• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

דרקונים ונתונים מנוע האפוקליפסה [דו"נ 122] נזיר- מקצוע חדש לעולם המבוך או ואנור

שמות: קליאופס, ג'מינו, רדנטו, לבדויקו, וירידאנה

חזות: בחר אפשרות אחת מכל רשימה:
  • מבט רך, מבט עייף או מבט נלהט.
  • קרחת, שיער אסוף בצמה או ברדס.
  • גלימות בלויות, בגדים הדוקים או גלימות מהודרות.
  • גוף רזה, גוף שרירי או גוף שמנמן.
תכונות: ערך הנק"פ המירבי של הנזיר הוא 8+ערך החוסן. הנזק של הנזיר הוא 1ק6.

נטייה:
  • שומר חוק: חשוף שחיתות והלחם בה.
  • טוב: הענק עצות ועזרה לאחר בהתאם לאמונות שלך.
  • תוהו: עבור על חוק שאינו הוגן כדי לעזור למישהו.
ציוד: המעמסה שלך היא 9+כוח. אתה מתחיל עם מנות קרב (5 שימושים, 1 משקל), סימן כלשהו לאמונתך, וחפץ אחד מהרשימה הבאה:
  • ציוד הרפתקנים (5 שימושים, 1 משקל)
  • תחבושות (3 שימושים, איטי) ושיקוי ריפוי.
  • מטה (סמוך, דו-ידני, 1 משקל)
  • אוגדן ספרים (5 שימושים, 2 משקל)
קשרים: מלא את שמה של אחת הדמויות האחרות בקבוצה בקשר אחד לפחות:
  • ___ ירוויח הרבה מללכת בדרכי.
  • ___ עבר דברים שהיו שוברים אותי, אני מאמין שהוא יכול לעמוד כנגד האפלה שמכסה את העולם.
  • ___ גרם לי להבין משהו על האמונה שלי שלא הבנתי לפני כן.
  • ___ מחביא משהו, אבל זה בסדר. לכולנו יש צלקות שאנחנו לא רוצים לחשוף.
מהלכים התחלתיים:
מהלך גזע: בחר גזע וקבל מהלך בהתאם:
  • בן אנוש: כאשר אתה נשבע להצליח בדבר שנכשלת בו בעבר, קבל 1+ להבא כדי להצליח בו.
  • אלף: כאשר אתה מסדיר את מחשבותיך במדיטציה, אתה יכול לשאול את המנחה שאלה אחת על דבר שקרה ביום האחרון, כאילו קיבלת 7-9 במהלך בחינה.
  • טרול: לוקח לך רק יומיים להתרפא מחולשה, או יום אחד אם רופא מטפל בך.
  • גמד: כל עוד יש לך צ'י, לא ניתן לדחוף, להפיל, לזרוק או להכשיל אותך.
  • בן מחצית: כאשר אתה משתמש באמנות לחימה, אתה יכול לנצל צ'י אחד כדי לחמוק ממכה שכוונה אליך, בנוסף להשפעות האחרות הרשומות במהלך.
נדר קדוש: כאשר אתה לוקח על עצמך נדר קדוש באמצעות מדיטציה והיטהרות טקסית כדי לחזק את גופך, בחר את אחד הנדרים הבאים:
  • שתיקה (איסור: להשמיע קול באופן מכוון)
  • שלום (איסור: לפגוע במזיד, דרישה: תמיד לאפשר לאויב להכנע)
  • כנות (איסור: לשקר)
  • צניעות (איסור: גרגרנות במאכל, שתייה ותענוגות הבשר)
  • בדידות (איסור: מערכות יחסים רומנטיות או מיניות)
בחר שתיים מהברכות הבאות:
  • היכולת לתקשר טלפתית ללא קול, באמצעות שידור הרגשות האמיתיים שלך.
  • חסינות למחלות הגוף.
  • היעדר כל צורך במזון, משקה ושינה.
  • חסינות לקסמים שמשפיעים על הרגשות שלך ולשליטה מוחית.
  • היכולת ללכת על נוזל.
  • עיניים הרואות מבעד לכל אשליה.
אם אתה שובר את הנדר שלך, אתה מאבד את הברכות שלך ומקבל 1- מתמשך עד שתבצע הטהרות טקסית של שבוע לפחות.

אמנות לחימה: כאשר אתה נכנס לקרב, גלגל +חוסן. בתוצאה של 10+, קבל 3 צ'י. בתוצאה של 7-9, קבל 2 צ'י. בפספוס, קבל צ'י אחד אבל האויבים שלך דוחקים אותך לאן שהם רוצים אותך.
אתה יכול לנצל צ'י במהלך הקרב כדי להשיג את אחת ההשפעות הבאות:
  • חסום מכה שכוונה אליך או אל חבר שלך (אתה סופג חצי נזק).
  • השתחרר משרשראות או ריסון אחר.
  • גרום את הנזק שלך לאויב בטווח.
  • זנק מעל מכשול שנמצא בדרכך.
אתה מאבד את כל הצ'י שקיבלת בסוף הקרב.

גופך הוא הנשק: אתה יכול להשתמש בגוף שלך- ברגליים, בזרועות ואף בראשך- כנשק, עוצמתי ככל חרב.

קאטה חיננית: כאשר אתה הולך מכות, אתה יכול לגלגל +זריזות במקום +כוח.

מהלכים מתקדמים
טוב חץ אחד ביד: (דרישה: גופך הוא הנשק). כאשר אתה חוסם או חומק מקליע, גלגל +זריזות. ב10 ומעלה, אתה תופס את הקליע לפני שהוא פוגע בך ואתה לא סופג נזק. בתוצאה של 7-9, בחר אחד:
  • אתה חומק מההתקפה לחלוטין.
  • אתה תופס את הקליע לפני שהוא פוגע, אבל סופג חצי נזק.

