• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

דרושים שחקנים/שחקניות להרצה חדשה של ההרפתקאה 'עין הזבוב'! (וגם דמויות חדשות) (2/4)

אני יוצר קבוצה חדשה עם מקום ל-4 שחקנים/שחקניות, שתריץ את ההרפתקאה 'עין הזבוב', שהיא הרפתקאה למתחילים (דמויות ברמה 3, אני די שונא להריץ לרמה 1) שמתרחשת - איך לא - באחד האיזורים ההתחלתיים של עולם המערכה מלסטרה.

פרטים:
כל מי שמעוניין/מעוניינת יצרו איתי קשר בפרטי, ויצטרכו לבחור דמות מבין תשע דמויות לבחירה שעלו לאתר של מלסטרה.
עדיף מאד לבחור שלוש דמויות, בסדר עדיפות יורד, למצבים בהם מספר שחקנים ירצו את אותה דמות.
עקרונית אפשר להשתמש גם בספר החוקים של השיטה של מלסטרה כדי ליצור דמות לבד - אבל נוכח סוג ההרפתקאה, שתארך 3-4 מפגשים כנראה, זה המון עבודה לחינם.

לאחר שהקבוצה תסגר סופית, נחפש מועד שנוח לכולם/כולן.
עקרונית, ההרצות יועברו בסופי שבוע, ב 3-4 מפגשים של כמה שעות כל-אחד (אורך לפי מה שיצא, ההתאמה לקבוצה ועוד), בביתי שבכפר-סבא.

הההרפתקאה דומה מאד לזו שהוכנה לדרקוניקון, אבל החלפתי חלק מהדמויות שהיו דומות מדי לקונספטים של דמויות שנמצאות בפודקאסט של מלסטרה (ועוד דמות אחת שהוכחה כפשוט לא מוצלחת), כך שגם מי שעבר על הרשימה באוגוסט, כדאי לו להציץ שוב:

הבדל חשוב אחד מדרקוניקון: ההרצה חינמית לחלוטין (מלבד אולי שקית של חטיף או דבר מאכל אחר שתוכלו להביא, אם אתם מאד רוצים :) )

תיאום ציפיות (חשוב!)

כל מי שמעוניין/ת לשחק צריכ/ה לקרוא את הטיזר ואת תקצירי הרקעים של הדמויות לבחירה, יצור איתי קשר באימייל או בהודעה פרטית בפייסבוק, ולרשום לי את הדמות שהוא או היא רוצים לשחק (ועדיף גם שתי דמויות חלופיות נוספות, בסדר עדיפות יורד) – לינק לטיזר ותיאורי הדמויות תמצאו כאן:

https://members.pundak.co.il/world/keldaria3/melestra/dragoncon/f_eye.html

בנוסף:

1. המשחק מתרחש בעולם המערכה מלסטרה. אין חובה להיכרות מעמיקה עם העולם, אבל רצוי לקרוא לפחות את הפרק הראשון בחוברת למתחיל, כדי לקבל מושג כללי על מה מדובר. ההרפתקאה עצמה מתרחשת בשולי הנחלות של אציל בשם לורד אנזאריון, איזור שמתואר בקצרה בפרק 4.3 בחוברת. לינק להורדה חינמית של החוברת למתחיל אפשר למצוא כאן: עולם המערכה של מלסטרה זמין להורדה

2. אין צורך בהיכרות מראש עם שיטת המשחק (אבל היא נמצאת באתר של מלסטרה באורח נגיש וחינמי, למי שמעוניינ/ת להציץ). אני אחלק את דפי הדמויות במייל/אמצעי ממוחשב אחר כמה ימים לפני מועד ההרצה, במידת הצורך עם מידע פשוט שנוגע להפעלת דמות ברמה נמוכה.

3. יתכן ואפנה שחקנים מסויימים שיבחרו דמות מסויימת למעט רקע ספציפי של דברים שקשורים לדמות ולרקע שלה. לא ממש חובה, אבל בהחלט יעזור להעמיק ולסייע למשחק של הדמות במהלך הכנס.

