האצות המושפע להצליח בגלגול הצלה כוח בד"ק 11, או להילכד באצות למשך דקה ולהפוך למרוסן. הלכודים באצות יכולים לנצל פעולה כדי לבצע גלגול הצלה כוח כל פעם בתורם ואם יצליחו - ישתחררו. יש לשים לב שמי שלכוד ומרוסן על ידי האצות ואיננו מסוגל לנשום מים, ככל הנראה גם מושפע מטביעה.

[מו"ד 5] אתגר כתיבה חדש לעצמי - חיות ומפלצות

על ידי המפקד האלמוני » 06 פברואר 2020, 20:10

סוס פיות

סוסי הפיות כשמם כן הם - פרסתנים שמוצאם בעולם הצללים והפלאים של הפיות, אורחים ומבקרים בעולמנו, ונמצאים בעיקר בחברתם של יצורי פיה אחרים, אלפים ומכשפים, אבל לפעמים ניתן לפגוש גם אבירים, זמרים נודדים או נבלים מרושעים שרוכבים על סוס-פיות שמצא אותם מעניינים או משעשעים, או שנכבל לשירותם באמצעות קסם.

חיצונית, סוסי הפיות נראים כמו סוסים רגילים, אבל לעיתים יש להם פרופורציות מעט משונות כמו רגליים ארוכות או קצרות מידי, ראש גדול מידי או קטן מידי וכו'. גם הצבעים שלהם לא שגרתיים וכוללים גוונים לא-סוסיים בעליל כגון סגול, ירוק או זהב מבריק, עם רעמות וזנבות שופעים ומתנחשלים בצבעים ססגוניים כאלו ואחרים.

כיצורים קסומים, סוסי הפיות הרבה יותר מהירים מסוסים רגילים, ונודעו בכך שהם מסוגלים גם לדהור על המים או באוויר. תכונות אלו הופכות אותם לחביבות במיוחד על פרשים שמעדיפים לברוח היום כדי לחיות מחר ולא להילחם עד המוות.

סוס פיות
פיה גדולה, נייטרלי בדרך כלל, לעיתים תוהו נייטרלי, נייטרלי טוב או נייטרלי מרושע
דרג"ש: 12 (זריזות)
נק"פ: 22 (4ק10)
מהירות: 70 רגל

תכונות: כוח 17 (3+), זריזות 14 (2+), כושר 11 (0+), תבונה 8 (1-), חוכמה 11 (0+), כריזמה 10 (0+)

חושים: ראיית חושך לטווח 60 רגל (18 מ'), הבחנה פסיבית 10
שפות: מבין חורש, מדוברת ואלפית אבל לא מדבר
אתגר: 1/2 (100 נק"נ)

קל רגליים: סוס הפיות מסוגל לנצל פעולת בונוס כדי לבצע מאוץ או ניתוק מגע

צעד מרחף: קצב התנועה של סוס הפיות לא מושפע משטח קשה, והוא יכול ללכת על מים ואף באוויר בתנאי שבסוף התור שלו הוא יסיים את תנועתו על קרקע יציבה.

פעולות:
פרסות: התקפת קפא"פ 5+ לפגיעה, נזק 8 (2ק4 + 3) מוחץ

חזרה למעלה