• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מה תשחקו החודש? פברואר 2021

שלום לכולם, מנסים להתחיל פוסט חודשי שבו תוכלו לשתף במה תשחקו/תריצו החודש (אם זה קמפיין קבוע אתם מוזמנים לספר קצת על ההתקדמות בו).
מיועד לכל שיטות משחקי התפקידים, מה שבא לכם, תרגישו חופשי לשתף.
כותבים משהו? מכינים משהו? עובדים על פרוייקט בתחום? - גם אפשר.
 
עריכה אחרונה:
אז החודש אני ממשיך להריץ את קמפיין הבית שלי במהדורה החמישית של מבוכים ודרקונים, שרץ יותר משנה - The Spiral depth of madness.
הקמפיין התחיל בפנדלבר ומשם לתוכן מקורי שלי.
כרגע הדמויות נמצאות על גבי קרחון ענק, אוספים אוצר של דרקון לבן בוגר שהם הצליחו להרוג, תוך כדי שהם מנסים למצוא באיזור רמזים לגבי עצירה של פלישה עתידית שד וצבאו מהAbyss.

במקביל אני עושה הכנות של כמה חודשים של קמפיין מוכן ב5E שאני מתכוון בקרוב להתחיל: Icewind Dale: The rime of the Frostmaiden, זה לא פשוט יחד עם עבודה וילדים אז הקצב טיפה איטי, אבל נחוש :)
 
אני כרגע מריץ קמפיין של הערפילאים שהתחיל לפני כמה חודשים ועד עכשיו היה בזום בלבד בתקווה שאולי בהמשך נעבור לאמיתי. השחקנים משחקים חבורת אצילים צעירים ושאפתנים שמנסים לנצל מרד סקאא שמתבשל במשלט הדרומי לטובתם אבל בינתיים יש עוד כמה כוחות מעורבים שהם לא בהכרח מודעים להם.
בנוסף בקרוב אני אמור להתחיל להנחות מערכה של מו"ד 5 בעולם מערכה פרטי. כאן חיכינו לסוף הסגר כדי להתחיל כי זה פחות נוח באינטרנט.

חוץ מזה אני עובד כבר כמה חודשים על ספר משחק(המכשף מפסגת הר האש, האררצות הקסומות, כאלו) וכשאני אסיים אני בתקווה אפרסם אותו כאן לפליטסט.
 
עריכה אחרונה:
אני מקווה לחזור להנחות את הקמפיין המתמשך שאני מנחה בדיסקורד, שהופסק לרגל תקופת המבחנים.
כשעצרנו פעם אחרונה בדיוק עמד להתחיל קרב בין דמויות השחקן וראש שבט אורקים שסוגדים לולארה (זוועה קדמונית של חרקים), שאת המקדש שלה (שנבנה בתוך הריסות של קולוסוס מחושל קרב) הן ניסו לבזוז.
 
כשחקן:

1. משחק את הפלאדין חצי-האלף ברטילאק במערכה "עידנים מוזרים" (Strange Aeons) של פ"פ 1.

2. משחק את אבא חקק - כוהן, רופא, מיילד, וטרינר וקברן חצי-אורק מזדקן במערכה "אגרוף הרודן" (The Tyrant's Fist) של פ"פ 1.

3. משחק את צייד הראשים פרימידס הקנטאור במערכת צד-ג' Odessy of the Dragonlords של מו"ד 5, מאת מודיפיוס.


כמנחה:

1. ממשיכה מערכת מו"ד 5, "לב הנווד".

2. ממשיכה מערכת "Eberron Unknown". פורמט ווסט-מארצ'ס; 4 מנחים; כ-13 שחקנים פעילים (ברמת פעילות משתנה).
 
אני ממשיך, כשחקן, משחק ג'נסיס במערכת המד"ב Android, שבה אני משחק סייבורג.

אני גם אתחיל מחר מערכה חדשה (כמנחה) בעולם המערכה שלי, גו'נאמור.

