• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 5 מקצועות מארצות הברונים - נתיבים למוד 5 (סיאן, הרחבה)

הרעיון מגניב אבל הקטע שלא כול החברים בלהקה הוא בעייתי אני הייתי עושה שבלהקה יש עוד 4\5 חברים. אני לא מבין באיזון במו"ד 5 אבל נראה לי שהיכולת של דרגה 14 חזקה מדי וגם איזה הכשרות, כולם או רק מיומנות [גם ברק מיומנות זה חזק מדי ניראה לי]
 
דווקא בגלל שלהקה של קבוצה גדולה היא חזקה מידי אני מגביל אותה, שהדרואיד יבחר מי השחקנים בקבוצה שהכי צריכים את הכוח הזה, אם כל הקבוצה הייתה יכולה להינות מהכוח של הלהקה אז הנתיב היה שבור.

בקשר לדרגה 14, בעוד שלקבל הכשרה של חבר קבוצה אחר זה חזק, זה לא שבור. בתור התחלה בוא נדבר על הדבר החשוב ביותר שאת תקבל פה - תוסף הכשרה להצלה (כי התקפה לא משתנה בין חברי קבוצה, וגם אם אתה מקבל תוסף מיומונת של חבר קבוצה עדיין חסר לך תוסף תכונה/זה לא כזה קריטי), בהשוואה ליכולת דרגה 7 של פאלדין שנותנת לבני ברית שלו בטווח קטן (ואז בטווח של 30 פיט בדרגה 14) את תוסף הכריזמה שלו להצלה- זה די מתקזז. (למעט הדרגות האחרונות שבהם התוסף שתקבל מהפאלדין יהיה 5 ופה הוא יהיה 6) בעוד שזה יכולת חזקה בצורה רצינית, היא א' תלויה בזמן, ב' תלויה בחברי קבוצה מתאימים (הרי אם יצרת להקה עם 2 חברי קבוצה שיש להם הכשרה בהצלת זריזות, הם לא מרווחים יותר מידי מהסיפור) , ג' ניתנת להפגה די בקלות (לדרואיד שלנו אין הרבה יכולת לשרוד, בניגוד לדרואיד ירח לדוגמה שיכול להשתנות לחייה ולהשתמש בנק"פ שלה, פה הדרואיד שלנו יכול להשתמש רק בנק"פ שלו).

בסופו של דבר זה נתיב של תמיכה, מה שהוא יודע לעשות זה לתמוך בקבוצה ולחזק אותה, אני לא רואה איך היכולת הזו שוברת משחק בצורה רצינית.

הדבר העיקרי שאני כרגע מתלבט אליו זה הקטנת הטווח של הלהקה.
 
החבלן - נתיב לארטיספר

במלחמה נגד הזאבים, כוחות הסינטדל נדרשו להתפתח. הם נלחמו נגד אויב שהכיר את השטח, שניצל את האיזור לטובתו ולא פעם נהנה ממסתור שהעניק לו יתרון קטלני.
כתוצאה מכך האקדמיה הצבאית שלחה קבוצה של קצינים מבטיחים לאקדמיית ההנדסה בטבעת הראשית. התפקיד שלהם היה ללמוד כיצד לפתח את תורת הלחימה של הסינטדל לצורה בה היא תוכל להתמודד כראוי נגד האיומים.
תוך זמן קצר קצינים אלה התחלקו לשתי קבוצות, הראשנה חיפשה כיצד להעניק לבני הברית שלהם יתרונות בשדה הקרב, השנייה ביקשה לקחת את היתרונות מהאויב.
אשכולות הלחימה האלה יצרו 2 מחלקות חדשות בחיל ההנדסה של הסינטדל.
החבלנים שתפקידים היה להרוס את ההגנות של היריב ולגרום לנזק רב.
המהדסנים שתפקידם היה לספק לבני הברית שלהם את היתרונות שהאויב רצה להינות מהם.

תפקידים של החבלנים הוא להרוס, הם מומחים ביצירת נזק ושמירה עליו. בעוד הם לא יעילים בחזית, הם נהנהים מידע שמאפשר להם להתמודד עם הגנות בקלות יחסית. הם זורקים פצצות, מציתים מבנים, ומרסקים גשרים.


חבלן
לחשי נתיב
- החל מדרגה 3 כאשר אתה בוחר בנתיב הזה, אתה מוסיף את הלחשים הבאים לרשימת הלחשים שלך, הם לא נחשבים תחת מס' הלחשים ליום שאתה יכול להכין.

דרגהלחשים
3Catapult,Earth Tremor
5Shatter,Heat Metal
9Fireball Erupting Earth
13Wall of Fire, Confusion
17Cloudkill, Destructive Wave

חבלה- תפקידו של החבלן הוא לגרום להרס ונזק, בשל כך הוא מנצל את אחת הכוחות הכי הרסניים שהוא מסוגל לרותם - אש. החל מדרגה 3, אתה לומד את הלחשון קליע-להבה. הוא נחשב לחשון ארטיספר בשבליך. תבונה היא תכונת הטלת הלחשים.

פצצות- בעולם מושלם למהנדס היה את היכולת לגרום להרס רק בזכות הקסם שלו, אבל בשטח הוא נדרש לנצל לעיתים כוחות מוכנים מראש, ולאכן אותם לשימוש מסוכן בעתיד. החל מדרגה 3, בכל פעם שאתה משלים מנוחה קצרה אתה יכול לייצר מס' פצצות השווה למתאם התבונה שלך. במהלך תורך וכפעולה רגילה, אתה יכול להטיל פצצה מוכנה על יריב בטווח של עד 60 פיט ממך. כאשר אתה עושה זאת, בצע התקפת לחש נגד היריב. בפגיעה אתה גורם לנזק אש השווה לק8/תוסף ההכשרה שלך.

עוצמה קינטית- מס' לא קטן של דברים בעולם נוצרו עם חסינות רבה לאש. החבלן לומד כיצד להוסיף לפצצות שלו כוח נוסף על מנת להפוך אותן לקטלניות יותר. החל מדרגה 5 הפצצות שלך גורמות לנזק אש וכוח. בנוסף, כאשר אתה משתמש בפצצה נגד חפץ דומם, הכפל את כמות הנזק.

