אינת'קים, גזע חדש למו"ד 4

אינת'קים, גזע חדש למו"ד 4

Information
פורסם ב13 דצמבר 2008
נכתב על ידי idansh

אלה הם, אני יודע שאלה הם, הם מחפשים אותי. קח את זה עכשיו ורוץ מפה, מהר! כן, זה ספר, למה אתה מופתע? אתה יודע כמה ספר יכול להיות יקר? הרי בגללו הם הרסו את ביתי, שדדו את כפרי והרגו את אשתי וילדי... עכשיו ברח! הם מתקרבים!

האינת'קים, אימת השלגים. נוראים יותר מכל יואן-טי או עוג, חכמים יותר מגובליני שלג הערמומיים או מהוורגים. מרושעים יותר מדרקונים שישנים במערותיהם. כשם שבארצות האלפים לא מעזים להגות את שמם של האלפים האפלים, כך בארצות ההרים המושלגות אין הוגים את שמם של האינת'קים, למען לא למשוך את תשומת לבם.

האינת'קים, אימת השלגים. נוראים יותר מכל יואן-טי או עוג, חכמים יותר מגובליני שלג הערמומיים או מהוורגים. מרושעים יותר מדרקונים שישנים במערותיהם. כשם שבארצות האלפים לא מעזים להגות את שמם של האלפים האפלים, כך בארצות ההרים המושלגות אין הוגים את שמם של האינת'קים, למען לא למשוך את תשומת לבם.

האינת'קים הם גזע מרושע אשר חי באזורים מרובי שלג, בין אם בטונדרות הקפואות או בינות להרים גבוהים עד אין קץ. האינת'קי הממוצע מתנשא לגובה של 2.5 מטרים ומשקלו כ-280 קילוגרם. צבע עורם של האינת'קים נע בין אפור חיוור ללבן, צבעים אשר עוזרים להם להסתוות בשלג. מבנה גופם מזכיר מבנה גוף אנושי. הם מצויידים בזוג רגליים ענקיות אשר מסתיימות בכפות רגליים מפלצתיות, בעלות 4 בהונות שבסופם ציפורניים מעוקלום, שתי ידיהם משורגות שרירים ועוצמתיות וכפות ידיהם גמישות להפליא, בעלות 3 אצבעות ובוהן גמישה במיוחד. הם לובשים לרוב עורות חיה מהוקצעים ותפורים למכנסיים קצרים. גופם העמיד בפני קור השלג אינו זקוק למעטה כבד, ולכן הם לובשים את המינימום המאפשר צניעות אך עם זאת לא מגביל את הלובש. הדבר המפלצתי ביותר באינת'קים, פרט לגובהם, הינו פניהם. לאינת'קים אין צוואר כלל, דומה שראשם הינו המשך ישיר לעמוד השדרה, ופניהם בולטות קדימה מעט מקו הגוף. האינת'קים הינם חסרי שיער, קרקפתם חלקה לגמרי. מבנה הפנים של האינת'קי דומה לזה של בני האדם, וחושי הריח והראייה שלהם לא מפותחים יותר מן הרגיל. האינת'קים אינם מדברים דרך פיהם, אלא דרך זוג צבתות קטנות הנמצאות בסנטרם, אשר נוקשות אחת בשנייה ובכך מרכיבות את שפתם. מסיבה זאת, מעטים הם האינת'קים שלמדו את שפתם של עמים אחרים, מכיוון שהשימוש בפה לצורך דיבור זר להם. האינת'קים שומעים דרך זוג חורים קטנים ולא בולטים במיוחד בצדי הראש.

