מוריד גשם הפלדה - האמן המגנטי

מוריד גשם הפלדה - האמן המגנטי

Information
פורסם ב31 מרס 2010
נכתב על ידי Shardy

רקע
המקצוע בנוי במקורו עבור עולם המערכה גאוקאגון - זוהי מערכת כוכבים, שהתנועה ביניהם היא טבעית ומהירה יחסית, ואינה מבוססת על קסם. בעולם זה קיימות יכולות לשליטה מוחלטת ביסודות העולם, אשר מהם הוא בנוי. ישנם תשעה יסודות - ארבע בסיסיים, ארבעה נוספים שמורכבים מהיסודות הבסיסיים, וכן יסוד עליון שבנוי מכל היסודות המורכבים.
היסודות הבסיסיים הם: אש, מים, אוויר, אדמה
היסודות המורכבים הם: עץ [מים + אדמה], ברזל [אש + אדמה], אנרגיה חיובית [אש + אוויר], אנרגיה שלילית [מים + אוויר].
והיסוד העליון הוא: אנרגיה טהורה [עץ + ברזל + אנרגיה חיובית + אנרגיה שלילית]

כוח משמעותי ששולט בעולם הוא ארגון הנינג'ות הקיסריים, לוחמים עם דעות קיצוניות וכמעט לא הגיונית, שטוענים שיש בורא אחד ויחיד, מושלם ובלתי מובן לעולם, שהקסם הוא תועבה והאלים הם יצורים טיפשיים. צורת המשחק הפוליטי של הנינג'ות איפשרה לארגון לשגשג ולהגיע למעמד של עוצמה ויוקרה - ובמקום להישמד, להשמיד את אויביו בקלות. כוח זה מגדיר הרבה אויבים בעבורו - החל מתועבות קסומות וכלה בכוהנים קדושים של אלי הטוב.

האמן המגנטי

אומן מגנטי הוא יצור שבגופו פועמים גלים חשמליים לא טבעיים. האמן, אשר נולד תמיד ביום השישי (הוא יום יסוד הברזל), מסוגל לשלוט במתכות מכל מין וסוג בעזרת כוחו. האמנים המגנטיים יכולים להטיח מכפות ידיהם להבים חדים, לפורר אבן ולהפוך אותה למתכת, לעטות על גופם מעטה דקיק וגמיש המגן עליהם מכל פגע, ולעתים רחוקות, כאשר הם נמצאים בשיא כוחם, האמנים המגנטיים מסוגלים להנפיש גופות שיילחמו עבורם בעזרת חיבור עגילי מתכת לפניהם של המתים.

האמן המגנטי הוא אדם נדיר מאוד. רובם של האמנים מגיעים ממצבים קשים של אפילפסיה ושיתוק, לאחר שבאורח פלא מצאו דרך לשקם את גופם, כאשר הצליחו בצורה מסתורית לדכא או לעורר את התדרים המגנטיים בגופם ולשלוט בהם. חלקם של האמנים המגנטיים מגיעים למקצוע במקרה, ללא שום פגע, אך המצב הזה אינו שכיח. כמו כן, רובם של האמנים המגנטיים גורשו מבתיהם עקב חשד שהם מכשפים ורוצחים, גם משום שבתרבות הגאוקאגונית שליטה בברזל נהגית ברוב השפות כ"שליטה במוות" (המילים "מוות" ו"ברזל" הן היינו הך בשפות רבות), וגם משום שמיוחסים לאמנים המגנטיים כוחות שליטה במתים. חשוב לציין שרובם של האלפים אינם נעשים אמנים מגנטיים לעולם - כמעט כל ילדיהם אינם נולדים ביום השישי, וצורתם ומבנה גופם אינם מאפשרים קיום של תדרים גבוהים ונמוכים, ומשום כך הם אינם חולים במחלות הפוגעות בעצבים - ולכן אין להם דרך להפוך לאמנים מגנטיים.

האמנים המגנטיים נרדפו, ועדיין נרדפים רבות, משום שהחברה הכפרית והפשוטה ראתה ורואה בהם מכשפים אפלים ומרצחים. הארגון הקיסרי אף הכריז לא פעם על מסעות צלב נגד 'הכופרים שליטי המתכת', והוא צד אותם והספיק לחוקק תקנות רבות בעניין איסור השימוש ב"מגנטיקה" - תורת החיים של האמנים המגנטיים, המשלבת איזון והרמוניה. האמנים הבינו את הרמזים לגביהם, וברחו מאואק במנוסת בהלה. כל האמנים התיישבו בהית'ליון. שם, בחשכת השמש, גילו האלפים שגם הם שולטים ביסוד הברזל, וגם הם מסוגלים לשלוט במתכות. האמנים המגנטיים שולטים בהית'ליון כיום, כראשי "ארץ השמש". האמנים המגנטיים יצרו קהילות, וכדי לבער נגעים ובגידות מקרבם, פיתחו את "טקס החלודה" (פרטים בהמשך). הם נחשבים לאנשים הגונים וטובים, ורבים בארגון הקיסרי מתחילים לפקפק באמונות לגביהם. כמו כן, גם דעת החברה מתחילה להשתנות - אבל באיטיות רבה מדי.

