• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

רשומות The Spiral Depths of Madness [מו"ד מהדורה 5]

המפה נראית מהממת! יצרת אותה?
(מפת מחנה האורקים)
תודה רבה, אז האמת שזו מפה מוכנה שמצאתי ברשת וערכתי אותה (מחקתי אורקים והשארתי את כל השאר), אפשר להגיע בקלות לתוצאות כאלו עם שימוש בInkarnate כדי ליצור מפה חדשה אבל לא היה לי זמן לזה ולכן פשוט ערכתי מוכנה.
 
Session 27- The Spiral Depths of Madness

הקרב המשיך ובעיצומו הצ'יף בוגה שיסף את גרונו של אחד האורקים, ובקסם מחליא זימן שד קנטאור שהחל לתקוף את האורקים במחנה, ג'וראל בלם את הצ'יף עם קסם משתק, ולאחר מכות נוספות, הצ'יף נלקח בשבי, הקנטאור מת והאורקים נסו על נפשם.

בחיפוש במחנה מצאנו ראיות שהמחנה שייך לשבט בשם "החנית המבתרת", ובנוסף מצאנו 3 שיקויים, מגילה, חרב גדולה ושיריון הלוחות של בגה, 380 זהב, 200 כסף ו-400 נחושת, במסמך רשום "המתן להוראות נוספות והערך לתגבורת" נראה שלפי אופי המגילה, המגילה הגיעה מארגון הזנטרים.

מתחקור הצ'יף גילינו שהצ'יף מתכנן התקפה על העיר לוסקן ועל הערים האנושיות ושיש מחנות נוספים של אורקים, נראה שהם קיבלו את ההוראות מארגון הזנטרים
ג'וראל שלח הודעה למפקדים באליינס עם sending שהדפנו את הגל הראשון ושישלחו תגבורת
הטלנו דיספל מג'יק על המגילה וההודעה נעלמת ומתבררת כאשליה, ומאחוריו באביסלית, נראה תבנית שהיפנטה את הנמען (בגה).
mqtBg5fuJzQx4EA9Hhq8eA90VE5uE2rNGQx2-yyToCYyF59WkEZuxd0taRs3N-H9kcBogssBU37cMQncGUwcgfzLDomNzpitNijdv_sTCGQnqm7nJlPw3R-YXoFzi-1rgVuwpApH
 
Session 28- The Spiral Depths of Madness

בלוסקן התחלנו את הבוקר במסבאת שבעת המפרשים.

בזמן שגרופייר סיפר על הידע שהתגלה לו בזמן האחרון בקשר למעבר קסום בין מקומות, אלדרין נראה שקוע בעצמו והמענה שלו לשאלות החבורה היו המומות קמעה.
הקטור וג'וראל החליטו להיכנס לעניינים ולהתחיל לבדוק מי הוא הבחור עם הגלימות הלבנות שנרצח בעת מסירת המסר שהאורקל מחפשת אותנו בדחיפות.
לאחר התלבטות מאיפה להתחיל את החיפוש, ג'וראל ניגש לברמן לשאול אם הוא מכיר את הבחור, והמענה שקיבלנו היה שהוא היה תמהוני. שנהג להסתובב בדרום העיר.
החבורה התפצלה, ג'וראל ואיקרה ילכו לחפש את גראן קול וגרופייר, הקטור ואלדרין ניגשו לדרום העיר על-מנת לאסוף כמה שיותר מידע.
ג'וראל ואיקרה מצאו שהשם של הבחור בגלימות הוא ג'ק פנטור וביררו קצת מידע על הדרכים ועל אזור הצפון.
הקטור, גרופייר ואלדרין נכנסו למסבאה בדרום העיר, והקטור עם נגינת חליל הצליח למשוך את תשומת ליבם של יושבי הבר.
בכל המקומות כולם סיפרו שהבחור תמהוני,
אבל הצלחנו לגלות היכן הוא גר.
בביקור בבית שלו נפגשנו עם אימו מילית' פנטור שסיפרה לנו עליו אך לא היו לה יותר מידי פרטים.
החלטנו לעלות על ספינה במעלה הנהר, לכיוון יער לורקווד על מנת למצוא את סיגראל. נכנסו למרכז היער להעמיק את החיפוש שלנו.

תוך כדי הכניסה ליער, חיות קטנות מדי פעם הביו בנו ונעלמו (ינשופים, סנאים ושועלים).
לפתע, תקף אותנו יצור צמח-דרקוני ירוק ללא כנפיים בתחילה במטר שוטף של קוצים רעילים ואחר כך באמצעות טפרים ונשיכות.
t06c8gpHqrTIwGgsEtLWEwqLTJvtSo2EMGEIxhmgH9rvU_0IxKKdytR3bV9hGHk39TBlLifbo6z-cW8zwSsd_evAYzFSHTzjozqPc49sJK7AgbJSo-gxDawKslk7nt1mYiua-fEN

לאחר הקרב המשכנו להתקדם לעומק היער לאחר זמן מה, פגשנו דוב-ינשוף קטן ואת אימו הרוגה לידו, הצלחנו להרגיע אותו ולהביא אותו איתנו ולראות אם סיגראל יוכל לעזור לנו איתו.

לאחר זמן מה - סיגראל מצא אותנו, לידו היה צבי מוזהב, שנראה כמו חיית הרכיבה שלו.
נראה שהוא והקטור מכירים וסיגראל קרא לו בשם אימראל נייטבריז, הדרואיד ניחם את הקטור על חבריו.

KGVshd2vLFGwr0X7o6vff8VUyCW3Qfpezzn0mhNme4AyhxpZkWTUpITgQtZje8nrOhKRfZtc1GHBGmaX7v-ihcC3snxCiewEnMtJL80abGtVKgaA4XF6jiy3CvuH4lHaH77WPzm5


ניגש לאלדרין וסיפר לו שהסטוראג' נראו רוכבים באזור ושהם שומריו של המלך המקורנן והם אלה שהרסו את הכפר שלו. ושהמלך המקורנן הוא אל-מת שניסה להפוך לאל.

הוא סיפר לנו שהייתה לו התגלמות של ישות סלסטיאלית, ליליאנדה, והוא מאמין שהאורקל היא ההתגלמות האנושית שלה.

בקשר ל – Moon Pedestal, הדרואיד חידש לנו שאמר:
שהוא הגן מפני שינויים שעלולים להיגרם על ידי ישויות ממישורים אחרים כדי לנסות לפתוח מעברים בין מישוריים.