טבעם של האינת'קים הינו אכזרי ומרושע. לא ידוע האם זו אשמת דמם או החינוך שבו הם גדלים מילדותם, אבל האינת'קים, בוגרים וצעירים כאחד, הינם חובבי מלחמה וכאב. החברה שבה הם חיים שבטית לרוב, כאשר ראשות השבט עוברת לצעיר החזק ביותר. ראש השבט הבא נבחר על ידי הצבתם של כל צעירי השבט מול מפלצת הניצודה למטרה זאת, והאינת'קי אשר פעל בתבונה הרבה ביותר – לאו דווקא זה שהרג את היריב – נבחר להיות ראש השבט הבא. בידי ראש השבט סמכות גדולה, אך לא מושלמת. ראש השבט אחראי להחליט לאן השבט ינוע ובמי יילחם, אך חלוקת השלל, לימוד הצעירים, ההחלטה על מי ישתייך לשבט ומספר דברים נוספים נקבעים במאבקי כוח וקסם בין בעלי הדעות השונות. שבט ממוצע כולל בין ארבעים לשמונים אינת'קים. בחברת האינת'קים אין משפחות, וכל ילד שנולד מאומץ על ידי אחד מבוגרי השבט, כאשר הבחירה נעשית לפי הכישורים המולדים של הצעיר. עד גיל של חמש שנים ילדי האינת'קי גדלים ביחד ולומדים את השפה, הכתב ואת המסורות והמנהגים הבסיסיים. לאחר תקופה זו מזוהים כבר בצעירים לפי כישוריהם – מי ניחן בכוחות קסם מפותחים, מי קל רגליים, מי חזק בגופו ועוד. בגיל חמש, לאחר טקס מיוחד בו מוקפאים האינת'קים הצעירים כניצבי קרח למשך כשבוע, מחולקים הצעירים לפי הבוגר אצלו ירכשו את ההשכלה המתאימה לכישוריהם. החברה השבטית שבה גדלים הצעירים לאחר מכן היא אכזרית, תובענית ומרושעת. הם נדרשים ללמוד במשך כל שעות הבוקר, ולאחר מכן לצאת החוצה, לשלג ולקור, על מנת לערוך קרבות מדומים ביניהם ולצוד אוכל למחייתם. זמן חופשי אינו ניתן להם לעולם, ותנאי המחייה שבהם הם גרים מזעזעים; הם נזרקים לישון בקור ובשלג במשך הלילה, ומקבלים את השאריות מהארוחות. עובדה זאת מאלצת אותם להסתייע אחד בשני ולהיות מאוחדים אם ברצונם לשרוד. דרך חינוך זאת מונעת חילוקי דעות וסכסוכים עוד בגיל צעיר ובכך מחזקת את השבט בדורות הבאים.

בניגוד לדעה הרווחת, האינת'קים אינם רק חזקים ולוחמים ברבריים, אלא גם קוסמים מטילי מורא ומיומנים בכשפים הרסניים. האינת'קים מומחים בכשפי קור ושינוי צורה. למרות התמקדות זו, ישנו מגוון נרחב למדי של קסמים בהם משתמשים האינת'קים, כאשר לכל אחד יש את רפרטואר הקסמים שלו, אשר לרוב נלמד ממחנכו ושופר על ידי האינת'קי במשך הזמן. האינת'קים מחלקים את עצמם לפי יכולת הטלת הקסמים שלהם לשלושה מעמדות – לוחמים, מאגים ושאמאנים. הלוחמים הם אנשי השבט הפשוטים – גם הלוחמים הפראיים וגם הציידים הערמומיים משתייכים למעמד זה. המאגים הם לרוב מכובדי השבט ומנהיגי קבוצות ציד; גם ראש השבט עצמו או אינת'קים מוכשרים במיוחד משתייכין לחלק זה. השאמאנים הם בודדים ומחולקים לשתי קבוצות. ישנם שאמאניים אשר חיים עם שבט כלשהו ומסייעים לו בקסמיהם. הם לעולם לא יהיו חברי שבט לכל דבר, לא יורשו לנסות להשפיע על החלטה כלשהי או לקחת מישהו לחינוך. בתמורה לעזרתם הם מקבלים מזון והגנה מן השבט. הסוג השני של השאמאנים הם הנוודים, ולהם יש מקום מיוחד במסורות האינת'קים. אינת'קים אלו מצוידים בכוחות קסם כבירים אך גם בקללה גדולה – הם לא יתקבלו על ידי שבט כלשהו לעולם, ואת חייהם יעבירו במסע בין שבט לשבט באזורים המושלגים. כאשר שאמאן נווד מגיע לשבט כלשהו, עורכים לו טקס מיוחד בו מקבלים אותו בברכה. כאשר שאמאן נווד נמצא עם שבט כלשהו יש לו כוח מוחלט, הוא רשאי לקחת כל צעיר להיות חניכו, ולדרוש מהשבט לעשות מה שהוא חפץ בו. אך עונג זה לא נמשך זמן רב, שכן הנוודים לא שוהים עם השבטים יותר משבוע או שבועיים רצופים.

