• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מה תשחקו החודש? יולי 2021

אז בזמן שהשמש קופחת, אין כמו לקחת פסק זמן לטובת משחק תפקידים טוב במזגן.
מה תשחקו/תריצו החודש? (אם זה קמפיין קבוע אתם מוזמנים לספר בקצרה על ההתקדמות בו).
מיועד לכל שיטות משחקי התפקידים, מה שבא לכם, תרגישו חופשי לשתף.
כותבים משהו? מכינים משהו? עובדים על פרוייקט בתחום? - גם אפשר.
נשמח לשמוע!
 
שלום!
אני לקראת סיום של קמפיין (מוד 5) שהתנהל במשך כמעט שנה, שבו שיחקתי ננס אשף (תעצומה) עם חיבה עזה ללחשי אש. היה קמפיין נהדר ממש.

במקביל, אני בונה דמות להרפתקאה קצרה, שתארך כנראה חודש. אנחנו מתחילים מדרגה 15, בתור דמויות עוצמתיות מאוד, וממשיכים עד דרגה 25 בערך. ההרפתקאה תסבוב סביב עתקים, והמנחה לא מסכים להגיד הרבה מעבר לזה:D.
כנראה אשחק הוביט תכסיסן מאגי (נוכל 3, כושף 4, תכסיסן מאגי 8) שהוא בעצם קלפטומן מטורף שמסתובב ומכייס את כולם. יש ארכיטיפ של נוכל באחד מספרי ההרחבה של כייס, ויחד עם הלחשים של הכושף זה נהיה ממש משוגע:LOL:
 
בקמפיין הבית המתמשך שלי The Spiral Depths of Madness (5E), החבורה מפלסת את דרכה בתוך מגדל מכשפים נטוש - קומות מוצפות מים, עלוקות בגודל אדם, אל מתים מיוחדים, מלכודות, מכשף שהעביר את נשמתו לתוך גולם ברזל, ספריה מכושפת רדופת רוחות הם רק חלק ממה שהם עוד צפויים לגלות בהמשך...
אקשן מסחרר, הדמויות בדרגות 12.

הקמפיין החדש (5E) Icewind Dale: Rime of the Forstmaiden הקבוצה סיימה העפלה אל הר מושלג, מפולות שלגים, קור עז ומערת קרח של משפחת יטיים קטנה - התקלות שכמעט ועלתה לגמד שבחבורה בחייו!
השחקנים והדמויות התגבשו והגענו לשיאים של Role Play איכותי שהפתיעו את כולם לטובה, סשן מוצלח במיוחד שמציב רף גבוה להמשך.

City of Mist - רציתי להתחיל להכנס לעניינים ולרכוש את הספרים במבצע, אבל נוכחתי לדעת שאין משלוח לארץ...
עמית משה ניסה לסייע לי, אבל לאחר בדיקה התברר שעלות המשלוח בלבד היא יותר מ40$ וזה קצת אכזב אותי ולכן זה בOn hold...
 
עריכה אחרונה:
ממשיך, כבר מלפני שפורסם הפוסט הראשון של ''מה תשחקו החודש'', נראה לי מרץ, לכתוב ספרי משחק לעולם המערכה הביתי שלי, גו'נאמור. כרגע בעיצומם של שני ספרים חשובים, אחד ממש לקראת סיום.

בתור שחקן בג'נסיס, אני סייבורג אמן שכנוע, אחרי שחצי מהקבוצה מתה ועם דמויות חדשות, אנחנו במצב רע מאוד. משחקים חבורת פושעים.

בתור מנחה, מו''ד 5, משחק קמפיין בגו'נאמור עם בני דודים, כרגע אנחנו יורדים להשמיד את ליבת הכוח של כושף מרושע, שנמצאת בתחתיתו של מבוך קטלני.

בתור שחקן, דיינומאניה - נתתי לבן דוד שלי לעשות את הפלייטסט המרכזי, כי הוא כבר רוצה המון זמן להיות מנחה, סוף-סוף יש לו שיטה קלילה בעברית. אני מכונאי פ. אנטיקוס, אנחנו כרגע יוצאים למסע לחקור התנהגות חשודה של ט. רקסים.

בתור מנחה, דיינומאניה. פלייטסט צדדי, כרגע בשלב יצירת הדמויות.

כותב משחק קופסא מבוסס פנדמיק: reign of cthulhu שמתרחש בעולם של הספר שאני כותב, ''Patty the Amazing Alien from Mars".
 
1. קמפיין מלסטרה "ויגור זאב עם כבש" שאני מריץ כאן בפורום ממשיך כשהחבורה נתקלה בחבורת אל מתים שהוחיו בכשפי כפור אפלים.

2. התחלתי קמפיין סולו של "שבועת הברזל". כרגע המצב שלי רע מאוד כשנכשלתי בכמה גלגולים מאוד חשובים וטבעתי, כמעט בלע אותי ליוויתן ואפילו לא מצאתי בסוף את מה שחיפשתי.

3.אני בכתיבה של סצנת הסיום האפית של ספר המשחק שלי ואחריה אני אוכל להתחיל בתהליך של סידור הפסקאות הממוספרות והעריכה.
 