בקשר לסימן מהמזבח, זהו סימן של שד מה – Abyss שלא שמעו עליו אלפי שנים, וארטוריס, זה שמו או כינויו, לא ידוע עדיין. הוא לא מבין למה הסמל הזה היה על המזבח, הוא בהחלט חושב שזה מבשר רעות והדרואיד חושב שכדאי להתייעץ עם האורקל.

הקטור מעולם לא ראה את הדרואיד עם דמעות בעיניים, והדרואיד, דומע, המשיך לספק מידע.

הוא סיפר על התחזקות האורקים, על החפים מפשע ששילמו בחייהם ועל זה שהאיזון בטבע הופר.
הוא עזר לנו להבין את מיקומי מחנות האורקים לאורך NeverWinter.

הוא מעדכן שעוד ארבעה ימים תהיה התכנסות של מועצת האלפים ולאחר מכן תהיה התכנסות של מעגל האמרלד הנצחי (התכנסות של כל הדרואידים החזקים בפרון) על מנת לדון בפעולות אפשריות.
הדרואיד טוען בנוסף שהלורד אליינס לא יוכלו לעמוד לבד בפרץ של איבוד האיזון, בזמן שהוא מרים אדמה חרוכה מסביר שכך האיזון נהרס ותוך כדי מפריח פרח כחול והופך את האדמה לבריאה שוב.

סיגראל מסתכל על גרופייר וג'וראל בוחן אותם ואז אומר:
"האדמה המים והרוח זורמים בעורקיי כבר מאות שנים, אני חש שמשהו רע עומד לקרות"
לאחר שכיוון אותנו איך מגיעים לאורקל, סירגל זימן עבורנו נשרים, "זה יעזור לכם להגיע כמה שיותר מהר אליה."
לאחר השיחה עם הדרואיד, הקטור סיפר לנו על ההיסטוריה שלו ולמה סירגל קרא לו בשם אחר, אימראל נייטבריז. כעת אנו מכירים את חברינו לנשק בצורה יותר מעמיקה.

עלינו על הנשרים, יצאנו לדרך, עקב מזג האוויר הקשה, הנשרים הורידו אותנו למרגלות הרכסים של Spine of the world.
אנחנו חייבים למצוא אותה, וכמה שיותר מהר!
 
Session 29- The Spiral Depths of Madness

הנשרים שלקחו אותנו צפונה הורידו אותנו עמוק בתוך הרי "שדרת העולם" ותוך זמן קצר התחלנו לחוש את השפעות הקור. ג'וראל וגרופייר הטילו קסם כלשהו שחימם קצת את בגדינו והצליחו להקל מעט על הקור העז.
לא היה לנו מושג לאיזה כיוון אלינו להתחיל ללכת על מנת למצוא את האורקל ולכן גרופייר שלח את הנץ שלו לבצע סריקה בשטח, והצלחנו לזהות אור לפידים חלש במעלה ההר.
f8RbPdLqPFhPCexgivc1UoYMmFc5lgB3pDCTTX_mW_GEnBd92-DD28QtbENV9hhofh4LrGySotTnRS7MX03z0AQmollfCNr3n3dTzHToRF7A1gPJnzZ5PTu_n3TPEtXqzWZwEbku
Et_fdrsUHOiuHxNJvwVQw9hUIIp9_VZ-EWECjoEv7tqJoojFTDVomPkL4GQ5DACKcpC0Al4xOXZIfWiWu2lnex-zmDIuuMLWRE0-KLP9czu4x85RWNlj_nVRTXLs3yiP_H8vHzeD


העלייה במעלה ההר הייתה קשה וג'וראל הפך את עצמו לדוב קוטב עצום וסייע לכולנו להתקדם עד שהגענו לפתחה של מערה קטנה.

לאחר מחקר זהיר של המערה נראה כי היה מדובר במחנה כלשהו. המערה כללה חדר אחד ונראה כי כל הציוד שהיה בפנים נהרס. בתוך המערה מצאנו 3 פסלים אנושיים שהיו לבושים כמו השליח שפגשנו כשחזרנו מהשדאופל ועל פניהם היה מבט אימה. התאבנו?
בנוסף מצאנו במערה מגילה שהכילה מסר לג'וראל "עבור ג'וראל, חזיתי את זה שמגילה זו תגיע איכשהו לידיך, אם אתם קוראים את זה, כנראה שאני כבר לא בין החיים, המגילה תוביל אתכם אל חפץ רב עוצמה שצריך להיות ברשותכם, שם גם תהיה הודעה ממני שתתגלה רק עבורכם! היו זהירים!"
על המגילה היה גם מצפן קסום שהסתובב ונראה כי הוא מכווין אותנו ליעדנו הבא במעלה ההר.

ג'וראל הפך את עצמו לממותה והתחלנו להתקדם על פי המצפן במעלה ההר כאשר לפתע החלה מפולת שלגים עצומה. כולנו ניסינו להתחמק אך מצאנו את עצמנו קבורים בשלג.

PrmnXWd8uXVaHLSa3PX9ErwRUS7EdKo3sn647wMeOP3kRDSzDFbkHBNVmciRItWIzoaTfzMbkXVIFPtdWOriW9p6J3Hl_XI5K2tS8NP1VauJnZ_Bgmf-k34fH4ZDXhhtMI8EgVCN

הקטור יצא ראשון מהשלג וברגע זה הותקפנו ע"י 4 ייטים. נלחמנו והרגנו 3 מהיצורים כאשר הרביעי הסתובב וברח.

לקראת סוף הקרב הצטרף ייטי נוסף עצום מימדים והתקרב אלינו, ג'וראל הפך אותו לארנב בעזרת קסם ואנחנו התקדמנו הלאה והגענו לפתחה של מערה גדולה.
הכניסה למערה קפואה בקרח, רוחב 20 פיט גובה 70-80 פיט משתנה.
נכנסנו לתוך המערה כאשר לפתע נסגר הפתח שדרכו נכנסנו ע"י קיר כוח כלשהו ואנחנו התחלנו להתקדם לתוך המערה.
המערה נראתה במצב טוב ונקייה ונראה שלפחות חלקים ממנה נחצבו במכוון ובצורה מדוייקת מאד.
סולמות ארוכים מחוזקים היטב אל הקיר נראו מגיעים אל חלקים גבוהים יותר במערה, בזכות ה Devil sight שלהם, רק ג'וראל ואיקרה הצליחו להביט גבוה מספיק באפילה של המערה כדי לשער היכן הם מסתיימים.
 
Session 30 - The Spiral Depths of Madness

בנוסף לסולמות היו מספר חביות, עם חלקי דגים, מצחינות שהקבוצה חשדה שהן מאכל עבור יצורים כלשהם.
תוך כדי בדיקה של האזור, הפתיעו שני קוביות ג'לטין גדולות מלאות בעצמות הומנידים את הקבוצה ולאחר קרב קצר, שבו ניסו הקוביות לבלוע את הקטור ואת איקרה.