שמן לבערה - חבלנים מוצלחים יודעים שלא משנה מה, אתה לא תוכל להתכונן מראש לכל האירועים האפשריים בעתיד שלהם, לצורך כך יש צורך לעיתים קרבות ביכולת אלתור.
החל מדרגה 9, החבלן מקבל את המאפיניים הבאים
  • כאשר אתה מטיל פצצה, אתה יכול לבחור לוותר על יחידת לחש שלא ניצלת, הפצצה גורמת לנזק נוסף השווה לק8/דרגת הלחש.
  • כאשר אין לך פצצות מוכנות, אתה יכול לנצל פעולת בונוס על מנת לוותר על יחידת לחש שלא ניצלת ולייצר פצצה.
פצצת הדף.- הכוח האמיתי באש הוא שהיא מתשפטת, פצצה פשוטה יכולה להיות יעילה בלהתמודד עם אויב אחד, אפילו בדרגות הכוח האלה, אבל אתה נועדת לייצר נקיקים ולמוטט חומות, אתה לא יכול להרשות לעצמך להיות מוגבל רק בכוח ההדף הראשני של הפפצה. החל מדרגה 15 כאשר אתה עושה שימוש בפצצה, אתה יכול לבחור שלא לתקוף מטרה ספציפית אלא איזור ברדיוס של 20 פיט בטווח ההתקפה שלך. באם אתה עושה כן, כל יצור ברדיוס צריך להציל הצלת זריזות בד"ק ההצלה מלחשים שלך. בהצלחה הוא יספוג רק מחצית מהנזק.
 
finesse באנגלית. התג הזה שמוצמד לכמה סוגי נשקים כמו פגיונות, חרבות סייף וסימיטרים. במו"ד 5, אפשר להשתמש בנשק מסוגנן עם זריזות או עם כוח, נוכל חייב להשתמש בנשק מסוגנן כדי לעשות מתקפת פתע.
 
תחום השפעה - הדרקון

במדבריות האימפריוס, רק הטהורים ביותר מסוגלים להתעלות, בעוד שחלק מהכהונים מסוגלים להביע את דברי הפרעה בן האלמוות ולתעל את עוצמתו בשביל תהילת האימפריה, רק הטובים ביותר, אלה שדם הדרקונים זורם בהם, מסוגלים להשתף בסגידה שהפרעה עצמו לוקח בה חלק, לעוצמה הטהורה של הדרקונים העתיקים.
לא מדובר בלטאות הקטנות שהיו עפות בשמי העולם לפני המלחמה הגדולה, לא, מדובר בישיות אדירות של עוצמה טהורה וכוח בלתי ניתן לתפיסה שצעדו בו עוד מיום שהעולם נברא והאלים עוד היו צעירים. הכוח שלהם מעולם לא היה מוקבל ליסוד אחד בלבד, או לסוג קסם אחד.
בעוד שמלאכת הסגידה אפשרית על הנייר לבני כל גזע, הסודות של דת הדרקון מועברים רק לדמי הדרקון של האימפריוס, לכן המקצוע מוגבל לשחקנים שמשחקים דמי דרקון בלבד, אלא אם כן השה"מ מוצא לנכון לאשר את זה. (ואז יש מקום לדון ביכולת חלופית לדרגה 6)

תחום השפעה- הדרקון

לחשי תחום השפעה

דרגת כוהןלחש
1גרימת פחד, גולה כרומטית
3נשיפת דרקון, משב רוח
5פחד, מעוף
7התמרה, כפייה
9חרוט כפור, ידע אגדי

הכשרות נוספות- בדרגה 1 אתה מקבל הכשרה בכל כלי הנשק הקרביים וכן בשריון כבד.

תורת הדרקונים- השיעורים הראשנים שדת הדרקונים מלמדת הוא כיצד לעורר קסם שנמצא בדם של כל יצור חי. בדרגה 1 אתה יכול לבחור 2 לחשונים מרשימת הסורסרר, אתה מסוגל להטיל אותם והם נחשבים לחשוני כוהן בשבילך.

תיעול קדושה- שאגת דרקון- בדרגה 2 אתה מסוגל לנצל את תיעול הקודש שלך על מנת להשתמש בקולם של הדרקונים, מילותהים הקודמות מטילות פחד באויבך. כפעולה אתה יכול לנצל את תיעול הקדושה שלך, כל האויבים שלך בטווח 30 פיט צריכים להציל הצלת חוכמה או להיעשות מפוחדים ממך למשך דקה. מטרה שנכשלה בהצלה רשאית לגלגל מחדש הצלה בסוף תורה.

התגברות דרקונית- בדרגה שש לימודיך מאפשרים לך להפוך ליותר דרקון מאשר היית קודם, דם הדרקונים שבך הופך לטהור יותר, נקי יותר, משכיח את דם העבדים שפעם זרם בך או דמם של בני התמותה שזיהם את דמך, החל מדרגה 6 אתה יכול לבחור צבע נוסף מרשימת הצבעים הזמינים לדמי דרקון, אתה מקבל את היכולת לבצע את נשק הנשיפה של הצבע הנוסף, וכן מקבל התנגדות לארנגייה התואמת לו. (אם שה"מ אישר לשחקן שאינו דם דרקון לשחק את הנתיב, נראה שיהיה נכון להמיר את היכולת ביכולת שמעניקה לך את נשק הנשיפה וההתנגדות לאנרגיה של צבע דרקון אחד שאתה בוחר)

מכה קדושה - בדרגה 8 אתה מקבל את היכולת להתמיע אנרגייה קדושה בהתקפות הנשק שלך, אחת לסיבוב כאשר אתה פוגע באויב בהתקפת נשק, אתה יכול לבחור לגרום נזק נוסף של 1ק8 מסוג האנרגייה התואם לאחד הצבעים שלך. בדרגה 14 הנזק עולה ל2ק8.

נבחר הדרקונים - בדרגה 17 דמך טהור, הוא טוהר מכל עקבה ומכל נזק שיכול היה להתקיים בך, האש שלך חמה יותר משל השמש, הקור שלך קר יותר מהריק בחלל, הברקים שלך יכולים להעיר את חשכת המוות והחומצה שלך יכולה להרעיל גם את העולם עצמו. כפעולת בונוס, אתה מסוגל לשנות את צבע הקשקשים שלך לכל צבע אחר הזמין לדמי דרקון. כאשר אתה גורם נזק אנרייגה התואם לצבע אותו אתה לובש, הנזק מתעלם מהתנגדיות לאותו סוג אנריגה, והופך חסינות לאנרגיה.
תגיד מה זה כפייה? compulsion?
 