1) במשחק ה - Traveller שלנו, הקבוצה הגיעה לכוכב הנשלט ע"י חברה תעשייתית ומשמש לכריית משאבים. בהתחלה הם נחתו שם בשל עבודת משלוחים בסיסית ולאחר מכן הצטרפו לבדיקת האזור לאחר שפיצוץ רדיואקטיבי הכה באזור החפירות. במקביל, בלמו ניסיון של פושטי חלל לחטוף אנשים מלומדים כדי שיהיו להם לעבדים בכוכב שלהם.

2) ממשיך לשחק את הגמד דוראג לבית ארמאראן בקמפיין של מירטוקן מירטוקן בדרכו לכס השלטון. דוראג הסתנן לעיר בארוק-קאזאד, אשר הייתה שלו בזכות לפני שהודח מכסאו, וכעת תר אותה במטרה למצוא נקודות חולשה אצל אחיו החמס.

3) מנחה את כתר רקוב - עץ משחק (מו"ד 4, 4/4). החבורה נמצאת בקרב אכזרי עם וורגים רעבים לאחר שפשטו על מחנה אורקי במטרה למנוע מתקפה כנגד כפר של חקלאים.
 
כמנחה

בקבוצה הביתית- Descents of the Divine- החבורה שמה פעמיה אל עבר המחילות שהותירו מאחור שורשי עץ השנהב של החורף במלכות הפרא, אחד מארבעה עצים עתיקים שנהרסו בבראשית הימים. הם מחפשים שם את הענף האחרון של אחד העצים האחרים- ענף של עץ הטקסוס הכסוף, שאמור להוות נשק נגד פיות. נשק שאסור להם לתת לאויבים שלהם להשיג. יש להם מפה, אבל הם בהחלט עומדים להתקל בכמה הפתעות...

במשחקי היחיד שאני מריץ בדיסקורד לעוג הברברי, ראגה מתקדמת בדרגות בניסיון לבצע הפיכה בשבט שלה ולהוריד את שר המלחמה המרושע שעלה על הכס מהשלטון. אבל קודם, היא צריכה לרדת אל נהר תת-קרקעי ובו כלואה רוח עוצמתית.
ניק בלייר בדיוק מסיים את מירוץ האופנועים הראשון שלו, עם שינשאן השינקס הנאמן לצידו. והעלילה האמיתית עומדת להתחיל בכל רגע!


כמובן, אני משחק בכמה משחקים ומנחה עוד משחק, אבל אין באמת הרבה לספר עליהם.
 
סיימנו את הקמפיין הקצר של Traveller שהסתיים סבבה - ונפרדנו לחודשיים וחצי מהשחקן/מנחה שטס לחו״ל

מתחילים משחק של פאת׳פיינדר בעולמות פראיים, אני המנחה. כהתחלה נשתמש בהרפתקה המוכנה Hollow’s Last hope בהתאמה לאיי הסערה ובהמשך… נראה לאן המסע יוביל אותם 😉
 
התחלתי קמפיין סולו של "שבועת הברזל". כרגע המצב שלי רע מאוד כשנכשלתי בכמה גלגולים מאוד חשובים וטבעתי, כמעט בלע אותי ליוויתן
נראה לי שאחד הדברים שצריך ללמוד בשבועת הברזל הוא לפרש כשלונות בצורה פחות חריפה ורק לעתים רחוקות לקחת אותם לפגיעות הכי קשות.
 
החודש סיימתי להריץ את הקמפיין הנסיוני הראשון בעולם המערכה מלסטרה - "היה שלום, הו אב דגול".
המאבק של החבורה מול קלאן הציידים האכזרי של הקשת השחורה ובני הברית האפלים עוד יותר שדרדרו אותו עוד יותר, הסתיים בקרב אפי של חבורה של חמש דמויות שחקן ושתי דמויות בלא שחקן מול גלים של אויבים קטלניים ובסופם מפלצת שלא תשכח במהרה; ולאחר מכן, העלילה קיבלה גם סגירה סיפורית (לא מלאה) עבור כל אחת מהדמויות בנפרד.

במקביל, התחלתי להריץ קמפיין חדש במלסטרה - עירוני יותר, מסתורי ואפל; בתקווה להריץ בקרוב מאד את הפרק השני שלו.
(את ההכרזה עליו אני אעשה במסודר, בקרוב).

מלבד זאת - אני מתחיל להתכונן להרצה בדרקוניקון.
 
אני כנראה אנסה שוב לבנות קבוצה ולהריץ, אחרי שהמלחמה האחרונה הוציאה ממני (ובהרבה מובנים גם משאר הקבוצה) את הרצון להריץ קמפיין Grey Ranks.
הכיוון החדש הוא לנסות להריץ את The Great Pendragon Campaign. אני זורק את המכאניקה לפך, כי התאכזבתי מאוד-מאוד מהשיטה, ואני כנראה אתאים לזה מכאניקה משלי. עוד לא יודע איך זה יצא, עוד לא יודע אם זה יצא, אבל עד שאני בתקופה שבה אני שוב בתוך התחום, אני באמת-באמת רוצה להוציא מזה קמפיין.
 
חזרה
Top