• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 5 חדשות הכרוז עדכוני מבוכים ודרקונים 5 מכנס PAX 2023

שלל עדכונים על מה שצפוי למבוכים ודרקונים ב-2024 הגיעו מכנס PAX שבו מכשפי החוף עשו סמינר על התוכניות העתידיות.
הנה העדכונים שמצאתי, מוזמנים להוסיף משלכם :)

ראשית הוידאו של הפאנל:
עדיין לא צפיתי, אבל מתכנן בהמשך.
 
אז נתחיל במאי 2024, אז נקבל גם את ספרי הבסיס החדשים, אבל גם את ההרפתקה המובטחת של Vecna שאמורה לפתוח את עדכון החוקים 2024 בסערה מושלמת!
dnd-vecna-adventure.jpg
אישית ספרי החוקים המעודכנים לא מעניינים אותי בפני עצמם, אבל ההרפתקה של Vecna נשמע יותר מסקרנת. ושוב אסייג שאם יש כריכות מוגבלות מיוחדות מגניבות, אני אולי בפנים. לא יודע לגבי מקום על המדף שלי...
DND2024-release.jpg
 
בחודש יוני מכשפי החוף יוציאו ספר היסטוריה של המשחק, בשם Making of D&D. נשמע הגיוני ואני בטוח שיהיה לזה המון ביקוש, כמו שהיה ל Art&Arcana. נשמע שזה לא יעסוק בעיקר/בלעדית בעיצוב הגרפי, אלא ידבר גם על דברים נוספים. משער שהרבה יקנו את הספר, ללא קשר לאם הם משחקים מהדורה חמש.
dnd-makingof.jpg
ולבסוף, המוצר האחרון שהם הכריזו עליו הוא אסופת הרפתקאות בשם Quests from the Infinite Staircase, וכשמו כן הוא, נראה שמדובר בהרפתקאות מולטיוורס (צריך לזכור שזה היה מונח של מבוכים ודרקונים לפני מארוול). כמו שמכשפי החוף הכריזו, נראה שזה הדגש של 2024.
dnd-quests-infinite-release.jpg
 
המוצר האחרון שהם הכריזו עליו הוא אסופת הרפתקאות בשם Quests from the Infinite Staircase, וכשמו כן הוא, נראה שמדובר בהרפתקאות מולטיוורס (צריך לזכור שזה היה מונח של מבוכים ודרקונים לפני מארוול). כמו שמכשפי החוף הכריזו, נראה שזה הדגש של 2024.
Tales From the Infinite Staircase
הייתה ההרפתקה האחרונה שיצאה ל Planscape במהודרה 2

my 2 cents
 
Tales From the Infinite Staircase
הייתה ההרפתקה האחרונה שיצאה ל Planscape במהודרה 2

my 2 cents
מתאר לעצמי שבגלל המעבר ל1דנד (בעברית זה מתחרז אז זה מגניב) הם יתחילו ליצור הרפתקאות חדשות ל1דנד או "למחדש" הרפתקאות לגרסה המחודשת של המשחק.
 
חזרה
Top