הקבוצה הצליחה להיפטר מהקוביות, אך לא לפני שג'וראל עלה לאחד הסולמות, ומישהו מעל הסולם שפך עליו חומצה, שהפילה אותו מהסולם.
לאחר הקרב הקטור החל לעלות בסולם, ולמעלה מצא את הסיר שממנו נשפכה החומצה על ג'וראל, מספר חביות, כמה ארגזים, ו-5 שקי שינה. הקטור שמע מספר נשימות לידו, וסימן לקבוצה לעלות, שאר הקבוצה טיפסה למעלה.
כל הקבוצה יכלה לשמוע את הנשימות, ולכן החלו לתפוס עמדות לקרב, ג'וראל יצר אור קסום, והקבוצה ראתה עקבות גמדים על הרצפה, ולאחר כמה רגעים הצליח אלדרין לשמוע צעדים לכיוונו, ותוך כדאי שהקטור חוקר את המסדרון שנפתח הוא שמע את עוול פיו ממש מתחתיו, ובעט לכיוונו, צעקת כאב, וקללה שאלדרין זיהה כאנדר-קומון, "יצורי רפש" הקטור מיהר לתפוס את היצור, וכמעט מייד לאחר מכן צצו 5 גמדי מעמקים, בזמן שהגמד המרושע כהה העור ניסה להשתחרר מהקטור, וגמד נוסף שהיה קרוב תקף אותו במכוש.
ולאחר קרב קצר, מתו כל הגמדים פרט לשניים שברחו למסדרון ממערב.

zRaHXWInoq_shYchXBbz59uCuDCzI-l-tNzfld2crqvYj-cKz_Lyn_MNou2V-SPPtJgQEeeV_axK7b423t8vgIdnzIwIB9X4d6ADvImLpCHgGGP3c2TJWD6ncSvPtSTJ3N_IBlkl
-8BdKpilYOwAFUZIw2aORKj9GNiSL1hV4oFpyeeQ_GPIQMGrp01QyWGLUjgYwtqMm8WUQ1TZQwxsSZfrb1P62eRX9AFBBMls4lcVTxLvclDYVc-K27_s_WE_G7o7MCstu3o4lYpO
_A4ZNQSoy7RhfkoOdhcQ7c2ZPUkrgY8E-ZoV3uHndacqZt8TO_KdQvvm6xg1kmPjAtYmIWkOHKNiSRjFUhI1mjar-BDNnXB_CNtFrjqKB-_bpI-xkPJmMkakVGmxHzZUqg4g37IN

בהמשך המסדרון מצד מזרח היה סיר נוסף עם חומצה, ופתח שמוביל לפיר עמוק וסולם נוסף כלפי מעלה.
בחביות היה ציוד כרייה שהקבוצה העיפה למטה ברעש עצום. הקבוצה המשיכה במסדרון המערבי, שם ראתה מדרגות שעולות בזווית חדה, ובהמשך המסדרון פיר נוסף עם פתח.
בעליה במדרגות רוב הקבוצה, הצליחה להתחמק מאזיקים קסומים שקפצו מפתחים סודיים במדרגות, תוך כדי שגליל ענק שעשוי מקרח מתגלגל אל עבר הקבוצה.
החבורה הצליחה לקפוץ מעל הגליל פרט לג'וראל, ובו בזמן ששני הגמדים שברחו זרקו עליהם ג'וולינים. ולאחר קרב קצר, ניצחנו בקרב וראתה שישנם עוד שלושה גלילי קרח. בתקרה מעל היה פתח, אך לפני שהקבוצה החלה לטפס שמעו מספר גמדים שחוסמים את הפתח ברשת מתכת כבדה.
הקבוצה פנתה לכיוון הפיר בהמשך המסדרון, גרופייר שלח את הנץ הדלוק (דלוק בלחש אור) במעלה הפיר, אך מגובה נזרקו עליו אבנים כבדות שהרגו אותו.
הקבוצה המשיכה מעבר הפיר בקפיצה למסדרון שבהמשך, כאשר התקדמו טיפה, שמעו צריחה מטורפת, והיה ניתן לראות פטריות צורחות (שריקרים) בחדר שבהמשך.


אלדרין שמע באנדר-קומון "שחררו את החיה", וצעדי ריצה לכיוון השני, ומספר שניות לאחר מכן, זינק טרול קרח גדול מתוך דלת סודית בחדר!,
לאחר קרב קשה הקבוצה ניצחה את הטרול, בחיפוש בחביות היו בגדים חמים, חלקי גופות של יצורים דמוי אדם, ונעצים.
 
Session 31 - The Spiral Depths of Madness

לאחר הקרב גרופייר נזכר שבמהלך לימודיו,הוא למד על תכונותיו קסומות של לב טרול, בסיפורים ששמע, אלו אשר צורכים את ליבם של טרולים, מקבלים את תכונותיהם של הטרולים
eYV7MIGGLZGsljcOSuXGlFKHUz5rJan4d3mMtUrEqSgmC0I1a_AN9Jx2670sxYDtU8yikqDaoWIJktXm5slcYT98IbkLTRA4yLcifxWx01tatzrQTDyfGLJlU25KL4YKHw7P7OV5


לזמן מה, הקטור עקר את הלב של הטרול ואכל אותו, זה נראה שפצעיו החלימו באותה זריזות של הטרול לנג עינינו.
משם עלינו מעלה על הסולם, הגענו לחדר עם כלובים באחד דרגון-בורן לבן פיסח בשם סזאר גראג שהיה חסר הכרה, ובשני חצי אלף אילם בשם ברין פאלון אשר הצביע לכיוון מסויים בחדר, לפתע מתוך אותו איזור קפצו 4 דרואגרים שהיו בלתי נראים, אך הם אינם היוו אתגר וחיש מהר קצרנו אותם.

כשפנינו אל חצי האלף, הוא צייר ציור שזיהינו בתור ביהולדר, כמו כן הוא רשם שהוא אחד ממאמיניו של האורקל והדרגון-בורן היה צייד שנלכד, כששאלנו על הביהולדר ברין ענה שלביהולדר קוראים קסאו ושהוא הרג את האורקל ושולט במבוך, הוא תיאר את קסאו בתור יצור מאוד פרנואיד ואין לדעת היכן הוא נמצא, ושיש חפץ שהאורקל רצתה לשתף עם חבורת הרפתקנים מסויימת.