בין השבטים ישנו מאבק מתמיד על שליטה על אזורי מחייה, מזון ומקומות מסתור. לא נדיר שקרבות יפרצו בין שבטים שונים בשל דברים פעוטים, כגון עדר של דובי קוטב או מערה נוחה במיוחד. קרבות אלו הם מחזות מעוררי עניין ויוצאי דופן, שכן מדובר במאבק כביר המשלב בין קסמים עוצמתיים וקרבות פיזיים גדולים. לרוב קרבות אלו מסתיימים בהריגה של רובו של השבט ולקיחת השורדים בשבי, כאשר באיטיות האסירים נטמעים בשבט החדש. ידוע בקרב האינת'קים כי השאמאנים, הן הנוודים והן אלו החיים בקרב השבטים, לא אוהבים מלחמות אלו. כאשר נודע לנווד על קרב כזה, הוא מגיע במהירות, נישא על גב רוחות הצפון הקפואות ופוקד על שני השבטים להפסיק את הקרבות.

יחד עם זאת, חייהם של האינת'קים אינם מאבק תמידי לקיום, כפי שניתן לחשוב. הקור לא משפיע עליהם בשל עורם העבה, כך שהם אינם זקוקים למקורות אור כלשהם. שתייה נמצאת בשפע – הם צריכים אך למחם את השלג בעזרת לחש פשוט. הדבר היחיד המונע מהם הקמת ישובי קבע הינו הצורך במזון, אותו הם מספקים על ידי ציד של חיות או מפלצות נודדות.

ידוע על משכן קבע אחד השייך לגזע מרושע זה, הקרוי בשפתם "אינת'ק-הרג" – מצודת האינת'קים. המצודה ממש לא מצדיקה את שמה, מדובר במערה בעלת כניסה רחבה, הממוקמת בגישה נוחה על צלעו של הר. הסיבה שבגללה נבחר מקום זה הינה המכרות שמתחתיו. במעמקי האדמה, מתחת לשכבות של שלג וקרח, נמצא מרבץ נדיר ויקר ערך של אדמנטיט. הקור המקפיא השורר מעליו חלחל באיטיות מטה במשך אלפי שנים, בדרכו אוסף כוחות כמעט קסומים, לובש תודעה כמעט אנושית. כאשר הגיע גל הקור, אשר באותה עת כבר היה בעל תודעה, אל מרבץ האדמנטיט, הוא נמשך אליו כמו שעורבים נמשכים אל חפץ נוצץ. כאשר נפגשו שני הכוחות הרעיד נפץ גדול את כל האיזור. שאמאן אינת'קי נווד אשר עבר בקרבת מקום באותה עת התקרב אל מקור הרעש בזהירות ותחת מעטה קסום, שם הוא הבחין במחילה ארוכה אשר נפערה באדמה. לאחר שירד בה בזהירות ובדממה, הודהם לגלות מרבץ אדמנטיט ענק, צבעו כחול- תכלת בוהק, והוא קר למגע כמו קרח. עוד יותר הוא נדהם לגלות, לאחר שחבר אל שבט אינת'קים וגרם להם לחצוב בשבילו מעט מן המתכת ולהתיכה לצורת פגיון, כי המתכת המוזרה שנוצרה בתהליך בעלת תכונות שונות בהרבה משל אדמנטיט רגיל, ומקושרות לקרח וכפור. מיד נבנתה שם מצודת האינת'קי, בה עובדים השבטים בכריית המתכת, אשר נקראת בשפתם אל'תאריק, ובעיצובה לשריונות וכלי נשק.