אני ממשיך בפרוייקט שלי, עולם המערכה גו'נאמור, כמובן, וגם בעוד פרוייקט, יצירת משחק המבוסס על מכאניקת Star Wars RPG בעולם של MTG.
 
ממשיך להריץ את נתיב ״מורדי השאל״ של פת׳פיינדר, אם כי היו בו לא מעט שינויים. בדיוק הגענו לחלק השישי והאחרון - דמות אחת מקווה להקים את אביה לתחיה, אחרת למצוא את אביה לפני מותו, שלישית לגלות סוף סוף מה קרה לאחותה והאחרונה רוצה להביא שוויון לגזע הטנגו (אנשי עורב). יהיה מעניין.
 
להמשיך לשחק את ג'ריקו ליונס בקמפיין של אומגה - בשיטה של Genesys בעולם המערכה Salvage. להערכתי אנחנו סשן-שניים מהסיום. באופן משעשע הכנסתי לו ביצירת הדמות משפט על ישועת המין האנושי באומגה, ובפועל זה ממש מה שקורה במשחק :) סוג של ישו מודרני.
אחרי שנסיים, אני אהיה המנחה. אני מתלבט אם להריץ שוב את ערכת ההתחלה של Star Trek Adventures, אולי להתנסות כמנחה בפאת'פיינדר 2 וגם קצת מתחשק לי הרפתקאות בארץ התיכונה... הרבה דברים להנחייה, אבל למעט מבוכים ודרקונים / פאת'פיינדר שאני אריץ באיי הסערה עם הרפתקה משלי, כל היתר זה יהיה עם הרפתקאות מוכנות.

הצטרפתי כשחקן לקמפיין של ה West Marches באברון, עדיין מנסה למצוא שם את הידיים ואת הרגליים.

עם הילדים אני מקווה לשחק פעם-פעמיים, אולי בערכת ההתחלה של פאת'פיינדר 2. לצערי יותר מדי דברים על הראש עם סגרים וקורונה וכל הבלגן האטומי בבתי-הספר התישו את כולנו (ממש ביזיון מה שקורה במערכת החינוך)
חוץ מזה אני עובד כבר כמה חודשים על ספר משחק(המכשף מפסגת הר האש, האררצות הקסומות, כאלו) וכשאני אסיים אני בתקווה אפרסם אותו כאן לפליטסט.
נשמע ממש מדליק!
אני ממשיך, כשחקן, משחק ג'נסיס במערכת המד"ב Android, שבה אני משחק סייבורג.
מגניב, לא ידעתי שיש עוד שחקן ג'נסיס בפורום, איך אתם מרוצים מהשיטה?
ממשיך להריץ את נתיב ״מורדי השאל״ של פת׳פיינדר, אם כי היו בו לא מעט שינויים. בדיוק הגענו לחלק השישי והאחרון - דמות אחת מקווה להקים את אביה לתחיה, אחרת למצוא את אביה לפני מותו, שלישית לגלות סוף סוף מה קרה לאחותה והאחרונה רוצה להביא שוויון לגזע הטנגו (אנשי עורב). יהיה מעניין.
אוף, מתסכל אותי להיזכר איך הקמפיין שלנו ממש נקטע באיבו ברגע האחרון בגלל הקורונה.
Sad A Christmas Story GIF by filmeditor
 
מגניב, לא ידעתי שיש עוד שחקן ג'נסיס בפורום, איך אתם מרוצים מהשיטה?
מעולה! הקוביות בסיםוריות מגניבות ממש, קל להבין ולשחק. אני גם מנחה בה קצת עם בני דודים שלי, מסתדרים מצוין.
 
אין משהו חדש, אבל מחר ממשיכים עם הקמפיין הביתי אחרי הפסקה קצרה עקב תקופת מבחנים- הדמויות (דרגה 4) סיימו את הסשן הקודם במקדש עתיק מתחת למימי האגם האפל באנדרדארק, כשלהפתעתם הרבה נמצא בו שטן תהום!
 
