King Revange
פונדקאי ותיק
התחלנו
בהצלחה לכולם.
OUT
אלה הדמויות שלכם:
להב [מרתוס]
אייריס [אנטרקס]
ג'ס [סול]
רגדר [פנג]
משתמשים בIN וגם בOUT. לגלגולי התקפה ושאר מכניאקות משתמשים בMETA בלבד! בנוסף, אסור לנבל את הפה, ואני מצפה למשחק שיהיה יחסית מהיר ויבוא לידי ביטוי בתגובות שלכם [אני אשתדל לא לבלבל ואתם תשתדלו לא להתבלבל, אני מניח]. התחלנו.
IN
הערפל של הבוקר עדיין לא התפוגג, והשער היוצא צפונה פתוח. מאחוריכם נפרדות בדמעות האימהות, האבות עומדים חמורי סבר ואנשי המשמר מנופפים לכם לשלום. היתומים והבודדים מביניכם צועדים לבד, יחד עם הפרח הלבן המסורתי שיהווה עבורכם תחליף לאמא, לאבא ולאחים. מולכם, במרחק של עשרים קילומטרים, ניצבת הגבעה שאליה אתם אמורים להגיע. אתם מוכנים להישבע שמשהו בתמונה הזאת לא בסדר, אבל אתם שותקים.
אתם מתחילים בצעדה למטה, בין העצים. ככל שאתם מתקדמים יותר, כך היער הופך להיות סבוך. עד מהרה אתם שולפים את המצ'טות שלכם [META: חרבות קצרות], וחותכים מכל הבא ליד. להב, הסייר האנושי, פשוט אוחז בידיו בגפנים ובמטפסים וקורע אותם ממקומם, על גבו החרב העצומה שלו, שנראית כאילו צריך שלושה אנשים כדי להרים אותה בכלל. הוא בחור מסורתי ואדוק. מאחוריו הכוהנת בת המחצית הקטנטנה אייריס, צועדת ומטפסת במאמץ רב יותר מעל לעצים, נעזרת בכוחו של הגשש ומתפללת בשקט ליונדאלה. היא בשלנית מצוינת. במאסף צועד הנוכל ג'ס, גם הוא בן מחצית קטנטן, ועל גבו רובה קשת בגודל מדהים. הוא צלף מיומן ויכול לעזור לאחרים. בסוף, צועד באיטיות ועוזר ככל יכולתו לאחרים, פוסע בעצבנות-מה אלף משוריין לחלוטין בשם רגדר. אתם זוכרים אותו בעיקר כבחור הדקיק והחזק שאף אחד לא התעסק איתו. הוא יהיה יום אחד מפקד המשמר.
לאחר שעתיים-שלוש של הליכה מהירה ומאומצת, אתם עוצרים לנוח ולחדש כוחות תחת השמש, בתוך קרחת יער קטנה. אתם אוכלים מהמנות שלכם, משחיזים את כלי הנשק ומנסים להבין מה הכיוון אליו אתם אמורים להתקדם. לאחר שיחה קצרה אתם מבינים שסטיתם מעט ואתם צריכים ליישר מסלול. אתם מתארגנים, קמים, מעיפים את החרקים שהתנחלו לכם על השריונות, וממשיכים לצעוד... לא...
מתוך העצים יוצא בבת אחת משהו ענקי ומכוער. אתם בחיים לא ראיתם כזה, אבל הוא נראה בערך ככה:
היצור הכעור הזה מחזיק אלה, מדמם קצת מהפה כאילו מישהו הכניס לו אגרוף או שהוא נתקע בעץ בכל הכוח, ומביט בכם מבולבל.
"לא נור נור ואלאנדר נור נור! תאפעפה סאאאאאאא!!!"
ובלי לחשוב יותר מדי, הוא מניף את האלה שלו ומסתער לכיוונכם. אתם דרוכים ומוכנים להרוג אותו - מה שזה לא יהיה, זה הסיור הראשון שלכם והדבר הזה לא ייתן לו להתקלקל!