אינת'קי צייד ארטילריה דרגה 11
דמוי-אדם טבעי גדול  600 נק"ן

יוזמה 10+           חושים תפיסה 10+; אור מועט נק"פ 90; מדמם 45                                   דרג"ש 23; קשיחות 23, רצון 24, תגובה 23    עמידות 10 קור                                        מהירות 7 (הליכת קרח)

 סכין קרח (רגילה; לפי-רצון) ¨ קור
הישג 2; 18+ נגד דרג"ש; 1ק4+8 נזק קור.
 קשת (רגילה; לפי-רצון) ¨ נשק
טווח 25/50; 18+ נגד דרג"ש; 2ק6+6 נזק.
ירי רב עוצמה (רגילה; רענון 6, 5) ¨ נשק
טווח 25; 16+ נגד תגובה; 2ק10+6 נזק והמטרה נדחפת 3 משבצות.
עוקצי קרח (רגילה, תמיכה תנועה; התקלות)  ¨ אזור
אזור קיר 4 בטווח 20; האזור המושפע נעשה תוואי שטח קשה מסוג קרח עד סוף תורו הבא של הצייד. יצור שנכנס לתוך שטחם של  עוקצי הקרח בתנועה כפויה (דחיפה, גרירה, החלקה) סופג 10 נזק ונעשה שרוע. תנועתו נבלמת בתוך העוקצים.
נטייה רשע             שפות אינת'קית, מדוברת מיומנויות: סיבולת 11+, טבע 12+                     כוח 18 (9+ )      זרז 23 (11+ )     חכמ 20 (10+ )חסן 18 (9+ )    תבנ 21 (10+)     כרז 14 (7+ )               
ציוד: שריון עור, קשת, 30 חצים.

טקטיקה
האינת'קי הצייד מעדיף להתבצר במקום אחד ומשם לשגר חיצים כנגד האויב. בתחילת הקרב הוא נע למקום בטוח יחסית שבו יש לו מחסה או הסתרה. כאשר הוא מרגיש שיריביו סוגרים עליו, הוא מפעיל עוקצי קרח בכדי להקשות עליהם את צמצום המרחק, ודוחף אותם באמצעות ירי רב עוצמה בחזרה לתוך העוקצים, ברגע שחצו אותם.אם מתאפשר לו, הצייד לא יהסס להפעיל ירי רב עוצמה בכדי להדוף את היריב אל התהום או אל טווח ההתקפה של בני בריתו החזקים יותר.

אינת'קי זקיף חייל דרגה 11
דמוי-אדם טבעי גדול 600 נק"ן
יוזמה 11+           חושים תפיסה 14+; אור מועט נק"פ 122; מדמם 66                                     דרג"ש 27; קשיחות 24, רצון 21, תגובה 23    עמידות 10 קור                                           מהירות 6 (הליכת קרח)
חנית (רגילה; לפי-רצון) ¨ נשק
הישג 3; 18+ נגד דרג"ש; 1ק6+12 נזק.
מהלומת ענקים (רגילה; רענון 6, 5) ¨ נשק
הישג 3; 16+ נגד קשיחות; 3ק6+8 נזק והמטרה נופלת שרועה.
תרועה מבעיתה (תנועה; התקלות)  ¨ פחד
קרוב פרץ 10 נגד כל יריב בטווח; 16+ נגד רצון; המטרה נעשית הלומה עד סוף תורו הבא של הזקיף. החטאה: המטרה מעניקה יתרון קרבי לכל תוקף עד סוף תורו הבא של הזקיף.
עמידה על המשמר
בעת סיבוב הפתעה, הזקיף אינו מעניק יתרון קרבי.
נטייה רשע             שפות אינת'קית, מדוברת מיומנויות: תפיסה 14+, תובנה 9+                     כוח 22 (11+ )    זרז 18 (9+ )     חכמ 16 (8+ ) חסן 21 (10+ )    תבנ 18 (9+)     כרז 16 (8+ )               
ציוד: שריון קשקשים, חנית, שופר.