משחק עכשיו חד"פים בשיטות OSR שמתחלפות מחד"פ לחד"פ, הערב משחק (הפעם משחק ולא מריץ) "הרפתקנים חסרי כבוד" (Knave), בפעם שעברה שיחקנו Mork Borg. באינטרנט (Roll20 עם סאונד בדיסקורד), כמובן.
 
בדיוק התחלתי כשחקן בקמפיין הים השביעי שמאוד שמחתי להצטרף אליו, למרות שהם כבר במחצית הקמפיין אני בטוח שיציר הכפיים המוזר שלי- נפרו מחמט- ישתלב נהדר כמו הדמויות שהיו שם מההתחלה!

בנוסף, שאר הקמפיינים שלי מתקדמים בקצב משתנה, למרות שאני מרוצה מרובם. אני מאוד מרוצה מהקמפיין ההובגובליני שאני מריץ ל- amitf0123 amitf0123 שתפס קצב מאוד טוב בחודש האחרון (זהו קמפיין טקסט). ובנוסף, למרות שלאחרונה זה קצת קשה יותר לקבוע סשנים, קמפיין הסולו האינפרנאלי שאני מריץ כבר תקופה מתקדם טוב ועכשיו נכנס לארק השלישי שלו, בו אני מקווה לשלב סוף סוף את הסולארים- ואת ברקת הרמונית, שקיבלה בקמפיין הזה מקום של כבוד (בעיקר כי השחקנית לא מכירה בכלל את העולם של הנשגבים, אז למה שאני באמת אטרח ליצור דב"שים ולא פשוט אקח את הדב"שית הכי בסיסית מהספרים?)
 
איך השיטה? היא לא כוס התה שלי אבל נשמעת מסקרנת מאוד בכל זאת.
קלילה אך אפלה. המקצועות מוזרים מאוד אבל מתאימים לאווירת "מטאל" אפלה. ההרפתקאה הייתה איומה במובן החיובי של המילה.
 
קמפיין הוואנור שלי, מצודה בסְפר, עבר את הסשן ה־25, מה שאומר שאנחנו כבר יותר מחצי שנה משחקים בו.

לצערי זה קמפיין שמאוד קשה לי לתאר בכמה מילים, אבל הנה ניסיון: בעולם שמוקף בגבול קשיח ושורץ מפלצות, שצדו השני לא ידוע, אזור גבול קטן הופך להיות במוקד העניין של רבים בעקבות גילוי מרבצים גדולים של... לשלשת ציפורים. לפני 15 שנים חבורת יזמים הקימה שם מצודה – מבוא שפע שמה – שם נוצרה תעשייה עמלנית של כרייה והפקת אבק שריפה!

אבל המקום לא ניטרלי, למספר סיעות מבין המפלצות של האזור יש תכניות משלהן לאזור, והעין של כוחות חיצוניים גם מתחילה להיות מופנית לאזור המשגשג והמפתה הזה.

ברקע, מלווה את הקמפיין שאלת הגבול, מה יש מעבר לו ומדוע העולם בכלל כפי שהוא.

חבורת ההרפתקניותים שלי, כולןם נמלטות מעבר מסובך, נמצאת באזור כבר תקופה, הכירה את הכוחות הפועלים, התפצלה (ותמכה בסיעות שונות) ואז התאחדה שוב, ואולי, רק אולי, היא מוכנה להיות הכוח המכריע לקראת הבאות: האזור לקראת מלחמה עם כוחות צבאיים גדולים שרוצים לנכס אותו, בעוד שהאזור עצמו מתוח כולו בין אינטרסים סותרים של מפלצות שונות וגם כוחות אנושיים שונים במצודה עצמה, שעברה מעין הפיכה שקטה לא מזמן.

בקיצור, הכל הולך להתפוצץ. איזה כיף!
 
עריכה אחרונה:
בדיוק התחלתי קמפיין באורלן במהדורה חמש, אנחנו כבר בסשן רביעי, אני המנחה (ויש לי מסך חדש למנחה! ווהו!).

אני גם משחק בקמפיין אחר, התחלנו בספטמבר וההרפתקה, מתברר, תהיה על סוף העולם או משהו בסגנון.
 
חזרה
Top