אמנים מגנטיים הם אנשים בעלי שליטה עצמית גבוהה ובטחון עצמי טוב. הם סבלו רבות בשל מחלותיהם השונות והמשונות, והכאבים ניכרים בפניהם המיוסרות. האמנים יודעים מהו כאב ומהן השלכותיו, ודבר זה רק מסייע להם לחמוק מזרועותיו של המוות פעמים רבות מאוד. האמנים מחלקים את חייהם לשאיפות קטנות ושאיפה גדולה אחת. השאיפות הקטנות הן רבות מספור והן עוסקות בעניינים זוטרים כמו לימוד כוח חדש או חקר אזור לא ידוע. בעוד שהשאיפות הקטנות רק מתרבות, השאיפה הגדולה נשארת אחת ויחידה. השאיפה הגדולה של כל אמן היא הצלת העולם, מפני איום זה או אחר, בדרך כזו או אחרת. לא ידוע אם הדבר קורה במקרה או במכוון, אך רובם של האמנים חולמים חלומות מסוימים מספר פעמים ברצף. החלומות נסובים, בכוננה או בשוגג, סביב איומים על חבריו של האמן והשמדת העולם. לכל אמן יש אובססיה מודחקת להקמת צבא והבסת האויבים שמעולם לא ראה. דבר זה מדרבן אמנים רבים להתקדם בחייהם ולהשתפר ביכולותיהם בכדי לעמוד מול האיומים הסובבים אותם. האמן אינו חרדתי: להיפך. האמן בטוח שיצליח לעצור כל אויב, או לברוח מציפורניו של יריב קשוח מדי. האמנים אינם פרנואידים, וחוקרים מסויימים אומרים שהם מודעים לדברים רבים הרבה יותר מאשר אנשים רגילים. אנשים המתמחים בנבואות מוסרים כי לפי המחקרים שביצעו אינספור פעמים האמנים המגנטיים כולם הם נביאים קטנים בפני עצמם.

חשוב לציין שאמנים מגנטיים מרושעים אינם קיימים. ראשי הקהילות העתיקים מצאו טקס שמדכא את הגלים המגנטיים בגופם של האמנים וגורם להם להפוך לאחד האדם, ולהיות משוללי כוחות - זהו "טקס החלודה" טקס זה מופעל בכל פעם שאמן עובר על אחד משני האיסורים החמורים המוצגים בנתיב הזהב:
- לא ירצחו איש את אחיו (עבירה על איסור זה מתגלה מיידית בשל התנועות המגנטיות העולות מגוף הקורבן. הזקנים מסוגלים לגלות זאת באמצעות האזנה לתדרים המגנטיים שבוקעים מכל כוכב וכוכב.)
אמנים מגנטיים מחויבים לשמור על המשפחה נקייה מסכסוכים.

- אין מאבדים נפשות (גם עבירה על איסור זה מתגלה מיידית).
אסור לרצוח או להתאבד.

לרוב, סוכני הקהילות ישמעו על עבירה על אחד האיסורים וימהרו לבשר לזקני המועצות על הבגידה. הטקס העתיק יופעל והאמן יוחלש ואולי ייהרג. מתווה הדרך של האמנים המגנטיים דומה מאוד ל"דרך האחת" של הנינג'ות הקיסריים, למרות ששוררת איבה בין בני שני המקצועות.

הרפתקאות: אמנים מגנטיים יוצאים להרפתקאות מתוך רצון לעזור לזולת ולקדם את שאיפותיהם שלהם. האמנים לעולם לא יוצאים להרפתקאות מסיבות כספיות משום שהם רואים בהתעשרות "נתיב לאבדון". האמנים הם סקרנים מטבעם ובעלי אופי לוחמני, ולכן הם אוהבים לחקור דברים שונים ומשונים.

אימון: האמנים המגנטיים מאומנים בדרך כלל במנזרי הזכוכית שלהם - מבנים ארכיטקטוניים מופלאים ונדירים שנבנים באזורים מבודדים בעמקים קטנים ובבקעים תת קרקעיים. מנזרי הזכוכית מכילים תלמידים ממאות אלפי קהילות של אמנים מגנטיים, ומורים וותיקים מלמדים את תלמידיהם כיצד להשתמש בברזל שמסביבם ללא ברזל. שם, בחדרי הזכוכית, האמנים הצעירים חולמים לראשונה את חלומות הזוועה שלהם על הרס העולם, והם לומדים כיצד להתמודד עמם ולמצוא פתרונות לחלומותיהם. המשמעת הנוקשה המונהגת במנזרים יוצרת תלמידים נועזים, חזקים וחכמים, ששואפים להגן על עצמם ועל חבריהם למקצוע, ולעשות גדולות ונצורות למען חלומותיהם הגדולים ביותר.

