מורשת הענקים, כשרונות חדשים למבוכים ודרקונים 3.5 - כשרונות א' - ג'

מורשת הענקים, כשרונות חדשים למבוכים ודרקונים 3.5

Information
פורסם ב28 ינואר 2011
נכתב על ידי חגי

אינדקס מאמר

אגרוף אדיר [מורשת ענקים]
ירשת את כוח הזרוע של הענקים.
דרישות: 13+ כוח, בן הענקים, התקפה משופרת ללא נשק.
תועלת: כפעולה רגילה, הדמות רשאית לבצע התקפה יחידה ללא נשק. היא מוסיפה לגלגול הנזק של התקפה זו את פעם וחצי מתאם הכוח שלה, וכן תוסף לגלגולי ההתקפה והנזק השווה לחצי מספר כשרונות מורשת הענקים שלה (כולל כשרון זה). זהו תוסף חסר סוג (ניתן להשוותו לתוסף הנזק שמוענק מערך כוח גבוה), ומצטבר עם תוספי התקפה ונזק אחרים. הדמות עדיין רשאית לבחור לגרום לנזק הכנעה בהתקפה זו.

אגרוף מקבת [מורשת ענקים]
אגרופיך מסוגלים לרסק את היריב על הקרקע.
דרישות: 15+ כוח, אגרוף אדיר, בן הענקים, התקפה משופרת ללא נשק.
תועלת: כאשר הדמות בוחרת לבצע התקפה יחידה ללא נשק כפעולה רגילה, ופוגעת בהצלחה במטרה, היא רשאית להנחית את המטרה על הקרקע. היצור חייב בבדיקת כוח (ד"ק 10 + חצי ק"פ הדמות + מתאם הכוח שלה + כל תוסף שיש לדמות בבדיקות הכשלה והתנפלות), או להיעשות שרוע.
יצורים עם יציבות (כגון גמד) או עם הגנה מסוימת כנגד התקפות הכשלה (כגון יצור עם יותר מ-3 רגליים) מוסיפים את התוסף שיש להם כנגד התקפות הכשלה כתוסף לבדיקת הכוח.

אגרוף סלע [מורשת ענקים]
אגרופיך מנפצים ברזל ואבן.
דרישות: 15+ כוח, אגרוף אדיר, אגרוף הלם, בן הענקים, התקפה משופרת ללא נשק.
תועלת: כאשר הדמות בוחרת לבצע התקפה יחידה ללא נשק כפעולה רגילה, ופוגעת בהצלחה במטרה, היא מתעלמת מהפחתת נזק כאילו היה אגרופה נשק קסום. בנוסף, כאשר הדמות מבצעת התקפה ללא-נשק היא רשאית לנצל שימוש יומי באגרוף הלם בכדי להוסיף עוצמה להתקפה. אם ההתקפה פוגעת, היא מתגברת על הפחתת נזק כאילו הייתה עשויה אדמנטיט.

אומן דו-ראשי [מורשת ענקים]
כל אחד מראשיך מסוגל לשלוט על פעולות אחרות שלך. זוהי פעולה שנדירה אפילו בקרב האטינים האמיתיים.
דרישות: 15+ זריזות, בן הענקים, יורש האטין, שליטה דו-ראשית משופרת.
תועלת: בכל סיבוב, אתה רשאי לנקוט בפעולת תנועה או פעולה שוות ערך לתנועה נוספת. אתה מסוגל, לדוגמה, לבצע התקפה מלאה וגם לנוע, לבצע תנועה כפולה או ריצה וגם לדרוך רובה-קשת, לבצע תנועה כפולה וגם להטיל לחש של פעולה רגילה, לבצע שלוש פעולות תנועה, או כל שילוב אחר אשר כולל פעולת תנועה וגם את הפעולות של סיבוב מלא אחד.

אומנות החישול הענקי [מורשת ענקים]
אתה מכיר חלק קטן מסודות חרשות-הנשק של הענקים העתיקים.
דרישות: בן הענקים, יצירת חפצי-פלא, יצירת נשקים ושריונות קסומים.
תועלת: כאשר אתה יוצר נשק קסום, יצור האוחז בנשק נהנה מתוסף מצב 1+ לגלגולי ההתקפה נגד יצורים הקטנים ממנו. כאשר אתה יוצר שריון קסום, יצור העוטה אותו נהנה מתוסף מצב 1+ לדרג"ש נגד יצורים הקטנים ממנו.

