הושלם שדרוג תחזוקה לפורום
שדרגנו את הפורום לגרסה עדכנית של PHPBB. אם אתם נתקלים בבעיות, זה המקום לדווח: שדרוג תחזוקה לפורום - ספטמבר 2019
בנוסף אנו שוקלים בטווח הארוך יותר לשדרג את מערכת הפורומים למערכת מודרנית יותר ונשמח לשמוע את דעתכם. זה הנושא בו אנחנו מציגים אפשרויות שונות: אז EnWorld עדכנו את האתר שלהם

פאת'פיינדר, בניית מרדפים

שלח תגובה


שאלת אימות זו היא אמצעי למניעת שליחה אוטומטית של טפסים על ידי בוטים.
סמיילים
:D :) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :evil: :twisted: :roll: :wink: :idea: :mrgreen: :flame: :bones: :orccooldark: :orcteeth: :orc: :orc?: :orcidea: :orcwink: :orcshock: :gah: :devil: :clap: :dragon: :cthulhu: :bang: :coffee: :fire: :beer: :pirate:
צפה בסמיילים נוספים

BBCode פעיל
[img] פעיל
[flash] כבוי
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: פאת'פיינדר, בניית מרדפים

פאת'פיינדר, בניית מרדפים

על ידי יאיר900 » 07 אוגוסט 2019, 14:48

תודה רבה!

פאת'פיינדר, בניית מרדפים

על ידי העוג הברברי » 07 אוגוסט 2019, 14:22

לפאת'פיינדר יש מכאניקה למרדפים. היא מוצגת כאן: https://www.d20pfsrd.com/gamemastering/ ... es/chases/

בגדול, מרדפים בפאת'פיינדר הם סדרה של מכשולים כאשר יש לרוב כ-2 דרכים לעקוף כול מכשול- כול אחת מהן קשורה אל מיומנות אחרת. מרדפים יכולים לייצג מרוץ לנקודה מסוימת בין קבוצות, מרדף בין של יצור אחר יצור או אפילו לחץ זמן שיש לדמויות להגיע למקום בזמן.

בכול סיבוב, הדמויות מנסות לעבור את המכשול בתורן. לו הן מצליחות, הן עוברות למכשול הבא, ולו הן נכשלות הן נשארות באותו המכשול וצריכות לעבור אותו פעם נוספת.

מרדף לדוגמה בנוי כך:
מכשול 1- מבנה הרוס: על הדמויות לפרוץ את הדלת (בדיקת כוח, ד"ק 12) או לטפס מעל המבנה (טיפוס ד"ק 15)
מכשול 2- גינה סבוכה וקוצנית: על הדמויות למצוא קיצור דרך מהיר (תפיסה ד"ק 20) או לעבור דרך השיחים הקוצניים (אומנות הבריחה ד"ק 12)
מכשול 3- גשר קורס: על הדמויות לזנק באומץ (אקרובטיקה ד"ק 15) או לשחות דרך המים (שחייה ד"ק 15)
מכשול 4- אספסוף זועם: על הדמויות להרגיע את הקהל (דיפלומטיה ד"ק 15) או לעבור דרך בלי שהם ישימו לב (התגנבות ד"ק 13)

וכך המרדף ממשיך עד הסיום, עם החוקים שקישרתי אליהם למעלה.

פאת'פיינדר, בניית מרדפים

על ידי יאיר900 » 06 אוגוסט 2019, 23:10

מעולה, תודה רבה!

פאת'פיינדר, בניית מרדפים

על ידי Nextorl » 06 אוגוסט 2019, 22:51

במו"ד 4 יש מכאניקה נהדרת שנקראת אתגרי מיומנויות, אם כי היא לא מנוסחת הכי טוב בספר. היא פחות עובדת במו"ד 3.5 או פאת'פיינדר, אם כי אתה עדיין יכול להשאר עם אותו רעיון בסיסי- אתה קובע לעצמך כמה קשה להצליח באתגר (AKA כמה הצלחות בגלגולים צריך). בתורם, השחקנים בוחרים מיומנות ומגלגלים, אם המיומנות הזו קשורה ישירות לאתגר והם עוברים את הד"ק שקבעת (תלוי בכמה קשה מה שהם רוצים לעשות) הם מקבלים הצלחה. אם המיומנות לא קשורה ישירות לאתגר, הם מקבלים תוסף קטן לבדיקה אחרת או משהו אחר.

אם הם משיגים את כמות ההצלחות הרצויה לפני 3 כשלונות, הם מנצחים באתגר. אחרת, הם נכשלים.

פאת'פיינדר, בניית מרדפים

על ידי יאיר900 » 06 אוגוסט 2019, 22:44

ראיתי במו"ד 4, ובהרפתקאה היה כתוב משהו על הצלחות לפני כשלונות, והגבלות לסיבוב, ולא כל כך הבנתי איך זה אמור להתנהל. אשמח אם מישהו יועל להסביר לי, תודה רבה.

פאת'פיינדר, בניית מרדפים

על ידי lonewolf » 06 אוגוסט 2019, 19:36

כן, מו"ד זו הגדרה רחבה. חוץ מזה, אתה יכול להמציא שיטה. אני מכיר אומנם כמה שיטות למרדף, אבל לדעתי הם לא מתאימות לפאת'פיינדר. אם אתה רוצה, אפרט.

פאת'פיינדר, בניית מרדפים

על ידי אביעד » 06 אוגוסט 2019, 18:56

איזה מו''ד?

פאת'פיינדר, בניית מרדפים

על ידי יאיר900 » 06 אוגוסט 2019, 18:53

שלום רב, ראיתי בהרפתקאה מוכנה במו"ד שיש שם מרדף בבדיקות מיומנויות. אשמח לדעת כיצד עובדים מרדפים בפאת'פיינדר, ואיך ניתן להתאים מרדפים מגרסאות שונות. תודה רבה.

חזרה למעלה