• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עלו יכולות ולחשים של מקצוע אביר הכפור בדרגה 12+ - ועוד חלק מכתיבת השיטה הסתיים בהצלחה.

מקצוע אביר הכפור (קאראנסיר) מקבל היום לא פחות מ-34 יכולות חדשות לדרגות 12+: מהתקפות קטלניות של להב כפור, ועד שכלול של מלכודת המעגל הרוני הקפוא, גרסאות חזקות יותר של עורב החורף הלבן, ועוד.

בכך למעשה, תמה כתיבת כל הלחשים והיכולות הרגילות של המקצועות השונים בכל הדרגות, ועוד פרק גדול בספר השיטה של מלסטרה הגיע לסיום 😊

נשאר עדיין לכתוב יכולות מיוחדות שנובעות מכשרונות אגדיים ואסכולות מיוחדות, כמו אסכולת הזימון של קוסם שעוד מחכה לזימונים של דרגות 12-20; וכמובן עיבוי של כשרונות היצירה לדרגות גבוהות מאד, ועוד.

התמונה יוצרה על-ידי באמצעות תוכנת מידג'רני.

לינק לכוחות של אביר כפור בדרגה 12+

עולם המערכה מלסטרה
 

קבצים מצורפים

  • karansir highl level.jpg
    karansir highl level.jpg
    134.6 KB · צפיות: 1
ברכות על סיום הפרק על אבירי הכפור. הוא מעט הזכיר לי את הפרק על הסייר כלומר המון המון וריאציות (מעניינות!) של אותה מתקפה.

עם קוצי קרח שנורים מחרבות, מי צריך רובים?

אז סוף סוף יש שם לקסם ש-'רסיס קרח' השתמשה בו. היא באמת הייתה רבת עוצמה אם הלחש שהיא השתמשה בו היה מהעוצמות העליונות.

כשחושבים על זה, 'האבנון הקפוא' מכסה דרישה אפשרית של שחקנים למשרת איש שלג.

אולי כדאי לעשות את הענן הקפוא של הקאראנסירי לענן אבקת קרח מרחפת כדי להבדיל אותו מקסמי הערפל של הכהנות האלאריניות. מה שמעביר אותי לשאלה הבאה, האם קאראנסירי רב עוצמה מאסכולת הקרח השוחק יכול לזמן אסטרואיד קרח מהשמיים או שזהו לחש שנמצא מעבר ליכולותיהם העכשוויות?

מבחינה ויזואלית, האם ייתכן שמתקפת הקרח של קאראנסיר לא תהיה בהכרח עם קרח לבן אלא בצבעים אחרים. ככלות הכל, קרח הוא חומר משקף וזה נותן אווירה מעט מטורללת אם אביר הכפור יכול לשגר חזיז קרח בצבע פסיכדלי.
 
תודה על התגובה.

העניין עם רובים הוא לא שהם עושים יותר נזק מלחש קוצי קרח או מברד חיצים של קשתים אומנים. זה העניין שאפשר לתת אותם לכל חייל פשוט אחרי אימון של שבועות מעטים, וכך הם משנים את שדה המערכה - מה שכמובן לא קיים במלסטרה (כמה קאראנסירים יגיעו בכלל לרמה 12+? לא מאד רבים).

קאראנסיר לא יכול לזמן מטאור בקסם. יכולת כזו שמורה רק לקוסם הרמטי מאסכולת כוכב השביט (מה שמצדיק את שמה...), וגם זה ברמה 16+.

הרבה מהמתקפות של הקאראנסיר הם דווקא בגוון כחול-בדולח, אגב.
 
חזרה
Top