מאפייני מקצוע:

 

ק"פ: ק6.
נטיות מותרות: ס"ט, נ"ט, ס"נ, נ, נ"ר.
תה"ב: בינוני.
הצלות: קשיחות נמוכה, תגובה ורצון גבוהות.
נק' מיומנות לדרגה הראשונה: (4 + מתאם תבונה) * 4.
נק' מיומנות לדרגות שמעבר לראשונה: 4 + מתאם תבונה.
מיומנויות המקצוע (ותכונות המפתח שלהן): ריכוז (חסנ), איום (כרז), ידע [תורת המתכות] (תבנ), מלאכה (תבנ), משלח יד (תבנ).
שליטה בכלי נשק ובשריונות: שולט בכל הנשקים הפשוטים, בארבעה נשקים רגילים לבחירתו ובשני נשקים נוספים לבחירתו, רגילים או אקזוטיים. הוא אינו שולט בשריונות ובמגנים.

ריכוז נדרש: ליד כל יכולת של האמן יופיע ד"ק. משמעו של זה הוא שכדי להצליח ביישום היכולת, האמן צריך להצליח בבדיקת ריכוז בד"ק האמור. כישלון בבדיקה לא יעשה דבר, אך היכולת לא תתממש. מובן מאליו שדמות בעלת תוסף ריכוז הגבוה מן הד"ק, תצליח מיידית בבדיקת היכולת.
חופש נדרש: שום יכולת של האמן אינה פועלת כאשר הוא עוטה שריון כלשהו או נושא משא בינוני או כבד.

[אוטומטי] עננת מתכת: זהו מקור כוחו הנראה לעין של האמן המגנטי. מדרגתו הראשונה ואילך, מסביב לאמן המגנטי מופיעים מאות אלפי חלקיקי מתכת זעירים, המסתובבים סביבו בלי הרף, במהירות המאפשרת להתבונן בהם בחטף. העננה אינה מוחשית, ולכן אי אפשר לגעת בחלקיקים או לעשות בהם שימוש כלשהו, פרט ליכולותיו של האמן עצמו. כדי לעשות שימוש באחת מיכולות האמן הנראות לעין, האמן יצטרך לעשות שימוש בעננת המתכת שלו, אך העננה תתחדש בכל עת שייעשה בה שימוש. העננה אינה משפיעה על האמן פרט למראהו החיצוני. האמן סופג מחסר -2 לכל בדיקות איסוף המידע והדיפלומטיה, ולמחסר -6 לכל בדיקות ההתחזות כאשר העננה פעילה, אך הוא זוכה בתמורה לתוסף איום ולתוסף ריכוז +2 לכל בדיקות הריכוז של הכוחות המיוחדים. האמן יכולת להפסיק את העננה בכל עת בבדיקת ריכוז מוצלחת (ד"ק 12) הפועלת במדיטציה של סיבוב שלם, והדבר יגרור את הפסקת המחסרים והתוספים שלו, אך האמן לא יוכל להשתמש באף אחת מיכולותיו. העננה תוכל להיבנות מחדש רק לאחר שעתיים של מדיטציה נוספת (בדיקת ריכוז, ד"ק 13). החלקיקים מתפוררים מיד ומתחלפים כל העת במידות קטנות, ואיסופם מאמן מגנטי מעולף לא יועיל משום שהמתכת תתפורר באוויר.

[ד"ק 10] מטאקינזיס: כאשר העננה פעילה, האמן מסוגל לשלוט במתכות מסביבו ע"י הפעלת גלים מגנטיים הנכפפים לכוח רצונו של האמן. האמן מסוגל להפעיל יכולת זו על כל חפץ העשוי ברובו ממתכת (90%), ברדיוס של 3 מ' + 3 מ' לכל 5 דרגות כאמן מגנטי. בתחום הזה האמן מסוגל להניע לכל כיוון שיחפוץ בו חפצי מתכת שמשקלם הכולל הוא 50 גרם לכל 2 דרגות. מספר החפצים שהוא מסוגל להניע הוא 2 + 2 לכל 5 דרגות, והאמן לא יוכל להפעיל אותם אם הם מכאניים. החפצים נעים במהירות של 1.5 מ' לסיבוב, אך אפשר לזרזם למהירות של 6 מ' לשני סיבובים פעם בדקה ריכוז ד"ק 10 + 3 עבור כל חפץ מעבר לראשון. אין אפשרות לתקוף בעזרת החפצים בשום דרך שהיא. האמן אינו מסוגל לקחת בכוח דבר מיצור בעל ערך תבונה. הוא אינו יכול לשלוף צדפה מכפתה של לוטרה כשם שהוא אינו יכול לשלוף חרב מידו של לוחם. האמן עדיין מסוגל להרים חפצים שנמצאים בהישג יד אך אינם בשימוש המטרה - הוא יכול לשלוף חרב מנדנו של אויב, אך האויב יוכל לתפוס אותה בבדיקת זריזות מוצלחת (ד"ק 10 + מתאם הכריזמה של האמן).