מתאגרף- נתיב ללוחם

הקדימה הביאה איתה סוגי לחימה נוספים, בעוד שבעבר היה נחשב למקובל ונורמלי להסתובב חמוש ברחוב, היום רוב אנשי המשמר ימצאו קבוצת חמושים שנעה יחד מעט... מטרידה.
המתאגרף הוא בן הדוד של הבריון, בעוד האחד מאומן בלהכות חזק ולהכות מהר, המתאגרף מאומן בקרבות ארוכים ללא נשק, הוא אינו נזיר או אומן לחימה כזה או אחר, הוא פשוט אחד שיודע לתת אגרוף, ולספוג אגרוף.

סגנון רחוב - החשיבות של מתאגרפים ברחובות הסינטדל מגיעה מההבנה שלעיתים קרובות אתה צריך צבא מבלי שיהיה הצדקה לעצור אותך. פירוש הדבר שאתה צריך להיות מסוגל להיות מסוכן גם ללא נשק. החל מדרגה 3, כאשר המתאגרף מתקיף ללא נשק, ההתקפה שלו גורמת ל1ק6 +מתאם כוח נזק. באם למתאגרף בחר בסגנון הלחימה ללא נשק (כפי שזה מופיע במדריך של טאשה), הוא יגרום ל1ק8 נזק בהתקפה ללא נשק, או 1ק10 נזק בהתקפה ללא נשק אם הוא לא אוחז בנשק או במגנים.

סיבולת לחימה - לחימה ללא נשק דורשת ממך יותר סיבולת מאשר היית מצפה, בעוד נשקים גורמים לפצעים קשים שינטרלו אותך, לעיתים תצטרך לפעול עם צלעות שבורות או אף מרוסק מבלי שבכלל יהיה לך זמן לנוח. הדבר דרש ממתאבקים רבים למצוא את הרוח השנייה שלהם בעיתות דוחק, כאשר הברירה היא בין לעמוד או ליפול, לעיתים אתה חייב לעשות אקסטרה כדי לעמוד. החל מדרגה 7, כאשר אתה יורד ל0 נק"פ, אתה יכול לנצל תגובה על מנת להשתמש במשב הרוח המרענן שלך. בנוסף, אתה מקבל שימוש נוסף של משב רוח מרענן.

שמאלית של ברזל- מספרים שאימונים מביעים לשלמות, נזירים צריכים להשקיע זמן רב באימונים על מנת שהאגרופים שלהם יסדקו אבן או ישברו עץ, והמתאגרפים הטובים ביותר מצליחים להגיע ליכולות דומה בשלב מאוחר יותר, אפשר לטעון שהם הופכים להיות טובים מספיק בשביל שהאגדה תזין את הכוח שלהם, או שהם בסך הכל מצליחים להכות חזק מספיק כדי להתגבר על מכשולים של בני תמותה. החל מדרגה 10, התקפות ללא נשק שאתה מבצע נחשבות קסומות למטרות התנגדות וחסינות לנזק.

אחיזת חנק- היכולת לנטרל אויב ולמנוע ממנו להמשיך לפעול היא קריטית ברחבות, המתאגרפים הטובים ביותר מודעים לזה ויודעים כיצד לנצל את המצב. הם מסוגלים לנטרל יריב אחוז בקלות יחסית, אם רק יצליחו לאחוז בו למספיק זמן. החל מדרגה 15, כאשר אתה אוחז באויב אתה יכול כפעולה לבצע ניסיון חנק, על האויב לגלגל הצלת חוסן בד"ק של 8+מתאם כוח+תוסף הכשרה. בכישלון אתה גורם לאויב דרגת תשישות אחת.

נוק-אוט - המתאגרפים הטובים ביותר מנסים לסיים את הקרב במהלך אחד, המכה הראשנה היא החשובה ביותר, ויכולה לנטרל את האויבים המסוכנים ביותר. החל מדרגה 18, כל ההתקפות ללא נשק שאתה מבצע בסיבוב הראשון של הקרב נחשבות קריטיות.
ממש ממש אהבתי.
 
טוב, אז קורונה וזה אז היה לי קצת זמן לחזור ללוח השרטוטים, זה מחוץ לסדר שתכננתי והאמת שחשבתי לא להמשיך בכלל, אבל הרעיון היה נשמע לי מגניב.
מבלי עוד הקדמות מיותרות,

סייר- סייר האשפתות
אחד הדברים שהופכים מטרופלין ענק כמו הסיטנדל למסגרת מתפקדת היא היכולת לשמר את מה שקורה מתחת לעיר מסודר ומתוקתק. אומרים שאחת ההצלחות האריכטוקטוריות של הסינטדל היא האקדמיה הענקית שלה או הרכבות, אבל האמת היא שהדבר הכי מופלא שהסינטדל הצליחה לייצר היא מערכת ביוב מתפקדת וכמעט ברת קיימא. שילוב של קסם, טכנולוגיה והנדסה מאפשרים לכל תושבי הסינטדל חיים סבירים כאשר מדובר בפניוי פסולת.

הביוב של הסינטדל הוא מערכת מנהרות מסועפת שמתחרה בצורה מרשימה במערכת המנהרות הגמדית הקדומה, אשר נמצאת מתחת לכל 7 הטבעות של העיר, מחוברת כמעט לכל בית ולכל מבנה, ומתנקזת אל חללי ענק תת-קרקעים בהם קסם מטהר את השפכים ומחחזר את הפסולת. ואז מזרים את התוצר לייעדו הסופי, בין אם זה חקלאות, שימוש תעשייתי, או אפילו מי שתייה בכמה טבעות.

לא מן הנמנע, שהדבר ייצר מסגרת מעט מסובכת, שכן החשיכה, הקסם והרטיבות הם צלחת פיטרי להתפתחיות פחות נעימות, בין אם זה קבוצות פושעים שבוחרת להסתתר מתחת לאדמה בחישכה ובטחב, מחלות אשר נוצרות כאשר הפסולת נזנחת בגלל תקלות, או אפילו תפלצים אשר נמשכים לתחושת ההגנה של המערות הכמעט נטושות, ומזהמים לא פעם את הקסם ואת המערכת.