ניסינו לפתוח את הכלובים, אך מאחר וניכשלנו לשבור את המנעול והמפתח לא היה בסביבה, החלטנו לנוח מנוחה קצרה ובסופה הרגשנו שמן שנוזל על הרצפה מכיוון מעלה, ג'וראל ניקה כמה שיכל את השמן הנוזל בזמן שאיקרה וגרופייר ירו אש חיפוי למעלה, הקטור עלה על הסולם ראשון ושם פגש את מנהיג הדרואגרים warlord krazid אשר היה לבוש בשיריון כחול כהה שאם מתרכזים בו מספיק, היה אפשר לראות קרב בין הדורוגאר לסווירפלבין אשר הסתיים בניצחון מוחץ לדרוגאר, קראזיד נתן לנו הזדמנות להכנע אשר סרבנו לה בנימוס,
wprL0e7Z8Lj-YA0MmV1jSjN6WDO7-wZbW5IubSre6P1ndjCQdMBcILLS_LAUf8pWpMSWwW3k7l-Q3xx0V54nMpngnBFeyqF9pKtPHzu2qRI6MA5c8qsiPPg1RSXvR4jNpuDTNzoe
Xl4C0jRVo-iAMMbjpP1IA07tuMxT4ZlvoeOPwelfHHxB-v6zJszpbBE0GZ9JrVCHzPDsN8tLKcX5Hm86bQ2tj8RNZaJbjVrcqDelJbU6i0lS9Am_S5MdtQQ7BQfbcxQGQavc2TLR
lRdsYTZNs9qNR1PSAHg4F06O4hjErsZrHJhwC0PvjLJu1Lwv2BZTVFUqLjj3F9jOMaygY6iN4zLFEzDOm3ZjxNKl7ROUMuEWjUTP7gXlMOuzNKYhtjIMbOxmL51EJf-c0CZFMwsb


בתגובה הוא ופמליתיו זינקו עלינו, אחד מהם אף זימן יסודון אדמה, אולם מהר מאוד איבד את הריכוז לאחר שהתמקדנו במכשף עם לחשינו .

המכשף ברח אל הפיר הסמוך ונמלט והשאר נפלו לחרבינו, לאחר שהבסנו אותם הורדנו מקרזיד את השיריון הקסום והתאמנו אותו עבור הקטור, בנוסף לקחנו את המפתח של הכלובים ושיחררנו את ברין וסזאר אשר התעורר מעלפונו ואמר שהוא סך הכל נקלע לסיטואציה לאחר שהגיע מאיסטהייבן וניסה לצלוח את המערה בתקווה למצוא אוצר יקר, אך לא היה נכנס אילו ידע שיש פה ביהולדר.

משם התקדמנו אל הפיר, אותו הפיר שהפמיליאר של גרופייר נהרג עקב אבנים שנפלו עליו מלמעלה, כשבחנו את החלק העליון של הפיר, ראינו מריצה שככל הנראה מלאה באבנים, דאגנו להרוס אותה ממרחק כדי לצלוח את הפיר ללא סכנות, הקטור קפץ ראשון והגיע לקומה התחתונה, החבורה עקבה בעיקבותיו והגענו לחדר חשוך, ג'וראל רץ קדימה ואיקרה בעקבותיו, ולפתע מבעד לפינה הגיחו שני דרואגרים עם שני יצורים שנראו כמו הכלאה בין דב נמלים לכלבים, הם שלחו את הלשון שלהם וניסו למצוץ את הדם שלנו, אך חתכנו את הלשון שלהם ומיד אחר כך את גופם.
 
Session 32 - The Spiral Depths of Madness

החבורה ישבה ושוחחה על המשך דרכיה במבוך הנ"ל וניסו למצוא רעיון כיצד יש לגשת ל – Beholder.

עלינו במדרגות, ונכנסו לחדר גדול, אשר היה בו זמזום, בקצה החדר מדרגות שמובילות מערבה למעלה, גרופייר זרק אבן למרכז בחדר שטיפה ריחפה, היה שם איזה סוג של קסם שהקוסמים שלנו לא הצליחו לזהות.

חזרנו אחורה בשביל לחקור את שאר המבוך, בקצה השני יש חדר עם סירי החומצה כמו שנזרקה עלינו מקודם.

ובמרכז מצאנו חדר שבו ישנו הדוארגרים, לפני שנכנסו אליו, הופעלה מלכודת שהצלחנו להתחמק ממנה תודות להגנה של הקטור. בקצה המערבי של החדר, יש גרם מדרגות שמוביל למעלה.

בחדר מצאנו תיבה עם 10 מטילי מיטריל קטנים.

אלדרין עלה על המדרגות בשקט ובחלק העליון גילה מדרגות נקיות וחשודות, בהתייעצות עם ג'וראל דילג עליהן והפעיל מלכודת, לאחר התלבטות איקרה קפצה קפיצת היעלמות מעבר למדרגות והופיעה בחדר מלא ביצורים שמתפוצצים ברגע שפוגעים בהם, חיסלנו אותן מהר מאוד בעזרת לחש של איקרה שפוצץ את רובם.

בצד הצפוני של החדר יש פתח שנראה כמו מנהרה כזאת שבתחתיתה יש מים, בצד הדרומי, נראה כאילו יש המשך של המנהרה אבל היא יבשה, בתוך המים נראים כמעין גיצים כאלה.

בצד ישנם כ – 5 דמויות עם הגב אלינו שעסוקים באכילה ודיבור.

למים מחובר סוג של גוף אשר גורם למים לרצד כאילו הם מחושמלים.

בזמן שאנחנו בחדר, לפתע, הופיעה מגילה ליד גרופייר, במגילה היה כתוב: "אתם בשטחו של קסיאו, אתם מסיגי גבול"

הקטור, אלדרין וג'וראל חקרו את המנהרה הדרומית, נפלו לכמה בורות של מלכודות ולא מצאו משהו מיוחד בצד הדרומי של החדר.

לבינתיים, בצד הצפוני, גרופייר הטיל לחש אשר גורם לייצור לזוז לפקודותיו וכך – גרם לה ללכת לצד השני של תעלת המים לחפש מפסק, ללחוץ עליו ולגרום למים להפסיק להיות מחושמלים.

בצד השני של תעלת המים מצאנו חדר עם חור בתקרה, חבורה שנראית כמונו ועמוד עם כדור שנראה כמו כדור כח. לחש המשרת של גרופייר נגע בכדור והייתה התפוצצות עזה בחדר, אלדרין שם לב שהדמויות עשויות מקסם אשליה.

גרופייר חקר את הכדור ומצא דרך לבטל את הקסם ומצאנו קת של חרב, אשר היא ועוד שני חלקים מרכיבים חרב ששמה מסתבר הוא: Blade Of the Gaping Maw.