בנוסף, בד"ק 10, האמן מסוגל לחוש במתכות בטווח 3 מטרים בדומה לחוש סומא. בד"ק 20 הוא חש במתכות בטווח 6 מטרים.

[ד"ק 5] מכת מתכת: האמן מסוגל להפוך חלקים מעננת המתכת שלו לנשק זמני. האמן מסוגל לתקוף את יריביו בעזרת שתי צורות של מכת המתכת שלו, שבהן הוא מאחד את חלקיקי העננה לשני נשקים מיוחדים. הנשקים נחשבים לנשקים אקזוטיים קלים בעלי יחידות טווח ונזק משתנים. חלקיקי המתכת הזעירים שבעננת המתכת הופכים אמנם לנשק, אך הם מתפוררים כמעט מיד אחרי הפגיעה ביריבם, אלא אם האמן רוצה להשתמש בהם שנית. יצירת נשק היא פעולה חופשית (ודורשת בדיקת ריכוז). מרגע שיצר את אחת משתי הצורות של מכת המתכת, כל התפקות מכת המתכת של האמן בסיבוב זה מבוצעות בצורה שנבחרה.
צורת השוריקאן - יחידת טווח 12 מ' +3 מ' לכל 5 דרגות כאמן מגנטי. הנזק הוא 1ק6 +1ק6 לכל 4 דרגות מקצוע של נזק חותך/חודר, בעל טווח פגיעה חמורה של 19-20 ומכפיל פגיעה חמורה *2 .
צורת הקובייה - יחידת טווח 9 מ'. נזק מוחץ 1ק8 +1ק8 לכל 4 דרגות מקצוע, טווח פגיעה חמורה של 20 ומכפיל פגיעה חמורה *3.

[ד"ק 10 + 1 לכל נקודה נוספת לדרג"ש] מעטה דקיק: בדרגתו השנייה לומד האמן המגנטי כיצד לגבש סביבו חלקיקי מתכת שיהפכו לשריון דקיק וחזק. בהצלחה בבדיקת הריכוז, מעטה מתכתי חזק ושחור נוצר מסביבו של האמן, בעיצוב הנקבע על ידו.
כישלון הלחשים בשריון הנ"ל ובכל הגרסאות הדומות לו הוא 50%, בשל הגלים המגנטיים החזקים שבוקעים ממנו.
אפשר לפרק את השריון כפעולה מהירה, אך האמן יצטרך לחכות יום שלם בכדי ליצור אותו מחדש. הדבר קורה בדרך כלל באירועים חשובים או במצבים בהם האמן רוצה לעצב את שריונו מחדש. חשוב לציין שבכל פעם שהתוסף לדרג"ש הנובע מהשריון משתפר, האמן חייב לפרק את שריונו לחלקיקים זעירים ולבצע מדיטציה של שש שעות (בדיקת ריכוז ד"ק 11 + 1 לכל נקודה נוספת לדרג"ש), או להישאר עם אותו התוסף עד לפירוק השריון הבא.
תוסף הזריזות המרבי לדרג"ש בשריון זה הוא 5 + 1 לכל 5 דרגות כאמן מגנטי
מחסר השריון הוא -1 בדרגה השנייה, ומתבטל בדרגה השישית.
תוסף השריון לדרג"ש הנובע מהמעטה הדקיק הוא 2 ומשתפר בנקודה אחת כל 4 דרגות מקצוע לאחר מכן. 
השריון מזכה את עוטה השריון בהתנגדות לחשים 5 + דרגת האמן. התנגדות זו הינה נגד לחשי תהפוכה והקסמה בלבד.

[ד"ק 14] יצירת מתכת: מדרגתו הרביעית מסוגל האמן ליצור מתכת מאבן. האמן המגנטי יכול להילחם ביעילות רק בעזרת מתכות. הוא מסוגל לעצבן ולהשחיזן, אך לא לייצרן מכלום. כדי ליצור גוש ברזל, האמן זקוק לגוש אבן גדול, העשוי ברובו מאבן (90%), ואינו קסום בצורה כלשהי. האמן צריך להניח את ידיו על גוש האבן, שיוכל להיות בשימוש רק אם ישקול פחות מ-1000 ק"ג ויותר מק"ג בודד, ולהתרכז במשך שני סיבובים שלמים ללא תנועה ותקיפה כלשהי. לאחר שני הסיבובים האלה, האבן שבחר מתחילה להתפורר לאבק צהבהב ודהוי. בתחתית גוש האבן נחשף גוש ברזל התואם למידות האבן: על כל 1 ק"ג של אבן נוצר גוש ברזל של 50 גרם. לדוגמא, גוש של 150 ק"ג יניב גוש ברזל במשקל 7.5 ק"ג. שימוש ביכולת זו יותר מפעם בשלושה ימים יכול לגרור עייפות לא רצונית של האמן והתעלפויות חוזרות ונשנות. לכן דואגים האמנים לבצע מלאכה זו בקפדנות ובקבוצות.