אחיזת הענק [מורשת ענקים]
אתה מסוגל לאחוז ולהלחם ביעילות בכלי נשק גדולים.
דרישות: 13+ כוח, בן הענקים, התקפת עוצמה.
תועלת: הדמות רשאית להלחם באמצעות כלי נשק כאילו סיווג הגודל שלה היה גדול ב-1. היא יכולה להלחם עם כלי נשק גדולים, כמו חרב דו-ידנית, ביד אחת או עם כלי נשק ענקיים כמו אלתו של עוג בשתי ידיים. התקפות כאלו מבוצעות במחסר להתקפה, כאילו הדמות הייתה גדולה בסיווג גודל אחת (דמות בינונית תוקפת במחסר 1-, כאילו הייתה גדולה).

בן הענקים [מורשת ענקים]
אתה חושף את דם הענקים שבך...
דרישות: דמוי אדם, גודל בינוני לפחות (באישור שה"ם וברקע מקורי, ניתן להתעלם מדרישות אלו).
תועלת: ראשית, הדמות זוכה בתוסף 2+ לבדיקות טיפוס וקפיצה. בנוסף, הדמות נחשבת כענק או כדמוי אדם עבור כל ההשפעות, לטוב ולרע. הדמות פגיעה לכלי נשק מארת הענקים כמו-גם לכלי נשק מארת דמוי האדם, ומושפעת כרגיל מהגדלת אדם או הקסמת אדם, לדוגמה. גם יכולת האויב המועדף (ענק) יעילה כנגד הדמות, ואם סייר מחזיק ברשותו את יכולת האויב המועדף כנגד ענקים וגם כנגד יצורים מגזע הדמות, הוא מוסיף את התוסף הגבוה מהשניים כנגדה. תוספים כגון תוסף החמיקה של גמדים כנגד יצורים מסוג ענק יעילים כנגד הדמות גם הם.
הדמות אינה נחשבת כענק עבור הדרישות של כשרונות או מקצועות יוקרה.

בשר ההר [מורשת ענקים]
אתה עמיד וקשוח.
דרישות: בן הענקים, ספיגת חבטות.
תועלת: עבור כל שני כשרונות מורשת ענקים שברשותך (כולל כשרון זה), אתה זוכה בהפחתת נזק מצטברת 1\--.

גודל וכוח [מורשת ענקים]
אתה נעשה גדול במעט.
דרישות: 15+ כוח, בן הענקים, עמידות, התקפת עוצמה.
תועלת: הדמות נחשבת כגדולה בסיווג גודל אחד עבור פעולות מיוחדות בקרב. היא זוכה בתוסף גודל 4+ לבדיקות נוגדות במהלך דריסה, האבקות, הכשלה, ניפוץ ופריקה מנשק. התוסף הזה אינו מצטבר עם תוספי גודל ממקורות אחרים (כגון הלחש הגדלת אדם), מלבד עם אלו שמעניק גודלה האמיתי של הדמות.
בנוסף, הדמות נחשבת כגדולה בסיווג גודל אחד בעת שיש צורך לבדוק האם היא פגיעה להתקפות רמיסה או בליעה בשלמות.
מיוחד: הדמות מתנשאת לגובה יוצא דופן, גדלה בקצב טבעי מוגבר. היא סובלת מחסר לבדיקות הסתתרות ומחסרים להתקפה ולדרג"ש, כמו הייתה גדולה יותר (עבור דמות בינונית, מדובר על 4- לבדיקות הסתתרות וכן 1- לגלגולי התקפה ולדרג"ש).

גודל ועוצמה [מורשת ענקים]
אתה ממשיך לגדול בקצב גבוה מהרגיל לבני גזעך. נראה שגם לאחר גיל ההתבגרות, אתה ממשיך לגדול.
דרישות: 17+ כוח, אחיזת הענק, בן הענקים, גודל וכוח, עמידות, התקפת עוצמה.
תועלת: הדמות הופכת ליצור גדול יותר, בסיווג גודל אחד, כולל כל היתרונות והחסרונות התלויים בכך. היא מאבדת את כל היתרונות והחסרונות של כשרונות אחיזת הענק וגודל וכוח: התוספים והמחסרים של שני כשרונות אלו אינם מצטברים עם שינוי הגודל של הדמות. שינוי הגודל לא מעניק לדמות תוספים או מחסרים לתכונות אולם הוא עשוי לשפר את השריון הטבעי שלה בהתאם לטבלת שינוי הגודל המוצגת במגדיר המפלצות.

כתבות נוספות

פיד רסס הצטרף לרשימת הדיוור הפונדק בטוויטר הפונדק בפייסבוק

כניסה לאתר

הצטרף לצוות הפונדק

יש לך תוכן מגניב של משחקי תפקידים או משחקי לוח?
שיחקת במשחק חדש ומדגדג לך לכתוב לו סקירה?
מעוניין לפתוח בלוג בפונדק?

אתה מוזמן לפרסם בפונדק - כל מה שעליך לעשות זה ליצור משתמש, ואז תוכל לפרסם את הכתבות ישירות באתר. פנה אלינו בשאלות או הצעות.