• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

תקציר הרפתקה חדשה בקמפיין 'אחרי עלותם לגרדום' עלה לרשת

כלא מצחין, גוש חום עם הרבה מאד שיניים (וגם תאבון), עסקה עם חתול, והרבה בריונים 'עם מוח בדרגת טריות שניה'.

החבורה התפצלה.

קל'ריס מבינה באיחור שרנ'סיל נתפסה בגנזך ונפלה בשבי של מי שנראית כמו כוהנת אפורה כבויה שעברה לעסוק בענייניים 'ארציים' יותר – וקל'ריס צריכה בעצמה 'להעלם מהשטח' בלא לסיים באותה דרך או גרוע יותר.
זמן-מה מאוחר יותר, גנבת חסרת מזל מתעוררת במערת כלא מטונפת. צרחות מהדהדות באפלה שמעבר לדלת התא; חותכי גרונות ודברים גרועים יותר מפטרלים במסדרונות.

וכל זה לפני שהעיניים מתחילות להופיע.

העדכון החדש באתר של מלסטרה מכיל את רשומות ההרפתקה האחרונה של הקמפיין 'אחרי עלותם לגרדום', שבמידה רבה 'שינה כיוון' מאז הפיצול של החבורה והנפילה של רנ'סיל בשבי.

ההרפתקה הנוכחית (וגם זו שאחריה) הורצה על-ידי בנפרד לכל אחד מהשחקנים, כי הדמויות שלהם לא ביחד, ואפילו לא יודעות היכן החלק השני של החבורה נמצא.


* * *

לינק לתקציר ההרפתקה החדשה

לינק לאינדקס של הקמפיין

עולם המערכה מלסטרה
 
פרק מעניין. אהבתי במיוחד את הקטע עם החתול... אני תוהה מה המשמעות של זה מהבחינה הקוסמית במלסטרה. לזכרוני, אין שום אל שיש לו משרתים בצורת חתולים במלסטרה, כך שהמסקנה המתבקשת היא שמדובר באיזשהו יצור מדרג הביניים, לא בן-תמותה רגיל כמובן אבל גם לא אל או יצור בעוצמתה של נאאמוש לדוגמה. אני תוהה האם נפגוש אותו בעתיד.
 
עם כל הכבוד לראנסיל, על הטרק-רקורד של גניבת כרובים והכנסת האדון של תל-זאגליל להתקף זעם, אני בספק אם אל אמיתי או אפילו קרוב לזה היה מתעניין בה, או צריך דווקא אותה כדי לשים יד על הציוד של כוהנת אפורה לשעבר שיצאה לתרבות רעה.
 
עם כל הכבוד לראנסיל, על הטרק-רקורד של גניבת כרובים והכנסת האדון של תל-זאגליל להתקף זעם, אני בספק אם אל אמיתי או אפילו קרוב לזה היה מתעניין בה, או צריך דווקא אותה כדי לשים יד על הציוד של כוהנת אפורה לשעבר שיצאה לתרבות רעה.
איך שאני תופס את זה, לכל אל יש משרתים (הרבה-הרבה משרתים, לרוב) שכל אחד מהם הוא בעל כוח מוגבל ומנסה לקדם את מטרות האל שלו כפי ראות עיניו עם המשאבים שלו, כך שבהחלט יתכן שמשרת של אל כלשהו מתעניין בראנ'סיל... (לדוגמה - ל'יריס היא בהחלט משרתת של טיל'ארניס, אבל זה לא בהכרח אומר שבכל מה של'יריס מתעניינת גם טיל'ארניס מתעניינת. רוב הסיכויים שלטיל'ארניס לא אכפת מרוב הדברים של'יריס עוסקת בהם).
 
נהניתי משתי ההרפתקאות אף על פי שנראה לי שההרפתקה של רנסיל הייתה הארוכה מבין השתיים.

אני חשבתי שהחתול הוא 'מלך החתולים' או יצור מוזר אחר. בכל מקרה, אולי כשגדעון יעלה את העוצמה הרביעית של לחשי הזימון, יובהר מה טיבו של החתול הזה היות והוא מזכיר שיש לו עניינים גם בממדים אחרים. אפשרות אחרת שחשבתי שמדובר ב-'אווטר' של קוסם רב עוצמה שמתקשר עם רנסיל בצורה זו - ומעוניין לשמור על זהותו מפניה.

אני מניח שמה שר'נסיל נקלעה אליו הוא בית סוהר פרטי שלא נמצא בגבולות בקעת קיירן.

השיחה בין אור'מי לבין לאנת'וריון הבן היה בהחלט מבדרת. אני מניח שלאור תוצאת ההרפתקאה, למחרת קל'ריס נעצרה על פריצה לגנזך או עשתה עסקה עם אור'מי שמוכנה לסלוח לה על פשעה בתמורה שתעשה עבורה טובה קטנה שאולי תעלה ואולי לא תעלה לה בחייה.
 
תודה על התגובה

מטעמים ברורים, אני לא אשיב לגבי זהות החתול או מיקום מנהרות הכלא שראנ'סיל נמצאת בהן.

לגבי אורך ההרפתקאות - הפעם של קל'ריס היתה קצרה ושל ראנ'סיל ארוכה יחסית. בפרק זה יהיה הפוך.
(ואז תוכלו לראות האם קל'ריס נעצרה או לא, ואולי גם מה קורה באבאריל בין לבין)
 
חזרה
Top