4. המשחק עצמו אמנם יכיל לא מעט קרבות, אבל הוא מבוסס סיפור ומשחק-דמות שינסה להכנס לראש ולהתנהגות של דמויות בעולם של מלסטרה - ולא רק Hack and slashing.

5. אין Gore מפורט לשמו, אבל לא יכול להתחייב בעניין טריגרים. המשחק יכול להכיל תכנים קשים ו/או לא עומדים ולא מתכוונים לעמוד בכללי תקינות פוליטית.

6. חלים הכללים הרגילים כמו בכל ההרצות שלי: אין מקום ל-Murder hobos; יש אמנם דמויות מורכבות שיש להן גם חלקים לא מחמיאים, אבל אין דמויות מרושעות במובהק; אין מקום למעשים כמו רצח לשם רצח, אונס ועינויים סדיסטיים מצד דמויות השחקן; אסור לנסות להרוג דמויות שחקן אחרות (אלא אם כן, כמובן, הדמות נשלטת בידי קסם מרושע שהופך אותה לבובה בידי כוח אפל); יש לנהוג בכבוד בכל השחקנים/שחקניות האחרים, בלא הטרדות, עלבונות ושאר סוגים של התנהגות שתקלקל את הכיף לכולם.

7. המשחק מוגבל עקרונית לגיל 18 ומעלה, אבל אני בהחלט אסכים לאשר חריגים במקרה של מישהו/י צעירים יותר שמכירים היטב את מלסטרה ו/או פעילים בפורום הזה.

8. המשחק לא פתוח, מסיבות מובנות, למי שהם חלק מהקבוצה שכבר רצה עם ההרפתקאה הזו.

נ.ב: אני מפרסם קודם בפורום ובדף הפייסבוק (אוה, סליחה, Meta :p) של מלסטרה, כדי לתת קודם הזדמנות רישום למי שעוקבים אחרי עולם המערכה. אם הקבוצה לא תתמלא בתוך כמה ימים, אפרסם גם בקבוצות אחרות שקשורות למשחקי תפקידים.
בינתיים כבר נתפסו 2 מ-4 מקומות.

מחכה לשמוע מכם/מכן בפרטי או בפורום
🙂
 
יש אפשרות להשתתפות בזום או משהו דומה במשחק?
אני לא ממש יכול לנסוע לכפר סבא כל שבוע, במיוחד לא בסופ"ש (שומר שבת, אז אם זה יהיה בשבת לא אפשרי) אבל אני מאוד אשמח לשחק.
אני עוקב אחרי מלסטרה כבר לא מעט זמן, ואף פעם לא הצלחתי לשחק / להריץ בשיטה.
נ.ב. אני מתחת לגיל 18 אבל אני יכול להסתדר עם תכנים "קשים" מכל הסוגים.
 
האם יש אפשרות להשתתפות בזום? יכול להיות שכן, כל עוד יתר השחקנים בסדר עם זה, ורק שחקן אחד נוכח בזום.

ההרצות הן לא כל שבוע, אלא הרצה פעם בכמה שבועות.

לגבי הגיל - אין בעיה.

לעניין שעת המשחק - טיפה בעייתי, אבל אם כל השחקנים יהיו בסדר עם הרצה במוצ"ש או בשישי בבוקר/צהריים לפני כניסת שבת, אולי יתאפשר.
 
לעניין שעת המשחק - טיפה בעייתי, אבל אם כל השחקנים יהיו בסדר עם הרצה במוצ"ש או בשישי בבוקר/צהריים לפני כניסת שבת, אולי יתאפשר.
חשבתי כך... תשאל את השחקנים האחרים ותודיע לי?
 
אני הייתי שמח לשחק אבל אני יכול רק בזום אז אני מניח שזה בעייתי מדי.

אני עדיין בודק את מידת העניין/כמה רוצים להרשם.
אם יתברר שיש כמה אנשים שמעוניינים בזום, אולי ננסה לארגן קבוצת זום, בנפרד מהקבוצה הפיזית - אבל כנראה שקטנה יותר.
די קשה לי להסתדר עם שולחן שבו יש הרבה מדי אנשים בזום.
 
חזרה
Top