[משתנה] כוחות: בדרגות 3, 6, 9, 12, 15 ו-18 מקבל האמן המגנטי את היכולת להתאמן בכוח התקפתי או הגנתי רב עוצמה ומיוחד, המתעל את הכוח המגנטי בגופו של האמן והופך אותו למעשי. כדי להימנע מרוב הנזק שמסב האמן בכוחותיו, יריביו זכאים לרוב לזריקת הצלה נגד ד"ק 10 + חצי דרגת האמן + מתאם הכריזמה שלו.

לכל כוח יש את המאפיינים הבאים:

זמן: כל כוח יכול להיות מופעל רק פעם אחת בדקה. ישנם כוחות שעובדים תמיד. אם האמן המגנטי משתמש באותו הכוח פעם שלישית בהתקלות, הוא נעשה עייף (או תשוש, אם כבר נעשה עייף) ואינו יכול עוד להשתמש בכוח זה עד שינוח. אם האמן המגנטי נעשה תשוש באופן זה, הוא אינו יכול עוד להשתמש בכוחות שלו. הוא עדיין יכול להשתמש במאפיינים האחרים של המקצוע, כמו המטאקינזיס ומכת המתכת.
דרישות שונות: כדי לבצע את חלקם של הכוחות, האמן חייב להיות בעל רמה מסוימת בדבר מסוים (כגון תכונה או מיומנות).
משך: משך הכוח מרגע שהופעל. האמן רשאי לסיים כוח לפני סוף משכו כפעולה חופשית.
צורה: בכדי לתקוף, האמן חייב לתעל מתוכו כוח לא מוחשי או לתעל מסביבתו כוח מוחשי. הדבר מתבטא בחפצים דוממים ובתתי יסודות שמשתלבים בכוחות, או בכוח מוחשי שרק מרעיד את סביבתו בעוצמה.
קנג'י: בכדי להפעיל את כוחותיו, האמן חייב להצליח לשרטט את הטכניקה על גבי קלף מיוחד (משלח יד [קליגרפיה], ד"ק הוא ד"ק הריכוז), ולהחזיק בקנג'י בסביבתו כאשר הוא מנסה להשתמש בטכניקה. הכוחות אינם עובדים ללא הקנג'י, ונראה כי שרטוט הטכניקות מעניק כוח מגנטי רב לאמנים ומאפשר להם להשתמש ביעילות בכוחות המיוחדים שלהם. אם הציור אינו עומד בדרישות אך נוצר בבדיקה שתוצאתה נמוכה ב-2 או פחות מן הד"ק, הכוח יעבוד כרגיל.

להלן הכוחות.


[ד"ק 10] דחיפה: האמן מסוגל לדחוף את עצמו במכות מגנטיות המכוונות כלפי מטה. האמן צריך להכות בידיו במהירות ובעדינות על הקרקע, ולזנק קדימה. האמן מסוגל לזנק פי 2 יותר גבוה מן הרגיל והוא זוכה לתוסף +4 לכל בדיקות הקפיצה. בנוסף, כאשר הכוח פועל רשאי האמן לדחוף יריב 3 מטרים מטווח רחוק במקום לבצע התקפה (טווח 12 מטרים) והיריב זכאי להצלת קשיחות בכדי להתנגד לדחיפה. 
משך: סיבוב אחד לכל נק' במתאם החוסן.
צורה: לא מוחשית.
קנג'י: צפרדע.

[ד"ק 11, כוח 13] שליפה: האמן מסוגל לשלוף בכוח חפצים מידי בעליהם. האמן צריך להפעיל את המטאקינזיס שלו, ולכוון אותו רק לעבר חפץ בודד, קטנטן עד זעיר בלבד, שעשוי ברובו ממתכת (60%). האמן צריך להצליח בבדיקת כוח נוגדת עם בעלי החפץ וזוכה בתוסף 4+ לבדיקה. אם הצליח, החפץ נשלף מיידית מתוך ידי בעליו במהירות של 6 מ' למשך שני סיבובים, ולאחר מכן הופך לחפץ רגיל בתוך המטאקינזיס של האמן.
משך: מיידי.
צורה: לא מוחשית.
קנג'י: יד אוחזת בגליל קלף.