OUT
יוזמה. מי שיכול להבין ענקית, שיספר לי. מי שרוצה להטיל בדיקת מיומנות ידע [מפלצות] או זיהוי, שיספר לי. בדיקת הזיהוי היא על חשבון פעולת תנועה, בדיקת הידע חופשית למי שיש אותה ברשימה שלו. למטרות חישוב מרחקים, אתם נמצאים מולו בשורה עקומה, כך שלהב נמצא 9 מ' ממנו, אייריס וג'ס 12 מ', ורגדר 6 מ'.
בהצלחה לכולנו, ושוב, אני אגיב כנראה מחר ובמוצאי שבת.
בהצלחה לכולם.
OUT
אלה הדמויות שלכם:
להב [מרתוס]
רקע: להב נולד לאחת ממשפחות המתיישבים, הוא הבן הבכור(יש שני ילדים תחתיו, זאב (12, בן) ו-וורד(14,בת)) כך שכבר מגיל צעיר הוא ידע שהחרב הענקית שעוברת בירושה תעבור אליו. זוהי מסורת בקרב משפחתו שהחרב נמסרת אל הבן הבכור כאשר הוא יוצר לסיור הראשון שלו.
את מרבית ילדותו הוא בילה באימון לחימה בחרב הגדולה ובלימודי הישרדות אשר אותם למד מהמשמר, כבר מזמן הוא גילה בתוכו את הרצון לצאת מהמבצר, הוא מחכה בקוצר רוח לסיור.
בני משפחה/חברים:
משפחה:
להב-האבא, השם הזה עובר יחד עם החרב.
זאב-אח, בן 12.
וורד- אחות, בת 14.
חברים:
אראמיל, אלף בן 50, אחד מאלה שיצאו לסיור הראשון שלהם, הוא יוצא במשלחת השנייה.
ברוטור, גמד בן 130, המורה להישרדות של להב.
אש, בן אנוש בן 26, חבר האימונים של להב.
אופי:להב הוא בחור די שקט, אפשר לומר שהוא אפילו ביישן מעט, הוא רכש חברים מועטים, אך אלו שהתחברו אליו גילו שהוא חבר מסור ונאמן.
הבישנות של להב ניכרת בעיקר כאשר הוא פוגש אנשים חדשים, למרות שלרוב הוא פשוט מעמיד פנים שהוא אדיש לחלוטין. הוא יותר פתוח ומשוחרר כאשר הוא בחברת אנשים מעטים או כאשר הוא בחברת אחד מחבריו.
מראה: להב הוא טיפוס גבוהה ושרירי. הוא מתנשא לגובה 1.90 ושריריו נראים מבעד לפיסות שריון העור שהוא עוטה. יש לו שיער שחור ועיניים ירוקות. המאפיין הבולט ביותר בלהב הוא לא בגופו אלא בחרב הענקית שקשורה לגבו, החרב כמעט ארוכה יותר ממנו ונראה שהיא מיועדת ליצור גדול בהרבה.
שם:להב
גזע, מקצוע ודרגה:בן אנוש, נווד דרגה 2.
ק"פ:10
נק"פ:24
יוזמה:+5
מהירות:6 מטר
דרג"ש:18
תה"ב/אב"ק:+7/+6
התקפה:+7(3ק4+6) או טווח רחוק +6(1ק10)
התקפה מלאה:+7(3ק4+6) או טווח רחוק +5(1ק10)
התקפות מיוחדות:אין
תכונות מיוחדות:
תוסף+2 לכל בדיקות הכוח.
בית קברות מהלך:יכולת להשתמש בנשק בסיווג אחד מעל גדול הדמות.
המשוטט בדרכים.
שינוי(משני)
צעד חופשי I
הצלות:
הצלת תגובה:+6
הצלת קשיחות:+5
הצלת רצון:+3
תכונות:
כוח-18(+4)
חוסן-16(+3)
זריזות-18(+4)
חוכמה-10(+0)
תבונה-10(+0)
כריזמה-8(-1)
מיומנויות:
מרפא:+6
חיפוש:+5
הישרדות:+5
שחייה:+7
דיבור שפה:2(גמדית, אלפית)
איזון:+8
טיפוס:+8
קפיצה:+7
כישרונות:
מעקב, מיקוד בנשק(חרב אדירה),יוזמה משופרת.
נטייה:
ניטרלי תוהו.