טקטיקה
האינת'קים הזקיפים עומדים לרוב בעמדות קבועות מסביב למחנה או למערה שבה נמצאים שאר השבט. כאשר הם מותקפים או מבחינים באויב, הם תוקעים בשופר הקסום שלהם, דבר אשר גם מפחיד את האויב וגם קורא לבעלי בריתם להגיע. בעת קרב הזקיף ינסה לשמור מרחק מהאויב, תוך שימוש בהישג של החנית שלו ובאורך זרועותיו. את מהלומת הענקים הוא שומר למצבים אשר הקרב נוטה לרעתו, ולרוב משתמש בהתקפה זאת כאשר הוא יודע כי ישנו בעל ברית אשר יסתער על היריב השרוע.

אינת'קי מחריב מתגושש דרגה 12
דמוי-אדם טבעי גדול 700 נק"ן
יוזמה 12+           חושים תפיסה 8+; אור מועט  נק"פ 126; מדמם 63                                 דרג"ש 25; קשיחות 26, רצון 23, תגובה 24     עמידות 10 קור                                            מהירות 9 (הליכת קרח)
 אלה אדירה (רגילה; לפי-רצון) ¨ נשק
הישג 2; 17+ נגד דרג"ש; 2ק5+6 נזק.
הנפה כבירה (רגילה; רענון 6) ¨ נשק
הישג 2; 17+ נגד דרג"ש; 2ק5+6 נזק והמטרה נדחפת 4 משבצות. אם ההתקפה פגעה בתוצאה של 17-20 טבעי, המטרה גם נעשית שרועה.
צורה חייתית (תגובה מיידית כאשר נעשה מדמם; התקלות) ¨ התמרה, נשק
פרווה לבנה צומחת על גופו של המחריב ושריריו תופחים. הוא זוכה בתוסף 2+ לדרג"ש ולתגובה עד סוף ההתקלות, וכן מרענן ומשתמש מייד בהנפה כבירה.
הסתערות עוצמתית
המחריב אינו זוכה בתוסף להתקפה כאשר הוא מסתער, אולם מוסיף 4 נזק להתקפות המבוצעות בהסתערות.
נטייה רשע            שפות אינת'קית, מדוברת מיומנויות: סיבולת 16+, אתלטיקה 15+               כוח 20 (10+ )      זרז 21 (10+ )     חכמ 19 (9+ ) חסן 23 (11+ )    תבנ 16 (8+)     כרז 15 (7+ )               
ציוד: שריון טבעות, אלה אדירה.

טקטיקה
האינת'קים המחריבים ידועים בכוחם ועוצמתם הרבה. בקרב הם מסתמכים על הסתערויות רבות עוצמה ועל כוחם הרב. המחריב פותח את הקרב בהסתערות על יריב נבחר. לאחר מכן הוא מפעיל הנפה כבירה, בתקווה להסתער על היריב בשנית בסיבוב הבא.