1629036427467.png

על קת החרב יש סימונים דיאבוליקיים ורשום: "And even so, the one will die" הקטור חש שלקת יש גם מהטוב וגם מהרע, ג'וראל הרגיש שהחרב היא חלק מהמשפחה שלו, הרים אותה ואז הופיעה הודעה מהאורקל:

"אני שמחה שמצאתם את קת החרב, שמרתי בה את ההודעה הזו למקרה שלא אהיה כבר בין החיים, אפשרות שלאחרונה הרגשתי שיותר ויותר מתקרבת, יש לי תשובות לחלק מהשאלות שלכם"

על פי הנבואה שניתנה לי, יהיו מספר דמויי אדם פוטנציאלים שיוכלו להחזיק בחרב ולנסות לעצור רוע עתיק שמאיים לפלוש אל העולם בקרוב.

דגון הוא לא האויב האמיתי שלכם, וארתוריס עשה איתו עסקה כדי לעקוב אחרי המועמדים הפוטנציאלים לסכן את הפלישה שלו וארתוריס מוכר יותר אולי בשם נסיך השדים דמוגורגון!"

"לחרב חסרים עוד שני חלקים שיהיה עליכם למצוא ועדיף כמה שיותר מהר! אני לא מכירה את כל הכוחות הטמונים בחרב, אני רק יודעת שהיא חושלה לפני אלפי שנים בשיתוף פעולה נדיר בין שטנים ויצורים שמיימיים כנגד כוח שדים חסר רסן"
p6moRwFPK-Ht4hAMpHEs80XfRBuKlAMXbyCyvpVXcDyP6DtzsIsOmItdlAfzY21ToTwM1_83eVZsWauommJv397edkZJyl09rMJ-HgJdh012AZH50oyIuynA4baFToTrk3eF-8OQ


גרופייר הטיל "בקתה קטנה" שנוכל לנוח בתוכה לפני הקרב מול קסיאו, אך לפני שהתחלנו לנוח, הוא הפתיע אותנו, למזלנו הרב, גרופייר וג'וראל הטילו כמה לחשים מדהימים אשר הרגו את קסיאו.



במערה שלו מצאנו מס' דברים כגון, מפה של האזור עם מיקום הכניסה של המלך המקורנן, מספר מגילות, מראה עם אבני חן , שרשרת של משפחת אצולה מהכפר של אלדרין ועוד.
 
עריכה אחרונה:
Session 33 - The Spiral Depths of Madness

Icewind Dale​

We sent a Sending to Sigral (see whatsapp):
“If the Oracle has died then the Horned King is free! Maybe he gave the kill order. The Horned is too dangerous, be careful. Satorage are shapeshifting undead, one of the 12 is is especially deadly.”
We sent a Sending to Ekra’s father to let him know what we were doing and that we were going to send a report along with the things that we found.
He told us that there was a significant attack from the orcs in the south, and that he was headed out to deal with them.
We sent the loot and a full report to neverwinter.
We slept the night and woke in the morning. We put on the warm clothing that we found and made our way out of the cave.
We rode on the back of Quetzalcoatlus-Hector to the path through the mountains, the ten trail, and landed to spend the night in Hundelstone, a traders town of mainly gnomes and dwarves.
We spent the night there, and bought supplies.

ymEFxXEXxUpXv8vyOg_dD9fFNI0Zp5taPxQBOAxvKoYFkkd0IGvKGwTHVPQ_N7n3xMMPph3sx0O87CA5Jk9qsGmYTWevi9RUJp01ad4GOM8HEgxKlmMmZZVs7UyW_jYyPMJ-h-wC=s0


Background: the people of the ten towns are those who wanted to get away from society. The entire area exists in the tundra. The area is filled with orcs, gnolls, wandering barbarian tribes, and goliaths, as well as rumors of yetis and white dragons. Each town has a speaker who is part of the council.​

Bryn Shander​

S_icacugo7XvETBWLyv4iuFBXkcT3CWiqlUAWL-cFxDxeZrKsOFjglAAbNFR3v8zqsXYVQxDWhvnbjZmCQ_7-hBFdJ8jVg0HrtzzrGtQNRhXahj3iTDhxwRmNoEqG_gGkITHoqgj=s0

NPCs:​

Markham Southwell - Human Sheriff
Duvesa Shane - Speaker
Scrum Sacks - Human Bartender of the Northlook
Ragen - Dwarf guide that we found in Northlook

ttRdmpapGQ5f0_TWIyWnYar27bsu7t1vzvr9eSToSoB4XDA682Z8-sxXtEa1RfE-Tgkn2k1HrvzBLPpS77SxJzExebST-rk_Fy-v51JiAMzG44DLvZKRjqcH8K1FOZ_G_AO6-6lX=s0

We were forced to stop in Bryn Shander because of an incoming blizzard.
Bryn Shander is the biggest of the ten towns, located on a large hill with a tall wall and guard towers. The flag has antlers and wheat to show the strength of the city.
We were met at the entrance to the city by the Sheriff Markham.

He pointed us to Northlook, an inn at the north of the city. We asked if there has been trouble in the area, but he said that there were only regular things, like orc attacks.
TOfnhjhyFfIWjYIc97dynJOKLRe9GDVG0lxtbOpgWLWCQoONKFcxu8XJVLgLzUy3UYT5ABKawVfHG1FJprknHFYFmuanBIvesjfdFI6FyEdG16W0Bwv-qv5319MCX_wGIhJjYQrO=s0


Aldryn told him about the fact that there was going to be an attack on the entire area by a great evil. Markham laughed and told him to go rest and take a load off. Hector asked about Fidris, but was told that he didn’t know anything. He told us that most blizzards last an hour or two, but it is not advisable to be out in it.

We made our way to Northlook just as the blizzard hit. Above the bar was a singing fish on a plaque. We spent the day and the night.
Hector looked for a guide to the north, and spoke with Ragen, a dwarf. He told us that he could take us to the glacier for 5gp a day, and that it would take a number of days. The glacier is the coldest part of Icewind Dale and is full of dangers. We asked about Fidris, but he knew nothing more than the fact that he was a powerful wizard who disappeared in the area.

I sent another message to Sigral, asking for an update and information on Fidris.
d34hLO7WPXGjbTjVvClHRV38Jj9yoyzEOn02Sguale7N4zz-G7mKIALRUa3kO8VeKD-iiZzAzeE0WjjQyhlEKPbvK3GK9ERLaHKp76nPpmRPqO44aG-2_BcsWQz-frPfy8gALUN2=s0

He replied that he doesn’t know enough about the Horned King. He is headed to the Elven Council. Don’t go in without knowing what you are up against.