חפצים:שריון עור מחוזק(25), חרב אדירה(50),רובה קשת כבד(50),חצים*2(2),מזון למסע*5(2.5),אוהל(10)תרמיל גב(2),ערכת מרפא(50) נשאר 2.5 מ"ז.
את מרבית ילדותו הוא בילה באימון לחימה בחרב הגדולה ובלימודי הישרדות אשר אותם למד מהמשמר, כבר מזמן הוא גילה בתוכו את הרצון לצאת מהמבצר, הוא מחכה בקוצר רוח לסיור.
בני משפחה/חברים:
משפחה:
להב-האבא, השם הזה עובר יחד עם החרב.
זאב-אח, בן 12.
וורד- אחות, בת 14.
חברים:
אראמיל, אלף בן 50, אחד מאלה שיצאו לסיור הראשון שלהם, הוא יוצא במשלחת השנייה.
ברוטור, גמד בן 130, המורה להישרדות של להב.
אש, בן אנוש בן 26, חבר האימונים של להב.
אופי:להב הוא בחור די שקט, אפשר לומר שהוא אפילו ביישן מעט, הוא רכש חברים מועטים, אך אלו שהתחברו אליו גילו שהוא חבר מסור ונאמן.
הבישנות של להב ניכרת בעיקר כאשר הוא פוגש אנשים חדשים, למרות שלרוב הוא פשוט מעמיד פנים שהוא אדיש לחלוטין. הוא יותר פתוח ומשוחרר כאשר הוא בחברת אנשים מעטים או כאשר הוא בחברת אחד מחבריו.
מראה: להב הוא טיפוס גבוהה ושרירי. הוא מתנשא לגובה 1.90 ושריריו נראים מבעד לפיסות שריון העור שהוא עוטה. יש לו שיער שחור ועיניים ירוקות. המאפיין הבולט ביותר בלהב הוא לא בגופו אלא בחרב הענקית שקשורה לגבו, החרב כמעט ארוכה יותר ממנו ונראה שהיא מיועדת ליצור גדול בהרבה.
שם:להב
גזע, מקצוע ודרגה:בן אנוש, נווד דרגה 2.
ק"פ:10
נק"פ:24
יוזמה:+5
מהירות:6 מטר
דרג"ש:18
תה"ב/אב"ק:+7/+6
התקפה:+7(3ק4+6) או טווח רחוק +6(1ק10)
התקפה מלאה:+7(3ק4+6) או טווח רחוק +5(1ק10)
התקפות מיוחדות:אין
תכונות מיוחדות:
תוסף+2 לכל בדיקות הכוח.
בית קברות מהלך:יכולת להשתמש בנשק בסיווג אחד מעל גדול הדמות.
המשוטט בדרכים.
שינוי(משני)
צעד חופשי I
הצלות:
הצלת תגובה:+6
הצלת קשיחות:+5
הצלת רצון:+3
תכונות:
כוח-18(+4)
חוסן-16(+3)
זריזות-18(+4)
חוכמה-10(+0)
תבונה-10(+0)
כריזמה-8(-1)
מיומנויות:
מרפא:+6
חיפוש:+5
הישרדות:+5
שחייה:+7
דיבור שפה:2(גמדית, אלפית)
איזון:+8
טיפוס:+8
קפיצה:+7
כישרונות:
מעקב, מיקוד בנשק(חרב אדירה),יוזמה משופרת.
נטייה:
ניטרלי תוהו.
חפצים:שריון עור מחוזק(25), חרב אדירה(50),רובה קשת כבד(50),חצים*2(2),מזון למסע*5(2.5),אוהל(10)תרמיל גב(2),ערכת מרפא(50) נשאר 2.5 מ"ז.
אייריס [אנטרקס]
איריס (AIRIS) נזיד-טוב
בת מחצית כהנת 2 של יודנאלה.