במקור התוכנית להתמודד עם הבעייה הייתה לשלוח מהנדסים לתקן את התקלות בזמן אמת, ומערכת פסי רכבת תת-קרקעים תוכננה על מנת לאפשר מעבר מהיר בין תחנות של גילדת המהנדסים לבין נקודות מפתח במערכת הביוב, אבל היה ברור שהמשימה הזו בלתי אפשרית. גם בשל העובדה שהיה צורך בפרויקט לגויסטי ענק לצורך הבנייה הזו, וגם ממאחר וסיכויי ההישרדות של האדם הפשוט במערכת הביוב היו נמוכים, אם לא היה שם משהו שיאכל אותו חי, היה שם גז רעיל שיכול היה להמס את הריאות שלהם, ומחלות שהיו יכולות להכניס טבעות שלמות לבידוד.
הפתרון הנדרש היה צריך להיות יותר אלגנטי, ממוקד יותר על אנשי מקצוע מיומנים לשטח, ובנויים לסכנות הקיימות בו. אלה יירדו לתוך מערכות הביוב במטרה להסדיר את המקום ו"לנקות" אותו במטרה להבטיח שמהדנסים יוכלו להגיע ולטפל בתקלות מסובכות יותר.

רוב סיירי האשפתות שייכים לגזעים המרגישים בנוח בחשיכה, ולמעשה כמה דמוית מבטח בארגון הזה שייכים לגזע הגובליני. אבל אם השנים ההכשרה הפכה ליותר ויותר מתאימה לכל מועמד הנואש מספיק כדי להצטרף לארגון, אשר הפך אם הזמן למקום שאליו כל אחד יכול ללכת, חלק ממוסדות המשפט בסינטדל אפילו היו מסכימים להמיר עונשי מאסר בתוקפת שירות של סיירי אשפתות.

בסופו של יום, סיירי האשפתות הם חלק אינטגרלי וחושב מהסינטדל, הם קבוצה קטנה שמכירה את מערכת הביוב של העיר טוב יותר מאשר את מערכת הרחובות בטבעת ממנה הם הגיעו, הם לרוב מסתובב כשהם חובשים מסיכות שנועדו להגן עליהם מהגזים הרעילים, אבל הן חסרות תועלת בשלב הזה- רוב הסיירים כבר הצליחו לפתח מערכת חיסונית המתמודדת כראוי מול הגזע והמחלות, יתרה מכך, הם למדו כיצד להשתמש בהם לטבותם.

סייר אשפתות

טכאני ביבים - התפקיד הבסיסי ביותר של סיירי הביבים הוא לספק מסגרת ראשנית לתיקון תקלות במערכת הביוב, לכן כחלק מההכשרה שלהם הם לומדים מסגרות הנדסיות בסיסיות. החל מדרגה 3 אתה מקבל הכשרה בכלי פחח (tinker tools) וכלי אלכימאי. אם יש לך כבר הכשרה בכלים האלה ממקור אחר, אתה יכול לבחור לקבל שליטה בסט כלים אחר לבחירתך.

יצור ביבים - ההכשרה של סיירי האשפתות כוללת מס' תהליכים לא ברורים ששומרים בסוד אצל רוב חברי ההנהלה, אבל יש כמה דברים אשר ברורים לכל אחד, הדבר הראשון הוא שההליך כולל בתוכו מס' פרוצדורות רפואיות ניסיוניות, והכשרה של הגוף להתמודד עם תנאי שטח הפוכים לשלו. כתוצאה מכך, סיירים אשר מסיימים את ההכשרה מסוגלים להתגבר על כמעט כל מחלה ורעל. ולהתנהל בחישכה בצורה מוחלטת.
החל מדרגה 3, ההכשרה שלך מעניקה לך יתרון בבדיקות הצלה כנגד מחלות ורעלים, כמו כן, הסייר מקבל ראיית חושך לטווח של 60 פיט, במידה ולסייר יש ראיית חושך ממקור אחר, הגדל את הטווח שלה ל90 פיט.

נשיקת ביוב - סייריי האשפתות למדו להתנגד לרעלים והמחלות של הביוב, האויבים שלהם? - פחות. בתהליך כימי שפותח באקדמיה בשנים האחרונות, למדו הסיירים כיצד ניתן לחמש את המחלות והרעלים הללו לכלי נשק - הם הצליחו לנקז את המהות הזו לתוך גרסת כלאיים בין פיגיון למזרק. כלי נשק שידוע בתור "נשיקת ביוב". מדובר בלבית מתכת המכילה מנת רעל מזוקקת שניתן להתקין על כל נשק חודר קטן, לרוב פיגיון. אשר מזריקה מנת רעל קלטנית בזמן פגיעה. הפגיעה של נשיקת הביוב כמעט לא קטלנית ומשאירה במקרה הטוב פצע קטן על הגוף, אבל מהרגע שהרעל מוזרק לגוף, הנזק האמיתי מתחיל
החל מדרגה 3, כאשר אתה משלים מנוחה ארוכה, אתה יכול להכין מס' נשיקות ביוב השווה לתוסף ההכשרה שלך. במהלך תורך כפעולת בונוס אתה יכול לבצע הקתפה נגד מטרה בקפא"פ. במידה ופגעת, נשיקת הביוב מנוצלת והמטרה סופגת נזק רעל השווה למתאם החוכמה שלך. בנוסף. בתחילת כל תור היא צריכה להציל הצלת חוסן בד"ק השווה ל8+תוסף הכשרה+מתאם חוכמה. בכישלון בהצלה היא סופגת נזק רעל השווה ל1- נזק הרעל שהיא ספגה בסיבוב הקודם. בהצלה היא מתגברת על הרעל ולא צריכה להציל נגדו שוב.
נשיקות ביוב לא מצטברות אחת עם השנייה, ולא ניתן להיות מורעל מיותר מנשיקת ביוב אחת בכל פעם. ניתן להשתמש בנשיקת ביוב שוב נגד מטרה שהצליחה להציל נגד נשיקת ביוב קודמת, או כדי לאפס את הנזק המתמשך בחזרה למתאם החוכמה.
(הערה, מן הסתם כאשר הנזק מגיע ל0, הדמות מחלימה מהרעל)

רעל שהשטן לא ברא- ככל שסייר הביבים מתחזק, ככה גם הידע שלו בייצור רעלים גובר. כאשר הוא משלב עוד חומרים בתרכבות, לרבות חומצות שונות ורעלים נוספים, הוא מסוגל להשפיע גם על יצורים שרעל מעולם לא היה פוגע בהם, ולרסק את ההגנות שלהם בקלות.
החל מדרגה 7, נשיקת הביוב שלך מתעלמת מהתנגדות לנזק רעל, וגורמת חצי נזק ליצורים החסינים לנזק רעל. כמו כן, יצור אשר נכשל בהצלה כנגד הנזק המתמשך של נשיקת הביוב סובל מהמצב מורעל למשך אותו סיבוב.