אינת'קי מג מתלמד רכז דרגה 12
דמוי-אדם טבעי גדול 700 נק"ן
יוזמה 10+           חושים תפיסה 10+; אור מועט נק"פ 123; מדמם 61                                 דרג"ש 25; קשיחות 24, רצון 24, תגובה 26      עמידות 10 קור                                          מהירות 7 (הליכת קרח)
 אלה אדירה (רגילה; לפי-רצון) ¨ נשק
הישג 2; 17+ נגד דרג"ש; 2ק4+6 נזק.
 חץ כפור (רגילה; לפי-רצון) ¨ קור
טווח 10; 16+ נגד קשיחות; 1ק4+8 נזק קור והמטרה מואטת עד סוף תורו הבא של המג המתלמד.
 מעטה כפור (רגילה; היתקלות) ¨ אזור, קור
אזור פרץ 3 בטווח 20 נגד כל יצור בטווח; 16+ נגד קשיחות; 2ק5+8 נזק קור והמטרה נטועה (הצלה לסיום). השפעה: האזור הופך לתוואי שטח קשה מסוג קרח עד סוף ההתקלות.
 כוח הברק (רגילה; התקלות) ¨ מאגיה, ברק
קרוב פיצוץ 5 נגד כל יצור בטווח; 18 + נגד תגובה; 4ק5+8 נזק ברק.
נטייה רשע            שפות אינת'קית, מדוברת מיומנויות: סיבולת 14+, אתלטיקה 14+               כוח 18 (9+ )      זרז 16 (8+ )     חכמ 20 (10+ )חסן 18 (9+ )    תבנ 21 (10+)     כרז 16 (8+ )                
ציוד: שריון טבעות, אלה אדירה.

טקטיקה
המג המתלמד נוטה להילחם כמעט תמיד יחד עם אינת'קים אחרים, ונדיר לראותו לבד. בעת קרב, המג המתלמד ינסה לתפוס כמה שיותר יריבים בתוך מעטה כפור. לאחר מכן הוא יתקוף בחץ כפור יריבים שלא נלכדו בקרח. אם הוא לא מצליח להמנע מקפא"פ, הוא יפעיל את כוח הברק. 

אינת'קי ראש שבט מתגושש (מנהיג) דרג 14
דמוי-אדם טבעי גדול 1000 נק"ן
יוזמה 14+           חושים תפיסה 10+; אור מועט נק"פ 150; מדמם 75                               דרג"ש 28; קשיחות 27, רצון 26, תגובה 26     עמידות 10 קור                                       מהירות 6 (הליכת קרח)
 חרב אדירה (רגילה; לפי-רצון) ¨ נשק
הישג 2; 19+ נגד דרג"ש; 2ק7+8 נזק.
הנפה סיבובית (רגילה; רענון 6) ¨ נשק
קרוב פרץ 2 נגד כל יריב בטווח; 19+ נגד דרג"ש; 2ק6+8 נזק והמטרה נהדפת משבצת אחת לאחור.
 זעקת קרב (משנית; היתקלות)
קרוב פרץ 15; כל בעל ברית בטווח זוכה לתוסף 3+ להתקפה ולנזק עד סוף תורו הבא של ראש השבט.
עוצמת ההרים (רגילה ורק כאשר לא מדמם; יומי) ¨ התמרה
עד סוף ההתקלות, ראש השבט נעשה עצום בגודלו ותופס כעת שטח של 3 על 3 משבצות. הוא זוכה בתוסף 4+ לגלגולי הנזק וב-20 נק"פ זמני. השפעה זו מסתיימת כאשר הוא נעשה מדמם.
צעד ברוטאלי
ראש השבט רשאי לנוע דרך שטחם של אויבים. הוא אינו רשאי לסיים את תנועתו בשטח התפוס בידי אויב. משבצת התפוסה בידי יריב נחשבת עבורו כתוואי שטח קשה.
נטייה רשע            שפות אינת'קית, מדוברת   מיומנויות: סיבולת 15+, דיפלומטיה 15+            כוח 24 (14+ ) זרז 20 (12+ )  חכמ 18 (11+ )   חסן 22 (9+ )   תבנ 20 (12+)  כרז 22 (13+ )               
ציוד: שריון לוחות, חרב אדירה.