[ד"ק 11, זיהוי 4] דיוק: האמן מסוגל לכוון לעבר מטרות בדיוק רב, בעזרת גלים מגנטיים שמקבעים אותו לתנוחת הירייה הנכונה. כל שהאמן צריך לעשות הוא להתבונן במטרה במשך סיבוב שלם (לאחר שהצליח בבדיקה ועמד בדרישות, כמובן). לאחר שההתבוננות הושלמה, האמן מסוגל לתקוף עם מכת המתכת שלו רק בצורת שוריקאן, למשך סיבוב אחד. יחידת הטווח של המכה מוכפלת, והאמן זוכה לתוסף +2 לכל גלגולי ההתקפה במכת המתכת שלו כנגד המטרה.
משך: סיבוב אחד.
צורה: מוחשית.
קנג'י: עין כחולה.

[ד"ק 13, חוכמה 13] עיניים: האמן מסוגל לחוש בדברים רבים מסביבו גם מבלי לראותם. האמן זוכה בחוש סומא 3 מ' + 1.5 מ' על כל 5 דרגות, שאינו ניתן לשינוי ע"י כשרונות ומאפייני גזע (אינו מצטבר). כאשר הוא מנסה לחוש במתכות באמצעות מטאקינזיס, טווח חוש הסומא מתווסף לזה של חישת המתכות.
משך: סיבוב אחד לכל נק' במתאם החוסן.
צורה: לא מוחשית.
קנג'י: שתי עיניים צהובות.

[ד"ק 12, כרז 13] חפרפרת: האמן מסוגל להפוך את עננת המתכת שלו לכלי חפירה אדיר. הדבר דומה לסופה גועשת של להבים קטומי ראש החופרים ובוטשים בקרקע. האמן זוכה במהירות התחפרות 3 מ'.
משך: סיבוב אחד לכל נק' במתאם החוסן.
צורה: מוחשית.
קנג'י: חולד עירום.

[ד"ק 12, כרז 13] סבל: על ידי שימוש בגלים מגנטיים רבי עוצמה, האמן מסוגל להתעלל ביריביו ולהסב להם כאב עצבים רב. האמן שולח גלים מגנטיים גדולים בצורת ראשי חץ, (לא נראים לעין אך מורגשים בחוש סומא) לעבר מספר מטרות (1 + 1/לכל 6 דרגות כאמן מגנטי). המטרות צריכות לבצע הצלת קשיחות. מטרות שנכשלו נהפכות לשרועות ולהמומות למשך סיבוב אחד ולאחר מכן למזועזעות למשך סיבוב אחד. בשני סיבובים אלו וכן בסיבוב העוקב, המטרה סופגת נזק הכנעה בסך 1ק6 + 1ק6 נזק לכל ארבע דרגות מקצוע, או אם האמן חפץ בכך, נזק קטלני חודר בסך 1ק4 + 1ק4 לכל ארבע דרגות אמן.
משך: מיידי.
צורה: לא מוחשית.
קנג'י: תו צליל מנופץ.

[ד"ק 13] לפיתה: האמן מסוגל לשחרר פרץ מגנטי החונק יצורים בסביבתו. האמן מצביע על מטרה אחת בלבד, העטויה שריון בינוני או כבד העשוי ברזל ברובו (90%), או לובשת קולר ברזל או חפצים דמויי ברזל הקשורים בצוואר. אותה מטרה אומללה מתחילה להיחנק במהירות. בכל סיבוב המטרה סופגת נזק מוחץ בסך 1ק10 + 1ק10 עבור כל ארבע דרגות אמן, אלא אם היא מצליחה בהצלת קשיחות. ההשפעה נמשכת עד שהמטרה מצליחה בשלוש הצלות קשיחות בסך הכל או ברגע שהיא מתה או מצליחה להשתחרר מהשריון בדרך אחרת.
משך: מיידי.
צורה: לא מוחשית.
קנג'י: חבל תלייה.

[ד"ק 13] אלקטרו מגנטיקה: האמן מסוגל להחדיר פרצי חשמל למכותיו. האמן מכה את מכות המתכת שלו כרגיל, אך מתווסף להן 1ק6 נזק חשמל. בפגיעה חמורה נזק זה מתחלף ב-2ק10 נזק חשמל.
משך: סיבוב אחד לכל נק' במתאם החוסן.
צורה: מוחשית.
קנג'י: ברק.

[ד"ק 14, זרז 15] כנף ברזל: האמן דוחף את עצמו מעלה באמצעות עננת המתכת שלו. האמן זוכה למהירות מעוף השווה לכפליים ממהירותו, ביכולת תמרון בינונית.
משך: סיבוב אחד לכל נק' במתאם החוסן.
צורה: לא מוחשית.
קנג'י: כנפי עטלף.