נק"פ 16
יוזמה 2
קשיחות 4+ תגובה 3+ רצון 8+
מיומנויות (כולל תוסף תכונה ותוסף גזע): דיפלומטיה 5, האזנה 6, הסתתרות 6, ריכוז 4, רכיבה 3, תנועה שקטה 4, ידע דת 6, משלח יד (בישול) 5, תורת הלחשים 6,השרדות 4
כשרונות: חמיקה
דרג"ש: 17 (מגע 13, נטוע 14)
קפא"פ: פגיון 0+ (1ק2-4 /19-20)
טווח: חנית מחצית 5+ (1ק6 /3*)
ציוד: שריון עור מחוזק, מגן יד, 3 חנית מחצית, פגיון, סוסון, ערכת מרפא, חבל פשתן, אוכל ל-3 ימים, אוכל לסוס ל-3 ימים, סמל קודש עץ, שקיק חומרי לחש, שק שינה, 3 נרות, סיר.
לחשים דרג 0: אור, יצירת מים, גילוי קסם, הנחיה.
לחשים דרג 1: פקודה, 2 גרימת פצעים קלים, מגן האמונה. לחש תחום השפעה: מבטחים.
תכונות:
ערך מתאם
כח 6 -2
זריזות 14 2
חוסן 10 0
חוכמה 18 4
תבונה 14 2
כריזמה 16 3
מראה: איריס היא בת מחצית רזה ודקיקה. תוי פניה חדים ויפים. עינייה בצבע צהוב-חום, עורה חום אדמדם ושערה השחור והחלק ומגיע לה עד למאחורי הבירכיים. על אוזנה הימנית והמחודדות ישנם שבעה עגילי חישוק קטנים בצבע כסף. היא לובשת בגדים מינימלים וחשופים בצבעי ירוק חום ועונדת תיליון קטן בצורת טיפה.
מהמראה שלה אפשר ללמוד עליה לא מעט. איריס מאוד בטוחה בעצמה, היא שובבה מאוד ונוטה לסרקסטיות, אבל רגישה מספיק כדי לדעת מתי זה לא מתאים. איריס מאוד חברותית, מבחינתה היא צריכה לפצות על כך שהמשפחה שלה נוטה לא ליצור הרבה קשר עם אנשים אחרים בכפר. היא ידועה בכפר בתור פלרטטנית שיודעת להנות מהחיים הטובים ותמיד תוכל לשכנע אותה לשבת עם מקטרת על כוס של בירה. כשרון הבישול של איריס ידוע גם הוא בכפר - היא תמיד נוהגת להגיע לאירועים עם משהו שהיא הכינה.
אין לי הרבה מה לכתוב ברקע כי אחרי הכל היא בדרגה 1. היא נולדה בכפר ולמדה כהונה בבית כפי שנהוג במשפחה שלה במשך כמה דורות. אבות המשפחה הגיעו מכפר בני-מחצית שנמצא צפונית לכפר.
יודעת שפת בני המחצית, אלפית, וננסית. 18 מ"ז ו8 מ"כ
בת מחצית כהנת 2 של יודנאלה.
נק"פ 16
יוזמה 2
קשיחות 4+ תגובה 3+ רצון 8+
מיומנויות (כולל תוסף תכונה ותוסף גזע): דיפלומטיה 5, האזנה 6, הסתתרות 6, ריכוז 4, רכיבה 3, תנועה שקטה 4, ידע דת 6, משלח יד (בישול) 5, תורת הלחשים 6,השרדות 4
כשרונות: חמיקה
דרג"ש: 17 (מגע 13, נטוע 14)
קפא"פ: פגיון 0+ (1ק2-4 /19-20)
טווח: חנית מחצית 5+ (1ק6 /3*)
ציוד: שריון עור מחוזק, מגן יד, 3 חנית מחצית, פגיון, סוסון, ערכת מרפא, חבל פשתן, אוכל ל-3 ימים, אוכל לסוס ל-3 ימים, סמל קודש עץ, שקיק חומרי לחש, שק שינה, 3 נרות, סיר.
לחשים דרג 0: אור, יצירת מים, גילוי קסם, הנחיה.
לחשים דרג 1: פקודה, 2 גרימת פצעים קלים, מגן האמונה. לחש תחום השפעה: מבטחים.
תכונות:
ערך מתאם
כח 6 -2
זריזות 14 2
חוסן 10 0
חוכמה 18 4
תבונה 14 2
כריזמה 16 3
מראה: איריס היא בת מחצית רזה ודקיקה. תוי פניה חדים ויפים. עינייה בצבע צהוב-חום, עורה חום אדמדם ושערה השחור והחלק ומגיע לה עד למאחורי הבירכיים. על אוזנה הימנית והמחודדות ישנם שבעה עגילי חישוק קטנים בצבע כסף. היא לובשת בגדים מינימלים וחשופים בצבעי ירוק חום ועונדת תיליון קטן בצורת טיפה.