In the morning we headed out, flying. After a couple of hours we saw a pack of humanoids hunting some sort of animal. On closer inspection, they were barbarians hunting elk which were acting strangely.

As we tried to talk to them, 2 Remorhaz burst out of the ground. We killed them, but not before one of the barbarians was swallowed.

005jUtLTOSjav3pFWSWKqwiNmyXkBLvJ7W88UT_OScT-E0R6XQuethDXjrJ5ase77KUqmpuhW-YdbIi2hDnJK6srzfzgAWwL1oBnB-R7bZzhFqQF6PxWromVXBAAZIsr6TazDR1e=s0
איקרה פותחת את פקק השיקוי ולוגמת אותו בשלוק אחד, אנחנו אמורים להבין אחד את השנייה, מצטערת על חבר שלכם, לי קוראים איקרה קונסלהאוט מהלורד אליינס, אני והחברים שלי פה בדרכנו לקרחון בשביל למצוא אדם בשם פידריס אלת'ור או את החרב שלו, מי אתם?
הברברים מסתכלים אחד על השני, עדיין מנסים לעכל את אובדן החבר שלהם
"אתה חושב שהם מבינים אותנו?" משיב אחד מהם
אני לא בטוח, אבל להרוג שני תולעי קרח, הם בטח לוחמים מכובדים בקרב בני העיירות".
אחד מהם מסמן לחבורה לעקוב אחריהם
"בבקשה, אם אתם מבינים אותי בואו אחריי, אנחנו רוצים להודות לכם על שהצלתם אותנו, ג'ארן ירצה לפגוש אתכם, הוא ואחרים בשבט אולי כן יבינו את השפה שלכם.

הם מושכים את הברדסים שלהם על הראשים ומתקדמים בצעדים ארוכים ומהירים אל תוך הטונדרה הקפואה והעצומה.

איקרה מבינה, היא לא מסוגלת להשיב במילים אך היא מהנהנת בראשה ואומרת "ג'ארן! ג'ארן!"
- קדימה, עלינו לעקוב אחריהם
As they walk, Jor'el spends time, as he has every night since getting it, running his hands over the hilt. As he does, the ever shifting glow in his eyes seems to settle into a soft golden glow. "It seems like embracing my heritage has more to offer than I realized."
 
גרופייר הטיל "בקתה קטנה" שנוכל לנוח בתוכה לפני הקרב מול קסיאו, אך לפני שהתחלנו לנוח, הוא הפתיע אותנו, למזלנו הרב, גרופייר וג'וראל הטילו כמה לחשים מדהימים אשר הרגו את קסיאו.
אני תוהה כמה זמן לקח לך להכין את הקרב לעומת הזמן שלקח להם לנצח ואז לכתוב את התיאור :)
חשבתי שהצפון הקפוא זה חלק מהמערכה של Ice Maiden, או שאתה משתמש בתוכן משם?
אהבתי את הפוליטיקה הפנימית של השאול, השחקנים בכלל סומכים על מישהו משם, או שהם לא מאמינים לאף מילה (אני בוחר באפשרות השנייה)
 
אני תוהה כמה זמן לקח לך להכין את הקרב לעומת הזמן שלקח להם לנצח ואז לכתוב את התיאור :)
חשבתי שהצפון הקפוא זה חלק מהמערכה של Ice Maiden, או שאתה משתמש בתוכן משם?
אהבתי את הפוליטיקה הפנימית של השאול, השחקנים בכלל סומכים על מישהו משם, או שהם לא מאמינים לאף מילה (אני בוחר באפשרות השנייה)
בדרך כלל, אם זה קרב חשוב לוקח לי כמה שעות לתכנן ולהתכונן ובקבוצה הזו לרוב הם מצליחים איכשהו לנצח (לפעמים תוך כדי סיכון רציני או אובדן משמעותי) אבל מה שבטוח להם זה לוקח פחות זמן :)
לגבי הצפון הקפוא, אתה צודק לגמרי, הם היו במקרה באיזור, אז השתמשתי בתוכן שטרי לי בראש גם עבור קבוצת הבית (כלומר לא הקבוצה שמשחקת בקמפיין של Frostmaiden).
השחקנים לרוב לא בוטחים ברוב הNPCs, אבל בעיקר כשהם לא מבינים עדיין משהו במערכה - הם נסחפים טיפה בקונפירציות, אבל זה חלק מהכיף :)
 
Session 34 - The Spiral Depths of Madness

ג'רסי וראגין הברברים הובילו את הקבוצה לכיוון מזרח, בדרך היה ניתן להרגיש את הקור של הטונדרה, בעוד קבוצת דישונים רצה לאופק, ובמרחק נראו דמויות על גבי מזחלות כלבים.
לאחר נסיעה של שעה על המזחלות, הגיעו לקבוצת אוהלים גדולה, השייכת לשבט הדישון, השבט הכי מזרחי באזור, שם בראקו, ברברי דובר מדוברת עם השיניים המחודדות, שהסביר להם את דרכי השבט.
בארקו הסביר לקבוצה שג'ארן ראש השבט יחזור בערב מצייד ושהם יוכלו ללכת לנוח באוהל עד שהוא יחזור.
לאחר המנוחה בראקו הזמין את הקבוצה למסיבה שנערכה לרגל מסע הצייד.
במסיבה, היה אוכל רב, וצפיפות גדולה של ברברים.
רעש קצבי של תופים, מתופפים בכוח אל מול האש המרצדת, המתופפים מזיעים.
לפתע, קצב התופים משתנה לכניסתו של ג'ארן.על ידי הקראת התארים שלו, ברברי הר אדם, עם גרזן קרב על הגב, ואוזן שמאל חתוכה והמון קעקועים התואמים לתארים שלו.

