המשוכה האחרונה

המשוכה האחרונה

Information
פורסם ב08 אוגוסט 2007
נכתב על ידי האיש הזקן

הסוף כבר נראה באופק - בקרוב, יישלח הקובץ הסופי של "מתוך האפלה" לבית-הדפוס, וזמן קצר לאחר-מכן הוא יהיה אצלכם בבית... אבל בנתיים, זה מרוץ מטורף לסגור את כל הפינות.

אתמול סגרתי עוד פינה - האתר של כנס דרקוניקון, כנס המבוכים והדרקונים של הקיץ, פורסם לקהל הרחב - אז ראשית כל, בואו להיות מנחים ושחקנים בכנס!
זה רק היבט אחד של כל הדברים ה"קטנים" שצריך לעשות לפני שמוציאים ספר לאור... למעשה, כל הטקסט של הספר כבר מוכן ומזומן, והדבר היחידי שחסר זה תמונות... וגם תמונת השער עדיין לא מושלמת. אז בזמן שאני כוסס אצבעות ועמיחי משדל, מאיים, מציק לאמנים כל מה שנותר לי לעשות זה... המון -

דרקוניקון היה אמור להיות כנס ההשקה של "מתוך האפלה", אם כל התמונות היו מוכנות. עכשיו זה הפך להיות כנס הטרום-השקה של הספר, אירוע לציונו - וזה דורש הרבה עבודה. ארגנתי כנסים בעברי, אבל זו פעם ראשונה שאני מארגן כנס משחקי-תפקידים (ציינתי כבר שאנחנו מחפשים מנחים? :) ) וזה בהחלט חוויה מרעננת.

הכנס, ועוד, גורמים לי להשקיע בממוצע שעתיים ביום בלסגור קצוות של הספר - בין אם זה לדבר עם המנחים שבדקו את המפלצות בקבוצות שלהם, לשוחח עם עמיחי, ללטש קצוות אחרונים בספר, לתאם עם בית-הדפוס או לכתוב רשומות בבלוג. זה לא פשוט, וזה לא כיף, אבל אני מתנחם בעובדה שלדעתי "מתוך האפלה" הוא הספר הטוב ביותר שלי, וגם הטוב ביותר בעברית.
אז מה עוד נשאר לי לעשות עד שהספר יהיה אצלכם ביד?
* לשלב את ההערות של הפלייטסט בתוך הטקסט של הספר
* לקבל את כל התמונות מהאמנים, ולעמד אותן.
* להכין את הקובץ לדפוס.
* לשחרר דוגמיות תוכן (היי, אני בטוח שאתם מחכים לזה!)
* להכין את ההרצאה לאייקון ולדאוג לדוכן שם
* כמובן, להפוך את דרקוניקון לכנס לתפארת

ועוד כמה דברים....
אני מקווה שעוד חודש מהיום, אני שוב אהיה אדם חופשי ומאושר, ואז אני אוכל לדבר על דברים אחרים בבלוג, לא רק לתאר לכם את מר גורלי ;)

לתגובות (בפורום הפונדק)


כתבות נוספות

פיד רסס הצטרף לרשימת הדיוור הפונדק בטוויטר הפונדק בפייסבוק

כניסה לאתר

הצטרף לצוות הפונדק

יש לך תוכן מגניב של משחקי תפקידים או משחקי לוח?
שיחקת במשחק חדש ומדגדג לך לכתוב לו סקירה?
מעוניין לפתוח בלוג בפונדק?

אתה מוזמן לפרסם בפונדק - כל מה שעליך לעשות זה ליצור משתמש, ואז תוכל לפרסם את הכתבות ישירות באתר. פנה אלינו בשאלות או הצעות.