מהמראה שלה אפשר ללמוד עליה לא מעט. איריס מאוד בטוחה בעצמה, היא שובבה מאוד ונוטה לסרקסטיות, אבל רגישה מספיק כדי לדעת מתי זה לא מתאים. איריס מאוד חברותית, מבחינתה היא צריכה לפצות על כך שהמשפחה שלה נוטה לא ליצור הרבה קשר עם אנשים אחרים בכפר. היא ידועה בכפר בתור פלרטטנית שיודעת להנות מהחיים הטובים ותמיד תוכל לשכנע אותה לשבת עם מקטרת על כוס של בירה. כשרון הבישול של איריס ידוע גם הוא בכפר - היא תמיד נוהגת להגיע לאירועים עם משהו שהיא הכינה.
אין לי הרבה מה לכתוב ברקע כי אחרי הכל היא בדרגה 1. היא נולדה בכפר ולמדה כהונה בבית כפי שנהוג במשפחה שלה במשך כמה דורות. אבות המשפחה הגיעו מכפר בני-מחצית שנמצא צפונית לכפר.
יודעת שפת בני המחצית, אלפית, וננסית. 18 מ"ז ו8 מ"כ
ג'ס [סול]
קראנץ'
ג'ס ראל 'השקט'
גזע: בן מחצית.
מקצוע: נוכל.
נק"פ: 14
תכונות: כוח 12 (1+), זרז 20 (+5), חסן 12 (+1), חכמ 11 , תבנ 16(+3), כרז 8.
הצלות: קשיחות 2+, תגובה 7+, רצון -1
דרג"ש: 19 (5+ זריזות, +1 תוסף גודל ,3 + שריון).
כישרונות:
הסחה משופרת: (ציטוט מהמדריך השלם להרפתקן) הדמות יכולה להשתמש בתרמית על מנת ליצור הסחה כדי להסתתר כפעולת תנועה. היא זוכה בתוסף +4 לבדיקות תרמית עבור מטרה זאת. רגיל: ללא כישרון זה יצירת הסחה להסתתרות על ידי שימוש במיומנות התרמית דורשת פעולה רגילה.
מיומנויות: תרמית 7+ , תנועה שקטה 11+, איזון 5+, זיהוי מניע 5 , זיהוי 5, הסתתרות 13+, פירוק מתקנים 7+, אומנות הבריחה 9+, האזנה 6+ , פריצת מנעולים 9+, כיוס 9+, שימוש בחבל 5+ , חיפוש 6+, טיפוס +5 , קפיצה +5. לגבי האחרות אני אכתוב בהודעה אם אני אצטרך. 44 נקודות לחלוקה, לאיזון,טיפוס, קפיצה ולשימוש בחבל אין נקודות מושקעות. 4 נקודות בכל אחת.
יוזמה: 5+
מהירות: 6 מ'.
יכולות גזע:
גודל קטן. +1 לדרג''ש,תוסף גודל +1 לגלגולי התקפה ותוסף גודל +4 לגלגולי הסתתרות.
תוסף גזע +1 לכל זריקות ההצלה.
תוסף גזע +2 לכל זריקות ההצלה נגד פחד.
תוסף גזע +2 לבדיקות טיפוס, קפיצה ותנועה שקטה.
תוסף גזע +1 לגלגולי התקפה עם נשקי הטלה.
תוסף גזע +2 לבדיקות האזנה.
ציוד:
תרמיל ובו נאד מים, מנות מזון ליום אחד, שמיכות, שק, אבן צור ופלדה, כלי גנב, מנורה מחופה ושלושת נאדות שמן.
שריון עור, מגן אמה, פגיון, חרב קצרה, רובה קשת קל ,אשפה ובה 20 קליעים. כלי גנב.
יכולות מיוחדות:
התקפת פתע +1ק6.
רתיעה.
מציאת מלכודות.
ג'ס ראל 'השקט'
גזע: בן מחצית.