סינטזת ביוב - יש גבול לכמות ההשפעה שהרעל יכול לעשות לבדו, וסיירי הביבים המוכשרים ביתר מודעים לעובדה שהם יצטרכו להשקיע יותר על מנת להכריע אויבים מסוכנים דיים. ככתוצאה מכך הם לומדים לנצל את החולשות שנשיקת הביוב שלהם גורמת כדי לספק להם יתרונות נוספים בקרב.
החל מדרגה 11, אתה מקבל יתרון להתקפות שנעשות כנגד אויב המושפע מנשיקת הביוב שלך.
כמו כן, אויבים סובלים מחיסרון להצלת החוסן הראשנה כנגד כל נשיקת הביוב שלך. (הבהרה- הכוונה להצלה הראשנה כנגד נזק מתמשך).

דם מורעל- אומרים שבשלב מסויים, רעל זורם בוורידים של סייר הביבים במקום דם. הם מסוגלים לשתות את הרעלים המסוכנים ביותר כאילו היו מים, לעזזאל, נשיקות ביוב הם כמו שיקויי ריפוי בשבילם, הם בכלל לא שומרים אותן יותר לאויבים שלהם, הם מסוגלים להרעיל אותם ללא מאמץ.
החל מדרגה 15, סייר הביבים מפתח חסינות לנזק רעל. וכאשר הוא אמור להיפגע מנזק כזה, הוא מרפא כמות נק"פ השווה למחצית כמות הנזק שהיה אמר לספוג. הוא גם מקבל חסינות למצב מורעל.
בנוסף, סייר הביבים כבר לא מוגבל במס' נשיקת הביוב שהוא מסוגל לייצר בכל פעם.
 
טוב, אז קורונה וזה אז היה לי קצת זמן לחזור ללוח השרטוטים, זה מחוץ לסדר שתכננתי והאמת שחשבתי לא להמשיך בכלל, אבל הרעיון היה נשמע לי מגניב.
מבלי עוד הקדמות מיותרות,

סייר- סייר האשפתות
אחד הדברים שהופכים מטרופלין ענק כמו הסיטנדל למסגרת מתפקדת היא היכולת לשמר את מה שקורה מתחת לעיר מסודר ומתוקתק. אומרים שאחת ההצלחות האריכטוקטוריות של הסינטדל היא האקדמיה הענקית שלה או הרכבות, אבל האמת היא שהדבר הכי מופלא שהסינטדל הצליחה לייצר היא מערכת ביוב מתפקדת וכמעט ברת קיימא. שילוב של קסם, טכנולוגיה והנדסה מאפשרים לכל תושבי הסינטדל חיים סבירים כאשר מדובר בפניוי פסולת.

הביוב של הסינטדל הוא מערכת מנהרות מסועפת שמתחרה בצורה מרשימה במערכת המנהרות הגמדית הקדומה, אשר נמצאת מתחת לכל 7 הטבעות של העיר, מחוברת כמעט לכל בית ולכל מבנה, ומתנקזת אל חללי ענק תת-קרקעים בהם קסם מטהר את השפכים ומחחזר את הפסולת. ואז מזרים את התוצר לייעדו הסופי, בין אם זה חקלאות, שימוש תעשייתי, או אפילו מי שתייה בכמה טבעות.

לא מן הנמנע, שהדבר ייצר מסגרת מעט מסובכת, שכן החשיכה, הקסם והרטיבות הם צלחת פיטרי להתפתחיות פחות נעימות, בין אם זה קבוצות פושעים שבוחרת להסתתר מתחת לאדמה בחישכה ובטחב, מחלות אשר נוצרות כאשר הפסולת נזנחת בגלל תקלות, או אפילו תפלצים אשר נמשכים לתחושת ההגנה של המערות הכמעט נטושות, ומזהמים לא פעם את הקסם ואת המערכת.

במקור התוכנית להתמודד עם הבעייה הייתה לשלוח מהנדסים לתקן את התקלות בזמן אמת, ומערכת פסי רכבת תת-קרקעים תוכננה על מנת לאפשר מעבר מהיר בין תחנות של גילדת המהנדסים לבין נקודות מפתח במערכת הביוב, אבל היה ברור שהמשימה הזו בלתי אפשרית. גם בשל העובדה שהיה צורך בפרויקט לגויסטי ענק לצורך הבנייה הזו, וגם ממאחר וסיכויי ההישרדות של האדם הפשוט במערכת הביוב היו נמוכים, אם לא היה שם משהו שיאכל אותו חי, היה שם גז רעיל שיכול היה להמס את הריאות שלהם, ומחלות שהיו יכולות להכניס טבעות שלמות לבידוד.
הפתרון הנדרש היה צריך להיות יותר אלגנטי, ממוקד יותר על אנשי מקצוע מיומנים לשטח, ובנויים לסכנות הקיימות בו. אלה יירדו לתוך מערכות הביוב במטרה להסדיר את המקום ו"לנקות" אותו במטרה להבטיח שמהדנסים יוכלו להגיע ולטפל בתקלות מסובכות יותר.

רוב סיירי האשפתות שייכים לגזעים המרגישים בנוח בחשיכה, ולמעשה כמה דמוית מבטח בארגון הזה שייכים לגזע הגובליני. אבל אם השנים ההכשרה הפכה ליותר ויותר מתאימה לכל מועמד הנואש מספיק כדי להצטרף לארגון, אשר הפך אם הזמן למקום שאליו כל אחד יכול ללכת, חלק ממוסדות המשפט בסינטדל אפילו היו מסכימים להמיר עונשי מאסר בתוקפת שירות של סיירי אשפתות.

