• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

"הגאות עולה" - רשומות הרפתקה חדשות בקמפיין 'אחרי עלותו לגרדום'

הלוחמת קל'ריס נושאת חברה פצועה, אולי גוססת, אל ישוב בטוח לכאורה של אורגי ערפל על ראש גבעה תלולה. הגנבת ראנ'סיל והפלדין הזקן וארדוריל מפלסים את דרכם בין נקיקים אפלים, כאשר מישהו... או משהו, מרחרח בעקבותיהם.
קבלת פנים צוננת וחשבונות ישנים וחדשים עשויים לעמוד בדרכן של הדמויות, ובכך הצרות רק מתחילות.
צבא של שכירי חרב אכזריים עולים על עיר שנשארה כמעט בלא שומרים; יללות מבעיתות עולות מבין הנקיקים של סארקראקט; ואורגת ערפל עטויה באדום מסתתרת בתוך מגדל, וטווה מזימות משל עצמה כאשר הגאות עולה...

התמונה יוצרה על-ידי באמצעות תוכנת מידג'רני

* * *

לינק ישיר לרשומות ההרפתקה החדשה

לינק לאינדקס של הקמפיין

עולם המערכה מלסטרה

1711381426242.png
 
פרק מעניין. נראה שהדיון על הקטפולטה בפורומים נתן לך השראה. זו אותה הדילמה שעמדה בפני דמויות ההרפתקן במקרה של תל זאגליל.

קראתי לאחרונה שוב את "להב הקיץ" וגם שם לאלפים יש ריח של אורנים. האם זה מקור ההשראה או ששניכם לקחתם השראה מאותו מקור?

מה בדיוק קל'אריס הייתה אמורה למצוא אצל אלאניתיס? אני מסוגל לראות איך קלאריס יכולה לפטור את הקשקושים של מית'נורן כקשקושים רומנטיים נטו במקום שיעוררו את סקרנותה.

הפרק הזה לא נורא גורם לך לחבב את אורגי הערפל. עם זאת, העובדה שהם מזהים אדום עם אבל מעניין. היחיד מביניהם שיוצא בסדר מכל הסיפור הוא סילדאריון. אני מבין שאורגי הערפל צריכים להיות באווירה טובה כדי להתחבר לצד האומנותי שלהם. פשוט נראה לי שדווקא הפסלים יכלו להיות גמורים כדרך לתעל את הרגשות שלהם דרך האבן המסכנה.

איפה נמצאות המערות שהן מספיק גדולות כדי להכיל את ענק המערות הזה?

אהבתי את האחים הקוצניים.

פני מלאך, אאז"נ, באמת לא היה במיטבו בקמפיין של בירזזגראן לפי התשבוחות שמועתרות עליו פה.

האם היהלומים יעמדו לצדה של ואלקוריל? אני מניח שרק בפרק הבא נגלה אם מלך אנשי הזאב פשוט הטיל קללת הזדאבות על כל האיזור כי גם הדמויות הושפעו מקסם המוות לפי התיאור.
 
עריכה אחרונה:
תודה על התגובה.

השתמשתי בכלי מצור פה ושם עוד הרבה לפני הדיון האחרון עליהם בפורום :)

אלניתיס - דווקא משום שכולם חושבים שהיא שקועה לגמרי באבל שלה, יודעת הרבה דברים. לא רק על הרוצח האמיתי של אלרי, אלא גם על המזימות של טיאליס, ועל דלת סודית שהיתה יכולה להכניס את קל'ריס בקלות למגדל. במצב הזה, היו קורים דברים שהיו מאפשרים לה להבחין בהתקפה הרבה קודם, למלכד את השבילים שעולים למגדל, וגם להנות מעזרה של דמות עם כוחות ריפוי בקרבות.

'מלאך' היה במיטבו במלחמה האחרונה של ממלכת המערב. מאז, הוא רק הדרדר עד לסוף הבזוי שתואר בקמפיין של בירזגראן.

לגבי ואלקוריל - עוד נראה...
(לגבי אנשי הזאב וכ"ו - חסר לך מידע שהתגלה בפודקאסט).
 
פרק מעניין, נהנתי מהקריאה. מתממשק היטב עם הפודקאסט. מעניין אותי מאוד לראות מה יקרה באחוזה של אבאריל, להבנתי הטיים ליינים עובדים כך שגם הקבוצה של הפודקאסט למעשה בדרך לטירה של אבאריל כמעט באותו הזמן (אם כי הם עמוק בכוכים, כך שכנראה ייקח להם יותר זמן להגיע לשם?).
אני תוהה מה יעשה לורד אנזאריון כאשר ישמע על ההתקפה על אבאריל. מתבקש לאסוף את הצבא ולצעוד לכיוון גבעות וירת' כדי לכבוש את האזור בשם האבא, אם הוא היה פארליל אדוק - אבל הוא כמובן הרבה יותר מסובך מזה, אם לינטוריאל מצד אחד וקרובי משפחתו הפאריליים מהצד השני, והקנאות הדתית הפארילית שמתגברת באדמותיו לאחרונה, ומעל כל זה כמובן צריך לקחת בחשבון את האינטרסים הפוליטיים-מסחריים שלו עצמו.
 
חזרה
Top