מקצוע: נוכל.
נק"פ: 14
תכונות: כוח 12 (1+), זרז 20 (+5), חסן 12 (+1), חכמ 11 , תבנ 16(+3), כרז 8.
הצלות: קשיחות 2+, תגובה 7+, רצון -1
דרג"ש: 19 (5+ זריזות, +1 תוסף גודל ,3 + שריון).
כישרונות:
הסחה משופרת: (ציטוט מהמדריך השלם להרפתקן) הדמות יכולה להשתמש בתרמית על מנת ליצור הסחה כדי להסתתר כפעולת תנועה. היא זוכה בתוסף +4 לבדיקות תרמית עבור מטרה זאת. רגיל: ללא כישרון זה יצירת הסחה להסתתרות על ידי שימוש במיומנות התרמית דורשת פעולה רגילה.
מיומנויות: תרמית 7+ , תנועה שקטה 11+, איזון 5+, זיהוי מניע 5 , זיהוי 5, הסתתרות 13+, פירוק מתקנים 7+, אומנות הבריחה 9+, האזנה 6+ , פריצת מנעולים 9+, כיוס 9+, שימוש בחבל 5+ , חיפוש 6+, טיפוס +5 , קפיצה +5. לגבי האחרות אני אכתוב בהודעה אם אני אצטרך. 44 נקודות לחלוקה, לאיזון,טיפוס, קפיצה ולשימוש בחבל אין נקודות מושקעות. 4 נקודות בכל אחת.
יוזמה: 5+
מהירות: 6 מ'.
יכולות גזע:
גודל קטן. +1 לדרג''ש,תוסף גודל +1 לגלגולי התקפה ותוסף גודל +4 לגלגולי הסתתרות.
תוסף גזע +1 לכל זריקות ההצלה.
תוסף גזע +2 לכל זריקות ההצלה נגד פחד.
תוסף גזע +2 לבדיקות טיפוס, קפיצה ותנועה שקטה.
תוסף גזע +1 לגלגולי התקפה עם נשקי הטלה.
תוסף גזע +2 לבדיקות האזנה.
ציוד:
תרמיל ובו נאד מים, מנות מזון ליום אחד, שמיכות, שק, אבן צור ופלדה, כלי גנב, מנורה מחופה ושלושת נאדות שמן.
שריון עור, מגן אמה, פגיון, חרב קצרה, רובה קשת קל ,אשפה ובה 20 קליעים. כלי גנב.
יכולות מיוחדות:
התקפת פתע +1ק6.
רתיעה.
מציאת מלכודות.
רגדר [פנג]
רגדר סימזל, אלף להב-מלחמה 2
דמוי אדם בינוני(אלף)
ק"פ: 2ק12 +2 (26 נק"פ, כרגע 21).
יוזמה: +4
מהירות: 6 מ' (4 משבצות).
דרג"ש: 21 (+4 שריון קשקשים, +4 זריזות, +3 מגן עץ כבד).
תה"ב/אב"ק:+2/+6.
התקפה: חרב ארוכה +6 קפא"פ(1ק4+8/ 19-20) או קשת קצרה +6 טווח רחוק(1ק6/*3) או פגיון +6 קפא"פ או טווח רחוק(1ק4+4/ 19-20).
התקפות מיוחדות: תרגילי קרב, לוחם דגול, עמדות.
תכונות מיוחדות: תכונות אלף, חסינות לשינה, חמיקה מופלאה.
הצלות: קשיחות +4, תגובה +7, רצון +0.
תכונות: כוח 18, זריזות 18, חוסן 12, תבונה 12, חוכמה 10, כריזמה 8.
מיומנויות: ריכוז +6, איזון +5, איום +4, דיפלומטיה +4, ידע(מקומי) +4.
כישרונות: מיקוד מגן(כבד).
נטייה: תוהו טוב.
רקע: מבחינת הרקע הוא זהה לרקע של ג'ון האנק: בחור חזק ואינטיליגנטי שזיהו את הפוטנציאל שלו והוא התחיל להתאמן. הוא מצידו מתייחס ללחימה כאל אומנות נעלה.
אופי: יהיר למדי, מאמין בתורת החרב, אך עם זאת רגוע ושלו. הוא אוהב אומנויות וסגנון, יין טוב, אוכל איכותי וכמובן- להפגין את כישוריו בחרב.