בסופו של יום, סיירי האשפתות הם חלק אינטגרלי וחושב מהסינטדל, הם קבוצה קטנה שמכירה את מערכת הביוב של העיר טוב יותר מאשר את מערכת הרחובות בטבעת ממנה הם הגיעו, הם לרוב מסתובב כשהם חובשים מסיכות שנועדו להגן עליהם מהגזים הרעילים, אבל הן חסרות תועלת בשלב הזה- רוב הסיירים כבר הצליחו לפתח מערכת חיסונית המתמודדת כראוי מול הגזע והמחלות, יתרה מכך, הם למדו כיצד להשתמש בהם לטבותם.

סייר אשפתות

טכאני ביבים - התפקיד הבסיסי ביותר של סיירי הביבים הוא לספק מסגרת ראשנית לתיקון תקלות במערכת הביוב, לכן כחלק מההכשרה שלהם הם לומדים מסגרות הנדסיות בסיסיות. החל מדרגה 3 אתה מקבל הכשרה בכלי פחח (tinker tools) וכלי אלכימאי. אם יש לך כבר הכשרה בכלים האלה ממקור אחר, אתה יכול לבחור לקבל שליטה בסט כלים אחר לבחירתך.

יצור ביבים - ההכשרה של סיירי האשפתות כוללת מס' תהליכים לא ברורים ששומרים בסוד אצל רוב חברי ההנהלה, אבל יש כמה דברים אשר ברורים לכל אחד, הדבר הראשון הוא שההליך כולל בתוכו מס' פרוצדורות רפואיות ניסיוניות, והכשרה של הגוף להתמודד עם תנאי שטח הפוכים לשלו. כתוצאה מכך, סיירים אשר מסיימים את ההכשרה מסוגלים להתגבר על כמעט כל מחלה ורעל. ולהתנהל בחישכה בצורה מוחלטת.
החל מדרגה 3, ההכשרה שלך מעניקה לך יתרון בבדיקות הצלה כנגד מחלות ורעלים, כמו כן, הסייר מקבל ראיית חושך לטווח של 60 פיט, במידה ולסייר יש ראיית חושך ממקור אחר, הגדל את הטווח שלה ל90 פיט.

נשיקת ביוב - סייריי האשפתות למדו להתנגד לרעלים והמחלות של הביוב, האויבים שלהם? - פחות. בתהליך כימי שפותח באקדמיה בשנים האחרונות, למדו הסיירים כיצד ניתן לחמש את המחלות והרעלים הללו לכלי נשק - הם הצליחו לנקז את המהות הזו לתוך גרסת כלאיים בין פיגיון למזרק. כלי נשק שידוע בתור "נשיקת ביוב". מדובר בלבית מתכת המכילה מנת רעל מזוקקת שניתן להתקין על כל נשק חודר קטן, לרוב פיגיון. אשר מזריקה מנת רעל קלטנית בזמן פגיעה. הפגיעה של נשיקת הביוב כמעט לא קטלנית ומשאירה במקרה הטוב פצע קטן על הגוף, אבל מהרגע שהרעל מוזרק לגוף, הנזק האמיתי מתחיל
החל מדרגה 3, כאשר אתה משלים מנוחה ארוכה, אתה יכול להכין מס' נשיקות ביוב השווה לתוסף ההכשרה שלך. במהלך תורך כפעולת בונוס אתה יכול לבצע הקתפה נגד מטרה בקפא"פ. במידה ופגעת, נשיקת הביוב מנוצלת והמטרה סופגת נזק רעל השווה למתאם החוכמה שלך. בנוסף. בתחילת כל תור היא צריכה להציל הצלת חוסן בד"ק השווה ל8+תוסף הכשרה+מתאם חוכמה. בכישלון בהצלה היא סופגת נזק רעל השווה ל1- נזק הרעל שהיא ספגה בסיבוב הקודם. בהצלה היא מתגברת על הרעל ולא צריכה להציל נגדו שוב.
נשיקות ביוב לא מצטברות אחת עם השנייה, ולא ניתן להיות מורעל מיותר מנשיקת ביוב אחת בכל פעם. ניתן להשתמש בנשיקת ביוב שוב נגד מטרה שהצליחה להציל נגד נשיקת ביוב קודמת, או כדי לאפס את הנזק המתמשך בחזרה למתאם החוכמה.
(הערה, מן הסתם כאשר הנזק מגיע ל0, הדמות מחלימה מהרעל)

רעל שהשטן לא ברא- ככל שסייר הביבים מתחזק, ככה גם הידע שלו בייצור רעלים גובר. כאשר הוא משלב עוד חומרים בתרכבות, לרבות חומצות שונות ורעלים נוספים, הוא מסוגל להשפיע גם על יצורים שרעל מעולם לא היה פוגע בהם, ולרסק את ההגנות שלהם בקלות.
החל מדרגה 7, נשיקת הביוב שלך מתעלמת מהתנגדות לנזק רעל, וגורמת חצי נזק ליצורים החסינים לנזק רעל. כמו כן, יצור אשר נכשל בהצלה כנגד הנזק המתמשך של נשיקת הביוב סובל מהמצב מורעל למשך אותו סיבוב.

סינטזת ביוב - יש גבול לכמות ההשפעה שהרעל יכול לעשות לבדו, וסיירי הביבים המוכשרים ביתר מודעים לעובדה שהם יצטרכו להשקיע יותר על מנת להכריע אויבים מסוכנים דיים. ככתוצאה מכך הם לומדים לנצל את החולשות שנשיקת הביוב שלהם גורמת כדי לספק להם יתרונות נוספים בקרב.
החל מדרגה 11, אתה מקבל יתרון להתקפות שנעשות כנגד אויב המושפע מנשיקת הביוב שלך.
כמו כן, אויבים סובלים מחיסרון להצלת החוסן הראשנה כנגד כל נשיקת הביוב שלך. (הבהרה- הכוונה להצלה הראשנה כנגד נזק מתמשך).

דם מורעל- אומרים שבשלב מסויים, רעל זורם בוורידים של סייר הביבים במקום דם. הם מסוגלים לשתות את הרעלים המסוכנים ביותר כאילו היו מים, לעזזאל, נשיקות ביוב הם כמו שיקויי ריפוי בשבילם, הם בכלל לא שומרים אותן יותר לאויבים שלהם, הם מסוגלים להרעיל אותם ללא מאמץ.
החל מדרגה 15, סייר הביבים מפתח חסינות לנזק רעל. וכאשר הוא אמור להיפגע מנזק כזה, הוא מרפא כמות נק"פ השווה למחצית כמות הנזק שהיה אמר לספוג. הוא גם מקבל חסינות למצב מורעל.
בנוסף, סייר הביבים כבר לא מוגבל במס' נשיקת הביוב שהוא מסוגל לייצר בכל פעם.
הרעיון מצוין!

