עוד שבוע וחצי לדרקוניקון 2019
עוד שבוע וחצי דרקוניקון 2019, יומיים של משחקים וכיף והשנה יש לנו המון דברים טובים - קודם כל מפגש פונדקאים, אבל גם המון משחקי תפקידים, השקה ישראלית של פאת'פיינדר 2 ועוד. אם עדיין לא נרשמתם בהרשמה המוקדמת, מוזמנים להירשם כעת, או בקופות ביום הכנס.
http://www.dragoncon.co.il/games.aspx

מקצוע בסיס חדש - האלמנטליסט

שלח תגובה


שאלת אימות זו היא אמצעי למניעת שליחה אוטומטית של טפסים על ידי בוטים.
סמיילים
:D :) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :evil: :twisted: :roll: :wink: :idea: :mrgreen: :flame: :bones: :orccooldark: :orcteeth: :orc: :orc?: :orcidea: :orcwink: :orcshock: :gah: :devil: :clap: :dragon: :cthulhu: :bang: :coffee: :fire: :beer: :pirate:
צפה בסמיילים נוספים

BBCode פעיל
[img] פעיל
[flash] כבוי
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: מקצוע בסיס חדש - האלמנטליסט

Re: מקצוע בסיס חדש - האלמנטליסט

על ידי דון גובלאונה » 06 יולי 2009, 18:58

אנשים, אני היתפתית לפני כמה שעות לכתוב שזה ספאם, והקפצה, אבל אז מחתקי את ההודעה שלי. למה לא לתת לתרד פשוט לשקוע חזרה למעמקי הפורום?

Re: מקצוע בסיס חדש - האלמנטליסט

על ידי פנג הדרואיד » 06 יולי 2009, 18:22

אנשים] אתם שמים לב שהעץ הזה נכתב לפני שלוש פאקינג שנים, נכון?

הצעה לנעול.

Re: מקצוע בסיס חדש - האלמנטליסט

על ידי veol » 06 יולי 2009, 14:06

פעם אני וכמה חברים יצרנו משהו דומה , זה היה בערך שילוב של מטיל לחשי אלמנטים לברברי , הוא היה נכנס ל"שיגעון לחשים" , ואז היינו מטילים אחוזים על איזה לחש הוא מטיל ( רשימת הלחשים שהוא יכול להטיל ) , בסופו של דבר הבנו שזה חזק מידי ( אני לא זוכר את הסיבות ) אז זרקנו את זה
אבל המיקצוע הזה ממש טוב , ניראה מעוזן אבל ניראה כאילו חסר משהו .

Re: מקצוע בסיס חדש - האלמנטליסט

על ידי Sacred Carrot » 06 יולי 2009, 13:28

אגב, בפת'פיינדר RPG הוסיפו לדרואיד את האפשרות להקשר לאחד האלמנטים במקום לקחת חיה בת לוויה, ואז מקבלים משהו על העקרון, אם כי באופן שעובד יותר טוב עם החוקים של 3.5 (יענטו, בלי כל סיפור ה "תיעול יסוד" הזה). הם פשוט מקבלים כל מיני כוחות שקשורים לאלמנט.

Re: מקצוע בסיס חדש - האלמנטליסט

על ידי אורח » 06 יולי 2009, 13:03

אני חושב שזה מעולה

ואולי אני יהיה האלמנטליסט

על ידי sharon » 25 ספטמבר 2006, 16:47

כן.

על ידי The Time » 25 ספטמבר 2006, 16:33

מקצוע מעולה :D
רק יש לי שאלה: כמות החומר כולל שינוי חומר נכון?

על ידי פלאפי » 24 ספטמבר 2006, 22:34

לפי דעתי בשיטה הזאת יש את ההגיון שלה, כמו בשיטת המאנה. ודרך אגב, אצל מכשפים ושאר מטילי לחשים ספונטניים, הטלת הלחשים בסופו של דבר מאוד דומה לשיטת המאנה - בעיקר בגלל שהם יכולים להחליף לחשים מדרגים גבוהים בלחשים מדרגים נמוכים יותר, מה שמאפשר גמישות רבה מאוד.
ושוגנג'ה אינם אלמנטליסטים. הקטע עם היסודות הוא רק מאפיין משני (חשוב, אך משני), ולא ראשי. השוגנג'ה זה פשוט כוהן חלופי למערכות מסויימות, עם סט חוקים קצת שונה. כמו שאפשר לקחת לוחם, לתת לו קאטאנה ונטיית סדר, ולקרוא לו סמוראי, אפשר גם לקחת כוהן, להוריד את הקטע של אל מסויים, ולקרוא לו שוגנג'ה.
ווו-ג'ן משתמש בכלל בערכה שונה לחלוטין של חמישה יסודות (יש גם עץ ומתכת), שלמען האמת לא נראים לי מתאימים כל כך כאשר כל שאר העולם מבוסס על ארבעת הבסיסיים.

על ידי Shaman » 24 ספטמבר 2006, 22:21

שוגנג'ה ווו ג'אן לא באו סתם כדי לקשט,ואם אתם מורידים את כל האופודות,הם אלמנטליסטים מצוינים.
הדבר שבאמת מפריע לי הוא הוא דרך הלחשים שלכם,היא פשוט בלתי-אפשרי.

לפי דעתי הטעות הכי גדולה של wotc ו-tsr הייתה הלחשים,כעיקרון כל הלחשים היו אמורים להיות בשיטה שלכם.
אני כוהן והאל שלי מביא לי אנרגיות טובות? סבבה,ממציאים "מנה לבנה" ויש לי נקודות שבעזרתם אני יוצר לחשים,או אפילו בשיטות אחרות,זה לא באמת משנה.