 
[ד"ק 15] פיצוץ: האמן מסוגל "להתפוצץ" במטח של מתכת חדה. האמן מבצע את הבדיקה הרגילה, ולאחר מכן מצמיד את זרועותיו ונעשה לנטוע במקומו למשך סיבוב אחד. אם האמן לא הורד ל-0 נק"פ או לנק"פ שלילי, מתרחש פיצוץ ברדיוס של יחידת הטווח של צורת השוריקאן, וכל מטרה ברדיוס האמור צריכה לבצע הצלת תגובה או לספוג את מכת המתכת של האמן, כאילו נפגעה ממנה כרגיל. אפילו אם המטרה הצליחה בהצלה, היא סופגת חצי נזק.
משך: מיידי.
צורה: מוחשית.
קנג'י: סופה.

[ד"ק 14, כרז 15] שינוי: האמן מסוגל לשנות מתכות בעזרת הכוחות המגנטיים שבו. כל שהאמן צריך לעשות הוא להניח ידיו על מתכת ולהתרכז בה. השינוי יכול להתבצע קדימה או אחורה בטבלה הבאה והמתכות אינן מסוגלות להשתנות בשנית (האמן מזהה מייד מתכות שעברו שינוי):
1. כסף [מים] > נחושת  (לכסף אין קודם בטבלה והוא יכול להשתנות רק לנחושת)
2. נחושת [אדמה] > זהב
3. זהב [אש] > פלטינה
4. פלטינה [אויר] > פליז
5. פליז [עץ] > ברזל
6. ברזל [ברזל] > טיטניום
7. טיטניום [אנרגיה חיובית] > פלדה
8. פלדה [אנרגיה שלילית] > אל פלד
9. אל פלד [אנרגיה טהורה] > יכול להשתנות לכל אחד מהשלבים בטבלה
משך: מיידי.
צורה: מוחשית.
קנג'י: יד צבועה באפור.

[ד"ק 13, זרז 13] הפעלה: האמן מסוגל להפעיל חפצים מכאניים בקלות רבה יחסית. לדוגמא, האמן מסוגל לגרום לבליסטרה לירות את החץ שלה, או לגרום לייצור מכאני לנוע כפי שתוכנן לנוע. האמן צריך להצליח בבדיקת הריכוז של הכוח, וכך הוא יכול להפעיל את החפץ. האמן יכול להפעיל חפץ שמשקלו אינו עולה על שתי טונות + טון לכל ארבע דרגות של האמן, כך שאמן בדרגה השישית לא יוכל להפיל מבצר שלם על יושביו.
משך: סיבוב אחד לכל נק' במתאם החוסן.
צורה: מוחשית.
קנג'י: בובה על חוטים.

[ד"ק 14, כרז 13] מעגל מגננה: האמן מסוגל לזמן סביבו סופה חזקה של מתכת מגוננת, ששומרת עליו באופן מושלם. כפעולת תנועה, מופיעה מסביבו של האמן טבעת של להבי מתכת חדים, שמסתובבת סביבו במהירות אדירה. גובהה של הטבעת הוא 3 מ' ורוחבה הוא 0.5 מ'. כל יצור המנסה לעבור דרך הטבעת סופג את נזק מכת המתכת (בצורת שוריקן) של האמן, עם הצלת תגובה לחצי נזק.
משך: סיבוב אחד לכל נק' במתאם החוסן.
צורה: מוחשית.
קנג'י: טבעת פשוטה.

[ד"ק 17, כרז 13] קיר כאב: האמן המגנטי מסוגל לזמן אל סביבתו כוח מגנטי חזק בצורת קיר גדול ועבה, שיגונן על מעברים וישמור על הסביבה שמאחורי האמן. כפעולת תנועה, מופיע קיר עשוי קוביות מתכת גדולות וחזקות. האמן קובע מראש את צורת הקיר - הקיר הוא ברוחב משתנה (בין 3 מ' ל-9 מ'), ובגובה משתנה (בין 3 מ' ל-9 מ'). עוביו של הקיר משתנה גם כן (בין 0.5 מ' ל-2 מ'). לקיר יש חוזק, עמידות ונק"פ כשל קיר ברזל בצורתו, וכאשר הוא נפגע באופן רציני, האמן יכול לתקן אותו בבדיקת ריכוז נוספת.
משך: סיבוב אחד לכל נק' במתאם החוסן.
צורה: מוחשית.
קנג'י: קיר לבנים שעליו אזובים מעטים.

[ד"ק 18, כרז 15] מטח להבים: כאשר האמן המגנטי משתמש במכת המתכת בצורת שוריקן בהתקפה מלאה, הוא רשאי לבצע התקפה אחת נוספת בתוסף ההתקפה הגבוה ביותר שלו. כל ההתקפות בסיבוב זה מבוצעות במחסר 2- להתקפה.
משך: סיבוב אחד לכל נק' במתאם החוסן.
צורה: מוחשית.
קנג'י: שוריקן מנופץ.