יד הקוף: (דרישה: גופך הוא הנשק). אם אתה לא לובש שריון ולא מחזיק מגן, אתה מקבל 2 שריון כנגד נשקי קפא"פ. אם אתה מפחית את הנזק שאתה סופג ל0 בזכות השריון הזה, אתה יכול לפרוק את האויב שלך מנשקו.

עמידת המבצר: כאשר אתה מבצע מגננה, אתה תמיד מקבל שמירה אחת לפחות, גם בפספוס.


אמפתיה: כאשר אתה בוחן מישהו, אתה יכול לשאול את השחקן "מה הדמות שלך מרגישה?" בנוסף לכל דבר אחר שקורה. בנוסף, אתה יכול להוסיף את השאלות הבאות לרשימת השאלות של המהלך בחינה:
  • איך אני יכול לגרום לדמות שלך להרגיש ___?
  • מה גורם לדמות שלך להרגיש ככה?
זריז: כאשר אתה מתגרה בגורל למרות סכנה שנגרמה מהתנועה שלך, קבל 1+.

התרסה: כאשר אתה סופג נזק, אתה יכול לחרוק שיניים ולהתעלם מהכאב. אם אתה עושה זאת, אתה לא סופג נזק- אבל אתה מסמן חולשה אחת שעוד לא סימנת לבחירתך. אם כבר סימנת את כל שש החולשות, אתה לא יכול להשתמש במהלך הזה.

אחיזת נחש: כאשר אתה תופס מישהו, ההתקפה הבאה שלך נגדו גורמת +1ק4 נזק.

עשוי לבלי חת: כשאתה מסמן חולשה (גם דרך התרסה), אתה מקבל 1+ להבא כנגד מה שגרם לה.

אחיזת דוב: (מחליף: אחיזת נחש) כאשר אתה תופס מישהו, ההתקפה הבאה שלך נגדו גורמת +1ק8 נזק.

לחימה עילאית: (דורש: אמנות לחימה) הוסף את האפשרויות הבאות לרשימת ההשפעות שאתה יכול לנצל צ'י בשביל להשיג:

  • שבור דרך מכשול שעומד בדרכך.
  • גרום את הנזק שלך לאויב שאתה יכול לראות.
  • תפוס חפץ שנמצא בהישג שלך, הוא עכשיו שלך.
ידיו של מלך הקופים: (מחליף: יד הקוף) אם אתה לא לובש שריון ולא מחזיק מגן, אתה מקבל4 שריון כנגד נשקי קפא"פ. אם אתה מפחית את הנזק שאתה סופג ל0 בזכות השריון הזה, אתה יכול לפרוק את האויב שלך מנשקו.

רב-אמן: (דורש: אמנות לחימה) כאשר אתה משתמש באמנות לחימה, קבל צ'י אחד נוסף, גם בפספוס.
 
עריכה אחרונה:
אם אתה שובר את הנדר שלך, אתה מאבד את הברכות שלך ומקבל 1- להבא עד שתבצע הטהרות טקסית של שבוע לפחות.
קודם כל נראה ממש אדיר, אם אחת הדמויות בקמפיין ואנור שאני מריץ עכשיו תמות (מוחהחהחה) אני אציע לשחקן לבחור גם בנזיר.
דבר שני נראה לי שבציטוט הזה אתה מתכוון למינוס מתמשך ולא להבא.
 
מגניב מאוד. אני אצטרך לתת קריאה יותר צפופה בהמשך ואנסה להתייחס בצורה יותר מקיפה. הערה קטנה: מספר הקשרים שמוצעים בדף הדמות הם סוג של "תכונה נסתרת" בוואנור/עולם המבוך. לדמויות מאוד חברותיות יש יותר קשרים ולכאלה שפחות – פחות. נראה לי שחמישה קשרים מאפיינים את הנזיר כחברותי במיוחד. אני לא בטוח שזאת הכוונה.
 
דבר שני נראה לי שבציטוט הזה אתה מתכוון למינוס מתמשך ולא להבא.
תודה על התיקון! עבר כל כך הרבה זמן מאז שעבדתי עם השיטה הזו ששכחתי את ההבדל כשכתבתי את המקצוע 😅

הערה קטנה: מספר הקשרים שמוצעים בדף הדמות הם סוג של "תכונה נסתרת" בוואנור/עולם המבוך. לדמויות מאוד חברותיות יש יותר קשרים ולכאלה שפחות – פחות. נראה לי שחמישה קשרים מאפיינים את הנזיר כחברותי במיוחד. אני לא בטוח שזאת הכוונה.
מעניין מה שאתה אומר, אף פעם לא חשבתי על זה ככה. תמיד ראיתי בזה פשוט פתח לרולפליי ולא יותר. אני מניח שאפשר להוריד את "X הוא אדם טוב ונאמן, ואני סומך עליו בעיניים עצומות", זה הקשר הכי גנרי שם.

תודה על התגובות!
 
ממש ממש מגניב. רוב המהלכים מדהימים,אני מרגיש אבל שביחס לזה שהנזיר עושה רק 1ק6 אבל חלק מהייצוגים שלו צריכים להיות של אמן לחימה, חסרים שם איזה שניים או שלושה מהלכים שמאפשרים לו לעשות עוד קצת נזק או להיות קצת יותר קרבי *כשהוא עושה משהו מגניב*, כמו אחיזת הנחש. נגיד, כשהוא נלחם בחושך או ערפל בעזרת השמיעה, או כשהוא מזנק ממקום גבוהה/משתמש ברהיטים בחדר
 
חזרה
Top