כמה בעיות שיש לי עם המקצוע;

1. אם אתה לא מוגבל בכמות נשיקות הביוב שלך בשלב 15, אתה אפקטיבית יכול לרפא את עצמך בצורה אינסופית לא?
2. למה אין רשימת לחשים מורחבת? סוף סוף יש דמות שאני יכול לראות אותה משתמשת בstinking cloud!
 
1. אם אתה לא מוגבל בכמות נשיקות הביוב שלך בשלב 15, אתה אפקטיבית יכול לרפא את עצמך בצורה אינסופית לא?
על הנייר כן, אבל תיקח בחשבון שזה ריפוי של מה... 5 נק"פ לסיבוב במקסימום? זה די זניח בדרגה 15 וזה אומר שאתה צריך לשרוף פעולת בונוס ולוותר על העיקר של ההתפקה שלך. הדבר היחידי שזה נותן לך הוא לרפא את עצמך לנק"פ מלא בין קרב לקרב. אני די מניח שזה משהו שיקרה בכל מקרה בדרגות האלה. מה גם שאתה תמיד יכול לבקש מהדרואיד החבר שלך לקבוצה להטיל עליך Poison spray בשביל אותו קונספט וכנראה שם תקבל יותר אז אני לא חושש מהספמה של זה בשביל ריפוי

ה
2. למה אין רשימת לחשים מורחבת? סוף סוף יש דמות שאני יכול לראות אותה משתמשת בstinking cloud!
האמת שהתבססתי על צייד המפלצות פה ולא ראיתי שיש לו רשימה מורחבת. זה כנראה הגיע מאוחר יותר אצל טאשה ושחכתי לבדוק. בנימה זו אני קצת שונא לבחור לחשים ולהעתסק עם איזון של לחשים בדרגות שונות אז יש מצב שגם אם הייתי רואה שיש אחת לא הייתי מכניס אותה בצורה מסודרת כרגע... אבל אני מניח שפשוט לקחת 2 לחשים לדרגה שרבלנטים לרעל בצורה כזו או אחרת יהיה במקום
 
על הנייר כן, אבל תיקח בחשבון שזה ריפוי של מה... 5 נק"פ לסיבוב במקסימום? זה די זניח בדרגה 15 וזה אומר שאתה צריך לשרוף פעולת בונוס ולוותר על העיקר של ההתפקה שלך. הדבר היחידי שזה נותן לך הוא לרפא את עצמך לנק"פ מלא בין קרב לקרב. אני די מניח שזה משהו שיקרה בכל מקרה בדרגות האלה. מה גם שאתה תמיד יכול לבקש מהדרואיד החבר שלך לקבוצה להטיל עליך Poison spray בשביל אותו קונספט וכנראה שם תקבל יותר אז אני לא חושש מהספמה של זה בשביל ריפוי

ה

האמת שהתבססתי על צייד המפלצות פה ולא ראיתי שיש לו רשימה מורחבת. זה כנראה הגיע מאוחר יותר אצל טאשה ושחכתי לבדוק. בנימה זו אני קצת שונא לבחור לחשים ולהעתסק עם איזון של לחשים בדרגות שונות אז יש מצב שגם אם הייתי רואה שיש אחת לא הייתי מכניס אותה בצורה מסודרת כרגע... אבל אני מניח שפשוט לקחת 2 לחשים לדרגה שרבלנטים לרעל בצורה כזו או אחרת יהיה במקום
1: לרפא את עצמך מחוץ לקרב לנק"פ מלא בלי בזבוז של משאבים זה לדעתי כבר חזק מדי. אבל הרעיון ממש מגניב.

2: הסיירים מקבלים לחש אחד מכל שלב.
 
כאמור, מהרגע שאני נותן יכולת שמרפאת אותך כשאתה סופג סוג נזק מסויים, זה יהיה ללא הגבלה (בסופו של דבר כל סוג אנרגיה הוא משהו שאתה יכול להגיע אליו עם לחשון, מה שאומר שדיפ של דרגה 1 בכמעט כל מקצוע, כשרון ספציפי או סגנון הלחימה הדראוידי כנראה יביאו לך את זה)
אז השאלה האם היכולת להתרפא מסוג נזק מסויים היא יכולת חזקה מידי בדרגה 15, כי אם כן, הבעייה היא לא היעדר ההגבלה על נשיקות הביוב, אלא היכולת להתרפא מנזק רעל שאתה סופג.
 
אני יכול לראות משהו כזה מתקיים, פחות יצא לי עוד להגיע לרעיון של איך חוצבים מינרלים בסינטדל (ולמעשה יותר קל לי להאמין שהם יגעיו ככל הנראה דרך ייבוא מהאימפריוס) ככה שאולי זה פחות שכיח. יכול להיות שמסתתר פה איזה נתיב לברברי שמבוסס על חסינות לגזים רעילים או משהו. אבל כרגע אין לי בשלוף
 
אני יכול לראות משהו כזה מתקיים, פחות יצא לי עוד להגיע לרעיון של איך חוצבים מינרלים בסינטדל (ולמעשה יותר קל לי להאמין שהם יגעיו ככל הנראה דרך ייבוא מהאימפריוס) ככה שאולי זה פחות שכיח. יכול להיות שמסתתר פה איזה נתיב לברברי שמבוסס על חסינות לגזים רעילים או משהו. אבל כרגע אין לי בשלוף
עד כמה ערפדות זה משהו נפוץ בסינטדל? חשבתי על נתיב לברברי שמתבסס על שתיית דם והתקפים של כוח ערפדי/ליקנטרופי.
 
עד כמה ערפדות זה משהו נפוץ בסינטדל? חשבתי על נתיב לברברי שמתבסס על שתיית דם והתקפים של כוח ערפדי/ליקנטרופי.
מאוד נפוץ, תוכל לקרוא על זה מעבר בעץ בניית עולם של סיאן.

כמו כן, לדעתי נכתבו בפורם כמה נתיבים של ברברי ערפד או לינקטורפ, אני חושב שכתבתי גם אחד ספציפי על האחרון. שווה לך להציץ בשביל רעיונות.
 