מראה: אלף נאה, בהיר שיער, שזוף ושרירי אם כי לא מדי. עיניו ירוקות כמו עלים ומבטן חודר. ראשו נמצא מאחורי קסדה וחזהו, זרועותיו, גבו וירכיו מוגנים בשריון קשקשים.
תרגילי קרב(י"ד): רגדר מכיר את תרגילי הקרב רגע של מחשבה מושלמת, הסתערות מינוטאור, סיוט להב ספיר ורוח פלדה. הוא לרוב מכין את הסתערות מינוטאור, רוח פלדה ורגע של מחשבה מושלמת לכל היתקלות, אבל אם הוא יודע מול מה יתמודד הוא עשוי לשנותם.
עמדות(י"ד): רגדר מכיר את עמדת בהירות (+2 לדרג"ש כנגד אויב אחד, -2 כנגד כל האחרים).
ציוד: שריון קשקשים, מגן עץ כבד, חרב ארוכה, קשת קצרה עם 20 חיצים, פגיון, ציוד הרפתקנות בסיסי, 20 מ"ז, 30 מ"כ.
דמוי אדם בינוני(אלף)
ק"פ: 2ק12 +2 (26 נק"פ, כרגע 21).
יוזמה: +4
מהירות: 6 מ' (4 משבצות).
דרג"ש: 21 (+4 שריון קשקשים, +4 זריזות, +3 מגן עץ כבד).
תה"ב/אב"ק:+2/+6.
התקפה: חרב ארוכה +6 קפא"פ(1ק4+8/ 19-20) או קשת קצרה +6 טווח רחוק(1ק6/*3) או פגיון +6 קפא"פ או טווח רחוק(1ק4+4/ 19-20).
התקפות מיוחדות: תרגילי קרב, לוחם דגול, עמדות.
תכונות מיוחדות: תכונות אלף, חסינות לשינה, חמיקה מופלאה.
הצלות: קשיחות +4, תגובה +7, רצון +0.
תכונות: כוח 18, זריזות 18, חוסן 12, תבונה 12, חוכמה 10, כריזמה 8.
מיומנויות: ריכוז +6, איזון +5, איום +4, דיפלומטיה +4, ידע(מקומי) +4.
כישרונות: מיקוד מגן(כבד).
נטייה: תוהו טוב.
רקע: מבחינת הרקע הוא זהה לרקע של ג'ון האנק: בחור חזק ואינטיליגנטי שזיהו את הפוטנציאל שלו והוא התחיל להתאמן. הוא מצידו מתייחס ללחימה כאל אומנות נעלה.
אופי: יהיר למדי, מאמין בתורת החרב, אך עם זאת רגוע ושלו. הוא אוהב אומנויות וסגנון, יין טוב, אוכל איכותי וכמובן- להפגין את כישוריו בחרב.
מראה: אלף נאה, בהיר שיער, שזוף ושרירי אם כי לא מדי. עיניו ירוקות כמו עלים ומבטן חודר. ראשו נמצא מאחורי קסדה וחזהו, זרועותיו, גבו וירכיו מוגנים בשריון קשקשים.
תרגילי קרב(י"ד): רגדר מכיר את תרגילי הקרב רגע של מחשבה מושלמת, הסתערות מינוטאור, סיוט להב ספיר ורוח פלדה. הוא לרוב מכין את הסתערות מינוטאור, רוח פלדה ורגע של מחשבה מושלמת לכל היתקלות, אבל אם הוא יודע מול מה יתמודד הוא עשוי לשנותם.
עמדות(י"ד): רגדר מכיר את עמדת בהירות (+2 לדרג"ש כנגד אויב אחד, -2 כנגד כל האחרים).
ציוד: שריון קשקשים, מגן עץ כבד, חרב ארוכה, קשת קצרה עם 20 חיצים, פגיון, ציוד הרפתקנות בסיסי, 20 מ"ז, 30 מ"כ.