[ד"ק 21, כרז 15] קוביות כבדות: האמן המגנטי מסוגל להפוך את מכת המתכת (צורת קוביה) שלו לחזקה הרבה יותר. הוא מוסיף 2 נקודות נזק, ועוד נקודת נזק אחת על כל שתי דרגות מקצוע. יריב שנפגע פעמיים בסיבוב מקוביות המתכת נעשה שרוע.
משך: סיבוב אחד לכל נק' במתאם החוסן.
צורה: מוחשית.
קנג'י: קוביות משחק שנוחתות על קודקודן.

[ד"ק 22, כרז 17] מנתץ חומות: כוחו של האמן טמון ביכולתו להפוך את המתכת לנשק האולטימטיבי, ובכך הוא מצטיין מאוד. האמן מסוגל להעניק למכתו את המתארים אדמנטיט, כסף או ברזל קר, אך לא יותר מאחד מהם בכל פעם. זהו נשק יעיל במיוחד נגד גלמים, שאדוניהם בטוחים שהאמן לא יוכל לפגוע בהם.
משך: סיבוב אחד לכל נק' במתאם החוסן.
צורה: מוחשית.
קנג'י: איל ניגוח מפוצץ חומה עצומה, וחיילים נופלים ממנה.

[ד"ק 27, כרז 17] מטח מוות: האמן המגנטי מסוגל להשתמש במתקפה אחת ויחידה, המסוגלת לרסק אויבים ולשבור את רוח חבריהם. האמן מתרכז, ופולט מפיו שאגה המלווה במטח עז של להבים ואבני מתכת מבין כפות ידיו. העננה נעלמת לרגע, אך לאחר מכן מתחדשת כרגיל. זהו חרוט של 18 מ', שכל מי שנמצא בתוך שטחו חייב להציל תגובה לחצי נזק או לספוג את הנזק המלא, מכת המתכת של האמן בשתי הצורות גם יחד. השימוש בכוח זה מעייף מייד את אמן המתכת.
משך: מיידי.
צורה: מוחשית/לא מוחשית.
קנג'י: גולגולת מבוקעת לשניים ורסיסי עצם עפים לכל עבר.

[ד"ק 40, כרז 19] רינאגאן: יכולתו הבלתי מעורערת של האמן המגנטי היא ליצור לעצמו כפילים עוצמתיים, בעלי יכולות מרשימות מאוד וכוחות אדירים. כל זה קורה בעזרת הרינאגאן - כוח הברזל האולטימטיבי. ראשית, על האמן לדאוג להכנת שישה עד עשרה עגילי מתכת, בשווי של אלף מ"ז. העגילים צריכים להיות מושלמים בצורתם, בנויים היטב וקשיחים מאוד. לאחר מכן האמן צריך לבצע מדיטציה בנוכחות גופת דמוי אנוש בינוני, כאשר היא טרייה וטובת מראה יחסית (עד יומיים מיום הפטירה, בעלת כל הגפיים שלה ולא מרוטשת בשום אופן או הרוסה מבפנים). האמן מחבר את העגילים בעזרת המטאקינזיס שלו לפניו של המת, ומקריב מעצמו שני נק"פ לנצח בעבור המת. ברגע שהריכוז נפסק, הגופה מוטלת אל הרצפה, חסרת חיים, ונראית כאילו מתה באותו הרגע. דרושה בדיקה נוספת כדי ליצור כפיל. הגופה קמה מיד. יש לה ערכים של לוחם אנושי בדרגה השווה ל-2 + חצי מדרגתו של האמן המגנטי (למשל, אמן בדרגה 20 ייצור כפיל בדרגה 12). כאשר האמן עולה דרגה, דרגתם של הכפילים שלו משתנה בהתאם. הקשר המחשבתי בין האמן לכפיל אינו מוגבל במישורי קיום. עם זאת, הריכוז מחייב את האמן לשמור על קשר מחשבתי עם הכפיל שלו כל הזמן, או שהכפיל יעמוד במקומו ולא יבצע כל פעולה. הכפיל אינו מסוגל לדבר, לחשוב באופן עצמאי או לבגוד באדונו והוא תחת שליטתו המוחלטת. האמן מסוגל להנפיש מספר גופות בסך מתאם הכריזמה שלו, בהתחשבות בעובדה שכל גופה גוזלת 2 נק"פ תמידיים.


כתבות נוספות

פיד רסס הצטרף לרשימת הדיוור הפונדק בטוויטר הפונדק בפייסבוק

כניסה לאתר

הצטרף לצוות הפונדק

יש לך תוכן מגניב של משחקי תפקידים או משחקי לוח?
שיחקת במשחק חדש ומדגדג לך לכתוב לו סקירה?
מעוניין לפתוח בלוג בפונדק?

אתה מוזמן לפרסם בפונדק - כל מה שעליך לעשות זה ליצור משתמש, ואז תוכל לפרסם את הכתבות ישירות באתר. פנה אלינו בשאלות או הצעות.