• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עדכון בנמל ראלסורם: שתי דמויות חדשות + עיר אורגי ערפל כבושה מדרום ושר המלחמה שלה

נמל ראלסורם והמערכה סביבו מקבלים עיבוי נוסף בעדכון חדש לאתר, שכולל:

תיאור של עיר נמל עתיקה של אורגי ערפל, מרחק הפלגה לא ארוך מנמל ראלסורם דרומה, שנפלה בידי שר מלחמה סורר מקאהל-נאראז', והפכה לשוק ענקי של עבדים וסחורות אחרות, וחלק חשוב במאבק הפוליטי בין הסיעות היריבות בנמל ראלסורם עצמו.

תיאור קצר של שני חברים מ"מועצת התשעה" שמנהלת דה-פקטו את נמל ראלסורם, שהם תומכים מובהקים של שר המלחמה ששולט בעיר הנ"ל, ובכלל "של האומץ להביט בעידן החדש, עידן של סוחרים בני-אדם, שגשוג ורווחים, ולא בשרידים של עבר שהתפורר ואיננו עוד".

בנוסף, דף האינדקס של הארצות של מלסטרה עבר מתיחת פנים, עם באנרים חדשים, ודרכים לניווט נוח יותר בתכנים.


* * *

לינק לערך על לורד אלסארד

לינק לערך על גנרל גאלתארן

לינק לתיאור של נמל טאהן-ראז'אט ושר המלחמה שלו ("הדרקון הרחום")

לינק לאינדקס הארצות המעודכן של מלסטרה

עולם המערכה מלסטרה
 
די נהניתי מהעדכון. למען האמת, חשבתי ששרי הסחר של רל'סורם מונעים יותר מפחד שמוסווה על ידי תאוות בצע (רל'סורם הרי נמצאת במצב די פגיע עכשיו כשאין לה את הגב של האימפריה או של הממלכה המבורכת). נראה שלפחות לא זה מה שמניע את שני שרי הסחר הללו גם ברמה הלא מודעת.

לגבי שר המלחמה, הבנתי שהסיבה לכך שאויביה של רל'סורם לוקחים את הזמן היא המחלוקת על חלוקת השלל שנפל ברשותם והעובדה שהם לא מאוחדים יותר. האם גם לשר המלחמה הזה יש עניין במחלוקות על גווייתה של הממלכה המבורכת או שמספיק לו נתח הבשר שהוא קרע ממנה והוא חושב יותר על אפיקי הסחר שהוא פותח עבורו? הרפרנס ל-'בית הדרקון' היה נחמד. האם האש של לטאות הרמץ באמת קסומה או שרק חושבים כך?
 
תודה על התגובות.
יש אינטרסים ומניעים שונים אצל דמויות מפתח שונות בנמל ראל'סורם. אלו שהוצגו בעדכון הנוכחי, נמצאים בקצה הסקאלה. לאחרים יכול להיות שיש מניעים אחרים, כולל פחד.
נראה של'דרקון הרחום' יש פחות רצון לבלוע שטחים נוספים ביבשה, ויותר עניין בהשפעה על נמל ראלסורם מצד אחד + מאבקי כוח עם הכהונה של קאהל נאראז' שלא כולה השלימה עם המעמד שלו מהצד השני.

(ולא ראיתי את 'בית הדרקון'. אני לא רואה סדרות שהשחירו דמויות).

כנראה שיש בהחלט משהו קסום באש של לטאות הרמץ.
 
חזרה
Top