עברית?גלגולי התקפת נשק בקפא"פ בדרגה 6?
זה שבור לגמרי.
כל נשק קסום נותן תוסף להתקפה (ולנזק). כל הנשקים נותנים תוסף לכמעט כל התקפה, ואגב הצמידים הלאו הם על בסיס צמידים שמוסיפים +4 לנזק של התקפת קפא"פ בסיסית (ואולי כאן קבור הכלב).תוסף 1+ לרמה 20 יהיה יותר מאוזן, תוסף חפץ לכמעט כל גלגולי ההתקפה זה דבר מאוד נדיר.
אני לעולם לא הייתי נותן לשחקנים שלי להרים יד על כלב משום סוג שהוא! בעיקר לא אם זה ניצול לרעה של חפץ שנתתי להם!(ואולי כאן קבור הכלב).
רוצה לומר "4+ לגלגולי התקפת נשק בקפא"פ בדרגה 6?"עברית?
אני רק אסביר פה טעות נוספת ופחות רלוונטית - נשק בדרגה 6 נותן תוסף 2+. תוסף 4+ מגיע בכל מקרה רק בדרגה 16. זה לא רלוונטי אמנם בכלל כמו שאסביר בעץ השני כי אין סיבה לערוך את אותו דיון פעמיים.כל נשק קסום נותן תוסף להתקפה (ולנזק). כל הנשקים נותנים תוסף לכמעט כל התקפה, ואגב הצמידים הלאו הם על בסיס צמידים שמוסיפים +4 לנזק של התקפת קפא"פ בסיסית (ואולי כאן קבור הכלב).
כן, זה לא ממש גבוה (השחקן שלי הוא רק בדרגה 3 והתוסף שלו הוא +9 בהתקפות רגילות ו+11 במכה בטוחה).רוצה לומר "4+ לגלגולי התקפת נשק בקפא"פ בדרגה 6?"
נשמט מן הכתוב. מצטער.
האמת שבמקור רציתי לכתוב +2, ואז ראיתי שבצמידי נזק +2 זה בדרגה 3, אז ערכתי ל+4 (שזה היה בדרגה 6 בצמידים הנ"ל). אני מבין שזה היה טעות, אני אערוך את זה מחר.אני רק אסביר פה טעות נוספת ופחות רלוונטית - נשק בדרגה 6 נותן תוסף 2+. תוסף 4+ מגיע בכל מקרה רק בדרגה 16. זה לא רלוונטי אמנם בכלל כמו שאסביר בעץ השני כי אין סיבה לערוך את אותו דיון פעמיים.
לתת בונוס +2 לגלגולי התקפה לא יעבוד?בודדים החפצים שנותנים תוספי חפץ לגלגולי התקפה, אם יש כאלו בכלל (אני לא מכיר אף אחד שמוסיף להתקפה אישית, רק לגלגולי נזק), כאשר נשקים קסומים מעניקים תוסף הקסמה ולא תוסף חפץ- כך שנשקים קסומים מצטברים עם החפץ הזה- ורק אם התוסף יהיה תוסף הקסמה הוא לא יצטבר. אפילו בדרגה גבוהה יותר, החפץ פשוט שובר את המתמטיקה המשחקית של מהדורה 4- שמאוד עוקבת אחרי מהם תוספי ההתקפה והנזק, הדרג"ש וההגנות ושאר המאפיינים של הדמויות שלה ומאוד עומלת על להשאיר את הדברים מאוזנים.
חוץ מהאפשרות להפוך את היכולת הזו לכוח היתקלות/יומי או משהו (כנראה עדיף יומי עם גרסת היתקלות בדרגות הגבוהות), שדי לוקחת את מה שהחפץ עכשיו ומשנה אותו לחלוטין- אין דרך שחפץ שכזה יתאים למהדורה 4. פשוט המהדורה לא עובדת ככה. כמו שחפץ שנותן לך "תכונה: יש לך עוד פעולה רגילה כול סיבוב" או "תכונה: ערך הנק"פ שלך מוכפל" לא יעבדו. למהדורה 4 יש איזון מסוים בנושאים האלו, ושילוב של דבר שכזה ישבור אותו.
עריכה: אני רואה שרשמת שביססת על הצמידים שנותנים תוסף לנזק. צמידים מאוד טובים, אין ספק, אבל כאלו שכן מאוזנים למהדורה- תוסף להתקפה אינו שווה ערך לתוסף לנזק, רק כי נשקים ואביזרים נותנים תוסף לשני הדברים אינו אומר כי דין אחד כדין השני.
בסדר, אני מקבל את הטענה. החפץ יעבור עריכה לתנאי מסוים (טרם חשבתי עליו) וייתווסף לעץ חפצי הקסם בכתיבתי שנפתח זה עתה בגרסה שונה.שמע אתה שואל עם עוד +1 להתקפה ממקור חיצוני זה שבור, אני מבין את השאלה מאחורי זה כי להגיד "גם ככה התוסף של דמות הוא X" או "יש תוספים אחרים" העניין הוא כפול. הראשון זה שפשוט דברים קטנים מצטברים (אלא אם כן הם לא) לצורך העניין אותו תוסף הקסמה להתקפה משני דברים שונים לא מצטבר, אבל אם זה תוסף נפרד הוא כן, ככה שזה כן מגיע למספרים יותר גדולים ולרלבנטים, קל וחומר בשיטה שבה ההבדל בין +14 ל+15 יכול להיות הפגיעה או ההחטאה.
העניין השני הוא שאם לא היה חשש שזה שבור, כנראה היה כבר חפצק שעושה את זה. אני יודע שהרבה פעמים יוצא לי להגיד שWOTC חושבים קדימה ודואגים ששום דבר לא יהיה שבור והרבה פעמים זה שקר טהור, אבל האמת שבנושא של תוספים של 4 הם די עשו את זה טוב. אז ככל הנראה אם הם לא נתנו חפץ שנותן תוסף התקפה בנוסף לתוסף שנשק קסום נותן, זה כדי למנוע מצב שתוסף ההתקפה שלך יהיה גבוהה מידי ביחס לדרגה שלך ולאתגרים שאתה אמור להתייצב מולם. עד כמה שזה מבאס לחשוב על זה בתור שחקן, אנחנו כן אמורים לפספס פה ושם כמה התקפות מידי פעם.