ג'ארן קוטל הייטים הצהובים, מאחד שבטי המזרח, שוחט סילב'גוום הדרקון הלבן, מכניע הדובים, מגרש להקות זאבי החורף, בן הטונדרה, ראה 51 חורפי טונדרה...
לאחר ברכות קצרות, ג'רסי וראגין סיפרו לג'ארן וליושבי האוהל על הצלחת הקבוצה בהריגת תולעי הקרח, לקול התפעלות הקהל.
ABARy4oTLynmxYnwjnbnTTzNfHGtBxniqKNkp0E0w5KsM-hokr33-cyPKN7znbCsyMG5lkncw9jG-YJaarSoj7xFvIee3AwE5erJExU9559juWWLpyWedmSRlBFV-dqqY3ohsGxV=s0

ג'ארן פנה לאלדרין, ושאל האם הוא נתן את מכת המוות לתולעים, ולדאבנו של אלדרין, לפי הסברו של ז'ארן אלדרין יצטרך להתחתן עם ג'נארי, אלמנתו של ריסקה, הברברי שמת מידי תולעי הקרח.
לאחר התחמקויות והסברים הצליח אלדרין להימנע מחתונה מיידית.
לאחר שיחה עם ג'ארן, הם החליטו ללכת לאחר המסיבה לראהטאקה, השאמן של שבט הדישון.
במסיבה, אלדריו ואיקרה התחרו בקרב היאבקות, וגרופייר וג'וראל התחרו בשתיית מיד.
לאחר המסיבה, הלכו כולם לראהטאקה, שאמן השבט, אדם זקן ועיוור שאחרי על ביצוע הטקסים בשבט, כאשר הקבוצה ההתיישבה הגישו להם בקרן שתייה בעלת ריח נורא, כולם שתו פרט לגרופייר שהיה שיכור אחרי תחרות השתייה, ולכן יצא מחוץ לבקתה.
הקבוצה נטולת גרופייר שתתה את המשקה הנורא, שהתברר להיות חלב טיגריס עם דם, ואז ראטאקה שאל אותם, על הסיבה שהם שם, ולאחר שהסבירו לו, התחיל השאמן בטקס שלו והחל לומר:
"לפני 3000 שנים, האגדה מספרת על קיסר חזק שרצה לבנות את האימפריה הגדולה בעולם.
היו לו שנים עשר שומרי ראש נאמנים שעשו כדברו, גם אם לפעמים היו אלו מעשים מחרידים.
הוא עשה עסקאות עם שדים ואלים והחזיק בכוח קסם רב.
ככל שכוחו גדל, כך גם השחצנות שלו.
הוא הצהיר על עצמו כחזק מהאלים והפנה להם את העורף.
מאוחר יותר הוא רצח את הכהנים של כל האלים האחרים.
בתגובה האלים קיללו אותו ואת שומרי הראש שלו, חלק גדול מכוחות הקסם שלו אבדו והוא נידון להפוך לאל מת בעל קרניים שנועד לשוב ולחזור גם אחרי שמשמידים אותו ולסבול סבל נוראי בכל רגע בו הוא מהלך על האדמה.
דגון ומספר שדים אחרים היו היחידים שהיו מוכנים להקשיב לו לאחר כל מה שעשה.
אומרים שכדי למצוא את הכניסה לקברו של המקורנן, אחד צריך לראות אל תוך עולם המתים."
ועל הקוסם פידריס :"קוסם רב עוצמה עקבותיו נעלמו ושהצליח כנראה לכלוא את המלך המקורנן באמצעות פיגיון קרח שחור שהוכן באמצעות לב של דרקון לבן ומנקז את כל כוח החיים של המשתמש.
לא שמעו ולא ראו את פידריס מאז."
ולאחר ששמעו על הדרך לכלוא את המקורנן, שאלו היכן למצוא דרקון לבן, וראטאקה סיפר שניתן למצוא את זיראגה דרקון לבן בן כ-600 שנה בקרחון מצפון.
הקבוצה לא בזבזה זמן ולמחרת בבוקר יצאה לכיוון הדרקון, ואחר מספר שעות הגיעו למאורה שלו.
0_hU_4JxYJzr98szSPi4cTf9dwkMgNHqFUUbvjnRGCwsV-0Lt2tCIM3TUqS9V5BvPr2QMJFJ68y-hMnTFxH4NmcUHfSsYzlvIgV-DX3QjmzlvR6eSNZyf3M0-Ls2sqjMkMqqkW5e=s0

הדרקון לא היה במאורה, והקבוצה, הכינה לדרקון מארב, וכאשר הגיע הצליחו להכניעו מהר.
תוך כדי איסוף האוצר וחיתוך הדרקון, גרופייר מאבד קשר עם הינשוף שלו וכעבור מספר רגעים דמות מתקרבת לעבר האיזור בו אתם מפרקים את הדרקון.
"ברכות אלדרין!" הדמות מתקרבת ולאט לאט מתגלה כאלף בלבוש מהודר עם מקטרת עץ מעוטרת בכסף בפיו.
אלדרין מזהה את האלף כאידריל סיטורי, אביו המאמץ של אלדרין.
"חיפשתי אותך זמן רב" הוא אומר ומושיט את ידיו לחיבוק.
אלדרין זוכר את אותה מקטרת עץ, היא הייתה מתנה שעברה בירושה במשפחת סיטורי והוא זוכר שאידריל תמיד היה אומר שהוא יניח את המקטרת הזו בפיו רק "כשהשמש תשקע במזרח" (כלומר לעולם לא).

אלדרין מסתכל על אביו, מרים את הקשת ומכוון אליו (בראש עדיין מהדהדת האזהרה של השמאן)
חברה, אבא שלי לא היה נותן לכפר שלנו להיהרס והוא היה שורד, אבא שלי מת עם הכפר!

גרופייר: מה עשית לינשוף שלי?!
 
Session 35 - The Spiral Depths of Madness

הקטור משתמש בדיווין סנס כדי לדעת יותר על הטבע של הישות שהגיעה, ברגע שהוא עושה זאת, הישות צרחה צרחת מחרישת אוזניים ומקפיאת דם, הדמות של האב של אלדרין התקלפה ומולנו ניצב אביר אפל עם ניצוץ צהוב חיוור בתור עיניים שמהבהב בתוך אפלה בתוך הקסדה, שיריונו עטור בדמותו של המלך המקורנן והוא שעט לעבר גרופייר וניסה להשתלט לו על המוח.

למרבה המזל, היחודיות של גרופייר בתור ננס עזרה לו להתמודד עם הקסם, אך בו זמנית, סטוראג' נוסף הופיע מאחורי איקרה ושיסע בה את נשקו, בתגובה היא הפכה לקרח ונראה שהיא ספגה את הנזק אך לא הושפעה יותר מידי, במהלך הקרב הבנו שהם מתרפאים כל כמה זמן, אך נזק רדיינט מונע זאת וגם פוגע בהם יותר, הסטורג'ים התבררו כאוייבים איימתנים וכל מכה מהם חתכה ובו זמנית הקפיאה אותנו.
הסטוראג' הקרוב לפתח המערה הטיל לאוויר כדור קסום שהתפוצץ באוויר מתיז רסיסי קרח לכל עבר, אך הצלחנו להתחמק מהשפעתו.
מסתבר שחוץ מהיכולות האמורות, הם גם יכלו לשגר את עצמם לטווח קצר תוך כדי שהם משאירים אחרים התפוצצות של קיפאון.