שבועת הדם (פאלדין)
צבא הסינטדל מורכב מ2 קבוצות, הראשנה היא הצבא המסורתי, אותו גוש שמצא עצמו נאבק במלחמת התשה מול הזאבים בזמנו, והצבא המלכותי, אותו כוח חמוש בנשק חם אשר קצר את הזאבים בנשקים שהם מעולם לא ראו קודם.
החלוקה הזו מתעלמת ממס' קבוצות פנימיות בתוך הסינטדל, שכן קשה להגדיר את הקבוצה הזו כצבא, הם אומנם גוף מִילִיטַנְטִי, בעל שרשרת פיקוד מסודרת וההיירכיה צבאית ברורה, אבל הם מעולם לא יעזבו את שערי העיר, למעשה רובם לא יעזבו את שערי הטבעת השלישית גם ביום גרוע, התפקיד שלהם הוא להגן על האצולה של הסינטדל, ועל הערפדים החזקים ביותר בה.

אבירי הדם של הסידנטל הם מסדר ייחודי, ראשית הקבלה למסדר דורשת אישור מלפחות שלושה חברים אחרים, שנים מהם צריכים להיות בדרגה בכירה מספיק על מנת לספק המלצה כזו. שנית, המסדר ייחודי לדמפירים באופן מוחלט, עד לרמה שהמעטים שניסו להתקבל למסדר מבלי להיות דמפירים בתור התחלה, נאלצו לעבור טקסים סודיים על מנת להפוך לכאלה, דבר שדי בו כדי לזכות בכבוד, שכן נראה שהיחידי אשר מחזיק בידע כיצד להפוך יצור שכבר חי לדמפיר או ערפד, הוא ברון החטאים עצמו.

כוחכם של אבירי הדם לא מגיע משמירה, אלא מהיכולת שלהם תעל את השבועות שלהם יחד עם כוח הערפדים בשביל עוצמה נדירה, הם מנוהלים דרך מסדר אשר מאוגד בטבעת השנייה של הסינטדל, והוא אחד הארגונים היחידים בברונות שמנוהל על ידי דמפירים בלבד.
מרבית אבירי הדם משובצים לשמור על ערפדים ספציפים, כאשר השיבוץ נעשה לרוב בצורה פולטית, ולא פעם מתבצע דרך הצבה של צאצא של ערפד א' אצל ערפד ב', הדבר יצר בעבר מסגרת של "בני ערובה" בתוך המסדר, מה שגרם להתנגשויות בתוך המסדר שאימו על שלמותו, הדבר דרש החלפה של מברית הסגל הבכיר של המסדר, והחלפת השבועות בנאמנות לברון החטאים בתור הערך החשוב ביותר, כשרק המסדר עצמו שני לו.

שבועת הדם

לחשי נתיב- החל מדרגה 3, אתה מקבל את הלחשים הבאים כלחשי שבועה.
דרגהלחש
3command,protection from evil and good
5hold person,zone of truth
9counterspell,dispel magic
11compulsion,locate creature
17dominate person, geas

תיעול קדושה- כאשר אתה בוחר בשבועת אבירי הדם, אתה מקבל את 2 יכולות תיעול הקדושה הבאות:

הכאה מדממת - אבירי הדם יודעים כיצד להכות באויבים שלהם גם ללא כוח קדוש, הם ממירים את העוצמה המיטסית בדמם שלהם, מתדלקים את הכוח בקורבן אישי- כאשר אתה פוגע במטרה בהתקפת קפאפ, אתה יכול להשתמש בהכאה גם ללא ניצול יחידת לחש, במקום זאת נצל מס' נקודות פגיעה השווה לדרג לחש הזמין לך כפול 2. אתה יכול לעשות שימוש ביכולת זו מס' פעמים השווה לתוסף ההכשרה שלך, ומחדש אותם כאשר אתה משלים מנוחה קצרה.

איסוף דם - כוח הדם מעניק לאבירי הדם יכולת לשוב להילחם גם כאשר הם נפצעים, העוצמה המשולבת שלהם מאפשרת להם להתחזק על חשבון בני ברית ואויבים כאחד. כפעולה רגילה, כל מטרה בטווח 30 פיט ממך צריכה להציל הצלת כריזמה. בכישלון המטרה סופגת נקודת נזק אחת, ואתה מקבל נקודת נק"פ זמנית על כל מטרה שנכשלה בהצלה. הנק"פ הזמני נשאר למשך שעה או עד שהוא מנוצל עד תום. אתה יכול לעשות שימוש ביכולת הזו אחת למנוחה ארוכה.

להבי דם - אבירי הדם מסוגלים לגרום ללהבים שלהם ושל בני בריתם להיות רעבים לדם, הנשקים שלהם זוהרים באור אדום כאשר יצורים חיים נמצאים בסביבה שלהם, מציגים את הרעב של הלהב המחכה את הרעב של הערפדים - החל מדרגה 7, אתה ובני ברית בטווח 10 פיט ממך מוספים את מתאם הכריזמה שלך לנזק.
החל מדרגה 18, ההילה משפיעה גם על בני ברית בטווח של עד 30 פיט.

מגננת דם - אבירי דם מסוגלים להעניק לכוח החיים שלהם עוצמה נוספת, גופם לא תמיד יצליח להכיל את העוצמה הזו, והיא תדעך מהר. החל מדרגה 15, כאשר אתה נתון תחת השפעה של ריפוי, הריפוי יכול לחרוג ממגבלת נקודות הפגיעה שלך, כל נקודה החורגת מומרת ל2 נקודות נק"פ זמני.
הנק"פ הזמני נשאר למשך דקה, אועד שהוא מנוצל עד תום.

ירח אדום כדם - אבירי הדם החזקים ביותר מסוגלים לגרום לדם שלהם לזרום אחרת, הכוח המשולב שלהם גורם לגופם להשתנות ולהעניק להם כוחות אדירים למשך פרק זמן קצר.
החל מדרגה 20, כפועלת בונוס בתורך אתה מסוגל לשנות צורה, שיוני הצורה נמשך למשך דקה ובמהלכו אתה זוכה ביכולת הבאות:
  • כאשר אתה מוריד אויב אל מתחת ל0 נק"פ, אתה מחדש כמות נק"פ השווה למתאם הכריזמה שלך ועוד חצי מדרגת הפאלדין שלך.
  • אתה מקבל מהירות תעופה השווה ל30 פיט.
  • אתה זוכה בחסינות לנזק נקרוטי.
 
חזרה
Top