טקטיקה
בסיבוב הקרב הראשון, מורה ראש השבט לשאר האינת'קים להסתער על היריב, בעוד הוא מפעיל את עוצמת ההרים. לאחר מכן נוהג ראש השבט להסתער לתוך הקרב תוך כדי השמעת זעקת קרב, ולנסות לפגוע ביריב אשר נראה כחזק ביותר פיזית. ראש השבט משתמש בהנפה הסיבובית שלו בכל הזדמנות, כאשר אינו חושש מאיגוף ואינו מהסס לפרוץ דרך יריביו בצעד ברוטאלי בכדי שיוכל לתקוף כמה שיותר מהם.

אינת'קי מג ארטילריה עלית דרג 15
דמוי-אדם טבעי גדול  2400 נק"ן
יוזמה 12+           חושים תפיסה 14+; אור מועט נק"פ 216; מדמם 108                               דרג"ש 29; קשיחות 26, רצון 30, תגובה 31        עמידות 10 קור                                        זריקות הצלה 2+                                       מהירות 7 (הליכת קרח)                               נקודת פעולה 1
 סכין קרח (רגילה; לפי-רצון) ¨ קור
הישג 2; 22+ נגד דרג"ש; 1ק4+8 נזק קור.
 חזיז קסום (רגילה; לפי-רצון) ¨ ברק או קור
טווח 20; 22+ נגד דרג"ש; 2ק4+8 נזק ברק או קור (לבחירת המג).
 הבזק מאגי (רגילה; התקלות) ¨ קורן
טווח 20; 20+ נגד תגובה; 3ק7+6 נזק והמטרה מעוורת עד סוף תורו הבא של המג.
 מפולת נאמנה (רגילה, תמיכה תנועה; יומי) ¨ אזור, יצירה
אזור פרץ 2 בטווח 20; מפולת בגודל של 5 על 5 משבצות מופיעה באזור עד סוף תורו הבא של המג. זהו תוואי שטח קשה מסוג קרח. כל יצור שמסיים את תורו במפולת סופג 15 נזק. תמיכה תנועה: המג סופג 10 נזק ופרץ המפולת גדל במצטבר ב-1 (6 על 6 משבצות בסיבוב השני, 7 על 7 בשלישי וכו').
קיר קרח (רגילה; היתקלות)  ¨ אזור, יצירה
אזור קיר 5 בטווח 10; קיר מוצק עשוי קרח מופיע במשבצות שנבחרו וחוסם מעבר, קו ראייה וקו השפעה. ניתן להרוס את הקיר: לקיר הגנות ועמידויות כשל המג ו- 50 נק"פ למשבצת.
נטייה רשע             שפות אינת'קית, מדוברת, טלפתיה 10                                          מיומנויות: סיבולת 11+, טבע 12+                     כוח 18 (11+ )      זרז 20 (12+ )     חכמ 22 (13+ ) חסן 20 (12+ )    תבנ 22 (13+)     כרז 24 (14+ )               

טקטיקה
המג פותח את הקרב בהבזק מאגי נגד יריב מאיים. בשעה שבני בריתו מסתערים, הוא חוסם אפשרות נסיגה של האויב באמצעות מפולת נאמנה ומשגר חזיז קסום אחר חזיז קסום. אם הקרב נוטה לרעתו, המג יפעיל קיר קרח בשעה שהוא ובני בריתו משנים עמדות או נסוגים.


כתבות נוספות

פיד רסס הצטרף לרשימת הדיוור הפונדק בטוויטר הפונדק בפייסבוק

כניסה לאתר

הצטרף לצוות הפונדק

יש לך תוכן מגניב של משחקי תפקידים או משחקי לוח?
שיחקת במשחק חדש ומדגדג לך לכתוב לו סקירה?
מעוניין לפתוח בלוג בפונדק?

אתה מוזמן לפרסם בפונדק - כל מה שעליך לעשות זה ליצור משתמש, ואז תוכל לפרסם את הכתבות ישירות באתר. פנה אלינו בשאלות או הצעות.