במהלך הקרב איקרה הייתה קרובה ליפול אך גרופייר הפך אותה לקוף ענק ונראה שהיא התמלאה באנרגיה מחודשת ותפסה את אחד מהם, הסטורג'ים התמקדו בקוף הענק, אך התייאשו ופנו לתקוף את שאר החבורה, וברגע שעשו זאת, גרופייר הטיל מג'יק מיסייל והרג אחד מהם, השני שאג עלינו והחל לעשות שמות בקו האחורי, אלדרין נפל לאחר שהוא נגע בו עם ידו הקפואה, ומשם הוא פנה אל ג'וראל והוריד אותו גם כן, איקרה בתור קוף נכשלה בלתפוס אותו שוב ושוב, במיוחד כשהוא השתמש ביכולת קסומה של להתחמק ולהפוך למטושטש, אלדרין ניסה להחזיק מעמד, אך הדימום והפציעות הרבות הכריעו אותו, והוא נפח את נשמתו על רצפת הקרח הקרה, הסטוראג' כיוון את נשקו לעבר גרופייר במטרה להורגו.

אך הפעם איקרה הצליחה לתפוס את הסטוראג' ולהרחיק אותו ממנו, משם גרופייר שלח להבות מקצות אצבעותיו, ולאחר אינספור מכות, הוא קרס והתפורר לאבקת קרח, מיהרנו למזוג שיקויי ריפוי לג'וראל ולהביא חזרה לחיים את אלדרין, הקרב הותיר בנו את אותותיו ואלדרין נראה כאילו הכושר שלו נפגע, עשינו מיד מנוחה קצרה בבקתה של גרופייר ובסיומה עלינו על הקטור שהפך ללטאה מעופפת, וטסנו בחזרה לכיוון הברברים.
 
אלדרין זוכר את אותה מקטרת עץ, היא הייתה מתנה שעברה בירושה במשפחת סיטורי והוא זוכר שאידריל תמיד היה אומר שהוא יניח את המקטרת הזו בפיו רק "כשהשמש תשקע במזרח" (כלומר לעולם לא).
זה משהו שהיה ברקע של הדמות, או אילתור במהלך הסשן?
והם ממש קוטלים דרקונים ויצורים על ימין ועל שמאל.
 
זה משהו שהיה ברקע של הדמות, או אילתור במהלך הסשן?
והם ממש קוטלים דרקונים ויצורים על ימין ועל שמאל.
אז, זה היה אלתור שלי במהלך הסשן כדי שהשחקן יבין שמשהו לא כשורה :)

לגבי הדרקונים:1. כן, חבורה סופר חזקה וגם אחד האספקטים שאני תמיד מתלונן עליו ב-5E של דמויות סופר גיבורות.
2. חלק גדול הפעם באשמתי, הדרקון הלבן היה מאולתר לגמרי, לא באתי מוכן להתקלות הזו והם טווחו אותו מרחוק כמו ברווז, לא יקרה שוב!
 
Session 36 - The Spiral Depths of Madness

חזרנו לשבט, שוחחנו עם ג'ארן (ראש השבט) על נושא החתונה של אלדרין וג'נרי, הודענו שאנחנו צריכים לדבר עם ראטאקה (השמאן של השבט)
ראטאקה מגיש לנו את ששת השיקויים ואומר: "שהשיקויים האלה יעבירו אותנו לעולם המתים וככה נוכל להיכנס לשער"
ייקח לראטאקה יומיים להכין לנו את הפגיון,
לאחר שגרופייר שיגר אותנו לנוורוינטר, ושם מצאנו רעש והמולה וגילינו שאורקים עומדים לתקוף את העיר ועלינו לדבר עם ריידאן.
בשיחה עם ריידאן קיבלנו מידע שרונסון נמצא בקרבות בדרום (קרבות קשים) ושהם צריכים אותנו בנוורוינטר, במיוחד שיש ריכוז אורקים מזרחית לנוורוינטר, בנוסף, הוא עדכן שלא שמעו מפארה (אחות של איקרה, לא מעצבת האופנה, אלה הקפטנית) בזמן האחרון.
rt9wnmJknJXNX-XwkUgV0ObzAPdySyIzdFe2iFfS2985q7ZgAH7cOcfoCrzBDKom-4VADtf3cwDQRI7cpTattctN6HYDBFmDEGelQ3KcUYg07vpPzqSYmdpHZrAkLSi6iMXDOM2o=s0

ריידאן נותן לנו מכתב שרונסון כתב לאיקרה:
" לאקרה ולחבריה ההרפתקנים, אני זקוק לעזרתכם הדחופה!
על מנת לעצור את התפשטות האורקים סביב נברווינטר, אנו זקוקים לגייס בעלי ברית.
הטריאנטים יכולים לעזור לנו, אבל הם לא יתעוררו משנתם או יקשיבו לנו ככה סתם.
לכן אנחנו צריכים את שורש האלון הנצחי מקברו של דרואיד שנהרג לפני אלפי שנים בשם רוגאן ענף זהוב.
באמצעות השורש יש לנו סיכוי לשכנע אותם להצטרף למאמץ.
האיזור עצמו מסוכן - ריידאן הסגן שלי ידריך אתכם."

ריידן הסביר לנו שהקבר נמצא מזרחית ליער נוורוינטר אבל האזור שורץ אורקים, לצורך הגעה מהירה, הוא מראה לנו גריפונים שנוכל לעוף איתם.

QW8nEdgBKUL7lCPBnSPgfBPyZm-GImhVxhYGd5ezRmE5xMSLV5F9fhN-ZSvkDszf8dV-ZHiv5yhsYeUd6FYesB_m3bkK8r7fP8zjQZVfoF2mLD0C74cgzQe7dnPDUSHqK-5071C1=s0

במהלך התעופה תקפו אותנו אורקים רכובים על וייברנים. באמצעות לחשי שינוי צורה ועוד כמה פעולות יצירתיות, גברנו עליהם בקלות.

לאחר שעפנו עם הגריפונים, הגענו לגבעה וראינו כיפה חלקה ואטומה מסביבה ישנם עמודים בגובה של פלוס מינוס דמות ועל כל עמוד מצוירת חיה, נשר, תמנון, חד קרן, זאב ופניקס.

על הכיפה ליד העמודים כתוב: "
• ראשית האדמה עליה אנחנו דורכים
• שנית האוויר אותו אנו נושמים
• אח"כ המים שירוו את צימאוננו
• ליבה החם של האדמה
• לבסוף, הקסם שמאפשר לנו לשנות את גורלנו.
לאחר שחשפנו את הקבר, מצאנו את שרידי גופת רוגאן ולקחנו את שורש האלון הניצחי.
החלטנו ללכת ישירות לטריאנטים ולשכנע אותם להצטרף למאבק.
 
חזרה
Top