אבל מכשפי החוף השאירו הכל בצורה הדיבילית הזאת,להתכחש לזה עכשיו לא יעזור.

נ.ב אם אחרי מה שאמרתי אתם חושבים על שיטת הנקודות,כנראה שלא הבנתם כלום.
(וזה הגיוני,כי אני אף-פעם לא מסביר את עצמי טוב...)

על ידי idansh » 24 ספטמבר 2006, 20:43

נחמד מאוד, יש הרבה אלמנטליסטים אבל מה שיפה בזה זה שהוא לא מטיל לחשים. התיעול יסוד הוא היכולת העיקרית של המקצוע נכון?

על ידי doctor arbitration » 24 ספטמבר 2006, 20:39

בואריאנט של וורקראפט החליפו את החוכמה עם spirit, תכונה שתתאים ללא ספק לכאן

על ידי פלאפי » 24 ספטמבר 2006, 20:18

נשמע די חזק... אגב, לפי דעתי כדאי לקבוע תכונה על פיה יסתמך המקצוע, ולא לתת לשחקן לבחור, כי אז זה הופך את כל העניין לטכני מדי. אשפים צריכים תבונה כי הם עולים בעוצמתם כתוצאה מלמידה, מכשפים צריכים כאריזמה כי כוחם תלוי בכוח אישיותם (בערך), וכוהנים צריכים חוכמה, כי זה מסמל אמונה באל. אז תבחרו משהו (אני ממליץ על כאריזמה) ותלכו עם זה עד הסוף.

על ידי sharon » 24 ספטמבר 2006, 20:07

אם יסודן אש הוא 99% אש, מה עם האחוז הנותר? יסודן מיים לא אמור להיות גם 99% מיים, במקרה הזה? וצריך להיות בו אש, כי אמרת שהכל בנוי מארבעת היסודות במידה זו או אחרת.
פלאפי אני חושב שהנרוביאן כבר ענה לזה:
הדבר נובע מהגישה שהכל בעצם בנוי מארבעת היסודות במידה זו או אחרת: יסודן אש הוא 99% אש, בן אנוש הוא 25% אש, ויסודן מים חסר כל יסוד אש במבנה שלו.

אולי פשוט תכתבו את התיעולי יסוד? כי אולי זה מה ש"משלים" את המקצוע. כרגע זה נראה לי קצת.. מוזר..
בעזרת תיעול היסוד האלמנטליסט יכול לעשות המון דברים, כמו למשל:
אש - להתיך סלעים, לזרוק כדורי אש, להקיף את עצמו בלהבות.....כל דבר שבא לכם.
מים - להקפיא מים, לחולל מערבולות, להזיז גופי מים גדולים.....כל דבר שבא לכם.
אוויר - לעוף, לכבול את גרמי השמים לשירותו, לעצור סופות חול.....כל דבר שבא לכם.
אדמה - להזיז הרים, להעלות זיגורטי אבן מהאדמה, ללטש אבני חן בעזרת מחשבה בלבד.....כל דבר שבא לכם.


הוספתי את הטבלה של הד"ק ליכולת של התיעול.

על ידי פלאפי » 24 ספטמבר 2006, 19:23

the Nerubian כתב:במייל מופיעה גם טבלת תיעול היסוד, שמשום מה שרון לא הצליח להעביר אותה לכאן (וזו הסיבה שתאלץ להתעלם כרגע מיכולת תיעול היסוד, פלאפי).

בכללי, יכולת תיעול היסוד מאפשרת לשנות צורה של חפצים, ליצור חפצים, להעלים\לפרק חפצים, לגרום נזק ולרפא נזק, כל זאת בהגבלות התלויות ביסוד ההתמחות שלך.
לדוגמא, אלמנטליסט של אש יוכל להשתמש ביכולת כדי לרפא מספר מסויים של ק6-ים ליצורים עם תת הסוג אש, ק4-ים ליצור ללא תת הסוג אש וללא תת הסוג מים או קור, ולא יוכל לרפא כלל יצור בעל תת הסוג מים או קור שחסר את תת הסוג אש.

הדבר נובע מהגישה שהכל בעצם בנוי מארבעת היסודות במידה זו או אחרת: יסודן אש הוא 99% אש, בן אנוש הוא 25% אש, ויסודן מים חסר כל יסוד אש במבנה שלו.

השימוש ביכולת בעצם די מזכיר שימוש במיומנות, ועל מנת להשפיע על יותר חומר, לטווח גדול יותר ובמידה גדולה יותר, דרושה הצלחה כנגד ד"ק גבוה יותר.
אם יסודן אש הוא 99% אש, מה עם האחוז הנותר? יסודן מיים לא אמור להיות גם 99% מיים, במקרה הזה? וצריך להיות בו אש, כי אמרת שהכל בנוי מארבעת היסודות במידה זו או אחרת.

על ידי The oldman » 24 ספטמבר 2006, 18:39

משהו חסר לי כאן, מעבר לזה שאין תה"ב וגילגולי הצלה...
אולי פשוט תכתבו את התיעולי יסוד? כי אולי זה מה ש"משלים" את המקצוע. כרגע זה נראה לי קצת.. מוזר..
כלומר, רק בשביל לזמן יסודנים ולקבל צורה שלהם, נראה לי מיותר ליצור עוד מקצוע בסיס (וכן, אני לא אוהב ריבוי מקצועות בסיס, מודה). אפשר פשוט לקחת דרואיד ולשנות לו את היכולת מלהפוך לחיה להפוך ליסודן וזה כמעט אותו דבר.
חוץ כמובן שאין לי מושג מה זה תיעולי יסוד... ואיך זה דומה/שונה מלחשים.

חזרה למעלה