משתמשים בIN וגם בOUT. לגלגולי התקפה ושאר מכניאקות משתמשים בMETA בלבד! בנוסף, אסור לנבל את הפה, ואני מצפה למשחק שיהיה יחסית מהיר ויבוא לידי ביטוי בתגובות שלכם [אני אשתדל לא לבלבל ואתם תשתדלו לא להתבלבל, אני מניח]. התחלנו.
IN
הערפל של הבוקר עדיין לא התפוגג, והשער היוצא צפונה פתוח. מאחוריכם נפרדות בדמעות האימהות, האבות עומדים חמורי סבר ואנשי המשמר מנופפים לכם לשלום. היתומים והבודדים מביניכם צועדים לבד, יחד עם הפרח הלבן המסורתי שיהווה עבורכם תחליף לאמא, לאבא ולאחים. מולכם, במרחק של עשרים קילומטרים, ניצבת הגבעה שאליה אתם אמורים להגיע. אתם מוכנים להישבע שמשהו בתמונה הזאת לא בסדר, אבל אתם שותקים.
אתם מתחילים בצעדה למטה, בין העצים. ככל שאתם מתקדמים יותר, כך היער הופך להיות סבוך. עד מהרה אתם שולפים את המצ'טות שלכם [META: חרבות קצרות], וחותכים מכל הבא ליד. להב, הסייר האנושי, פשוט אוחז בידיו בגפנים ובמטפסים וקורע אותם ממקומם, על גבו החרב העצומה שלו, שנראית כאילו צריך שלושה אנשים כדי להרים אותה בכלל. הוא בחור מסורתי ואדוק. מאחוריו הכוהנת בת המחצית הקטנטנה אייריס, צועדת ומטפסת במאמץ רב יותר מעל לעצים, נעזרת בכוחו של הגשש ומתפללת בשקט ליונדאלה. היא בשלנית מצוינת. במאסף צועד הנוכל ג'ס, גם הוא בן מחצית קטנטן, ועל גבו רובה קשת בגודל מדהים. הוא צלף מיומן ויכול לעזור לאחרים. בסוף, צועד באיטיות ועוזר ככל יכולתו לאחרים, פוסע בעצבנות-מה אלף משוריין לחלוטין בשם רגדר. אתם זוכרים אותו בעיקר כבחור הדקיק והחזק שאף אחד לא התעסק איתו. הוא יהיה יום אחד מפקד המשמר.
לאחר שעתיים-שלוש של הליכה מהירה ומאומצת, אתם עוצרים לנוח ולחדש כוחות תחת השמש, בתוך קרחת יער קטנה. אתם אוכלים מהמנות שלכם, משחיזים את כלי הנשק ומנסים להבין מה הכיוון אליו אתם אמורים להתקדם. לאחר שיחה קצרה אתם מבינים שסטיתם מעט ואתם צריכים ליישר מסלול. אתם מתארגנים, קמים, מעיפים את החרקים שהתנחלו לכם על השריונות, וממשיכים לצעוד... לא...
מתוך העצים יוצא בבת אחת משהו ענקי ומכוער. אתם בחיים לא ראיתם כזה, אבל הוא נראה בערך ככה:
היצור הכעור הזה מחזיק אלה, מדמם קצת מהפה כאילו מישהו הכניס לו אגרוף או שהוא נתקע בעץ בכל הכוח, ומביט בכם מבולבל.
"לא נור נור ואלאנדר נור נור! תאפעפה סאאאאאאא!!!"
ובלי לחשוב יותר מדי, הוא מניף את האלה שלו ומסתער לכיוונכם. אתם דרוכים ומוכנים להרוג אותו - מה שזה לא יהיה, זה הסיור הראשון שלכם והדבר הזה לא ייתן לו להתקלקל!
OUT
יוזמה. מי שיכול להבין ענקית, שיספר לי. מי שרוצה להטיל בדיקת מיומנות ידע [מפלצות] או זיהוי, שיספר לי. בדיקת הזיהוי היא על חשבון פעולת תנועה, בדיקת הידע חופשית למי שיש אותה ברשימה שלו. למטרות חישוב מרחקים, אתם נמצאים מולו בשורה עקומה, כך שלהב נמצא 9 מ' ממנו, אייריס וג'ס 12 מ', ורגדר 6 מ'.
בהצלחה לכולנו, ושוב, אני אגיב כנראה מחר ובמוצאי שבת.